Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KillHates

    nagyúr

    válasz Stylie #12657 üzenetére

    Na, ezért szedtem szét garancia időn belül a 701-esem;
    -raktam bele a VGA-nak egy plusz ventit, mert már untam, hogy a gép többet van szervizben mint nálam
    -cseréltem ki a tápfeteket, mert rettenetesen melegedtek és olyan csúcsokat csináltak, hogy énekeltek a tekercsek alattuk
    -faragtam le a kontakthibát okozó hűtőbordából ami tipushiba

    A szerviz lehetetlen működéséről nem a szerviz tehet, hanem maga az MSI cég. Mivel a távol-keletiek tudják tökéletesen, hogy milyen állapotok vannak itthon nálunk, ezért a legarrogánsabb módon költség csökkentenek; vagy egy javítási kvóta minden eladott gép után a márkaszerviznek - pl.: magyarán minden eladott MSI gép után kapnak 3.000,- Ft-ot és ebből kell gazdálkodniuk. Tehát ha csak minden 10-ik gépet viszik vissza a szervizbe, akkor maximum 30.000,- Ft-juk van annak a megjavítására. Ha befut egy tipushibás széria, akkor elég nagy gáz van, addig amíg a központi szerviz el nem ismeri a tipushibát, mert addig "saját zsebből" kell meghitelezniük a garanciális javításokat. Szóval ezért ilyen gázok a márkaszervizek itthon Magyarországon, de nem mindig volt így; Németországban, vagy Ausztriában ilyesmit el sem lehetett képzelni. Mondjuk ott alapból becsületesek az emberek és el sem képzelhető, hogy a szerviz esetleg a nem indokolt javításokat is a központi szerviz költségére végzi el.

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

Új hozzászólás Aktív témák