- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autóhifi
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
Hirdetés
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Utána néztem. Tehát az AF 61-es a Today. Elvileg lehet hozzá kapni finomságokat (http://www.scootling.co.nz/today_af61_af62.html, http://www.jiangwayne.com/scooter/p_i.php?i=211). Az lenne a kérdésem valamelyik hozzáértőhöz hogy rámenne-e az Agility tuning hengerszett készlete, itt a Naraku Racing 79ccm-es hengerére gondolok (http://www.egumotors.hu/4285-kinai-4-utemuek/1317-naraku-racing-hengerszett-79ccm.html)?
ui.: ...most sajnos nem működik a linkelgetés.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Grafiqs #13200 üzenetére
4T-t elve nem sufni tuningolnak, a hétköznapi Simsonon felnőtt szerelők pedig általában nem értenek hozzá hogy 70ccm-re építsék a gépet, tehát egyértelmű hogy szervizben végzik az ilyesmit, az egünél sok minden van hozzá, mondjuk Naraku Racing hengerszett biztosan felmegy a paripára, az lehet benne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz kkrisi #14796 üzenetére
Én nagyon nem ajánlom ezt a 125/50ccm dolgot, de látom a láncos vezérlés alatt 4T-t értesz, tehát én vennék egy Kymco Agility-t ami 50ccm-es, rakatnék rá egy 79ccm-es hengert, jelen estben egy Naraku Racing szettet, ha még több pénzem lenne akkor egy 89-esbe is mernék áldozni. De ha te 125ccm-est akarsz, akkor szintén Kymco Agility, csak 125ccm-ben, de én műszakiztatnám.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
barack1997
senior tag
válasz rasotamas #17688 üzenetére
Hát ez ilyen motor, gondolom van benne fojtás is, nem rossz konstrukció, csak kicsit az anyagminőség gyenge, fateromnak is van egy, a 89cc-s Naraku Hengerszett dob nagyot a teljesítményén, más nagyon nem, talán egy picit a kuplung és a vario hangolása. ez ennyit tud, egy kis összeget rászánsz arra a hengerre és egész jó kis motor lesz , kicsi fogyasztással. Gyáeilag 1,5 litert fogyaszt 100-on
-
barack1997
senior tag
válasz Tothgera30 #17691 üzenetére
Én pl lesz@rom mennyit megy ameddig ki nem teszem a lábam a városból (Pápa). Jelenleg 60-at megy a Zip-em (a piros, mert van egy fekete iis, na az lesz a 70cc ), itt városban elég is .
(Összesen 12 robogónk van: 2 db PGO (AC), 2 db Piaggio Zip AC, 1 db Gilera Runner 50 (LC), 1db Benelli K2 (LC), Suzuki Adress és Katana (mindkettő AC), Rieju Paseo 4t (ennek hasonló a blokkja mint a kínai 4t-nek, de kicsit jobb anyagminőség és ez tényleg megy 70-et), 1 db Qing Q1 china 4t scooter xDDD 79cc narakuval, CPI Explorer 70cc, + Van egy Simson Schwalbe
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Huh, 100kg és 50 4T, ez nem jó párosítás, ide bizony elkelne egy Naraku Racing 79cc, de az igazi nagyágyú egy Power 89cc lenne, persze ha rámegy a Zip-re, bár szerintem nem. Viszont ebben az SR kinézetű kínai szörnyetegben durván szól alapjáraton is. Viszont ahogy látom, talán van hozzá Malossi és Top hengerszett. Ahogy látom 80cc-vel és egy varióval tud lépegetni...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
engine88
aktív tag
3 szíj közül melyikre szavaznátok?
-
Grillo
senior tag
Na, asszem eddig bírta a maszek benzincsövem. Megint megjelent a tócsa tankolás után. Bírt jó 2 hónapot és 1000 kmt. Holnap, ha lesz időm, szétkapom, hátha csak lecsúszott. Ha nem, akkor 35 juro ebayről.
Kuplungot nézegetem, van Malossi Fly 50 euro körül, Motoforce feléért, Naraku 40-ért. Ha nem RMS, akkor melyiket? Polini 3G?
Nem célom a tunnig, pl. kipuffot biztosan nem fog kapni újat jó darabig, de mondjuk egy variátor pár hónapon belül beleférhet.
105 vs 107-es kuplung között mi a lényegi különbség? Persze a méreten kívül. -
Telda
addikt
A Naraku az jó márka?
A gyáritól jobb minőségű? -
beci
őstag
Üdv.
Naraku termékekről mik a vélemények,tapasztalatok?
Henger,variátor,karbi...Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
addikt
Megjött a dio-hoz a henger és a hengerfej:
https://drive.google.com/file/d/0B_R0VxV5Pa0uZG5zU041MTkxeHNqa1BEQzcxUzFqcl9aT0xF/edit?usp=sharing
Elvittem a szervizbe és kaptam a hideg zuhanyt: a henger nagyon kajli, a dugó nem bele való, a hengerfejre csak rá van írva, h hebo (utánzat) csomagoljam szépen vissza a dobozba amibe jött és küldjem vissza - így tettem. Helyette ezt a hengerszettet ajánlották (meg is rendeltem):
Naraku Performance Sport 75ccm-es öntöttvas hengerszett
http://www.robogoalkatresz.eu/index.php?page=termek&kat=24&id=6711
(nem tudok link-elni valamiért...)
Kicsit drágább lesz (3-5 ezerrel) de erre garit vállalnak amit rendeltem meg azt mondták, h 1 km alatt meg fog ragadni olyan sz.r... Hát ennyit a rendeljük meg valahonnan olcsón témárólMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Kész a dio-m
A régi hengeren - ami fúrt 70es volt - 50es hengerfej volt. Mivel nem volt elég égéstér a tömítést elkezdte szétnyomni majd a gyűrűket is...
Naraku 75ös hengerszett és rá való hengerfej került bele, megy mint a rakéta pedig fél gáznál többet míg bejáratós nem is húztam neki...Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
tyuli76
tag
Nem körbe van,hanem a azon a felületen ahol fut a szij.Amit vettem szijjat 669*18 elsöre nem sikerült ráeröltetnem.Létezik,h ennyire feszes a szij?Össze rakni nem tudtam,mert eltört a variátor csuszka,igy Fehérváron még csak 1 bolt maradt,ahol holnapara tudják meg,h van e nekik készleten és nem kell rendelni,a másik 3 amit hivtam nincs nekik.Mongyuk szij se volt igy neten rendeltem,narakut,az jo márka?
-
Grafiqs
őstag
Van egy Malaguti Centro SL50 2T robogóm. 70ccm-es Top henger van benne, 17,5-es Naraku karbi és Polini High Speed varió szett. Gyári kipufogóval párosítva. Városi ingázásra használom (havi 750-800km-t), jól is megy 70-75km/h-s utazó tempóval, így fogyaszt 3 liter körül.
Bő egy éve főtengelyt kellett cserélni benne. Sajnos én hülye egy sima egyszerű taiwani utángyártott főtengelyt vettem bele. Ma már tudom komoly hiba volt, mert mára már elég komoly hangja van.
Itt jön a kérdés. Milyen főtengelyt vegyek. Tudom minél drágábbat annál jobb. Tanácstalan vagyok, hogy érdemes-e egy 20k-s Motoforce R Racing vagy RMS Racing vagyMotoforce EVO Racing főtengelyt venni. Vagy épp ellenkezőleg, elég nekem egy Motorforce erősített.G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
tyuli76
tag
[link]
Na megvettem a variátort,valami kinait.Nem akartam várni 1honapot h,beszerezék a narakut.Brutál megszenvedtem a szij felrakással ,még a szomszédom is segitett.Nem olyan 1x mint a videoban.Mint kiderült a görgök nehezek voltak és ki kellett cserélnem,mert a variátorba 8gr volt,és a neten 4,5-5,5gr ir,igy vettem 5gr. de most már könnyebb volt a szij felrakása.
Most az ujabb kérdésem,ha balra döntöm a robogot,akkor folyamatossan,egyenesbe meg néha hallatszik olyan fém kalapálás hang.Megállapitottam,h az (na most vagyok bajban,mert nem tudom a nevét adja a hangot amely az öninditásnál megforgatja a szijjat.Blendix megtaláltam Azt is cserélnem kell,vagy olajozni?Ha kiveszem és kézzel tekerem szét,akkor össze huzodik,de a robogoba valamiért kalapál.Használhatom igy a motort,vagy 1m se menyek vele? -
dzso22
senior tag
válasz 30z.Samu #52451 üzenetére
Nem akarom fényezni magam
2-év alatt tudtam összerakni ahogy volt rá egy kis időm meg plusz pénzem.
A vázat idomokkal egy lomis piacról szereztem be 25000ft -ért.
A blokk kuka volt sima 3kj...
Ami benne van szintén 3kj persze de egy konténeres lepukkant motorból vettem meg mivel ez egy ritka szűkített forgattyúsházú verseny széria volt. (japók kiszámíthatatlanok)
Kapott egy 14 fogas végáttételt (a sima 13)
Egy Motoforce racing főtengőt ami aktívan 16000-et bír c4-es ntn fémkosaras csapágyakkal (koyo-t nem kaptam csak műanyagban az meg elolvad)
A gyújtás gyári 3-fokkal eltolva
A cdi egy Posh racing.
A Karbi egy 17,5-es leader kicsit keverve mikunival.(oltári nehéz belőni de jobb mint a dellorto)
visszacsapó egy polini.
Első futómű egy komplett Aprilia atala szőröstül bőröstül.
Hátsó teleszkóp összerakott 2 féléből súlyra lőve.
Hátsó gumi ami pont még befér
variátor egy top racing naraku tárcsával.
Kipufogó gyári, katalizátor kiszedve és állítható a fojtás.
kb ennyi.
Megy
Volt rajt 70-es polini de leszedtem mert hallani lehetett ahogy fogy a tankból a benzin. viszont a 90-et kivágta pár száz méteren belül.Imádom. élmény menni vele főleg abban a tudatba hogy az utolsó csavarig én raktam össze és én szenvedtem vele hónapokat.
Egy két barátomnak odaadtam hogy próbálja ki mindegyik azt mondta kegyetlen.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
addikt
válasz ludsimon #54413 üzenetére
Kicsit a tuning témához. Én egy dio-t tuningoltam - részben kényszerből. Megfőtt benne a henger mert az előző tuningbajnok gazdája a 70es hengerre nem tett nagyobb hengerfejet így nem volt helye dolgozni = szétnyomta a szimeringet... Kellett bele új hengerszett az 50es és a 75ös (naraku) között volt olyan 3-4k különbség így a nagyobbat kértem De én az egész tuningot (inkább felújítást) kezdtem a futóművel (hátsó teló), fékekkel és gumikkal. Majd jött a technigas dob, sport főtengely (mivel a gyári hiába erős mégse szerette a nagyobb erőt...), könnyű variátor, 24es oko karbi, nagy leömlő.
Most ott tart a dolog, h van egy seggrakétám ami 80ig (ami a végsebessége, ki kellene cserélni a végáttétet hosszabbra...) nagyon megy, városba / kis utcákba baromi élvezetes, nagyon stabilan az úton van, eszik vagy 5 litert és olyan a hangja mint egy bazi nagy kávédarálónak[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Den
veterán
-
mumtaz
senior tag
Nekem van egy eredeti VW szettem is, amit az autómba applikáltak. Úgy vettem meg, de kiszedtem (érthető okokból). Ehhez Osram izzók vannak. Szereztem passat prijektorokat is főnököm autójából, mert nála a rendszeres éves karbantartás abból állt, hogy atomjaira törte a komplett elejét.
Ezek a projektorok jók, de nagyobbak, mint a H1-es Angel Eye peojektorai. Nem tudom, hogy beférnek-e a Speedfight lámpatestjébe. Jó lenne.Egyébként nem szórakozok tovább. Rendeltem egy Naraku hengerszettet, mert az Airsalhoz a Tábori is 20000-et irányzott elő, hogy működőképes legyen. A dugó szerinte cserés. Tömítés meg próbálgatás alapon.
Tudom, hogy Ő drága, de ért hozzá. De 20000-et nem adok ki, hogy talán jó lesz. Az új öntöttvas hengerszett meg 23000. Eddig is Tajvani 50-es volt rajta és ment viszonylag jól. Végre olyan 70 körül. Az új 70-es csak jobb lehet. Holnap érkezik meg a csapágyszettel együtt.
Remélem, végre összeáll a gép.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Ez az alternatíva. A másik ugyanebből az 50-es. De mondom, eddig is Tajvani 50-es volt rajta. A Narakura pedig mondták, hogy a gyári henger koppintása, csak optimalizáltabb csatornákkal. Sarkallatos pont lehet a kupufogó csatorna, mert azt mindig meghagyják. Annak egy picit le fogok venni az "éléből". De csak abból a megszorulás veszélye miatt.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz ludsimon #55384 üzenetére
Annyira nem reklám az, hogy ne lehessen megadni:
Ez Naraku Performance Sport 70ccm. Speciel ez az enyém (Peugeot Speedfight), de gondolom, hogy máshoz is így adják.
Más: Sikerült felraknom a variót, de két anyában is elnyalódott a menet, mire egy harmadikkal fel tudtam rakni. Egyelőre jó lesz így, de ebből vagy főtengely csere lesz, vagy ezt kell elvinnem majd esztergályoshoz. Jó lett egyébként, de azért biztos ami biztos alapon valamit csinálni kellene vele.
Egyébként már össze van rakva és mindjárt viszem is, hogy berakjam a helyére.Szorítsatok.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Den
veterán
Régi aprilia sr álló minarelli blokkos. Már volt itt egyszer, felújítottuk, aminek keretében kapott egy 70-es nataku hengerszettet. Az önindító már akkor is alig bírta tekerni a fötengelyt, nem is indult csak rúgásra. De eleg szakadék volt a motor, gondoltuk szar mar az önindító, de a tulajnak nem volt már keret, hogy azzal is foglalkozzunk, és amúgy erlső rúgásra indult.
Ment is szépen, használták, most visszakerült, hogy csináljuk meg az önindítót (meg az elkopott berugót).Először szétszedtük az önindítót, elég szakadt volt, most már nem is forgatott, csak nyöszörgött. De kitisztítottuk, megkentük a szénkefe kopott volt, de igazítottunk rajta. Összerakva kézben szépen forgott, visszaszerelve már nem csak nyöszörgött, de még miNdig nagyon kínlódva tekert.
Kapott a blokk mégegy testkábelt, hátha, de nem, csak kínlódott. És nem túl sok indítózás után tüzforró volt az önindító, de tényleg szinte égetett.
Oké, gondoltuk ez kuka, és rendeltünk egy újat. Megjött, beszereltük, de ez is alig forgatja át. Viszont gyertyát kivéve pörget rendesen.
Az áttétel, szabadonfutó nem szorul. Hol lehet a híba? Alulméretezett az önindító, ée nem bírja a nagyobb hengert? Vagy naraku hengerröl lévén szó, lehet hogy itt is préshezag gond van? Nem tartom valószínűnek, mert amúgy jól megy a motor, és azon a quadon ahol viszont kicsi a préshézag, simán teker az önindító, szépen indul.
Találkozott mar ilyennel valaki?
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
addikt
válasz AllTheBest #55888 üzenetére
Én fordítva kezdtem a dolgot mint a többség: kicseréltem elől / hátul a telókat (gyáritól jobb minőségűre) fékbetéteket, bowdeneket, gumikat, fékcsövet még a karokat is. Aztán jött a 75ös naraku hengerszett, sport főtengely, 2mm-vel hosszabb hajtókarral (meg van emelve a henger), módosított hűtőventi, könnyített variátor és tárcsa (alu, közel fele súlyú a gyárinak), polini szíj, kuplungba új nagy rugó (az egészet ki szeretném cserélni, harangostól), hosszabb végátét, 24es oko karbi, nagy leömlő, 6os visszacsapó szeleppel és egy technigas kipu. Más nem jut szembe...
mumtaz: hol látsz Te ott kaspót?
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mumtaz
senior tag
válasz mumtaz #55898 üzenetére
Nos megnéztem a hengert. Semmi. Lehet, hogy Narakuék nem hülyék? A dugattyú két oldalán is rajta van a Naraku embléma, de ez nem matrica, hanem valamiféle festék. Na most lehetséges, hogy a Naraku kitalált valamit, hogy egy olyan "festékkel" vonta be a dugót - számítva a bejáratás alatti megszorulásra -, hogy megszorulás esetén inkább ezen szoruljon meg, mint maga a dugattyú?
Mert az új korában is világos volt, hogy ennek van némi vastagsága, na most ahol megszorult, ott elkenődött/lekopott ez a festék, viszont sem a dugónak, sem a hengerfalnak nincs semmi baja. Egy karcolás sem.Viszont a tárcsát quicksteel-el visszatettem a vízpumpa tengelyére. Egy darabig ment, de aztán ez is elforgott. Szétvertem a régi vízpumpát. Érdekesség, amire rájöttem, hogy a vízpumpa tengelyére a lapátkerék menetesen van feltéve. Egy ricnis hüvely van a lapátkerékben, aminek a belseje menetes és ez rá van csavarva a vízpumpa tengelyére. Elvileg tehát mondjuk az egyik vízcsövön benyúlva a lapátkereket meg lehet akasztani és a tengelyt ki lehet csavarni belőle és így elvileg ki lehetne húzni a tengelyt a vízpumpából, bár igaz, nem könnyen a csapágy miatt. Én pl most kiütöttem a tengelyt és ki is jött rajta mindkét csapággyal. A csapágyfészek egy fém, ami bele van sütve a vízpumpa műanyag házába.
A vízpumpa külső burkolata melegen levehető, bár melegíteni kell rendesen, de hőre lágyuló műanyag.
Elméletben tehát a megbonthatatlan vízpumpa is bontható, csak nehezen. Mellesleg ezt a külső burkolatot levéve, majd a lapátkereket lecsavarva simán cserélhető lenne a szimering.Még egy adalék. A régi vízpumpa tengelyén a csapágy szorosan van illesztve. Meg sem lehetett mozdítani. Hogy lehet, hogy az új vizpumpa tengelyét ki-be lehet húzogatni. Mozog - igaz, húzósan - a tengely a csapágyban.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
addikt
DIO-hoz nem láttál véletlen rögzítő szerszámot? Én ezt találtam de félek, h az a bőr darab (ha bőr) nem fogja bírni megfogni. Légkulccsal lett feltéve a vario és ezért nem vinném szerelőhöz...
Lauda: a naraku jó közepes, az spd (ahogy én tudom) noname és a bolt címkézi fel de mivel adja hozzá a nevét így nem lehet annyira rossz, a harmadikat nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz korcsillio #59199 üzenetére
SPD-nél, 24 volt a kettő. (top racing kuplung, naraku harang). Nagyon pontosan indul (kapcsol), nagy jó
mumtaz: Kifele, nem körbe. Vannak rajta légterelő lamellák azok érnek a deklihez. Hogy érted a levágni a gyűrűt dolgot?
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
dzso22
senior tag
Ti melyik dugattyút vennétek meg ha ezek közül lehetne választani?
RMS Naraku Motoforce.
A legolcsóbb változatokra gondolok ezek közül.
Naraku és Motoforce dugattyúval még nem találkoztam ezért is érdekelne hogy a 3 közül melyik jobb ár/érték arányú.[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #59324 üzenetére
Narakum van most. RMS-ben csak fékbetétet vettem, az jó volt. Motoforce-ban meg karbit vettem, az is jó. Bár RMS cuccokról már hallottam rosszat, de nekem a Naraku dugó felülete gagyinak hatott.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
addikt
válasz dzso22 #59324 üzenetére
Az én szerelőm is a narakura esküszik vagy csak jutalékot kap , és az enyémben is az van a legnagyobb megelégedésemre
(#59328) ludsimon: Azért majd számold át a képleted, egy 10-20%-os óra "csalással" is (típustól és sebességtől függően). Szóval a megtett táv az "lehet" csak ~100 km
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Den
veterán
válasz dzso22 #59324 üzenetére
Rms-el, és motoforce-szal nincs tapasztalatom. Narakuból dugót nem vettem, csak komplett hengerszettet, variátort, és főtengelyt. A főtengelyek, variátorok rendben voltak, de a hengerszettekjel vegyesek a tapasztalataim. Volt ami cuppra felment, gond nélkül, és hibátlanul működött. Volt egy vizes piaggio hengerszett, a hozzá való naraku hengerfejjel, aminél a víz szivárgott kifelé.A tömítes sem volt túl pontos, de valami illeszkedési hiba is lehetett az érintkező felületeknél. És volt egy levegős hengerszett amivel rengeteget szoptunk, mert nem akart vele menni a motor rendesen, kétszer hozták vissza. Mint később (mumtaz kommentjéből) kiderült, ezeknél előfordulhat hogy nem jó a préshézag, nálunk is az volt a gond, viszont a drágább szettekkel ellentetben ezekhez nem adnak hézagoló lemezeket.
Szóval én hengerszettben, ha lehet drágábbat veszek, csak ha nagyon teszkó gazdaságos javításról van szó akkor narakut.www.simson4t.hu
-
dzso22
senior tag
Akkor a Narakut hanyagolni fogom. ( Úgy rémlik mintha én is hallottam volna valahonnan ezzel a márkával kapcsolatban illesztési problémákról)
Rms elég jó a dugót illetően. Elég pontosak,jól megmunkált tartós és az erős igénybevételt is jól bírja.
Már csak a Motoforce-ról kéne valamit kideríteni.
De lehet beszerzek egyet aztán kiderül milyen is.
Mumtaz
Úgy emlékszem mintha említetted volna már mikor a szettet vásároltad.
BeugrottA legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
mumtaz
senior tag
Jahh, hát az előző hozzászólással nem is ezt akartam mutatni. Ha megnézzük, akkor a linkelt oldalon kb akkora a kínálat Jetforce-hoz, mint az itteni webshopokban az ismertebb robogókhoz.Pl a Speedfighthoz itt találok 6-7 féle főtengelyt is, Jetforce-hoz csak kettőt találtam. Azt is csak Egünél és mindkettő Motoforce 30+K árakon, míg a linkelt oldalon a legolcsóbb gyárival megegyező kb.19000Ft-ra jön ki, de van, vagy 6-7 féle gyártmány/változat. Hengerszettekből is van rengeteg.
Jó, persze ez nem azt jelenti, hogy akkor most onnan fogok rendelni, csak összevetés gyanánt mondtam. Azt nem értem, ha egy importőr kapcsolatban van egy gyártóval (legyen az a Malossi, vagy Naraku), akkor miért nem veszik fel azokat a cuccaikat is a kínálatba - ha csak rendelésre is -, amik itt nem annyira keresettek. Nem mindegy Nekik, ha egy szállítmánnyal olyan cucc is jön a többi mellett, amit egyébként nem kapkodnak? Nem értem.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
ludsimon
veterán
válasz mumtaz #60140 üzenetére
Csak úgy megjegyzem:
35k-t mondott egy henger széthúzás + fúrás + + hónolás + összerakásra.
Ebben még nem lett volna benne a dugó+tűgörgő amit én hoztam volna...Máshol 15k-t mondtak erre a történetre!
De akkor azt hiszem ha sor kerül(ne) rá akkor inkább veszek egy Naraku 50cc komplett hengerszett 17k-ért + 5k-ért rendes Polini Evo tűgörgő és örök élet. Gyárinál erősebb picivel, vas henger..
És a gyári főtengő is elbírja még ha nincs nagy gond széthúzás után.
Ha van baj akkor módosítanék a történeten, és lehet egy komplett 4T 125cc blokkot tetetnék bele új főtengővel.
De az is lehet összedobnám gyári dobbal ami a katalizátor miatt elnyomja a zajt és eladnám.undefined
-
mumtaz
senior tag
válasz Pete55555 #60909 üzenetére
ludsimon szerint mindenképpen kell. Saját bevallása szerint Ő az egyetlen, aki szerint igen.
Nekem a Speedfightban a 70-es naraku hengerhez meghagytam a gyári főtengelyt. Pontosabban az egy 35000-et futott bontott gépből lett kiszedve, mert az enyémen tavaly elnyírtam a ricnit és a menetet.
Egy ilyen hengerhez a gyári főtengely biztosan elég, mert annyival nem dob a teljesítményen. Egy optimalizált - és nem csak hengerűrtartalomban különböző - hengerhez, vagy egy alumínium hengerhez viszont már tanácsos lenne egy erősebb főtengely. És én nem attól félnék, hogy így szétmegy. ludsimon úgy veszi, hogy egyszer csak hirtelen szétrobban a főtengely. Nem így fog szétmenni, hanem inkább első körben a hajtókar csapágy fogja eldobni magát.Olyan főtengelyt még nem láttam, ami hirtelen kettétört volna. Na jó, kb 18 évvel ezelőtt a Toyotámban igen. Ott három darabra tört a főtengely az autóban. Itt ilyesmi nem hinném, hogy előfordul. Mi törne el? A tengely? Nem hinném.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
derrik
őstag
...ebbe a Kymco Agility-be szeretnék még egy kis lelket verni hajtás oldalon
2-Extreme
Narakuközül melyik a jobb választás minőség és megbízhatóság terén??? Már ha valaki használ itt ilyen Óccó cuccot?
-
mumtaz
senior tag
válasz derrik #60950 üzenetére
Figyu. 2-Extreme-ből variószettet raktam a Speedfightba, Naraku-ból meg hengert. Egyikben sem csalódtam. Naraku variója nemtom, milyen.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Redneck
veterán
Ne vedd meg szerintem. Ha jónak tűnik attól még lehet hordósra kopva.
Inkább spórolj és használt hengerrel ne foglalkozz!Jó hengerszettet nem nagyon adnak el szerintem, max lopott bontottat.
Esetleg ha 70-essel vette és 50-esre alakítja... Én passzolnám, inkább olcsó Naraku hasonló budget.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
tween
őstag
Naraku variátorokról van valakinek tapasztalat/vélemény? Elég "olcsó".
-
mumtaz
senior tag
Csak hegerem és ékszíjam volt Naraku. Meg voltam vele elégedve.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futás, futópályák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- Revolut
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...