Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    ma volt időm feltérképezni az autóm, a nagyszervízen kívül kell rajta egy első féket varázsolni, mert valszeg be van rohadva a csúszkája, a belső oldalán a tárcsának kb 50% fékez csak(éreztem is, hogy nem valami faszántos a fék), úgyhogy csinálni kell azt is, a hátsó dob az fog szépen.
    alatta járva a kocsinak a belső küszöb éppúgy romokban van, mint a benzinesen volt mielőtt megcsináltattam, ez is ott szét van de nem gyengén, a külső küszöb ennek ellenére nem ganaj állapotú, de így is a gatyám rámegy a 2 hátsó ív javítására és az alváz rendbetételére.
    alulról még láttam, hogy a cooler csöve kicsit taknyos, majd cseszek azzal is valamit.

    holnap olaj és szűrőcsere, egy alapos belső takarítás ráfér(külső is), ma a hangtechnikát renováltam benne, valamiért szét volt barbárolva a rendszer, toltam bele egy faszántos kis blaupunkt fejegységet, rendbe raktam a kötéseket(a műszerfalon a csipogok pioneer-re lettek cserélve, gyári átalakító szettel, hátúl a kalaptartóban 2 ovál mnc, csak barbár módon bekötve), most olyat szól, hogy még az üvegek is hajlanak! ;]

    néztem a kormányt a kormányvédő nélkül, nem kiszakadva van, csak a bőr festett része van megkopva, szakadva nincs, csak amolyan vajszínű kopások vannak benne, majd arra is kitalálok valamit......

    szaladgáltam a kocsival, ami érdekes, hogy bekapcsolt klímánál bizony megérzi a klímát, finoman ránt, mikor a klíma éppen olvassza magát, fogja is a kocsit, klíma nélkül jobban ugrik, egyenletesebben húz, mint a benzines, nyomatékosabb, de azért a váltót használni kell pl:5ben 50nél nem gyorsít, kívánja a visszaváltást, de tetszik a kocsi, főleg ebben az ezüst színben! :K

Új hozzászólás Aktív témák