- Bluetooth hangszórók
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
ph A vállalat vezetője a PC-piac 50 százalékát vinné a következő öt évben.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
De miert racionalisabb? mert olcsobb? Ennyi az egesz?
arra emlekszem, hogy nehany eve 3 napig voltam probamunkan a bmw nel, es az osszes R nel, amit szervizeltem (nehany darab) zorgott a vezermulanc beinditaskor, mar 20e km kornyeken. Raadasul egy felejtheto screamer sornegy blokk, szamomra legalabbis. nem fog atugrani a vezerles, de akkor is, ilyet ne csinaljon mar ilyen koran.
En nem latom azt a kokemeny befektetesi alapot ebbe sem, ezt is eszi az ido es a km.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137951 üzenetére
Nagyjabol igen, amiert olcso es sornegy. De kezdem elengedni a dolgot kicsiket.
A vezerlessel fejen talaltad a szoget. Az RR amit most hajtottam es tavasszal kerult megvasarlasra(irtam is anno a dologrol), na ott is 30 par ezer km-nel ugy indult a moka, hogy teljes vezerles csere, szelepallitas esatobbi esatobbi. Tehat akkor ez valoban "normalis" ennel a blokknal. Szep...
Attol meg vadallat 10e folott, de na.Nagyon egyszeru kerdes akkor feled ha van kedved jatszani :
Te mit nezegetnel ha a cel valami 120-160LE kornyeken max, kibirhato akar egy teljes het is rajta (nem a Te utazasi kepessegeid nem ernek ergo valoszinuleg supersportok kizarva), okos futomu es elektronika, 70%-ban szerpentin, 20%-ban palya es 10% varos. Utas nem szempont de ha fel tudok dobni egy drybaget az nem baj, bar hatizsakkal is meg lehet oldani mindent. KTM-ek es Yamahak kiesnek, ott nekem tul supermotos a pozicio.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Hat nehez kerdes, mert nem nekem veszunk motort, hanem neked. :D
A jelenlegi motorkinalattal nem vagyok tisztaban, azaz amit en szarnak talalok, vagy nem tetszik, en azzal egyaltalan nem foglalkozok, tehat nem ismerek egy csomo motort. De ugyis csak gondolatkiserletezunk :DEn ezzel az okos futomuvel nem tudok mit kezdeni, az, hogy egy kepernyon kell potyognod a csillapitas ertekeket, vagy a mode- okban kivalasztanod, ez nekem szimplan kenyelmi felszereles krva dragan, mivel ez nem okos futomu, csak kepernyon allitasz mindent, ahelyett, hogy tekergetnel a kezeddel. Azzal nem lesz jobb a motor. Amitol jobb lesz, az az, hogy milyen futomure szerelik ra ezt a kramancot. Nekem ez feleslegesnek tunik.
Mivel a ktm ek kiesnek, tul sok nem marad :D
Korabban irtam, hogy a supersport 950 en magasitott csutka kormany van, en azzal az ulespozicioval egy seggel lenyomtam 1170km t. Szerintem azzal barmennyit ki lehet birni, van hozza softbag rendszer, ket oldalra, hardbag is, annyira nem vagja haza a kinezetet, es az S verzion minden ohlins. Nagyjabol beleferne a keretrendszerbe, de nem "okos" a futomuve, mode-ok vannak. Kanyar abs, TC, gyorsvalto fel-le. 30e km desmo intervallum. Es az a testrastretta blokk nem rossz. 110 lo. Benzinszinterzekelo gyakran beszarik, amugy sok baja nincs azoknal, amik nalunk vannak. Ugye a lanc itt nem fog csorogni :DAmugy meg ha maradnal az olcso szervizelesnel, es screamer sornegynel megis, akkor suzuki katana. Az a forma jo, mert klasszik. Amugy unalmas szar lenne, de a forma nagyon jo, es mindig, azaz mindig ugy veszunk motort, hogy mi az ami tetszik, nem pedig ugy, hogy mi a jo.
Nemreg voltam itthon, es pont gondolkodtam, milyen motort kellene ide venni, es mindig oda jutottam, hogy vmi enduro/supermoto kellene, mert rettenet szarok az utak. Ide normalis futomuvet utcai hasznalatra... Hat nemtom. Arra emlekszem, hogy nekem Bp rol mar regen is 100km eket kellett menni, hogy normalis uton tudjak motorozni, hacsak nem vmi gokartpalyara mentem vagy euroringre, szoval en fognek egy ~100 kilos 2T- endurot 30-50 Le kozott, supermotositanam utcara, melle meg vennek egy barmilyen ezrest csak palyara 2008-14 kozott, amig euro3 volt. Turara meg 640 adventure. Ezek egyszerre talan kijonnenek a supersport s arabol :D
Ja igen. Ezek melle csak ugy egy TL 1000 R t is beraknek a nappaliba. Kek-feheret. Szigoruan. RG500 féle jo formaval.Segitettem? :DDD
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz tboy93 #137940 üzenetére
+ kb mindenki
Oké, akkor irány Szombathelyről Budapest egy esőruháért, mert pénteken indulunk
Marad a kukászsák
De mondtam, hogy a Strom plexije szárazon tart még esőruha nélkül is. Kapott már el eső vele, épp hogy vizes lettem egy kicsit, az is csak a csizma alja volt, illetve a könyököm.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137953 üzenetére
“ Segitettem? ”
Csokoltatlak!
Koszi egyebkent! Legalabb erzed a nyomoromat!Amiket en felirtam kiprobalasra tavaszra eddig:
Supersport 950s
S1000R
Streetfighter V2
Tuono v4 factoryAz a baj, hogy az evi egy darab 3000-es tura sok kompromisszumot general, de ez ilyen.
Az okos futomu alatt pedig itt nem feltetlenul az elektronikus allithatosagot ertettem, szarul is fogalmaztam, hanem a jo minosegu, tempot is biro futomuvet. Igazan pont ez es a megjegyzesed az europai vs japan inditotta el az erosebb gondolkozasomat.
-
Xero
nagyúr
válasz norbert1998 #137954 üzenetére
Budapest XIII. Robert karoly es Lehel sarkan munkaruha szakuzlet. Na ott vegyel esoruhat fele/harmad aron.
Kiprobalva, mukodik. Csapatban 5-bol 4-en ezt hasznaljuk. 😊 -
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137954 üzenetére
"a Strom plexije szárazon tart még esőruha nélkül is"
Amikor megállsz, akkor alábújsz?Eső és eső között azért lehetnek különbségek, én kaptam olyat itt Bp-en, hogy 5 perc alatt szarrá áztam, pedig volt rajtam esőruha is. Amikor az Árpád hídon annyi víz állt, hogy a mellettem elhaladó autó olyan fröccsöt csinált, hogy beterített.. A vízálló csizmámban állt a víz, mert felülről bejutott..
A kesztyűre húzott eső kesztyű pedig végig jó volt, amíg meg nem álltam, akkor ugyanis a kabátomról leömlő víz, mind belefolyt, mert ugye kívül volt..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #137953 üzenetére
Az okos futómű nem tudom mit jelent, de az aktív az nem csak annyit jelent, hogy menüből állítod !
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
nagyúr
válasz norbert1998 #137954 üzenetére
Más azért ha elkap egy eső, meg ha egész nap esik. Alkalomadtán megállsz, lelassulsz és akkor nem biztos hogy a plexi segíteni fog. De te tudod.
[ Szerkesztve ]
-
fodin
tag
válasz norbert1998 #137957 üzenetére
Decathlonban vettem kétrészes biciklis esőruhát, többször megáztam benne motoron, a célnak megfelel. Talán egy szellőző van a hátán, amit pár öltéssel össze kellett varrni, hogy ne tépje a szél. Ráadásul a felső része rikító sárga.
-
Topiccsendőr
addikt
A SFv2 mar panigale v2 blokkos, az mas, mint a testastretta, el lehet porgetni szepen, ugyanugy tele mindennel, gyorsvalto, stb. A futomu az nem ohlins, nincs belole S verzio, de jol mukodik. ha mar valogatni lehet, en inkabb 4 hengerest preferalom, a 2 hengereseket annyira nem szeretem, szoval nalam a tuono lenne a nyero, vagy a v4 SF :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
A Zéé
addikt
válasz fodin #137962 üzenetére
nekem vitorlás cucc van esőruhának. Gatya is kabát is elvileg bírja, de valamennyire szellőzik is. Sokkal jobb, mint a full "nejlonzacskó" esőcuccok. Egész napos nagy esőben még nem volt tesztelve, de 2 órás oktatás alatt nem ázott át, és nem is izzadtam át teljesen azt, ami alatta volt.
Just a simple Lineman...
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137966 üzenetére
V4 SF meg 2 ev mulva sem lesz az en gepem. Az olyan mint az 1000RR. Szep-szep de otthonra nem kene. 😃
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #137959 üzenetére
Kozben megtalaltam, semiactive futomuvek ezek, az imu alapjan allit csillapitast pl gyors iranyvaltasoknal, vagy kigyorsitasnal bekemenyiti a hatuljat, szoval rosszul tudtam, valamennyire beleszol, de nincs visszacsatolas, tehat csak egy elore megirt program alapjan csinal valamit.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
Őszintén nem követtem hogy pontosan mik az igényeid, de hasonló cipőben jártam amikor az FZ6-nak elkezdtem huzigálni jobban a bajszát és elkezdtem kimenni vele pályákra, akkor megfogalmazódott bennem az igény egy jobb motorra. Megpróbálom összefoglalni, hogy miket próbáltam végig, hátha segít egy picit.
Azt tudtam, hogy nekem sok a hiányosságom, illetve azt is, hogy nem cserélgetem 2-3 évente a motorjaimat, hanem ha veszek valamit akkor azzal legalább 5 évre tervezek, de inkább több, ezért az elektronikai segédletek, a jó futómű és a jó fékrendszer voltak a szempontjaim.
A motorerő kevésbé volt szempont, a 98 lóhoz képest persze örültem volna kb 20-30 plusznak, és ezzel a haveri körömben egyébként eléggé magamra is maradtam, mert ott csak az ezres a király- Először MT-09 SP-t akartam, mert minden teszt az egekig szopkodta, én meg maradtam volna a Yamahánál szívem szerint, de az ergonómia az én világomhoz nagyon rossz volt, és a fékrendszer sem tetszett, nagy csalódás volt számomra.
- Utána mentem GSX-S1000-rel (ami ugyanaz mint a Katana amit persu mondott, csak nagyobb a tank ), na az nagyon bejött és testhez állt. Nem volt csúcsfelszereltség semmiben, de nagyon harmonikus volt, öröm volt vele a szerpentinezés, a 148 ló pedig egész barátságosan adta elő magát. Kinézetre távolról rendben volt, közelről látszódott a spórolás mindenhol. Nagyon erősen gondolkoztam rajta, hogy veszek egyet, mert árban is akkor még csak 3.3m volt akciósan és 3.5m teljes áron.
- Mentem MT-10-zel, hát az szerintem egy borzalmasan identitászavaros motor. Baromi erős, a gázkar hangolása túlontúl érzékeny, közben meg kényelmes túrapózban ülsz egyenes háttal. Nem tudom hova tenni, és félelmetes volt nyélgázt húzni még negyedikben is, mert nagyon nyersen ugrott. Ha kanyarban elzártam a gázt - márpedig bénáztam sokat, tehát elzártam - akkor utána nagyon nehéz volt újból finoman húzni, mindig előre-hátra bólogatás lett a művelet vége. Szerintem ronda is, de ez szubjektív, és még túlzottan drága volt már akkoriban is.
- Honda CB1000R, a neo café verzió, a kinézete rendben volt, a többi nem. A kormányon olyan rezonancia volt folyamatosan, hogy 30-40 perc motorozás után percekig kellett tornáztatni kesztyű nélkül a kezemet, hogy elmúljon a tenyérzsibbadás. A gázkar adagolhatatlan szar, emiatt minden kanyarban inkább 2 fokozattal magasabban fordultam mint illett volna, az első féknek semmi visszajelzése, de egy közepesen erős fékezésnél már villogott minden a műszerfalon, meg az elakadásjelző is, és a váltón nagyon érződött, hogy kell bele a feláras gyorsváltó. Mind közül ez tetszett a legkevésbé, pedig 4.2m-ért még belefért volna anno. Az újságírók és Zomborácz mit írtak róla? Szerintük a legjobb Honda evör Na így higgy a teszteknek: a szart is behintik arannyal.Az S1000R-t meg a Tuono-t már írtam. A Tuonot még árban határesetnek tartottam akkoriban 4.5m-ért, a BMW-t legfeljebb használtan vettem volna meg. Ducatit nem is néztem mert túl drága volt az 1200-es Monster, KTM-ből akkoriban meg csak a mezei 790 Duke létezett még, a 790 R és 890 még nem voltak, a SuperDuke pedig nem is tetszik, és drága is.
Végül bejött a képbe a Street Triple RS, amit addig egy bűn ronda motornak tartottam, aztán megjelent fehér színben, és onnantól mintha egy másik képet néztem volna, nagyon megtetszett. Ezt a mai napig így gondolom, feketében egyszerűen nem jön át a forma, az alapozószürke határeset, de fehérben nekem kiadja.
Úgy vettem meg, hogy egy métert sem mentem vele, csak a szalonban ültem rajta. Amint ráültem azt éreztem, hogy megérkeztem: a komplett ergonómia stimmelt azonnal, nagyon tetszett az üléspóz, a térdszög, a kezelőszervek azonnal úgy álltak rajta ahogy személyre szabtam volna magamnak is, és a kidolgozottság is igényes volt az utolsó csavarig.
Aztán amikor végre használhattam nem csalódtam a többiben sem, mert iszonyú könnyű vele motorozni, nagyon precíz, alacsony a tömege. Persze néhány újságíró öncélú szopkodása itt is megérne egy misét, pl emlékszem hogy Zomborácz megírta, hogy mennyire brutális, mennyire paraszt motor ez, közben ez egyáltalán nem igaz. Lehet vele úgy is menni ha barbár módon szeretsz motorozni, de semmi brutalitás nincs benne. Továbbá ha lágyan, precízen használod akkor sokkal harmonikusabb az egész és a köridő is 100x jobb.És annak is nagyon örültem a Street RS kapcsán, hogy nem kell ezresre ülnöm, nem kell 150+ lóerővel motorozni. Papíron 121 ló és amikor jól csinálom meg a kigyorsítást, akkor 180-200-ig tartom az MT10-es haverokat.
A Speed Triplet sosem próbáltam, a korábbi nem is tetszett, az új igen, és az új állítólag nagyon sokat fejlődött a könnyű irányíthatóság terén, sok plusztömeget lefaragtak.
Fogalmam sincs mit választanék a jelenlegi kínálatból, de erősen pénz kérdése lenne a dolog, hogy amennyim van annyiért mi az ami tetszene. Ha a pénz nem számít, akkor először kipróbálnék egy Streetfighter V4-et a biztonság kedvéért
Valószínűleg a Speed Triple-lel kezdeném, és a Tuono Factory lenne a második, viszont szoknom kéne a kinézetét. A BMW lenne a harmadik, de szoknom kéne a karakter hiányát.
A japán vonalat hanyagolnám (érdekes, mert a 2004-2008 körüli motorokból meg főleg azok tetszenek nekem és az európaiak nem). KTM-ből én a 890-est kipróbálnám még, és ha van belőle R verzió akkor azt. A SuperDuke nekem nem tetszik.A helyedben kevésbé lovagolnék az olyan technó dolgokon, mint a félaktív futómű, mert úgysem tudsz (még) olyan jól motorozni, és GP méretű pályákra sem jársz ki. A többi segédlet pedig már mind elég erős az új ezres nakedekben.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #137973 üzenetére
Nagyjabol ugyan ezeket probaltam vegig amiket Te is(Sp, gsx-s, cb) es pontosan ezeket gondolom roluk.
A street triple szinten ott van nagyon a radaron, DE es ez nagy de, “fel kellene azt is probalnom”.
Jelenleg egy icike-piciket az is bajom, hogy a CB a 183 centihez es 93kg-hoz valahogy kicsinek hat. Sokkal ertelmesebben nezek ki es erzem magam a gsx-s-en vagy az 1000rr-en.
Szolgaltatasok szempontjabol valoszinuleg tokeletesen eleg lenne nekem is.Osszessegeben koszi, hogy ilyen jol osszefoglaltad, valoszinuleg ha oda jutok nem uszom meg, hogy vegiguljem oket.
Szerencsere a CB hatarait meg csak nagyon ritkan erem el, de a bmw-n ereztem, hogy vannak korlatok amik mar nem belolem jonnek mindenhol a hondan. Ezert is kezdtem el gondolkozni, hogy mire oda jutok tudasban, kepben legyek, hogy merre tovabb. -
bardi
aktív tag
válasz zgospel #137973 üzenetére
Sziasztok, egyelőre csak olvasom a topikot, motor jogsi meg úton van, de a tesztekről, meg hogy mennyire eltér a te tapasztalatodtól csak annyi tudok mondani, hogy autógyárban dolgozva látom, hogy a mi autóinkról milyen tesztek jelennek meg, maradjunk annyiban, hogy nagyon nagyon erős fenntartásokkal kell ezeket kezelni
'92 Honda VFR 750
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #137972 üzenetére
A bmw-k DESA 2 futóműve azt hittem aktív, itt már az előfeszítés is automatikus. (2016ig, nem volt az, ott elő kellett választani, egyedül/csomaggal/utassal módot)
Ha ez csak semiactive, elfogadom. Milyen visszacsatolás kellene még? Mármint mire kellene gondolnom? Az imu csak gyorsabban és pontosabban adja az infokat, mint ahogy az én tudnámKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zgospel
őstag
A magasságunk azonos, de én csak 80 kg vagyok Szerintem nem tűnik alattam kicsinek:
Haverom kb 2 méter magas, 105-110 kg, alatta az MT-10 is kicsi volt Neki végül azért is esett az új S1000RR-re a választása, mert méretre az nagyobb volt a többinél és jobban elfér rajta.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bajnokpityu
félisten
válasz zgospel #137973 üzenetére
Én nagyon boldog vagyok a speed R verziommal.
195cm 96 kg és tok jó. Aki ulesprobat vett,mind dicsérte,kisebbek is.Egyetlen dolgot lehet talán említeni,hogy olyan mélyre lejt a tanknal az ülés,hogy nem magától értetődő a kiules
Nekem két motor volt,amit nem szerettem üléspozícióban,és emiatt kimaradt,az sv és a gs1200. Egyiknél túl messze a kormány,másiknál túl széles a kormány. Többivel ellennek..
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #137976 üzenetére
Arra gondolok, hogy ezeken a lengescsillapitokon nem latok semmilyen erzekelot amibol adatot kapna a vezerlo, hogy mennyire van osszenyomva pl.
A felaktiv amikor a csillapitas merteket valtoztatja, az aktiv csak autoknal van, ez olyasmi lenne motoroknal szerintem, hogy mondjuk gyorsitasnal hatul nem csak a csillapitast babralna, hanem valoban a rugoerot valtoztatna, az elofeszites valtoztatasa helyett, amitol nem lesz nagyobb a rugoero.
Egyebkent meg nem tudom, ehhez nem ertek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #137979 üzenetére
No most az a helyzet, hogy a "nagy" GS első és hátsó futóműve (telelever és paralever), hogy ha nincs mellette semmi elektronika, akkor sem bólogat (nagyon), sem gyorsításnál, sem fékezésnél.
Aszfalton ez annyira jól működik, hogy szerintem a hatása olyan mintha a rugóerő is változna.
Az előfeszítés változtatása egyébként egy több perces folyamat, három állás van (MIN,MAX, AUTO) ahol a két végállást pár mp alatt áttekeri a motor, de az AUTO állásba visszatéve, menet közben több perc amíg kiszintezi magát. Ezt egyébként nem igen érzékelni, mert nyilván nagyjából mindig ugyanazzal az előfeszítéssel fog működni, amíg nincs változás sofőrben, utasban, cuccban.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
Vegre beirattam a forgalmiba a 200 as gumimeretet, 10 perc volt es 15€. Elotte Tuv-on nem rugtak vesén, hogy takarodjak az anyámba a kivansagaimmal, es marpedig itt csak gyari motor megy at, egy szakvelemenyt kellett kernem ~40€-ert, a pirelli oldalarol le lehet tolteni, miszerint a 200 as gumi engedelyezett ehhez a tipushoz es mehettem a hivatalba. teljesen legalisan motorozhatnék az R1 el, ha az onindito szimeringje nem adja meg magat, most darabokra kellett szednem egy 3 euros alkatresz miatt. A motorolaj elarasztotta az oninditot, ami kinyirta a szimmering utani kovetkezo o-gyurut is, mert az nem olajallo, a kommutator tiszta mocsok volt, az is az olaj miatt. Mondjuk lehetett volna igy hasznalni tovabb, de idegesitett, hogy csopog az olaj belole.
A hutovizet is le kellett engedni, termosztatot levenni. osszerakni lesz vagy 2 ora, az osszes tomites 2 het mire megjon. De legalabb nem hengerfejes. Mert eloszor azt hittem, attol folyik valami, ennel az elso generacios crossplane-nel jellemzo. Szoval osszesegeben orulok.A ducatiba beleszaladt a 20 ezredik km amiota nalam van, iden tobb mint 10e ment bele, azzal legalabb semmit nem kell csinalni, abbol ugyanugy folyik az olaj, mint uj koraban :D
A garda toi turanal azt hittem blokkcsere lesz a vege, mert 83 loerovel 0-1 uzemmodban kellett menni a 140 lovas motorok tempojaban, becsszora. Szoval az ember szeret nagyokat mondani, a sztori kedveert, de itt amit kapott... az nyélgaz-fék-kanyar-nyélgáz-fék-kanyar volt. Egy zx 12 lenyomott egyenesben, hogy rohaggyon meg :D gondoltam veszek majd ~500 € ert uj blokkot, ugyis nagyon olcson vettem a motort, de semmi. Utana hazajottem vele, es csinaltam egy magyarorszag turat. Szoval ez jo vetel volt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137982 üzenetére
"azzal legalabb semmit nem kell csinalni, abbol ugyanugy folyik az olaj, mint uj koraban "
Itt felnyeritettem.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137982 üzenetére
ez melyik orszagban is ment ilyen siman?
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #137982 üzenetére
Haggyadmá' magadat... egy olasz motor sose menne el ennyi kilómétert....
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #137988 üzenetére
Akkor már be van járatva....
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #137982 üzenetére
Szarolasz , szarjapan. Német angol nem volt?
eladó Kawasaki j300 robogó
-
norbert1998
veterán
Utolsó pillanatban úgy döntöttünk, mégis motor, nem autó. Bementem decathlonba, vettem túra esőkabátot, meg biciklis eső nadrágot. A kabát patika, mikor a monszun esőn jöttünk at, a sisakról némi víz folyt a nyakamba a kör sálon át.
A nadrágnak volt cipő fedője. Na az szombathelytől redics-ig tartott. Onnantól rendesen állít a víz a cipomben. Feljebb már nem voltam vizes. Kesztyű is nagyrészt száraz volt, a végére lett vizes csak. Jól védett a kéz védő.A motor plexije alatt jött fel sok víz.
Szerencsére különösebb korcsolyázás nélkül ide értünk. Szombathely 14:40-Senj 20:40. Az elég combos, azt mondom.
SV10000, új DL650, meg én. Holnap lesz majd jó. 140 km/h széllökés egész napra. Jó eséllyel egy pizza, némi séta meg sok kártyázás lesz.
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #137991 üzenetére
Respect.
Pedig tényleg nincs túl jó motoros idő most arrafelé .
[link] -
norbert1998
veterán
válasz vlevi #137992 üzenetére
Eső volt csak tegnap nekünk. Szél épp csak a Senj feletti szerpentinen. Illetve a monszun is inkább a felcsapott víz miatt volt erős, mert szinte végig állt a pályán a víz.
A cipők, kesztyűk a sütőben, sok dolog már megszáradt. Alsó felső sütés, légkeverés, 50 fok. AzSV-s havernak nincs kéz védője. Az új kesztyűtől olyan kék lett, mint aki ATM-et fosztott
Majd rakok fel képeket, szerintem hétfőn.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
nagyúr
válasz norbert1998 #137993 üzenetére
abban a sutoben sem sutnek utana semmit
-
KrAt
veterán
Nezem a 24oras Bol D'or-t, es azon filozofalok, hogy ha kihoznank egy barmilyen ott futo motort a szalonbol, kapna egy kis bejaratast, folyadek-cserek, akkor vegig birna azt a 24 oras, kb 4k kmes 0-1 gazallasos modos versenyt? Vagy a stock kategorias motorok miben masak?
-
Topiccsendőr
addikt
Vegigbirna nemelyik, bar sokkal tobb verezne el, mint gondolnad. 0-1 es uzemmodban eleg hamar kopnak, plane 200 lo kornyeken. Es ha ugy hagyod ahogy van, eleg szar koridot mennel.
Ilyenkor rendesen kijon a szarragas minden gyartonal. A yamaha rn32 elso szeriai (most a 65 az aktualis) egy szeleprugoval jottek ki, ezek palyan peldaul behullatjak a szelepeket, utcan semmi gond, az rn49 ota visszavaltottak 2 rugora, azota szelepek jol birjak, de a hajtorud a hősokktol reped, ami furcsa mod boxutca kiallasnal problema, nem nyelgazon. A vas es a titan Pankl egyarant (mt10/r1m) Tehat a hutes nem megfelelo alacsony sebessegnel a szalon motornal, ha egyszer meghajtottad. Most legutobb errol olvastam, ezert ez van hirtelen a fejemben, de mindegyik gyartonal vmi kijon, ha egy profi vagy profi kozeli versenyzo raul. ha normalis koridod van, akkor bizony mas problemakkal talalkozol, mint a hetkoznapi jaro-kelok."must hit a minimum weight limit of 175 kilograms"
Ugye mar ez elarulja: itt nem gyari dolgokrol van szo, mert teletankolva, szalonbol kitolva minden gyarto 200 kilo kornyeken van. Talan a full karbon vazas es felnis bmw 190 kornyeke, a ducati sp2 karbon felnivel 195 kilo 17 literes tankkal, es ezeken altalaban 20 liternel joval nagyobb tank van.
the fork, damper, swing-arm, brakes, radiator and exhaust can be modified. Teams are also permitted to work on increasing engine performance. All bikes feature a quick wheel change system to help ensure faster pit stops.
Szoval a formula ewc eleg messze van a gyari allapottol.
Superstock for the FIM World Endurance Cup with bikes almost identical to production models. Limited engine modifications are permitted (injector jets and fuel mapping, clutch reinforcement, a different exhaust silencer, etc.). Wheels must remain as homologated, so teams need a good wheel change strategy during pit stops.
Superstock bikes use a red number background, yellow-light headlamps and must also hit a minimum weight limit of 175 kilograms.
In both Formula EWC and Superstock, the fuel tank is modified to a maximum capacity of 24 litres and fitted with a quick refuelling device.
ezt se neveznem szalonbol kitolt allapotnak, es valoszinusitem egy ilyen stock kategorias motort is darabokra szednek, es mindent alaposan kisulyoznak, utanamunkalnak, amit a sorozatgyartasnal koltsegek miatt nem tudnak rendesen megcsinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GalaHU
őstag
válasz Topiccsendőr #137999 üzenetére
Úgy képzelem, mint az N-es kategóriát rally-ban. Ott is ég és föld a különbsèg a szériához képest.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen