- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- RAM topik
- NVIDIA GeForce RTX 3050 / 3050 Ti (GA107)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hequila
őstag
Nem gondoltam volna, hogy még a PH!-n is van MZ-s téma...
Szóval az én meglátásom szerint kétfajta motoros létezik:
1.
Aki csak azért motorozik (és ők vannak többen), hogy minél nagyobb számot mutasson a sebességmérő, és ezt elmodhassa később a haverjainak, hogy milyen bátor is volt. Általában ők cserélgetik sűrűn a motorjukat egyre nagyobbra.
2.
Aki az ember és a gép közötti kölcsönös viszonyok élvezése miatt motorozik. Ismertetőjelük, hogy általában nincs motoros ruhájuk, és régi motorral járkálnak. Közéjük tartozom én is. Nem az számít, hogy mennyivel megy a gép, hanem az egésznek a fílingje.
Az egyik oldalon olvastam a következőt:
Egy MZ alapvetőleg semmire nem jó, éppen ezért fanatikusok azt tudnak belőle csinálni, amit csak akarnak.
Én ezt szeretem az MZ-kben, hogy olyanná alakítom, amilyenné csak akarom. Van még egy nagy előnyük a mai japán gépekkel szemben, mégpedig az, hogy nagyon könnyen szerelhető, és az alkatrészek jelentősen olcsóbbak, mint a japán masinériákba. Bárki meg tudja szerelni minimális szakértelemmel, míg a japán cuccokhoz értő kezeknek kell hozzányúlni.
És a foygasztáshoz egy kicsit visszatérve:
Ne felejtsük el, hogy az MZ az 2T (kétütemű), és ezért roszabb a hatásfoka, mint a négyüteműeknek. Gépkönyv szerint egy 250-es ETZ fogyasztása 3,5 literre kihozható 80km/h sebesség mellett. Ez ahoz képest, hogy a mia 50ccm-es robogók 4 lityó körül zabálnak, nem is annyira vészes.''Nem kell hajó, nem kell repülőgép, | Van mit ennem, van hol aludnom még!'' Tankcsapda
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- ASUS routerek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- BestBuy topik
- Óra topik
- Renault, Dacia topik
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest