Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Végleg elkaszálták a Life by You fejlesztését
gp Többszöri halasztás után végül kiderült, hogy mégsem jelenik meg az életszimulátor.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz
dízelracer #35500 üzenetére
Sajnos a turbós gépes kicsit drágább, pedig nagyon kéne egy turbodiesel, de nagyon
.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
dízelracer
senior tag
válasz
Tothgera30 #35502 üzenetére
Semmivel sem bonyolultabb egy idősebb (15+ éves) TD mint egy sima D. Van rajta pluszban egy csiga és annyi. Nagyon erősen sofőr függő a dolog, aki hülye egy év alatt is hazavág egy új turbót. Barátomé 2.8bar-on széthullott. Hármasban amint felépült a max nyomás reccs és hali. Mínusz -105k.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #35503 üzenetére
kell nektek olyan apró turbot szét forgatni
miért nem tesztek fel egy benzines turbot az majd 2X annyit forog!?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
senior tag
-
Tothgera30
Ármester
válasz
dízelracer #35503 üzenetére
De azért vesz a kedves vevő turbós autót hogy menjen, szóval érthető hogy hajtják is rendesen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
gaborbol
őstag
válasz
Khelben #35496 üzenetére
Modern dizel es az automata valto.
Ket nagy misztikus temakor, beszarik meglasd beszarik, es akkor ennyi meg annyi lesz. Le merem foadni, az irogatok 90%-nak soha nem volt meg olyan kocsija, de mas peldajat kapasbol tudja hozni.
Szerintem az uj dizel teoria szethullik 150-200k kilometernel egyszeruen nem igaz, ha rendesen voltak szerivelve,hasznalva, nem fognak szethullani, 300-400-at vinniuk kell ugy ahogy az automata valtonak is.
Benzines sem fog szethullani 250k kilometernel, ha rendes gazdaja volt, nem kulfoldrol volt behoza romma torve, majd olcson okosba javitva, direkt eladasra,azt a minimanlis torodest megkapta ami elo van irva.
Sokszor olvasom itt, ilyen idos legyen meg ennyi kilometerrel, de csak 300-500k van ra, 95-es evjarat, 250k kilometerrel, hulye vagy sok benne a kilometer.
Kicsivel realisabban kene hozzaalni a dolgohoz, akkor nem lennenek nagy meglepetesek.
Eleve ezert kell tegergetni az orat, mert emberek nagyresze alomvilagban el.Kell egy megbizhato szerelo, aki esetleg meg meri mondani ,hogy nezd ilyen szinten nem vagyok toppon pl a motordiagnosztikaba ,de ide vidd majd ok megmondjak, mielott kicsereltetem veled a fel autot.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz
Tothgera30 #35508 üzenetére
Attól egy csigának nem lehet baja, hogy rendszeresen tapossák neki. Simán bírja. Arra való azért tervezték. Az a gond, hogy sokan a még "izzó" turbós motort járatják 5-10másodpercig majd leállítják. Na azt szereti qrvára.
gaborbol: "Kell egy megbizható szerelő, aki esetleg meg meri mondani ,hogy nézd ilyen szinten nem vagyok toppon pl a motordiagnosztikába, de ide vidd majd ők megmondjak, mielőtt kicseréltetem veled a fél autót."
Mission Impossible
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Ez? [link] Mi a véleményetek?
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
gaborbol #35509 üzenetére
te arról írsz, hogy:
"ha rendesen voltak szerivelve,hasznalva, nem fognak szethullani..."
khelben meg nem. Akkor éri meg a dízel ha évi 30-40Kkm a min de inkább több. Munka/Flottakocsi. Fut 4-5évet és csere. Ha baj van vele kiglancolják és elöbb. (Flottakocsinál végképp, pálya után leállok és kész. Persze ülni fogok még 1percet benne és járatom a motort...)de konstrukcióra is más dimenzió és ez már végképp nem egy szubjektív dolog: Itt az 1.3as 100lovas yaris. Nincs benne turbo. dizel yarisban van. Magyar átlag nem hűti vissza a turbot, azt se tudja van benne. Mi lesz ebből nem nehéz kitalálni. Szar az üzemanyag. Benzines leszarja. Dízelnél szétmegy a nagynyomású szivatyútól kezdve minden. A 3000baros homokszem nem játszik. Nagynyomású szivatyú jellemzően nem javítható, bontóban is hiány újonnan még ügyesben is 200.000Ft. Toyota 170.000kmnél már jellemzően 0Ftt vállal át belölle. hm.
Majd Khelben folytatja a sort, én is kiváncsi vagyok mit verhet szét még egy kis 3000baros por/homok....És persze már nem a lada korszakot éljük, egy régi dizel
, vagy egy új benzines ha megkapta ami jár neki,nem hajtották szijjel 300kkmig olajat se szabad egyen. Új yaris dizelek ~mindegyike meg eszik min 1l olajat 150.000km után ~15.000kmenként...
használtdízel vásárlást sztem is 1000* meg kell gondolni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Khelben
nagyúr
válasz
Dare2Live #35513 üzenetére
Én a Ford dízelekről olvastam elég sokat, ami ugye francia fejlesztés, tehát kb a PSA-ra is igaz. Porlasztócsúcsok cseréje alap, akárhogy vigyáznak rá, a magyar üzemanyagok kinyírják. Nagynyomású szivattyú is esélyes, szintén az üzemanyagtól, bár ez ritkábban, mint a porlasztók.
Aztán a konstrukciós dolgok: kettős tömegű lendkerék szétesik, kuplung is hamarabb meghal, mint egy benzinesben.
És végül ahogy írod a használat, turbóra nem vigyáznak, hidegen is hajtják, stb. A hidegen hajtást is sokkal jobban viseli egy benzines, mint egy mai modern dízel. A nyom nélkül eltüntethető chiptuningról már ne is beszéljünk...És ezek mind olyan dolgok, hogy viheted te akármilyen szervizbe műszeres átvizsgálásra, nem fogja senki megmondani, hogy 1 hónap múlva arra a kocsira bizony félmillát kell majd költeni. Van pár jel, amiből egy típushoz értő ember megmondja, hogy gond van, de jellemzően nem ilyen embert visznek magukkal a vevők ("értek én hozzá, anyukám").
-
ALI_G
veterán
válasz
dízelracer #35507 üzenetére
aha, keresni én is tudok
Szóval ezek közül mivel lehet legkevésbé befürdeni? -
dízelracer
senior tag
Ha csak a megbízhatóságot vesszük alapul és a komfort és egyéb tényezők mellékesek akkor talán a kiforrott szerkezet és az egyszerű felépítésű motor miatt az Octavia tdi-vel. Ha mégis szopóágra kerül az ember lényegesen olcsóbban megússza mint egy hdi vagy pdtdi motorhoz kellene drága alkatrészt rendelni. Dízeleknél felesleges a futott kilométert nézni, elég kicsi az esélye, hogy a valóságot tükrözné a kilométeróra. Vinni kell egy laptopot és rádugni a kocsira. Hiába próbálkozik az eladó a VAG-COM nem hazudik!
-
Winner_hun
félisten
válasz
!Overdose! #35518 üzenetére
Remélem jövőhét hétvégén már nekem is lesz
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
VR6-Fan
veterán
válasz
!Overdose! #35518 üzenetére
csak ésszel velük, kib@szotul rákkeltőek, illetve ha nem lesz jó a keverési arány az ugyan úgy árt a motornak.
nekem olcsón kéne, (tényleg)98/99/100-as benga a 95-öst annyira nem kedveli a gép szerkezet, jah de ezek is olmosba kellenének ha megoldható
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
ALI_G
veterán
válasz
dízelracer #35517 üzenetére
Sajnos az úgy érzem drágább mint amennyi van rá.
-
Agyasima
senior tag
Valahol le van írva egyszerűen, érthetően, hogy ha már megállapodtam az autó eladójával az árban, akkor mi a teendő ahhoz, hogy az autó az én nevemre kerüljön? Már azon kívül, hogy kiköhögjem a dellát.
Google ilyen elavult oldalakat dob nekem, vagy olyanokat, amik minden egyébről is hadoválnak a lényeg mellett/helyett, meg persze 'Intéztessed mással' tanácsot adnak. Magánszemélytől venném, úgyhogy ez nem opció.
Kösz: A.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
!Overdose!
őstag
válasz
Agyasima #35528 üzenetére
Mielőtt kifizeted az autót érdemes elvinni eredetiségvizsgára.
1400ccm alatt: 17000Ft
1401-2000ccm: 18500Ft
2000 ccm felett: 20000FtHa minden rendben van, akkor kifizeted és elmész megkötni a biztosítást.
Nertisk.hu-n megézheted, hogy hol a legkedvezőbb számodra.
Az adás-vételivel, eredetiségvizsgával, forgalmival, törzskönyvvel és a biztosítási kötvénnyel besétálsz az okmányirodába és átiratod az autót. Helyben megcsinálják az új forgalmit, a törzskönyvet majd postán kapod.
új forgalmi: 6000Ft
új törzskönyv: 6000Ft
vagyonszerzési illeték:1890ccm alatt: 18Ft/ccm
1890ccm felett: 24Ft/ccm[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Agyasima
senior tag
válasz
!Overdose! #35529 üzenetére
Kösz!
Egyes oldalakon mindenféle nyilatkozatokról is írnak, amit vinni kell okmányirodába.
[ Szerkesztve ]
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
ALI_G
veterán
válasz
dízelracer #35527 üzenetére
Az gyanúsan visszatekert
Éppen azt nem írta oda, hogy női tulajtól
Tothgera30: azt nem adom el.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #35534 üzenetére
Ha jól tudom, csak az újabb BMW-k tárolják több helyen az óraállást. Más autónál nem nagyon jössz rá arra, hogy visszatekerték-e.
-
ALI_G
veterán
válasz
dízelracer #35534 üzenetére
Ezt kifejtenéd bővebben?
-
dízelracer
senior tag
Én csak a vw konszernes autókról hallottam ezt-azt. Ott úgy működik a dolog, hogy a motorvezérlő computer eltárol mindenféle adatot az abs vezérlőtől a légzsák vezérlő egységen át sokmindent. Ha szakszervizben cserélik a computert akkor az újba átmentenek minden adatot a régiről. Tehát nem nulláról indul az óra ilyen kocsival nehéz befürödni. Ott a fondorlat a dologban ha számítógépguru vagy és otthon "visszatekered" vagy bármilyen irányba megváltoztatod az óraállást akkor kidob egy olyan hibakódot amit sehogyan sem lehet kitörölni. Végérvényesen benne marad. Ezt szakszervizben sem tudják kiütni belőle. Így viszonylag egyszerűen meg lehet bizonyosodni róla, hogy megberhálták-e vagy sem. De ugyanígy megvan arra is a lehetőség, hogy le lehet hívni azt is, hogy korábban kinyílt-e valamelyik légzsák stb... Így el lehet kerülni a törésmentes keveset futott (valójában törött 1milliót futott német taxi) autókat. De mielőtt még örülhetne az ember ezt csak a 2008 utáni autóik tudják. A korábbi évjáratoknál úgy tekergeted az óráját ahogy kedved tartja. Gyakorlatilag ellenőrizhetetlen valójában mennyit ment.
Pontosan én sem tudom hogy működik, egy ismerős hord be németből kocsikat ő mesélte mindezt.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz
dízelracer #35538 üzenetére
Ezt mondjuk kb 10 éve bevezethették volna
-
Ck.
addikt
válasz
tomcsi23 #35541 üzenetére
Ismerve az illetőt, minimálbérből elég nehéz lesz fenntartania a gépet...le fogja zabálni a gatyáját is. Meg egyébként is, csak gondolj bele: egy 60 lovas bódéból hirtelen átülni egy több, mint 3x akkora teljesítményűbe úgy, hogy életében nem vezetett 100+os kocsit elég meredek dolog. Ettől függetlenül maga a gép nem rossz.
-
Agyasima
senior tag
Lehet egy kérdéssel több?
Miután megvettem az autót, megírtuk az adásvételit, megvan az eredetiségvizsga, de még nem kötöttem biztosítást, se nem jártam az okmányirodába átíratni, járhatok az autóval valamennyi ideig? Vagy Legalább a biztosítás kell hozzá? Vagy az új forgalmi is?
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
neduddki
nagyúr
válasz
neduddki #30366 üzenetére
HI!
kicsit regen volt de meselek rola, szoval hazafele a palyan szetesett a 5 a valtoban, ami el is intezte az egesz szerkezetet 720k-ban megallt a javitas /60Mm kornyeken torteent mindez/, amire mindenki adott kedvezmenyt a vege 180korul lett, amit beszamiottak egy suberpbe. Ez a 3. egymastol fuggetlen octavia valto aminek szeteseserol hallok, nem is tul sok km-vel, hmmm oktavia kiesik a szivem csucskei mogul? a masik ketoto nem tom ,de hogy ez az oto megkapott minet amit csak agayr eloir + igazan finoman bat vele a sofor abban tapasztalatiam vannak
udv
neduddki
mod: ja mindezek utan egy szep ekrek szammal adta el dragabban akocsit mint amit a kereskedo ajanlott, de meg igy is boven a megalmodott ar alat, ebbol felteszema kerdest emnnyi mardzsint akart a kereskedo fogni a beszamitas+uj eladas urugyen?:- (((
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni