Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz
burasu4 #35098 üzenetére
Ebbe csak nem egy swift ment bele? Vajon hányan haltak meg benne?
Egyébként nem értem, hogy miért véded ilyen harciasan a buzukit. Mindenki tudja, hogy a régi swift egy szükségmegoldás. Senki sem azért vesz olyat mert olyat szeretne, vagy annyira tetszik neki, hanem azért mert arra telik. Minden szempontból nagyon olcsó, talán a legolcsóbb négykerekű közlekedési eszköz, de egy bármilyen 20 éves német autó százszor igényesebb mint a régi swift. Igen, még egy f astra is.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
Khelben #35102 üzenetére
Te se ültél még szerintem nem fullfapad G astrában...
Nem védem, mert rühellem, de azért nem olyan szar az.
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
Integra #35104 üzenetére
Hát az pl engem nem zavar, de a normális felszereltségűben nem olyan gáz anyagú a kormány, a műszerfal, az ajtó kárpit, stb.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
dízelracer
senior tag
válasz
burasu4 #35098 üzenetére
"Bírom, hogy úgy alkotnak egyesek véleményt autóról, hogy nem is ültek benne."
Ez fordítva is igaz.
Semmi bajom a Suzukival DE: fusd át például egy kilencvenes évek közepi Golf, Astra vagy Escort alkatrész árlistáját. Egy csomó dolog olcsóbb ezekhez mint egy Suzukihoz. Ugyanúgy lehet bontóba turizni hozzájuk bármit mint egy Swifthez. Komfortra, felszereltségre óriási szakadék tátong köztük és egy régi Swift között. És egy 15+ éves Suzukin ugyanúgy tönkremegy ez az mint bármilyen más autón. Szervizeltetni azt is kell. Inkább ücsörögnék egy full fapad Astrában vagy Escort-ban mint egy fapad Swiftben. Életveszélyes lemezautó. Szóval én simán a "20éves német szart" választanám.
mod: Én meg azt bírom mikor valaki egy életveszélyes, kényelmetlen, fapados és minden szempontból igénytelen lemezautót agyon ajnároz.
[ Szerkesztve ]
-
-
dízelracer
senior tag
válasz
trassher #35116 üzenetére
Opel Calibrával (C20XE 2lityi 150ló) is ki lehet jönni 8-8.5literes átlaggal. Országúton 6liter körül elmegy ha nem nyomkodja az ember. Városban sem eszik 11liternél többet ha ésszel mész. Ha ívet taposol a padlólemezbe megeszik a 3x annyit is. A jó fogyasztáshoz két dolog kell: jó műszaki állapotban lévő autó meg egy ésszel közlekedő sofőr.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
SpeedR #35119 üzenetére
Hagyd, fekete szemüveg van rajta, amibe belülről Suzuki embléma van festve.
Olyan, mint rootkiller a seat-al.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
dízelracer
senior tag
Mondjon bárki amit akar nekem sosem kéne régi swift. Csak meg kell nézni milyen gyenge vékony lemezekből tákolták a gyáriak az egészet. Borzasztó.
Köpci ment vagy 20km/h- val a borulás pillanatában mégis le kellett róla vágni a tetőt és feldobni rá egy másikét úgy szétnyomódott. Akkor el lehet képzelni mi történik egy ilyen autóval ha a forgalomban szabályos 50km/h- val ütközik neki valaminek... Nagyon necces.#35123: Ja, tudom.
Veszrém környékéről sokan hordják hozzá az autóikat. Nagyon jó arc bírom a srácot csak ezt az elvakult Suzuki imádatot nem értem a részéről. Pláne egy ilyen borulás után. Ha legközelebb 70-el fut rá így egy lassítóra ...
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz
dízelracer #35122 üzenetére
Köpci a szerelőm
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
dízelracer #35122 üzenetére
Mindenki tudja, hogy a Swift olcsójánosoknak való. Akinek swiftje van, az meg kardoskodik mellette, hogy neki csakis az kéne, mert nem akarja elismerni, hogy olcsójános. Ennyi....
Amúgymeg csoda, hogy csak ennyi baja lett. Igaz, nem is ment gyorsan, de aki a Swift mellett beszél, elég megnézze azokat a képeket, amikor le vannak kapva róla az elemek, és láthatja, hogy milyen kis fogpiszkálók tartják a tetőt...
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #35122 üzenetére
Mi köze a lemezvastagságnak az autó biztonságához?
-
trassher
addikt
válasz
SpeedR #35119 üzenetére
Most mondjam hogy Z-Tune R34 midnight purple? 1 darab van belőle és eladó. Akkor ezt kérem szépen holnapra meg egy MOL aranykártyát.
Jelenleg is 96-os swiftem van és csodák csodájára szeretem. Ez is beveri a 10 litykót sima 1.3-as motorral ha tiltáson játszok vele. Perpill tökéletesen elvagyok vele. Sosem hagyott még cserben, nem döglött le. Szokásos alkatrészcseréken kívül szinte semmi nem kellett még neki.
Még megdögleni sem sikerült benne pedig 2 hete jöttek belém oldalról.
Mindenki azt vesz/azzal jár amivel akar/tud. Nem értem minek kell leszólni a suzukit.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
zsid
senior tag
válasz
dízelracer #35122 üzenetére
Azért az a tető nem nyomódott be olyan vészesen... ( hogy lehetett megoldani a javítást az meg tökmind1 )
Tavaly bontottunk mazdát, hát annak a tetejében sem volt több anyag ( bár a suzukis képek elég kicsit ) és nem egy árkategória."Ha legközelebb 70-el fut rá így egy lassítóra ..." talán nem véletlenül van becsövezve az összes rallyautó.
#35124:
"Mindenki tudja, hogy a Swift olcsójánosoknak való." Majd akkor is ezt mondd, amikor eléred azt a kort, hogy dolgoznod kell és családot fenntartani és szükség lesz egy autóra ( pl melóba járás miatt ) és annyi pénzed lesz hogy válassz : '99-2000res swift vagy pl. egy '93as Mondeo.
Az nem olcsójánosság, hogy valakinek csak erre van pénze és ezt tudja fenntartani. Azt hiszem kis hazánkban nem az a réteg vesz swiftet aki megtehetné, hogy megveszi az azonos évjáratú Fordot/Opelt/Skodát ( és akkor még nem is beszéltünk drága autókról).Abból, hogy van aki elvakult, illetve elvakultsággal palástolja a lóvé hiányát; nem következik az ,hogy a többi x ezer ember olcsójános lenne.
De ez itt megint OFF.<tRucKdriFteR>
-
_Voyage_
aktív tag
Ha családom lenne, biztos, hogy a Mondeo-t venném.
Számomra többet ér a családom élete, mint az, hogy fél literrel kevesebbet egyen.
Arról nem beszélve, hogy a Swiftekre rohadt drága a biztosítás is, mellesleg...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
hobizoli
nagyúr
válasz
trassher #35126 üzenetére
De 10-t nem ehet, mert nem bir
Ja, es megis, hiszen minden csak cipőzés kerdese.Amikor faterekeval mentem eloszor, nekem is bekerte a 9-t siman, pedig 4500 korul mar elszurtam, igazabol nem is hajtottam... de ecceruen az nem_megy. Komolyan. Megneztem, hogy nem-e 5-ben probalok "kigyorsitani" vagy legalabbis vmi arra utalo mozgasformat elkovetni. Es nem. Ahogy a Putto 9-t iszik, az ugy is rohogve letolna. Persze tud az enni 18-t is akar, csak akkor nem surun van szivo uzemmodban
A lovak meg hat csak zabbal mennek, mert azok meg olyanok...
hobizoli
több drón kell ;P
-
dízelracer
senior tag
Az nem ralliautó. Szlalomversenyzésre épült. Kicsit más a kettő. Csak egy bukó kell és saját felelősségre az indul aki csak akar.
Khelben: nagyon is sok múlik még egy szaros karosszériaelem vastagságán is nemhogy egy olyan lemezén ami a tetőt tartja és a karosszériának kéne merevséget adjon. Az utángyártott karosszériaelem például gyengébben törik. Máshol és másképp gyűrődik meg terhelés hatására.
-
zsid
senior tag
válasz
_Voyage_ #35129 üzenetére
Persze a biztonság fontos, de ha belenyúlsz egy 6-8 évvel idősebb autóba, amiben van 250 000+ km mert csak arra tellt, lehet hogy a szervízköltséged kijön 2 év alatt 200 000re amit ha elosztasz 24 hónappal az ~8400 forint/hó. Van akinek a fizetéséből kajára épphogy telik, nemhogy havi 8 rugót baxxon ki szervízre. És akkor lehet dönteni, a gyerek kap új ruhát pl vagy szervíz. A kocsi meg kell, mert melóba kell járni... 70k a minimálbér, ha mintkét családfenntartó ennyit keres és van két gyerek, innen meg lehet matekozni...
Ezen érdemes lenne elgondolkodni, utána lehet olcsójánosozni ...Ezzel én befejeztem, mert az offolásért még kapok a pofámra.
( az említett példa persze csak a képzelet szüleménye, nem jelenti, hogy tényleg ennyit kellene költeni egy 93as mondeóra, csak épp ő került a példába...)
#35133: Ja, az más, mert azt ugye nem lehet tetőre b@xni....
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
dízelracer
senior tag
Megborítani bármit meglehet. De sem az OSZAKon sem a Drag-MiniRally-n sem semmi más amatőr versenyen NEM feltétele az indulásnak a bukócső megléte. Mindenki saját felelősségre áll a rajtvonalhoz. Ha húzósabb tempónál eldobja a kocsit és nincs becsövezve magára vethet. Szerintem mindenkinek aki versenyez alap kéne legyen a rendes (nem kivehető) csövezés és az automata tűzoltó berendezés.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz
dízelracer #35135 üzenetére
Akkor ha indulok, egy ilyen rendezvényen, és úgy tetőre vágom, hogy belerokkanok, akkor az autó a szar, mert azt a tető nem bírja ki.... Valszeg más autónál is behorpadna a tető, mert egyiket sem arra tervezik, hogy tetőn közlekedj vele...
Közben látom módosítottad
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
dízelracer
senior tag
Behorpad persze. De ha borulnom kéne hamarabb választanék bármilyen Stift-el egykorú európai kocsit mint egy Stift-et. Csak az a nem mindegy, hogy ez a Stift gyakorlatilag álló helyzetben fordult át a tetejére ami úgy összegyűrődött, hogy javíthatatlanná vált. Szét kellett vagdalni és rátenni egy másik tetőt. A poén a dologban, hogy a könnyítések miatt valószínűleg még 700kg sem lehet a kocsi szóval nem is "tonnás" súlyt kellett volna megtartania a tetőnek. 'Kábé egy Golf 1-el, Marutival vagy Daewoo Tico-val van egy biztonsági színvonalon a Stift ami elég fos eredmény akárhogy is csűrjük csavarjuk a témát.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #35137 üzenetére
A korabeli EU autok is ugyanigy tornek ugyhogy...
hobizoli
több drón kell ;P
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
dízelracer #35133 üzenetére
ne keverd a lemezvastagságot az utascellával.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
Manitou #35130 üzenetére
A biztosítókra...
Focus-ra, Astra-ra, meg ilyen kategóriára olcsóbb a biztosítás, mint a Suzuki-ra.
Ugyanis mivel a legtöbb baleset Suzukival történik, biztosító arra költ a legtöbbet, ezért az drága is.Amúgymeg netrisk.hu...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
A kocsi meg kell, mert melóba kell járni...
Ha kajára is alig van pénz, nehogy már pont a kocsi legyen létszükséglet...
Adó+biztosítás+szervíz+benzin szinte minden esetben drágább, mint a tömegközlekedés. De a kényelem nagy úr. Inkább nem vesz a gyereknek valaki új ruhát, meg koplal, azért, hogy tömegközlekedés(vonat-busz) helyett autóval járjon?
És nincs olyan, hogy kell, 100 évvel ezelőtt se volt senkinek, mégis el tudott mindenki munkába járni. Most is el lehet. Vonattal, busszal bárhova el lehet jutni, csak esetleg egy kis plusz sétába kerül...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
trassher
addikt
-
_Voyage_
aktív tag
válasz
trassher #35142 üzenetére
Nekem nem kéne.
Ezerszer inkább kéne egy E60-as BMW, pl 530i, mint egy Skyline.
De ha tényleg olyan jó a Skyline, akkor a tulaj miért adja el?
Talán mert mégsem olyan jó...- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
hobizoli
nagyúr
válasz
_Voyage_ #35143 üzenetére
Akarmiert is eladhatja, hiszen pl valsag van... vagy lehet tud vmi mas hasonloan ritkat occsoe
Azert egy ijen R34 Z-tune verzios Skyline-ert fenyevekkel tobben odaadnak fel karjukat, mint egy holmi E60 530i-ert, abban biztos lehetsz, hiszen ez egy legendasan jo, jol vezetheto es tuningolhato auto, na meg F2F film is adott neki egy nagy lapattal. Ez ha csak all is a garazsban is csak egyre dragabb lesz, mert egy eleve qrva ritka autobol is legeslegritkabb kivitelrol van szo, par ev mulva meg egy uj Swift araert is beleulhetsz mar az E60 530i-be.
hobizoli
több drón kell ;P
-
zsid
senior tag
válasz
_Voyage_ #35141 üzenetére
És ugye, olyan munkahely nem létezik, amit nem lehet megközelíteni tömegközlekedési eszközzel ( én is tudok olyna amihez a legközelebbi buszmegálló 6,5km ), vagy esetleg tömegközlekedéssel 1-1,5 óra az út ....Fennállhat olyna helyzet, amikor ha nincs autód akkor nem tudsz bejárni és ugrott a meló...
100 évvel ezelőtt nem mentek az emberek messzire dolgozni, ismerek olyat aki 80kmről jár be minden nap. 100 éve minden más volt, 30 éve meg menőnek számított a zsiguli. De ennek a helye, tényelg nem ebben a topicban van.<tRucKdriFteR>
-
Sipi16
senior tag
válasz
johnny82 #35146 üzenetére
Emberünknek nem csak a felfogása rossz. Mondjuk én nem hinném, hogy driftelni ugyan olyan alkalmas egy E60 mint egy Skyline. De ez az én véleményem és az összehasonlítást nem is folytatom...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Medence topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Diablo IV
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mini-ITX
- Milyen okostelefont vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...