- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
- Bootolás USB pendrive-ról
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA® driverek topikja
Hirdetés
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #32979 üzenetére
Azt nem érted, hogy a valóság az nem YouTube, meg 8000 cikk: amikor
ott vagy, amikor neked mondják, s amikor instant visszacsatolást kapsz,
hogy mit csinálsz rosszul. Nem az, hogy vigyáznak rád. Tanítanak. Nem
úgy, mint a jogsinál, amikor mondja az oktató, hogy nesze, körözgessél.Őszintén megmondva, valóban nem sok meglepetés volt a tréningben, de
baromira hasznosnak tartottam. Nem bántam meg a rá kiadott összeget,
és ha döntéshozó lennék, inkább ez lenne a kötelező motorkezelési alap,
mint ami most megy rutinvizsga címén... Persze, közlekedni is tudni kell,
mert még a legjobb motorost is elüthetik, ha nem ismeri eléggé forgalmat,
de arra sem a Safety, sem a korlátlan jogsi nem tanít meg... Valójában
motorozni sem. Szokták is hangsúlyozni, hogy közúton közlekedünk, és
nem motorozunk. Nem fordulunk "határon". Eleve fel sem merül a kérdés,
amit feltettél, hogy "lenyomd" a motort a kanyarban, vagy "ülj ki" esetleg?Ezt a szemléletmódot adná át egy ilyen tanfolyam, amivel (tisztelettel, és
alázattal a gép felé) önmagában a hozzáállás finomodásával jobb lehetnél.Nem kell rám hallgatnod, meg más tanfolyamot végzettekre sem. Nem
tudsz elszakadni attól, hogy 45K, amit végülis megértek, hiszen csak 23
vagy, talán még saját kereseted sincs, meg hát a motor is drága volt, stb.
Viszont ha egyszer kihúzott volna a sz*rból a "Safety" tudás, esetleg úgy,
hogy elve bele sem mész a "kiélezett" szituációba, már megtérült - ennyi.Eeegen, én felborultam a Safety-s motorral. Nem, nem tempóban és nem
nem is az alapképzés gyakorlatánál. Amikor belekóstoltunk a szűkebb
nyolcasba, túl lassan csináltam: PUFF. A vicc, hogy tudtam, hogy ha egy
picit gyorsabb vagyok, akkor fért volna bele az a döntés: na az az elmélet.
Nem tudom, hogy te kipróbálnád-e az ilyen feladványokat saját motorral a
TESCO-parkolójában: még ha bukócső van rajta, akkor csak-csak, de...Hiába szajkózod, hogy ennek nincs köze a közúti motorozáshoz: hogyne
volna. Hány olyan zakót lehet látni, amikor alacsony tempónál potyog vki?
Sokat, hiszen városban is közlekedünk. Amúgy meg Matyinak volt egy
k*rvajó hasonlata a "bójakerülgetésre", hogy milyen ugyanez "highspeed":
ugyanaz. Csak minden hosszabb (távok) és gyorsabb (sebesség), de a
motort ugyanúgy fel tudod egyenesíteni a gáz ráadásával, és ugyanúgy le
tudod dönteni motorfékezéssel. Azt a hangot, ahogy előadta, tuti videózni
kellett volna, nagy sikere lett volna a videorajongók körében ha hozzájárul,
hogy felrakjam persze. Meg ahogy eldobta az SH300-at. De ezt már írtam.Ui: azt nem tudom, mondtam-e már, hogy fékezni is megtanítanak.
Ha esetleg valaki még nem tudta volna, már ezzel megspórolhatja a motor
újjáépítését. Persze nem tudom, manapság mibe fáj pár letört alkatrész...
(Nem beszélve az esetleges perec egészségügyi kockázatáról.) Kulcsszó:
tudatosság.Szerk: ja, még annyi, hogy még csak az első "szinten" voltam. És én úgy
éreztem, hogy a második nekem még sok lenne, arra még nem készültem
fel. Nem is a pénz, hanem a "bátorságom" nem lett volna meg rá. (Tudván,
hogy mennyire nem tudok.) Szokták ám mondani, hogy a betonfalnak picit
nagyobb a húzása, mint a bójának... Szóval... De annyit beszélünk róla,
hogy talán el is megyek ismétlőre így pár év, és pár ezer kilométer után.
Aztán meglátom, hogy mehetek-e már kettes "szintre"? Közel sem biztos.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- E-roller topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- Windows 11
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nyaralás topik
- BestBuy topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mobil flották
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen