Hirdetés
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #22998 üzenetére
Azért teszik ki a 40-es és 60-as táblákat, hogy bírjunk gyorsabban menni a "megengedettnél"! Ki van ez találva rendesen... ...rendőrállam leszünk lassan. Na, de nem politizálok...
Amúgy meg a rohadt teherautók teszik tönkre az utakat, de remélem, hogy ezen segíteni fog az elektronikus útdíj. Mivel nálunk eddig csak az autópályákon kellett fizetni, az összes külföldi kamion az egy- és kétszámjegyű főútjainkat használta ingyenes tranzitútként akkor is, ha nem Magyarországon volt dolga. Remélem, hogy ennek viszont vége lesz...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mocsanisi
senior tag
Na most már a legelső betett képhez képest kicsit komolyabb védőcuccban KÉP
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
.mf
veterán
Srácok, további kedvcsinálónak tettem fel fb-ra még képeket - elvileg reg nélkül is működő link
Aug. 20 körüli hosszú-hétvége, első nap megszállás még magyar határon innen, második nap 27-es és 21-esen fel-alá, megszállás helyben, harmadnap tovább Großglocknerig ha aug. közepén még nyitva lesz, megszállás helyben; negyednap vissza 21-27, megszállás magyar határon innen vagy akár egyenesen haza. Kb. 2.5k-3k km. Na?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #22997 üzenetére
... s most a múlt héten még hányszor trafiztak le Osztrákiában
Sok helyen nincs is kiírva, hogy Radar meg ellenőrzés, csak van az út mellett egy szürke doboz, vagy valahol rendőr kézitrafival a kezében (több ilyet láttam röpke egy hét alatt, mint itthon több év alatt) aztán több ilyen mellett elszáguldás után jöttem rá, hogy ezek nem közlekedési lámpa irányító-dobozok, hanem trafik... Néhány még festéssel is álcázva van. Egy-két hét/hónap, és kiderül, hogy mennyire szívtam be, sok jóra nem számítok. Lakott területen oké, tegyék, ott normálisan is mentem, de könyörgök, ennek többsége elválasztott 2×2 sávos nyílegyenes autóút volt, és a köcsögök néha lófasz-semmi kereszteződés miatti 80-as táblák mögé rakták a trafit...Ezek fényében a magyar helyzet eddig szvsz "tökjó" -- lakott területen kívül notórius gyorshajtó vagyok, mégis eddig még csak 1x büntettek meg, ami minősíti, hogy mennyire működik az egész rendszer. Azt az egyet is városon belül, és az is az én hülyeségem miatt, mert benéztem egy szakaszt, azt hittem, hogy 70-es, amibe a 84-es sebességem még közigbírság nélkül belefért volna. "Csoda", hogy nem volt több.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zsolt19900
őstag
egy icuripicurit segítsetek nekem xenon témában.... ha teszek a mociba, a vetítési képe megfog változni? vagy annyi fog változni hogy erősebben fog világítani, így távolabbra állíthatom egy pöppet és így nő a belátott útszakasz? vagy mivel máshol van a gyújtó pontja, ezért más lesz a vetítési képe is? 1 izzós h4 ről lenne szó 6000k vs 4300k val mi a helyzet? 4300 fel húz a szívem, de meghallgatnék egy-két 6000kelvines véleményt is, vagy ez teljesen szemfüggő? kinek mit szeret a szeme "látni" ?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
alvaro
senior tag
Bohém Bikerek Bulija
Nem túl hirtelen ötlet vezetett minket idén Észak-Csehországba, már tavaly kiszúrtam ezt a Scarver-találkozót (Scarver: a már nem gyártott BMW F650CS álneve), amit Bure (a szervező) lelkesen reklámozott az f650.com fórumában. Egy olyan buli mindig érdekes, amit olyan helyen tartanak, ahol még sose jártunk, így az idei alkalmat már igazán nem hagyhattuk ki, tavasz óta készültem rá. A tervezett útvonal magában foglalt pár hosszas látnivalót, így két napra szabtam szét a (tervek szerint) 600km körüli odajutást. Első nap kiderült, hogy erre erős szükség is volt, mert még az arra a napra rendelt cca. 350 (végül persze ez is több lett) kilométerrel is kihívás volt megbirkózni.
Az indulás igazán jól sikerült: egy kísérlettel képes voltam lemeríteni az akkut, így aztán mindjárt az első kilométeren motortologatással kezdtünk, aztán a falu széléről vissza egy otthon hagyott pulóverért, majd egy rövid eltévedés, aminek során a hátsó ülésre pókozott sátor és hálózsákok az úton csattantak... szóval az előjelek nagyszerűek voltak Az időjárás pedig hűvös, szembeszeles. A tankokban anyag még volt bőven, de azért lőttem egy ilyen bólogató olajfúrós képet a 81-es mentén:
Délre járt, mire a magyar oldalt magunk mögött hagytuk, eztán egy kis tekergés jött a csallóközi falvakon át. Feltűnően sok diófát ültettek errefele az utak mentén, szerintem kedves ötlet. Jól szórakoztunk továbba a "Horny Bar" nevű falun. Van neki magyar neve is, de jelen esetben a szlovák sokkal szórakoztatóbb
A szlovák területre rendelt eltévedés után meglett a Vénasszony-hágó is:
Járt hozzá útfelújítás és a tetőn vörös cirmos macska, de kilátás nem igazán... a tanulság: a Bakony jobb, mint a Kis-Kárpátok A túloldalon némi élelmiszer beszerzése Malackán, ami város kizárólag a neve miatt került az útvonalba... tényleg, ilyet nem lehet kihagyni. Aztán, ahogy sikerült kikeveredni a városból, úgy mentünk északnak, pár kilométer a D2-esen (a cseh és szlovák autópályák motorral ingyenesek!), aztán a változatosság kedvéért egy extra hurok Kútyon, annak ellenére, hogy Street View-val jóelőre alaposan megnéztem De hamarosan akkor is átértünk a csehekhez...
Egy kicsit változott a növényzet. Na nem sokat, de a Kárpátokon túl mindenfele sok sikeres fenyőerdővel találkoztunk. Bure ajánlására bejártuk Mikulov környékét (tankolással Lednicében), voltak helyes dombok várromokkal a tetejükön, meg tó, amit gát szelt ketté, a tetején úttal: na itt mentünk át mi is.
A tekergés után ismét ugrás, ezúttal Brnot kerültük 2*2 sávon. Döcögős beton a burkolat arrafele, finoman, ütemesen ugrál a motor rajta... a pályázás után megint kis falvak, kezdett problémás lenni eligazodni a kacifántos cseh nevek közt. Próbáltam megjegyezni, mi merre található, és nekünk merre kéne menni az egyre vacakabb mellékutakon - aztán a célok neveit a következő két útjelző tábla rendre kiverte a fejemből. Tehetetlennek éreztem magam, örültem, hogy közeleg a kinézett kemping, erősen esteledett, az erdőben már elég hideg volt ilyentájt.
Vicces volt megbeszélni a portás bácsival az árazást, angol, német nem sokat segített, rajzoltunk és kevertünk egy kis oroszt is a mondandónkba. De a lényeg a lényeg: megvolt a sátorhely, és egy kis megkötéssel még meleg víz is.
Az első nap tehát gyakorlatilag az odajutásról szólt, le is vontuk a tanulságot: mindegy mikor indulunk és mennyit megyünk, estére fogunk odaérni. Ezek valahogy fix pontok az időben...
A második nap a látnivalókról szólt. Egy köpésre voltunk a Macocha szakadékától, amit kiejteni nem tudtunk (aztán a kocsmában a csehek megmondták a megoldást: macoka ), de szépséges karsztvidéken fekszik, festői völgyön gurultunk át, aztán lenéztünk a szakadékba. Itt jött a csalódás: a(z 1.6x) 18mm-es optika képtelen volt magába foglalni a látványt. Képet majd az aljáról, a barlang egyik kijárata közeléből sikerült lőni róla. A bejárathoz egy 2km-es gyalogszerpentinen lehetett lejutni (vagy lanovkával, de mi inkább lemásztunk), a völgy aljában kis út és hűvös erdő:
A bejáratnál pedig figyelmeztetés: gonosz zombik, ne tördeljétek a cseppköveket!
A barlangot érdemes volt megnézni, azt hiszem a képek magukért beszélnek:
Végül kijutottunk a mélység aljában, ahonnan végre sikerült valamennyire bekeretezni a látványt...
A jegyünkért csónakázás is járt a földalatti folyón, újabb szakaszok és látnivalók fele:
Innen eredetileg egészen kis utakon akartunk a következő célpontunkhoz eljutni, de erről a tájékozódás nehézségeit látva inkább letettem. a 150-es és a 19-es utakon irányultunk Kutná Hora fele. Ezek az utak szerencsére hepehupás karsztvidéken tekeregtek, a minőségük is jó volt, nincs rájuk panaszom. Ez a kép pedig legyen találós kérdés, mert fogalmam sincs, konkrétan hol találtuk a sárkányt (mindenesetre a 19-es mentén volt):
Havlíčkúv Brod belvárosában dugó, és innen kikeveredve se tudtunk nagyon örülni, mert az északnak tartó 38-as viszont rém unalmas darab, hosszú egyenes vagy majdnem egyenes szakaszok, modern elkerülők, a hegyek fajó hiánya - ezt úgy kellett legyűrni, hogy elérjük Kutná Hora nagy múltú városát és benne a híres csontkápolnát. A közeli temető lakóit hantolták ki a középkorban, és helyezték el az épületben, mementóként a látogatóknak.
Valahol Nymburk előtt álltunk meg valami ehetőt vételezni, itt láttuk meg a tovahúzó motorosokat - több F650CS is volt köztük, így elég biztos voltam benne, hogy ugyanoda tartanak, ahova mi. Egy kútnál be is értük őket, épp indultak tova, így követtük őket - egész addig, amíg önfejűségemnek köszönhetően egy helyen másfele nem kanyarodtam. Az irány éppenséggel megfelelt, de jobban jártunk volna, a velük megyünk: nem keveregtem volna összevissza a kiutat keresve Mladá Boleslav belvárosában... sebaj, hazafele már meglett az elkerülő...
Mladá Boleslav után szerencsére barátságosabb lett a táj, és innen már a cél se volt messze. Erdők, dombok, dombtetőn tetőn romok: jóval szórakoztatóbb szakasz volt ez, mint az előző. A végén pedig örömteli megérkezés, sátorállítás, evés-ivás a cseh kollegákkal. Tucatnyi motor gyűlt már össze a kocsmánál, a gazdáik pedig az asztaloknál. Jó kis hely ez a Dřevenka (így hívták ugyanis a motoros kocsmát). Az angollal ugyan csehül állnak, de annyit azért csak tudtak, hogy rendelni meg fizetni tudjunk, ha meg bármi bonyolultabbat akartunk, bizton számíthattunk Bure segítségére. Tele voltak viszont jóízű disznóságokkal meg jó sörökkel, és mindezt kifejezetten olcsón mérték: ketten kétfélét ettünk, rá két-két sört, és a végén holmi 2200 forintnyi koronát kellett leszurkolni érte. Azon se problémáztak, hogy a résztvevők a házi slivovicájukat kínálták körbe, meg a fene tudja, mit még
Másnap kis séta a környéken (az élelmiszerbolt bezárt az orrunk előtt, sebaj), csoport- és egyéb képek lövöldözése, majd másnaposság ellen egy kis fürdés a helyi tavacskában. Szép kis tó volt, szó se róla, de a kánikulának Csehországban is vége volt már, így iszonyat hideg is Volt egy-két elszánt arc, akik tényleg úsztak benne egy adagot, én csak térdig vállaltam a mártózást, a többség pedig még visszafogottabb volt... sebaj, azért csak készen álltunk a környék motoros megtekintésére is.
Színskála:
Maga a Tó:
Egyéb látogatók, folyt az élet a Dřevenka körül (a nagy doboz hátul kutyát szállított):
Csoportképek, 18 Scarver gyűlt össze a fotókhoz - hogy egy hova tűnt, meg ne kérdezzétek, mert fogalmam sincs
A délutánt a környék körbemotorozására fordítottuk, falvakon keresztül, kis utakon, néha szó szerint: volt, ahol csak egy sávot aszfaltoztak, és voltak elég gyér minőségűek is, már kezdtem magam otthon érezni... az első megálló a sloup-i vár volt. Homokkő sziklába vájták a helységeit, aztán építkeztek is a tetején. Jólesően lehet pihentetni a szemet odafentről.
Valaki más is ezt tehette, emlékét szobor őrzi:
A következő megálló pedig egy másik motoros kocsma:
Ezt a várhoz hasonlóan a sziklába vájták (feltehetőleg eredetileg valami más funkcióval), és nem sajnálták a vésőket (meg a munkásokat), van bent hely bőven. Olyannyira, hogy akinek kedve szottyan egy barlangban motorozni, megteheti, és kerülhetheti odabent a kőpilléreket.
Idefele történt egy kis baleset egy csomó kavicson, így Ciliegia fél lábtartóját "sínbe kellett tenni". Visszaérve (előtte tankolás a szomszéd faluban) a találékony cseh kollegák igen szép fadarabbal hackelték meg a törött lábtartócsavart, én azóta se bírtam olyan szépen és jól utánuk csinálni... A rögtönzött szerelőbrigáddal a hátam mögött felbátorodtam a gyanús kuplung ellenőrzésére is, és bizony jól tettem: a próbálgatás során az ideiglenes bowden simán megadta magát. Ha ezt hazaúton teszi, rosszabbul jártunk volna. Remélem, nem könyvelték el, hogy a Hyosunggal csak a baj van, mert tévednének... mindenesetre ezt is sikerült megoperálni. Közben pedig hallottam, hogy jól szórakoztak a számukra is ismerős "kurva" szó magyar nyelvű használatán
Erre inni kellett, de itt már rövidre fogtuk a toroköntözés tevékenységét, vasárnap korán indultunk, egy napot szántunk csak a hazaútra. Sok főút és pálya után (de azért Pavlov környékén még eltekeregve egy-két órát, és eltankolva a maradék korona jó részét) magyar földre érve már megengedhettük magunknak azt a lazaságot, hogy a Mosonmagyaróvár-Győr távot kis falvakon át abszolváljuk, sőt, a cseszneki szerpentin is belefért a végére.
A végére még egy marék statisztika:
2.99 vs 2.69l/100km: egész máshol jártunk az indulás előtt... odafele pedig sok szembeszél volt.
2.86 vs 2.74l/100km: odaút csehországi része és a kocsma körüli karika, innentől ugyanaz az útvonal a két motorral
2.76 vs 2.68l/100km: karika a kocsma körül, hazaút cseh szakasza, jó kis hátszéllel
2.66 vs 2.64l/100km: hazaút szlovák és magyar része, már másik út (kétszer ) Cseszneken át VeszprémbeAz összevethető tankoknál az eredmény mindig ugyanaz: kis különbséggel kikaptam... a GV250 áttételhosszabítása, úgy tűnik, használt a tartós 90-es szakaszokon.
Az út hosszát pedig próbáltam kibugászni, de végül inkább a kilométerszámlálókat használom, úgy eltértünk mindentől, amit guglizni tudok. Tehát az odaút első napja a 400km-t közelítette, a második a 300-at, a hazaút pedig a 600-at. A szombati kis kör valahol 80 körül állhatott meg.
A Dřevenkában Svyjani és a Bernard söröket fogyasztottunk
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Ne is fajditsatok a szivemet :-)
En meg megyek es beulok az irodaba meg nehany hetre :-[ -
Daywalker
addikt
Durva helyek, de szingapúrhoz is nagy kedvet csináltál...istenem, de jó is lenne...
Egyébként szerintem a büntetés nem fog ide elérni, ha ott helyben nem vágtak meg. Ahogyan az itt gyorshajtó külföldieket sem vágják meg (sőt akik "matrica" nélkül mennek azokat sem)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tutis
őstag
akit érdekel egy jó bukósisak, az keresse a képesmotoron a suomy vandal típust..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
TommyGun
őstag
Ezekhez az utakhoz felesleges. De ha a mellékutak, de legyen csak a főutak minősége legalább elérné/megközelítené az autópályákét akkor én támogatnám hogy lakott területen kívül növeljék a sebességet de városban nem...
Lehet a technika sokat fejlődött de hogy az emberek se olyan megfontoltak mint annak idején, mindenki rohan szarik a másikra, elképzelni se tudom mi lenne itt ha nem 50 lenne hanem mondjuk 60-70 lakott területen belül...@bogyo112
Az elektronikus útdíjban én alapvetően hinnék de ahogy ez megvan oldva az szánalom, arról ne is beszéljünk hogy iszonyat terhet fog rakni a szállítókra aminek köszönhetően minden emelkedni fog. Olvastam a totalcaron egy cikket hogy 1db teherautó éves díja KB 5-6x lesz magasabb emiatt...azért ez brutális.
Érdekes amikor valamit be kell szedni vagy adót kitalálni nagyon ügyesen példálóznak azzal hogy az EUban is ennyi, de hány magyar fuvarozó fogja ezt kibírni? Mennyi lehet egy éves díj egy teherautóra? Gondolom volt pár kategória de számoljunk 2-300 ezerrel, most lesz több mint 1 milla...
Azt meg se említem mekkora fos maga a rendszer, előre meg kell adni pontosan milyen útvonalon mész, oszt ha esetleg lezárás vagy baleset van akkor út közben kéne módosítani, mert ha nem stimmel az útvonal megbasznak...és ugye magadnál kell tartani az útvonal "engedélyt". Mindenesetre ahogy a totalcaron leírták az egészet rohadt szánalmasan nézett ki az egész. Durván drága, nulla rugalmasság...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #23015 üzenetére
A rendszer sajnos tényleg f*s lett, de hátha kijavítják a hibáit. Az eddig Magyarországot kvázi ingyenes tranzitútként használó külföldi kamionok zömét viszont vagy "ki kell utálni" az utakról, vagy meg kell őket vágni annyira, hogy a befolyó pénzből rendbe lehessen tenni az útjainkat.
Az általad említett cikkben is írják, hogy az osztrák kamionosnak megérte átjönni Mo.-ra, majd "hazamenni", mert így is sokkal olcsóbbra jött ki, mintha otthon tette volna meg az utat.
Amúgy meg egyszerűen túl sokan lettünk az utakon, mintha ingyen adnák a benyát (zöme teherautó). Ha a kamionforgalom túlnyomó részét az autópályákra (vagy az áruszállítás jelentős részét vasútra!) tudnák terelni, akkor azért egész élhetőek lennének - még ezek a sz*r - útjaink is. Hétvégén, mikor kamionstop van, azért elfogadhatóan lehet (személy) autózni és motorozni a főutakon. Hétközben borzalom (gyenge kisautóval, vagy kicsi motorral, nekem ezek vannak...).Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #23013 üzenetére
Attól félek, ez nemrég (egy-két éve) változott, és már külföldre is küldik a csekkeket - legalábbis több helyen is ezt hallottam, olvastam
Szingapur nem rossz, szép meg érdekes, de kicsi. Első nap bementem megnézni pár dolgot, második nap másik útvonalon másokat, aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy de ismerős, s kiderült, hogy előző nap csak egy utcával voltam arrébb; ezután már kvázi kiismertem magam a "történelmi belvároson". Pár épület, pár park és botanikus kert, néhány múzeum - 3-4 nap alatt már szinte mindent láttál. Érdemesebb egy 2-3 hetes távol-keleti körútba csak egy állomásként befűzni, főleg, hogy a repjegy drágább, mint Japánba vagy Malajziába.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Tegnap nekiálltam láncot és lánckereket cserélni a motoromon. Szerintetek a hátsó lánckerék kiszolgálna még egy láncot? Nem látom hogy nagyon meg lenne kopva.
KépEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #22987 üzenetére
Miért kellett cserélni a bélést?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Djuree
félisten
válasz Bogyó bá' #23025 üzenetére
most mi bajod? a magyar foci világhíres(en szar), kell az új stadion. tudod eb-t, vb-t kell rendezni, akkor legalább nem kell selejtezni (onnan úgysem jutnánk be) és automatice bent vagyunk, hogy aztán az első körben kiessünk, de legalább bent voltunk
amiben meg jók vagyunk azt meg minek támogatni?...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
lujo10
aktív tag
válasz canniball #22983 üzenetére
Én tavaly vettem, jelenleg is használom(juk).
Véleményem röviden: az árához képest nagyon jó minőség (a bélés is),
a mechanikája pontos, nem nyikorgós,
szemüveggel is jól használható a napszemüveg,
szerintem elég csendes (ez mondjuk relatív), kb. ennyi.
Biztos van nála jobb is, de én akkor 80K körüli összeget szántam 2 bukóra és természetesen az 5* is szempont volt.Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Djuree
félisten
én nem értem ezt a sharp tesztet. az összes sisak amit megnéztem shark, scorpion, x-lite ami 100k alatt van "csak" 4 csillag. akkor mi az 5?!
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
whYz
addikt
Na megvan az uj motorom: kawa er6n. Daywalkernek kell szolni, hogy berakjon 1.hsz-be?
Valaki tudja, hogy az er6f idomjat fel lehet e rakni ra? Mert nagyon hasonlonak tunik a ket motor...
-
Daywalker
addikt
Kép?
Nyilván nem lehet felrakni rá, mivel már a lámpa is tök más (egy gyári lámpát pedig használtan is 50 ezerért mérnek legalább), a felfogatópontokról pedig ne is beszéljünk. Ha idomosat akartál, miért nem olyat vettél?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
whYz
addikt
válasz Daywalker #23031 üzenetére
Kep meg nincs, de hamarosan lesz.
Nem akartam idomosat, de milyen poen lenne ha csak igy tudnam alakitgatni.
Ugy ertettem, hogy az egesz oldalso idom meg az elso lampa, plexi kompletten felmenne e az er6n-re. Persze biztos draga, nem is mostanaban fogom megvenni, hanem majd amikor mar hasznaltan tudok szerezni valami bontottat.
-
canniball
nagyúr
válasz Djuree #23028 üzenetére
Csatlakozom Daywalkerhez: van ott azért ötcsillagos jópár; az enyém is megkapta és igaz nem üvegszálas és lehet "a felirat sem olyan vagány" rajta de cserébe csak cca. 30k-t kellett leszurkolni érte.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Integra
titán
válasz canniball #23036 üzenetére
kurvára nem érnek semmit ezek a csillagos besorolások szvs..
ma már mindegyik modern, nevesebb sisak teljesíti a megfelelő standereket, nem ezen alapján kell venni sisakot, hanem megmunkálási minőség, bélés, plexi, mechanika alapján, azt amelyik ideális a fejformádra. persze még mindig ott az ár, ami mai napig az első helyen áll és utána jön minden más az esetek 95%-ban....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #23038 üzenetére
Sajnos az a baj, hogy az általad felsorolt dolgok nagy részével, hogy csak akkor tud bizonyítani az adott darab, ha már motoron vagy vele és használod. A boltban sok minden nem derül ki...(párásodik vagy sem, mennyire szellőzik, hangos, zörög a plexi, összeesik-e a bélés később stb?) Fórumokon elhangzott infókra pedig sokszor nem lehet adni. Mod: akinek előtte volt már sisakja, akár több is, az jobban képben van (de ő sem lát a jövőbe), de aki először megy vásárolni, az ott áll letolt nadrággal, és bármit mondhat neki az eladó. Sajnos nem mindig igaz az sem, hogy a márkásabb, drágább (de még nem csillió forintos) sisakok a jobbak.
bogyo112: ott küldd plz.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #23024 üzenetére
Óra szerint most készülődik a 110 ezer, valójában a 125 már biztos megvan
-
Integra
titán
istenem az olaszok könnyfakasztóan szép dögöket tudnak készíteni...
mv augusta brutale corsa...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
válasz Integra #23038 üzenetére
Nyilván ez sem szent írás és ha valami 5 csillagos de nyom, szorít és baromi kényelmetlen akkor azt természetesen nem kell megvenni, a biztonság és a kényelem amúgy is két különböző dolog.
De azt azért nem hiszem hogy ne lenne alapja a "csillagoknak", nem titok hogy miként tesztelnek az is le van írva az oldalon.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
#25954560
törölt tag
válasz Szakbarbár #23022 üzenetére
szerintem ha osszerakod egy vadiujjal, rogton latszani fog h mennyire nem gyari mar (vagy a fenykepezo torzit). aranyaiban sztem nem erdemes ezen sporolni, csereld a lanccal egyutt. a fogaskerekkel egyutt kopjon a lanc, ha jol emlexem egy kopottabb fogaskerek kepes felgyorsitani a lanc elhasznalodasat is.
-
mocsanisi
senior tag
válasz Archer #23006 üzenetére
De mérges vagyok. Szatiéknál kifizettem 120-at, és még mindig ugyan olyan szar mint volt. Vagyis szerintem csak rontottak rajta mert 3-4 nap állás után nem indul 1 vagy 2 henger, 5 perc melegítés után indulnak. Mindent ráfognak az úszókra hogy az kell, amit értek is de eddig nem volt torpanás és szépen kiforgott ha rohadt sokat is kapott. Na nem baj pénteken ránéz egy 125-be versenyző srác, aztmondta kitalálunk rá valamit, meg szerez nekem gumit is olcsón. Meglátjuk mi lesz belőle....
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
ALI_G
veterán
Valaki utánajárt komolyabban ennek a sisak témának? vagy csak levegőbe puffogtatunk megint
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Androidos tablet topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Netfone
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPhone topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen