Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
ph A Zen 5 és 5c magokra lehet számítani a cégtől, ráadásul a különböző CCD-k eltérő node-on készülnek.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CortezX
aktív tag
válasz #14787072 #137449 üzenetére
Én egyrészt emiatt engedtem el a GS-t anno, másrészt a hasonló évjáratú, futású és felszereltségű GS kb 1 millával lett volna hosszabb. Én is próbáltam mindkettőt vásárlás előtt és szerintem sincs ekkora különbség. ST-nek amúgy elég jó kis "közössége" van Facen és minden értelmes kiegészítőt meg tudsz venni hozzá (ha itthon nem is, ebayen tuti).
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #14787072 #137449 üzenetére
Mivel a bmw hez nem ertek, meg a yamahahoz sem, utana nem neztem egyik motornak sem, ezert szakmai szempontok egyaltalan nem jatszanak szerepet. (Akkor minek szoltam hozza, kerdezheted teljesen jogosan :D )
Igazabol te tudod ezt, hogy melyiket akarod, sztm nincs ertelme idegen embereket megkerdezni :DNekem a yamaha valahogy mivesebbnek nez ki, es szeretem altalanossagban a motorjait.
premiummarkat amugy sem vennek. Legalabbis olyan premiumot ami fiatalabb ~15 evnel :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #137452 üzenetére
értem, köszönöm.
-
bacus
őstag
válasz #14787072 #137441 üzenetére
Azért az vedd figyelembe, hogy a GSA-nak 50e km-en belül kuplungot fogsz cserélni, ami olyan nagy munka, hogy nem úszod meg fél misi alatt.. Persze nem szent írás, de amilyen jó az a száraz kuplung, olyan nehéz kicserélni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz hadam98 #137435 üzenetére
Köszi ránézek, őszíntén az plusz ha angol mobilokat is zömében angolul használom.
bacus csipegesse, önmagában nem hiba az. Sok blokknál ilyen a konstrukció. Bizonyos fordulat felett elkezdik enni had egyék. Rátölt az ember aztán szevasz. 650-el 120-ig vagyunk jó szép is lenne ha az M0-ra éppen felmerne vele menni az ember de egy pár százas autópályától már tartanánk.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #137457 üzenetére
Én nem szerettem, ha utána kellett tölteni, egy 13 km-es Cereden naná, hogy elforgattam 9e ig is ha kellett, de az más, mikor 7e fordulat felett forgott folyamatosan. Arról nem is beszélve, hogy a fogyasztás is eldurvult.
Ispán feszegette a 2017es DL650 határait, hogy óra szerint nem ment többet 170-nél feldobozolva, míg a régi 2005-öse (270e+ km van benne) jobban megy.., nekem 140 felett már nagyon bizonytalan érzés volt, kikönnyült az eleje, sokat evett, no meg olajat is, ezért nem is igen hajtottam.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
goofy85
kezdő
tboy és JoinR, ha már így szóbakerült az olajevés. Nektek mennyire fogy az 500-asból? Most 5500k körül járok és kb félig leette. Ezres szerviznél nem a felső vonalig, hanem a tetejéig töltötte a srác. Olajfolt nincs a garázsban, szóval nem csöpög belőle nyugalmi állapotban. Mondjuk sokat járok vele a nulláson 110-10 kmph közt.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #137458 üzenetére
Az eredeti kerdes, amire a valasz es a reakciok irodtak, az volt:
mi az a kobcenti es loero, ami a nyugis 130-150 autopalyatempot birja.
erre en is beikszelnem a 600 as motorokat, mert szerintem siman birjak. Nekem az nyugis.
Ha feltetel, hogy nem szabad sokat forognia, akkor torekedjunk konszenzusra, legyen ezres. Vagy ezerkettes. :D
Mondjuk egy jo 08 as cbr vagy a regi 1.2 nagybandit egy bizonyos evjarat dugattyugyuruivel. ott aztan kell tőtikézni az olajat meg uj allapotaban is, szoval eppen milyen motorrol van szo, ugye.
Itt nem kulon a dl vagy az sv rol volt szo, csak 600 ccm rol. felhivtam a figyelmet, hogy a tobbhengeres meg tobbet is forog ugyanannal a sebessegnel, ami egy hetkoznapi jaro-keloben azt az erzetet keltheti, hogy a motor erolkodik.
Ezekben is evjaratonkent kulonbozik, mi eszik olajat, mi nem. 150 nel forog 7000-et az sv blokk, nekem az is beleferne, nem ereztem rajta, hogy erolkodne, es olyan 170-200 nal ereztem, hogy a futomu az nagyon puha, es takony. De legalabb elol hatul ugyanolyan szar, igy kanyarban eleg jol mukodik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok, tudnátok ajánlani egy A kat. jogsihoz hozzájuttató iskolát Szigetszentmiklós környékén ? Akik korrektek, oktatók türelmesek, e-learning-et tudnak a papíros részekre (elmélet)..
B-m már van vagy 25 éve.
Köszi !
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #137460 üzenetére
ezért szeretem a zrxet.
150 (óra szerint) 5100 ezzel is utazok vele nem ölöm feljebb,a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137460 üzenetére
Kezdem érteni néha miért írod, hogy ideje az elektromosoknak.
...mióta volt haverunknak az az SC57 most meg az 59 én már nem aggódom az olajevésen. Az utóbbi sz@rja Montenegró- BP távót konstant 9k++ tolta le. Odaértek és spontán tolt egy olajcserét de köszöni szépen jól van még működik, Budapest - Adria egy hónapja dettó így nézett ki.
Ha eszegeti a blokk had eszegesse, valahol talán német motorrrvüben olvastam, hogy max fordulat 2/3-a az ami alapvetően teljesen jó utazó fordulatszám és értelemszerűen annak környéke, már ha ökölszabályt kell írni erre. Lehet hülyeség akkor az, de kötve hiszem, hogy egy 2 hengeres 600as 70 lovas blokk nem tud 150 körül utazni...
A CB csak 58le és 500cc mégis utassal dobozzal és tanktáskáv GPS szerint nevetve megy le a horvát partra 140 körül... hamarabb érzem, hogy szar a futómű és a fék ekkora tömeghez mint attól féljek, hogy az a fordulatszám tartomány káros lenne.
Ez valahol egy korosztályt érinthet egyébként a régi szoci kocsikhoz köthetően, apám is féltette a kawat "nem akarom szétforgatni 5000 felett" ahogy a Jazznél is szinte én könyörgöm néha ne gyilkold már alapjárat felett 600-al ki van fizetve az a fordulatszámmérő a közepén is...
Mobilon csak nekem ugrál újabban Ph!? Ipaden és S10-en is ezzel szívat alig lehet gépelni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Pilot Road 5-oket rendeltem a CBF 1000 ala, tekintve hogy a rajta levo Michelin gumik kb 8 evesek es elegge kopottak is. Topikban mi a velemeny a gumi tipusrol? Tobbnyire jokat olvasok rola, de lattam 1-2 velemenyt hogy konnyen kap defektet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
duni84
aktív tag
válasz Oppenheimer #137465 üzenetére
amikor a fakír szögeságyán megyek át, akkor bármelyik gumi könnyen kap defektet. nem értem, hogy mitől kapna könnyebben defektet pont a pr5. ez egy világmegkerülésre kitalált túra gumi. ha nem napelemes motoros leszel, akkor pont tökéletes. vannak ennél hegyesebb elsők is, de ahogy a felhasználók 99%-át, úgy téged sem (és engem sem) zavar ez az apróság.
#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #137465 üzenetére
Ezt hogy kell ertelmezni, hogy konnyen kap defektet?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz goofy85 #137459 üzenetére
Ha fingatom nekem is fogyogat par deci. Az enyemben 48.000km van, most esett at a 2. nagyszervizen, tegnap elott lett elhozva (fater altal, mert nem voltam otthon). Javaslom neked is hogy a szelephézag allitast ne kummantsd el 24/48e km-nel, az enyemen mindket alkalommal allitani kellett.
[ Szerkesztve ]
-
pietrrr
aktív tag
Sziasztok!
Serpentize márkáról mi a véleményetek, használja valaki a cuccaikat innen?
Gugli alapján jónak tűnnek, csak hát nincs túl sok véleményező még.
Elsősorban ez a kesztyű és ez a kabát érdekelne. Ha valakinek van velük személyesen tapasztalata, szívesen venném, ha megosztaná.
Köszi! -
veterán
válasz Topiccsendőr #137467 üzenetére
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
pietrrr
aktív tag
válasz dellfanboy #137471 üzenetére
Guglin 5* az értékelésük, ebből gondoltam.
Saját tapasztalat, vagy honnan tudod, hogy olyan gyenge minőségű a cuccuk? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #137470 üzenetére
Szoval a kritikus gondolkodasmod kepviselojekent olvassuk at egyutt ezeket.
Egy vfr 800 as velemeny, hogy a puha karkasz miatt serulekeny, es a sok minta miatt, ahol nincs annyi anyag...
Aszongya sharp response (hahaha) egy vfr 800 ason. Beztossan sharp lehet, el tudom kepzelni mennyire megvaltozik a visszajelzes egy gumi miatt, ugy, hogy a futomu ugyanolyan puha es erotlen, mint annak elotte.
Neki nem volt problemaja, de a baratainak igen. Szuper, ezzel tobbek nem igazan lettunk.Akkor ez leredukalta 1 kozvetlen tapasztalatra a kettot.
Masik velemeny egy nemletezo, 180/45 os merettel.
a legkissebb femdarab is kilyukasztja.
Melyiket nem???Legutobbi elmenyem, egy tenyleg kicsi kulcs allt egy battlax s22 kozepebe, tehat ahol kb 6-8mm hus van, nem a mintaba, hanem a kozepen a futofeluletbe, es atszurta.
Nem azert, mert puha a karkasz. A gumi az ilyen. Puhabb, mint a vas.Viszont ami fontos, es mar en is talalkoztam ezzel:
Nem lehet kukacolni ezt a gumit, mert ereszteni fog.
Ezt en is tapasztaltam, es furcsallom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pietrrr #137472 üzenetére
Nezz ra fb oldalra, hogy mikor alakult, ki alapitotta, miert alapitotta.
Azert olyan nagyot nem lehet dobni onnan.A google ertekeleseket elolvastad?
Nezd, melegben, utcara en egy 15€-os alpinestars krosszkesztyut hasznalok, tehat annal egy barmilyen bor jobb, es el is fogja latni a feladatat, mindegy milyen marka van rairva, de attol meg alsopolcos. nem o fogja kezművesgyártani otthon kengurubőrből, hanem legyartatja valakivel, mint mindenki mas.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
Ezt nem hiszem el! Az új benzincsapomból jobban dől a benzin, mint a régiből. A baj az, hogy kifelé. Természetesen megrendelem a javító kitet, de az idő. Megpróbálnám megmenteni a régit, hogy addig is tudjak gurulni. Gondoltam, tömítőragasztóval összerakom. Milyen ragasztót ajánlanátok? Rugalmas kéne, mint az FBS, de vékonyabb, mert pici felületeket kéne megkennem.
A másik kérdés, hogy mi lenne, ha a vákuumos rész belseje (vagyis a membrán) nélkül raknám össze és ledugóznám a vákuumcsöveket, meg a levegőjáratot? Elvileg a vákuumos résznek csak egy biztonsági nyit/zár funkciója van.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pietrrr
aktív tag
válasz Topiccsendőr #137474 üzenetére
"A google ertekeleseket elolvastad?"
Persze, guglin meg facebookon is. Nyilván vannak olyanok, akik csak beötcsillagozták a helyet a havernak, de úgy tűnt, hogy akad jópár valós vásárló is. A minél nagyobb merítésért tettem fel itt is a kérdést
Az itteni, inkább negatív vélemények miatt (is) semmiképp nem fogom elsietni a vásárlást, de ha arra járok benézek majd személyesen a boltba.
Ha ez megtörtént, majd igyekszem nem elfelejteni beszámolni az ott ért tapasztalatokrólÉs köszi még egyszer a véleményeket!
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #137476 üzenetére
Valamelyik TotalCar-szerkesztőnek volt pár hete egy videója, hogy csöpög a motoron a benzincsapnál, és hogy mi a megoldás. Nem néztem meg, de ők azt az esetet megfejtették. Keress rá, hátha Neked is segít, legalább gondolatérbersztésben!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #137474 üzenetére
Nagy rajongoja vagyok a marketing szovegeknek, ezert fontolgatom, hogy fogok irni egy forditoprogramot hozzajuk.
Gyorsan atfutottam a miert a serpentize cimu menupontot, ahol tulajdonkepp meg kellene gyozniuk, hogy miben kulonbozik ez a termek mas gyartok termeketol.
Mivel a google velemenyeknel a termekekrol nem, vagy 1 napos teszt utan irtak a nyilvanvaloan erdek nelkuli felhasznalok, csak a kiszolgalas, es az uzleti terv kapott 5 csillagot.
Mielott felreertene valaki, en nem tudnek egy ilyen ceget alapitani, egy sor termeket kitalalni, hogy melyiket vegyem at egy masik gyartotol, vagy mit valtoztassak rajta, en az osszes penzt, ami a cegben van, oreg szar motorokra es egy hangar kiberlesere forditanam, tehat a verig fikazom az egeszet, mert az interneten az ember ezt megcsinalhatja.
Meg szerintem a marketing szovegek idegesitoen fasznak nezik az embert. Leginkabb ez ordit a fikaert.
-----------------------------------------------------------------------ez a sok szaggatott vonal nagy melo am okostelefonon bszki
Küldetésünk, hogy minél több, minél biztonságosabban felöltözött motorost láthassunk az utakon.
Magyarorszagon belul ez halott gondolat. Ha nem nyitnak kulfold fele ezzel a termekpalettaval, akkor rossz helyen van a kocsi Lali.
100%-ban magyar tulajdonosi háttér.
Remek. A nemzeti toke biztonsagban van. Nem valami rohadek nyugati multi viszi ki a penzt, a hozzaadott ertek itt van, pakisztan pedig a mi gyarmatunk. A pakisztanok nemetjei vagyunk.
Akik igen motiváltak a fejlesztésben, hiszen a nemcsak biztonságos, de kényelmes és jól kinéző motoros biztonsági felszerelést szívesen vesszük fel bárhova.
a lelkes cegtulajdonosok a fejlesztok is egyben.
Ez az alpinestarsnal is igy van. Meg a dainesenel is.Hétköznapi teszteket végzünk, tudjuk mi kell Neked (Pl. a termékek vezető fejlesztője évi ~30 ezer km-t motorozik).
A lelkes cegtulajdonosok a fejlesztok es a tesztelok is egyben.
Egy kozuluk sokat motorozik. Hetkoznapi teszt= Hogy birja a cirogato szelet, a napot, vizet, cicaszortLokalizált fejlesztések, minden visszajelzést megfontolunk, így Rátok vannak szabva termékeink.
A lelkes cegtulajdonosok, tehat a fejlesztok es a tesztelok, nem mennek el kulfoldre motorozni? :D ezt nehez leforditani.
Nezik a krvaanyazasokat a facebookon.Olyan nagy pakisztáni gyártókkal dolgozunk együtt akiknek több évtizedes tapasztalatuk van motoros felszerelésekben, ezért kiválóan kivitelezik a mi elképzeléseinket is.
Ott gyartatnak ruhat, ahol mas, nagyobb gyartok is, de az o termekuk jobb, hiaba ugyanott gyartjak, mert... olvasd tovabb, majd rajossz.
A felhasznált anyagok minőségében és kivitelezésében soha nem adjuk alább: minőségi marhabőr, erős cipzár, igényesvarrások, minél több, minél magasabb védelmet nyújtó protektorok használata, stb.
A felhasznalt anyagok kivitelezeseben ha nem adjak alabb, amig csak lehet, a termekek annyira dragak lennenek, hogy senki nem venne meg oket, plane nem magyar piacon, ahol a motorozasbol megelni nem lehet. A protektorokra szabvany van, amennyiben CE minositett, igy az ala nem is adhatjak.
Na. Kit gyozott meg a marketing?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #137478 üzenetére
Köszi!
Nem értem a szerelőmet. Azt mondta, hogy szétszedte, átnézte, nem találta rossznak, de ha ereszt, akkor kell hozzá a felújító kit. OK. Ezért vettem a másik csapot, mert az volt "azonnal".
Most, hogy szétszedtem, láttam a belsejét, felhívtam, hogy mi lenne, ha én azt kihagynám belőle.
- Igen, azt szokták csinálni.
Basszus! Hát akkor ő is megcsinálhatta volna és spórolt volna nekem 40 rugót, meg egy Bp-Baja oda/visszát.
Mindegy. Ha találok itthon vmi FBS -szerűt, akkor mindjárt összecsavarozom.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pietrrr
aktív tag
válasz Topiccsendőr #137480 üzenetére
Jah, hát reméltem h valakinek van velük tapasztalata, és azt leírhatná.
Nekem egész egyszerűen tökre bejön az említett kesztyű és kabát kinézete KÉP ALAPJÁN.
Szóval nyilván megnézem, felpróbálom mielőtt megvenném, csak gondoltam megkérdezem, hátha használt már valaki tőlük cuccot.
Ezt a hosszú marketingcuccot meg eddig nem is olvastam -
goofy85
kezdő
-
pietrrr
aktív tag
Na, akkor egy szó, mint száz:
Be kő' menni, meg kő' nézni!
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #137479 üzenetére
Nekem hiányzik a "versenypályán született" valahonnan a szövegből. Elvégre a Suzukitól a Kawasakiig mindenki oda meri írni a legfapadosabb motorjaihoz is, miért pont a ruházatnál hagyná ki bárki ezt a ziccert?
Még kb 2 éve írtak nekem instagramon, hogy adnának egy kesztyűt ha csinálok róla videót. Visszaírtam udvariasan, hogy köszönöm, de egy Full Metal 6 mellett nem tudok mit kezdeni egy ilyennel, ajnározni nem fogok semmit, de egy szerencsés követőnek szívesen elajándékozom. Megsértődhettek valamin, mert azt a választ kaptam, hogy kevés a feliratkozóm, úgyhogy mégsem küldenek semmit
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Xero
nagyúr
Ma annyira kiegetett melo agyilag, hogy tojva ra milyen faradt voltam kerultem egy oracskat szigoruan a varosban. Vegre tobbet mentem az rosso IV-en mint 9km. Edes jo istenem mennyire jo gumi... Az egy dolog, hogy dolni akar a hegyesebb profil miatt, de amilyen merev es magabiztos kanyarban az valami bitang jo erzes. A Szentendreirol az Arpad hidra olyan tempoval fordultam, hogy mar en szegyeltem magamat, a keresztbordak pedig meg sem kottyantak neki. Innentol egy budos szavam sem lehet, ha valahol nem fordulok el, nincs kifogas siman csak balfasz vagyok. Ha birja 5000km-t legalabb, akkor minden forintot megert nekem.
Hetvegen megprobalom palyan is meghajtani, jelentos javulast varok. Egyszeruen jobban bizom benne...szerk: Hiaba volt hidegebb az aszfalt, a jo eletnek sem akart megcsuszni hiaba cibaltam. Egy szo mint szaz nekem ez tobb mint sok.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Mennyire szabad ezeket a Givi dobozokat (E460NB) túl tölteni súly tekintetében?
Kézre nem tűnt vészesnek de lemértem és nem tetszett a szám emiatt kérdezem...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #137488 üzenetére
A BMW F650 gyari dobozat ami egysisakos. Elvittem benne, 2db toyota camry fektarcsat plusz ami beelfer. :).
Mar egy tarcsa is elerte a limitet. :).A tehetelensegi ero ami meghatarozza a terhelhetoseget. Ha nem lepi at, ezt a hatart a tobbszoroset is elbirjak a rairtnak.
De ugye ezzel csak a riziko faktor novekszik.A10 ezer Ft os ketsisakos doboz, az Aprilian fentmaradt 120 nal,egpalolva.
A Motoguzzirol leszakadt. :D.Szoval a menet tempora is figyelni kell.
-
bacus
őstag
A GS - hez kapható alu platni terhelhetősége 6 kg a papírja szerint.
Két db sff házú pc simán belefért az 58l alu dobozomba, a tetejére már kötöttem táskát, vittem benne 10l vizet.Ugyanez a doboz még a v-stromon ott műanyag platnival többször volt , hogy nagy dell workstation pc-t hátsó ülésen a dobozhoz kötve szállítottam.
Szerintem bírja a túlterhelést.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
Ja egy vicces story Magyarországról :
Eljátszottam a gondolattal ,hogy megnéznék magamnak egy versys 1000 - t csak épp nem vágom , hogy melyik mit tud sima, S , SE és , hogy 2019 től hogy alakultak a különbségek. Gyári honlapon 0 info gondoltam nem fárasztom magam .Szvl én balga úgy gondoltam be megyek egy kereskedésbe és majd mindent meg tudok és ki próbálom az ülés pozit.
Hozzám legközelebb kawa kereskedést be céloztam láttam ,hogy egy 2019 es van is eladó. Az üzletben mondom a srácnak mindent meg szeretnék tudni a versys 1000 2019 től erre mondja , hogy két kereke van kezdi viccesen. No eddig tartott a tudása
10 percig túrja a netet semmi szvl feladtam és elbúcsúztunk. Azt átküldött az Ivanics be .
A motort már eladták csak nem szedték le a honlapról.
Árat nem tudott mondani semmire pl kiegészítőkre, mert , hogy annak utána kéne nézni és sok idő .
Istenem mik vannak
[https://www.hpmotor.hu/]Szerintem ez volt a Suzuki Hollos.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
queens
csendes tag
Jó reggelt!
Laptop szállításra keresek hátizsákot, ami 100-200 km-es távon is kényelmes, van rá valami tippetek?
Van laptophátizsákom, de az nem csatolható össze a mellkason és deréknál, az 100-as tempónál már nem tart valami jól, a topcase-be meg nem akarom betenni párnázva se, mert az egy henger kirázza belőle a lelket
A gép 38x26 centi méretű.
Köszi a tippeket
-
Somatom
veterán
válasz djeperto #137499 üzenetére
Írta. 38x26.
Queens:
Nekem most egy akciós Lidl hátizsákom van. Hamar tönkemenős, de hordani nagyon király. Komolyabb súlyokhoz pedig egy Bagaboo Jumbo -m. Ez egy Magyar cég, jó táskákat készítenek. A Jumbo is echte futár cucc, de vannak más táskáik is.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen légkondit a lakásba?
- Fotók, videók mobillal
- Tőzsde és gazdaság
- Kerékpársportok
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Politika
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen