Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    Luxus sportkocsik (kedvcsináló) 7. rész

    M3 E92 (már nem kapható, alapon próbálva)
    A leggyengébb az alatta következőtöktől. Gyorsulásról szó sincs ha csak nem nitrozunk szépen séta-kocsikázhatunk vele egyenes futása imbolygó, billegős kanyarban is nehézkes (talán ültetve stabilabb, de nem próbáltam) egyáltalán nem kezes mint az E46. Érdekes módon ez a leggyorsabb (már ha van időnk kivárni mire eléri) 354, 393 N2O-val utóbbi használata mellett ez sokkal könnyebben megy neki. Ez is mint a többi BMW egyenletlen úton rázkódik (ez billeg és el is pattoghat) talán valami típus betegség lehet legalábbis az EA szerint.

    M3 GTS 5000 boost ill. E46 4500 v. 1,2 milla (alapon próbálva) ezek már voltak csak ide kívánkoztak.
    Kezdjük a gyorsulással a perfektje erősebb az E46-nál a gyorsulása is jobb, jobban felveszi a fordulatot végre 345 ill. 383 NOS-al az E46-ál ez 340 és 377. A jobb gyorsulás mellé idegesebb kanyarodási képesség társul, de megfelelő időpontokban adott gázfröccsökre szépen fordul kicsit tolja az orrát hasonlóan az E46-hoz de utóbbi sokkal stabilabban tartható íven. Ami érdekes göröngyös felületen iszonyatosa rázkódik (utóbbi kevésbé) ezt valamelyes orvosolja a szélesített kaszni (erre legalább kapható) ill. a 3-as ültetés. Mindkét M3-ba alapon street tuned cuccok vannak tehát rejlik benne tuning potenciál rendesen. Az új GTS kb. 2-3s-el gyorsabb így tuning nélkül Waterfront Roadon (0,55-nél jobbat is mehet) tehát rendesen lehet vele hasítani de az irányítását szokni kell legjobban az Audi A1-hez hasonló bár nem annyira érzékeny (ideges).

    BMW M1 Procar 1979 (5500 boost, alapon próbálva)
    Az eddigi BMW-khez képest ez valami egészen más nagyon gyorsul a perfectje is nagyon hosszú szinte sose fogy el nem kevésbé a nitroja is nagyon erős. Utóbbival módjával mert kisebb sugarú íven nagyon orrtolóssá és e miatt irányíthatatlanná válhat. Különben szépen fordítható gázelvételre (szépen betolja a farát) bár kissé ideges az irányítása ezt a 3-as ültetés némileg csökkenti talán olyan Evorás jellegű de semmiképp sem A1 féle, semlegesen és alacsonyat ugrik. Másik érdekessége 8900-nél vált fel és 9000! a max. fordulatszáma de ilyenkor olyan a hangja hogy utcai autónál bemennék vele az első szervizbe nem e hibásodott meg valami rajta. Sebessége 346 és 386 N2O-val mindkettőt nagyon gyorsan eléri láttam 702 körüli sebesség statal rendelkező példányt így felkötheti azt a bizonyost a 911 GT3, RTR-X, MP4, Lambo, tulajok nagy része a többi BMW-sről nem is beszélve.

    [ Módosította: Barthezz2 ]

Új hozzászólás Aktív témák