- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- LG LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen TV-t vegyek?
- PLC programozás
- 3D nyomtatás
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
válasz
30z.Samu #48878 üzenetére
Nekem hasonló volt, mindig fulladt volna lefelé a motor. A légszűrő beömlőnyílásánál lévő csonkot hagytam el, ami fojtja a levegő mennyiségét a karburátor felé. Túl sok levegőt kapott, és hideg motorral irtó nehéz volt beindítani, utazásnál meg bizonyos sebesség felett elkezdett lefulladni, úgy, mintha a karburátor lett volna koszos, de ki volt takarítva. Mikor ezt észrevettem, kicseréltem az egész légszűrőt, mert a beömlőrészi könyök nem volt kapható külön, csak a karburátor rész felőli. Azóta tökéletesen megy, pöccre indul. Lehet neked nem ez a probléma, de nekem ez a tippem hirtelen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #48920 üzenetére
Definiáld a szakit, és akkor megmondom, hogy van-e...
Illetve bocsi! Vannak szerelők, meg vannak kontárok.
Ezen belül vannak JÓ szerelők, meg rosszak! Utóbbiak
hajaznak ugye a kontárokra. DE egy jó szerelő is lehet
"hanyag", ha olyanja van, attól nem lesz kontár, de...Akkor most ki a szaki?! És persze ne legyen horror az
óradíja, mert akkor a gatyádat ráköltöd "átvizsgálásra".
De legyen megbízható...! Mondja meg, ha talál valamit.
De ne cserélje ki a hibátlan alkatrészt. Ne találgasson,
hanem azonnal találja meg a hibát, és AZT orvosolja!Lassan már egy imához kezd hasonlítani, így leálltam!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
30z.Samu #48842 üzenetére
Ha ilyenekben gondolkodsz, hamarosan lesz egy Honda NSR 125R-em (1996 ha jól emlékszem).
Kicsit járogatok vele, ha stabil lesz (~2 évet állt) akkor meg eladó. Közben kipróbálhatod.
Papíron ~10Le, A1-be belefér. Gyakorlatilag 8000 fölött kapcsol a power szelep, kb 36LE.szerk:
Természetesenrendszámos.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
30z.Samu #48955 üzenetére
Megvan a tuti üzlet receptje. Haverom motorját használni kell (néhány tank benzint ki kell járni belőle), hogy biztosan stabil legyen, csak úgy adható el. Tőle ezért kapok egy motort, és áll minden költséget. Tőled meg beszedem a pénzt, hogy megtanítalak váltani.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
30z.Samu #48965 üzenetére
Mindenfélével, bár Hondákat szeretem a legjobban. Szerelni nem én szerelek, hanem hozzáértőbb emberek.
Adni-venni mindenfélét szeretek (és a cég meg is teheti). Mivel apám autófényező ez-az ragadt rám, így eladás előtt ismerősök gépei gyakran kötnek ki nálam egy kis "optikai tuningra".bogyó: Ha nem szorul, és nem is túl laza a csapágy, akkor jobb ötletem nincs. Chopperrel (még) sosem mentem, így nem mondanám rá, hogy ilyen, de lehet. [Apám már egy ideje mondogatja, hogy motort szeretne... 1-2 éven belül eljut a vásárlásig, Shadow 600-as a favorit.]
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #48970 üzenetére
A robogós kifogja az aranyhalat, aki így szól:
- Ha visszadobsz, teljesítem 1 kívánságod!
- 100 fölött kinyíló hátsó szárnyat akarok!
- De drága gyermekem, a robogód képtelen
százzal repeszteni, inkább kívánj vmi mást!
- Hát jó...Szeretném megérteni a nőket!
Erre az aranyhal elgondolkodik, majd kérdi:
- Pótféklámpát is építsek abba a szárnyba? -
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
30z.Samu #48975 üzenetére
Kivitelezhető. Menet közben csak kabrióként használhatod, megállásnál manuálisan felhúzható tető. Anyaga: szemeteszsák. A rögzítésért oldalanként 20-20cm Duct Tape felel a biztos rögzítésért. Színe szabadon választható felár nélkül a piaci kínálatból. A tető ára anyaggal: 150eFt+ Áfa (számla nélkül)
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #48993 üzenetére
Akkor majd NE add át nekik az üdvözletem, jó?
Azért (is) van 1+ misiben
a Maja, mert ott vettem "occóért". Amúgy ez volt ez a szerviz, ahol meg volt
beszélve, hogy akkor a motor kap egy plexit, sportkiput, xenont az új gumik,
meg az olajcsere mellé... Ebből csak a gumi és az olajcsere valósult meg. -
Tibee86
veterán
válasz
30z.Samu #48995 üzenetére
Mi lett a Csömöri szakival, akinek még mindig intézed az elérhetőségét?
DigitXT: Pedig a honlapon ezt
hazudják: "Használt robogók bevizsgálva és garanciával kerülnek eladásra."#48997: Nagyon megutálhatta a motorozást, ha rögtön ki is törölte a számát.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #48995 üzenetére
Már kifejtettem korábban, de: plexi más típushoz való volt, kipufogó más típushoz való (soha nem gyártották Majára!), xenont meg "nem találtak", amit bele lehet rakni a Ba20d-be. Jé...
Valami H7-et tudtak volna talán belefaragni állítólag, de akkor nem lett volna refi, de erről amúgy meg sem kérdeztek, csak akkor közölték, amikor mentem a motorért, hogy ez nem nyert.
Na, másnap vettem egy H4-es szettet, és belefaragtam: csak azért is!
Később persze lehetett venni Ba20d xenont, amikor a kínaiak megtalálták ezt a piaci rést. Más kérdés, hogy annyira nem nyerő, mert jobban vakít, mint a H4. A nyerő, az a projektor, de a Majába kicsi a hely a lámpatestben egy ilyen moddinghoz - majd télen megnézzük a lehetőségeket huszival, ha lesz rá igény.
Persze mindenen (igen, a meg nem csinált dolgokon is) "qrvasokat dolgoztak": a bontott plexit "órákig" polírozgatta, mielőtt (!!!) rápróbálta volna, hogy rámegy-e (nem), a kipufogót "nagy munkával" leszedte, mire rádöbbent, hogy nem oda való, és gondolom (poén) a xenonnak való utánajárás is "óradíjban" ment.
Duma, duma, duma, meg a naiv vásároló megvezetése, lehúzása.
Tibee86: a papír (bocs, a honlap) mindent elbír.
Talán már azt is írtam, hogy a vásárlás után ~2 hónappal, és ~1000 km-rel szakadt a szíj.
Persze előtte két héttel már kellett zsír új gumit venni, mert ami rajta volt, azon profil nulla, és csúszott, mint állat: az a motor műszaki vizsgát szerintem nem látott, CSAK a papírt intézték hozzá (szintén qrvadrágán: csávókám egy 10-est zsebre is rakott csendben, a vámos meg reklamált, hogy még 6000 Ft-tal jönnek neki, én meg mondtam nekik hogy ezt boxolják le egymás közt, ÉN odaadtam nekik az elintézés fedezetét!). És a gumicserét ugye ők csinálták. 200 km múlva meg a motor cserbenhagyott szíjszakadással. Na ennyire nézték át, és ennyire érdekelte őket az egész. (Többet asszem nem is voltam náluk. Ill. még egyszer, amikor valami zörgött a motoron. Meghallgatták, és azt mondták, a doboz zörög.
De levettem, hogy nézze már meg úgy is, mert nem: kiderült, hogy a légszűrőházból hiányzott egy csavar: a korrektség jegyében, azt kaptam ingyen.
)
Amúgy tőlük származik az a mondás: "A Yamahákat úgy indítjuk, hogy..."
Mire a szerelőm (később): ja, hát ha nem működik az automata szívató, akkor tényleg kell szenvedni a gázzal...
Szóval bevizsgálva? Garanciával? Garanciával arra, hogy ha a vétel másnapján nem sikerül melóba mennem, mert nem röffen be a gép, de az akku is szar, hogy tovább próbálkozzak, és akkor kapok egy másik akkut? (Igen, azt kaptam! Juhé. az, hogy kiesett a nap a melóból, BKV-znom kellett akku töltőért, és a többi...) Egy kotla szart adtak el, friss papírral, ne szépítsük. Nem mellékesen bizonyíték arra, hogy a motor ott sem volt a vizsgán: a rendszámot akkor kendácsolta (!!!) fel a sárhányóra, amikor mentem a motorért, hogy akkor elvinném. Rendszámtartó keret az ugye drága (500 Ft). Felajánlotta, hogy átfúrja (!) nekem a rendszámot, és két csavar. Vazze...
Végül szigszalaggal ragasztotta fel (mondtam, hogy én majd veszek hozzá keretet, ne gányolja össze nekem a zsír új rendszámomat
).
Csak a tényeket írtam, mielőtt valaki azt mondaná, hogy "rossz hírüket keltem".
A leírt tények alapján meg mindenki ítélje meg, hogy milyen a hozzáállásuk...
Ui: igen, ott vettem 2009-ben új, 0 km-esként a SYM-et, amiről kiderült, hogy 2006-os. No comment.
Aztán persze árulták 2008-asként, vagy nem tudom. Röhej. De legalább annyi igaz volt, hogy a SYM-hez nem kellett hozzányúlni. Arra semmit nem kellett költenem a tankoláson (meg egy olajcserén) kívül.
huszi.gyb: Mármint a motor részére.
Akkor nyertek, mert motorikusan NEM volt vele gond. (A szívatót leszámítva.)
Minden más volt rajta szar, de azt hiszem, neked nem kell ezt magyaráznom.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #48995 üzenetére
Persze egy karbipucolásra odaviheted (azt már csak nem basszák el).
De nem ott kell motort venni, az egyszer biztos, meg ha megvárható a
szerelés, az a jó, mert akkor legalább látod, hogy mit is csinálnak vele.Ui: a SYM is azzal kezdte, hogy ki kell pucolni a karbit, mert sokat állt.
(Hogy mi? A zsír új gép sokat állt, és eltömődött a karbija? Érdekes...!)
De mivel még a vétel előtt megcsinálták... Nem tudom, hogy egyáltalán
azzal mentem-e próbakört?! Majával igen! De nem volt benne köszönet:
utólag belegondolva, nem is tudom, hogy miért nem mondtam az, hogy
EZT? Kösz, de nem! Az első próbaúton azonnal lefulladt, utána meg az
önindító át sem tudta forgatni a főtengelyt, annyira gyenge volt az akku.
(Vissza kellett tolnom a Diófa utca sarkáról, hogy röffentsék már be.)
Persze ezeket már csak utólag tudom ilyen pontosan rekonstruálni, és
ilyen hideg fejjel elemezni, 4 év távlatából, szerelési tapasztalatokkal...
Akkor még szétszedett CVT-t sem láttam soha, meg beszart automata
szívatóval sem találkoztam. (Mint írtam a SYM ~1 évig hibátlanul ment.) -
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #49010 üzenetére
Akkor mihamarabb üssétek nyélbe: pénteken viszem a Maját eredetvizsgára.
Jajj bogyó, nagyon kötekedős kedvedben vagy mostanában, nem gondolod?
A vevő viszi, csak nem akartam részletezni: remélem így megfelel. Amúgy az,
hogy a vevő dolga (és költsége), az megegyezés kérdése.Szigorúan véve a
vevő ÉRDEKE, hogy ő intézze, mert akkor egyértelműen azt veszi, amit vesz,
de azt hiszem, esetünkben ez az alvázszámos történet nem lesz probléma...!Ui: autónál közösen vittük az eladóval az autót, és annyit alkudtunk, hogy azt
ő fizeti, nem többet. Ennek úgy megörült, hogy bevallotta a téli gumit.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #49018 üzenetére
szeretek cuccokat hurcolni ide-oda meg városban az a legjobb
Hallgass a bátyádra.Amúgy valóban lehet költeni egy "új" motorra is...
Annyi van, hogy azt nem tudhatod, hogy mennyit kell! Ha egy böcsületes
tulaj mindent karbantartott rajta és valóban (!) "költségmentes" állapotban
adja át, nos, elképzelhető, hogy sokáig nem kell nagy összeget költened.De manapság minden második motorhirdetés ilyen. Papíron. "Csak rá kell
ülni és menni vele!" Gondolom ismerős. Szóval meg kell becsülni ami van,
még ha néha rá is kell költeni, mert azt legalább már ismered, és TUDOD,
hogy ami meg van csinálva rajta, az rendben van. Egy ismeretlen motornál
kezdődik minden elölről... (Csak abban lehetsz biztos, amit te javítottál.)
Madisonba pl. kéne gyertyát cserélni, mert elvileg 6000-ként kell, én meg
nem tudhatom, hogy korábban mikor volt. De azért biztos, ami biztos, én
beleraktam 6000-et, és most már akkor tényleg cserélni kell, LOL. (Habár
semmi jelét nem látom, hogy kéne, de nem akarom szegényt "gyilkolni".)A fékeket tuti cserélni kell, vagy újítani
Fékbetét vastagságára kéne ránézni. Fékbetét filléres tétel, nem probléma.
Ha neadjisten vasig kopott, akkor viszont hamar legyilkolja a tárcsát is. Az
már húzósabb tétel. (50-esnél talán az sem annyira, de a betét olcsóbb...)
Amúgy érdekes, mert nekem is mondta a szerelő, hogy a hátsó fékem az
hamarosan cserés (mármint a betét). De nincs benne 3000 km-nél több.
Lehet, hogy igaza volt az EBC-s embernek, s szinteres betét kellett volna?[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
30z.Samu #49050 üzenetére
De van egy feelingje. Jó-jó ha megy a
z autómotorka.www.dongosofor.hu
-
Skizz
addikt
válasz
30z.Samu #49056 üzenetére
Én is ki vagyok. Tegnap este jöttem haza, közel mentem valami falhoz, és visszaverődött valami ordenáré csörgő hang.
Plexi fel, mi ez? Hát nem derült ki.. .de remélem hogy csak a kulcsaim zörögtek a csomagtartó műanyagján, most még meló van, muszáj bejárnom vele. De nemsokára jön a jól megérdemelt kuplrugó/görgő/fékbetét csere.
-
DigitXT
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Dragon Age: Origins
- Trollok komolyan
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Óvodások homokozója
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen