Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Khelben #34250 üzenetére
na akkor valami nálam nem stimmel.
az intire fizetnék teljesítményadót, az 1x28000ft/év
luxusautóadó meg 2x28000ft/év
vagyis összesen 3x28000ft/év lenne? azt hittem, hogy ha már luxusautó adót fizetek, akkor annak az alapja a teljesítményadó kétszerese és csak ezt fizetem, vagyis összesen 2x28000ft/év....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lsc
nagyúr
válasz Khelben #34245 üzenetére
Tehát ha jól értem vegyük meg a gyári alkatrészt mert olcsó, majd szereltessük be egy független helyen, mert a márkaszerviz drága. Igaz ezzel ugrik a garancia /ha nem a márkaszerviz építi be ott azért, a függetlennél meg hozott alkatrész, ált arra nem vállalnak/, de jó ez így. Igen, én is úgy látom ez így olcsó.
Az élet kegyetlen .
-
Khelben
nagyúr
válasz Integra #34251 üzenetére
Fizetsz teljesítményadót. Ez legyen X.
Fizetsz luxusadót, ez 2X, DE a luxusadóból leírhatod a teljesítményadót, tehát 1X+2X-1X=2X.Tehát összesen 2X-et kell befizetned, 1X-et az önkormányzatnak, 1X-et az APEHnak, mindkettőt 2 részletben, május 20-ig és szeptember 20-ig.
Magyarul az Intire fizetsz 28+56-28=56ezret/év, ebből 14 ezret az önkormányzatnak május 20-ig, 14 ezret az APEHnak május 20-ig, majd 14ezret az önkorminak szept 20ig és még 14ezret az apehnek is szept 20ig.
-
Rick4
félisten
válasz Integra #34219 üzenetére
annyi a különbség az usa vasaktól, hogy ez kevésbé romlik el valszeg
Miért, melyik usa vas romlik el? Jó, persze 1 millió km után biztos kell már rajta pár dolgot cserélni...
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Khelben #34232 üzenetére
"Aki levegőszűrőt nem cserél, az egyéb gazságokra is képes."
Ez az előírás. És szerintem ennél sokkal durvább a 300.000kmenkénti váltóolaj csere vagy a 400.000kmenkénti lánc csere periodus. Igen a Yaris láncos. Amúgy kiscsilló más kocsinál is 30.000kmenként kötelező a légszürő csere, ha jól emlékszem Fordoknál is.Mellesleg direkt odaírtam, hogy szakszervíz. Erre jösz az otthon cserélve..... A két dolog nem hasonlíthtó.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
lsc
nagyúr
válasz Khelben #34256 üzenetére
Azzal mennyit nyersz ha "olcsón" megveszed a gyárit majd valahol beszerelteted ?
A garancia meg úgy jön ide ahogy írtam, ha nem érdekel akkor miért veszel gyárit, az utángyártott olcsóbb, vagy nem ? Vagy megveszed a gyári alkatrészt és gyönyörködsz benne, magától nem "szerelődik" be a kocsiba.
Akkor az "olcsó alkatrészekről" ennyit, így tényleg "megéri".Az élet kegyetlen .
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #34243 üzenetére
"Ne csusztass, itt van egy 30% kedvezmeny, ugyhogy ez buko."
Törzsvásárlók vagyunk adják... de ha m avgy törzsvásárló is minden évben van akció. Most is.[link]
"Pecs-n lehet, Bp-n sose. Itt a kellekanyagokon is vastagabb az arres, meg az oradij is zoralabb"
Tény. De pont mint az elöző. Nekem ennyibe került. Mégis folyton igazolnom kell, hogy nem "hazudozok".""
Szó nincs róla otthon megcsinálom uezt 8Kból. De ne otthonit hasonlítsunk szakszervízhez a Magyar autósok 90%a nem otthon cserél olajat. Amúgy megvolt az okom a szakszervízre, uis ha szakszervízbe szervizelsz automatikusan kapsz Eurocaret az pedig 100.000Ft+t sporol nekem ha bármi baj történne külföldön és az elmúlt 6hónapból 4ben külföldön voltam..."Fogyasztas... na hat meg megint mit hasonlitunk mihez. A pecsi forgalom meg a kozelkedes, hat igen, varosi rangban van vegulis az is, de azert kanyarban sincs a tortenet egy Bp-hez kepest."
Így van. De sose azt írtam, hogy BP hanem, hogy város. Nem hazudtam. Ennek ellenére "0 fogyasztást hazudok".
közlekedési szokásokra uez.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
csibor
őstag
válasz Khelben #34246 üzenetére
Futottam 1 kört a helyi szalonokban.Clio Grandtour nincs készleten,de a simába befértem,de volt Sandreo 1.4b 2.2M megfelelően felszerelve.Pug 207SW kiesett,nem férek be Xsara Picasso árazásával meg valakinek elgurult a gyógyszere.C3 Picasso szintén nagyon drága.Itt viszont találtam Pipper Teppe 1.4-t 2.6M-ért ami kis megszorításokkal nem is rossz.Fiat Qubo nincs készleten.Nagyjából ennyit találtam Viszonylag nagy kombit nem szeretnék,alapvetően helyben használjuk az autót.
-
tibi666
senior tag
láttam porsche panamerat németországban.
akár jól is nézhetett volna ki, ha nem bugyikék színben rendelik. hosszas megfigyelésre nem volt lehetőségem, mert sietős volt neki.ja, meg csütörtök éjjel, mikor dingolfing mellett jártam (itt van a bmw egyik gyára, hatalmas komplexum, kilométereken keresztül tart) két álcázott típus is elhúzott mellettem. egy nagyobb szedán, és egy terepjáró. mindkettőn ilyen spirál-minták voltak, a bmw szokta ilyennel álcázni a kocsikat, az új fünfert is ilyenek alatt fotózták.
a szedánról fogalmam sincs, hogy mi lehetett. a hármasnál nagyobb volt jóval. a terepjáró is inkább x5 méretű, pedig az x3 a csereérett modell.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz tibi666 #34265 üzenetére
Szedán szerintem az új M5-ös lehetett, X3-as meg elég nagy darab lesz, lehet, hogy az volt, vagy X5 facelift...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Dare2Live
nagyúr
válasz VR6-Fan #34262 üzenetére
mármint hol?
"régi" Yarisnál 15.000km/1év a csereperiódus, újnál 20.000km/1év. Újról nincs tapasztalat aki réginél ezt 2év/30.000kmre tolta mer "bírja" annak pár év után már eszi az olajat a motor. Jópár ilyen sporolós hülyéről hallottam.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
VR6-Fan
veterán
-
Integra
titán
válasz Khelben #34268 üzenetére
micsoda magyaros motíváció, hogy hibridet vegyen az ember
lehet hogy új x3 volt, de rebesgetnek x4-et is.
ötös már kint van, x5 is, x1 is. az x1 nekem nagy csalódás volt. az x3 az macsós, az bejön, mokány. de ha jól láttam az új x3 betyárosan jól fog kinézni[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
túlságosan maradni akartak a 911-nél. ez volt a hiba. mert amit összehoztak az gáz, főleg hátul. és engem zavar, hogy nem mertek vállalni, lépni és egy ilyen autónak olyan arcot adni ami megilleti. ami a 911-nek hihetetlen jól áll a mai napig, az egy ilyen autónak egyáltalán nem. ez a baj a cayennel is.
szerintem tavasszal megjelennek az első aston martin sedanok, na azokra nagyon kíváncsi vagyok, már fotókon is gyönyörűek[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tibi666
senior tag
válasz Integra #34271 üzenetére
szerintem sem m5 volt.
valami más, eléggé magasan hordta a seggét és kör alakú volt a hátsó lámpája, mint egy régi mondeoé, vagy mostani passaté. de gondolom ez csak álcalámpa.viszont a terepjáróval csapattak nagyon. szakadt a hó, takarítottak ugyan, de azért 120-130nál gyorsabban már nem volt nem volt biztonságos, ez meg elszáguldott mellettem. utána meg egy x6-tal jöttek, gondolom az is a csapat része volt.
-
Zewa
senior tag
válasz Integra #34273 üzenetére
Aston szép autókat tud csinálni. Nekem személye4s kedvencem tőlük a DB9.
Valami hihetetlen gyönyörű óttó.
Sajnos nem az átlag ember autója. Fenntartása nem lehet olcsó mulatság.Meg van! Ez a segg mondtam hogy ismerős valahonnan.
[ Módosította: #65675776 ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Integra #34270 üzenetére
1-2 hete is láttam egy Panamerat, feketében, élőben sokkal szebb volt számomra, mint képeken.
Mikor megláttam a teszteket róla, elszörnyedtem, milyen randa. Viszont élőben nagyon bejön.
Fekete vagy bordó színben, bézs belsővel el tudnám képzelni egy Cayenne Turbo mellett...[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
aesir
veterán
válasz Integra #34277 üzenetére
A 928 még most is nagyon disznó, tulajdonképpen csak fel kellene húzni egy kicsit a hátulját és kész, örökérvényű forma.
Én kipróbáltam a Panamerát, teljesen rendben van. Pont azt tudja amire kitalálták, de azt egy kicsit sokkal jobban Úgy gondolom, hogy annak a hibának a kiigazítása, amit a Cayenne képvisel egy kicsit. Természetesen fognak majd fanyalogni azok, hogy "ez nem Porsche" akiknek soha nem lesz Porschejük, dehát meg is lepne ha ez nem így lenne. Rettentő kritikusak tudnak itt lenni az emberek azzal, ami soha nem lehet az övék.
Van saját életem...
-
Integra
titán
a cayenne-t mai napig nem értem, a turbotól sem vágtam hanyatt magam. panamerához nem volt még sajnos szerencsém, na de majd írok az öreg Riessmeyernek, hátha lesz nála egy. érdekes, ő egy s400-at hajt, ok, az full extra, egy felnije valszeg több mint az én autóm
azt meg pillanatig se gondoltam, hogy mechanikailag ne lenne rendben. de én a design-nal nem tudok megbarátkozni ott vannak a porsche részletek, mind felismerni, csak ekkora testben egyszerűen nem harmónizál szerintem. ja és az alap gyári felni design.. mintha a honda tervezte volna, ugyanolyan letagadom, hogy gyári feeling, pedig anyagminőségre biztos nem lehet panasz..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
aesir
veterán
válasz Integra #34279 üzenetére
Alapvetően csak a múltból és a tradícióból már nem lehet megélni, ez magyarázhatja a Cayennet, és ne hagyjuk ki a számításból azt se hogy nagyon bejött, bődületes üzleti sikert hozott a Porsche AG-nek, persze ez azt is bizonyítja valahol hogy a tömegízléssel mindig és mindehol problémák vannak. Mindemellett a Transzszibéria Rallyn semmi nem rúg labdába a Cayennek mellett évek óta, tehát annyira azért nem szar
A tradíciókat továbbgondolva természetesen nem arra a gyalázatra gondolok, amit ma Jaguarnak hívnak
Van saját életem...
-
Integra
titán
huhh, az vérciki, ez a legújabb jag.. de ha egyszer nem veszik..
a cayenne-t meg kalapálják már át dögösre, merjenek már kreatívak lenni. üsse kő, legyen nekik is egy generáció bangle-jük, de merjenek lépni, nagyon kéne.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Zewa
senior tag
Nekem elég semleges a Cayenne de semmi képpen sem lehet rá mondani hogy ronda lenne.
Valamit tudott a desinger mert viszonylag sok embert tudok akinek nagyon bejövés. Köztük több lány "álomautója".Mennyire jó párosítás a Faszra+X16XEL? (1.6 16v)
Gondolok itt a megbízhatóságra, fogyasztásra, fennt. költségekre."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
aesir
veterán
Ezeknek a "lányoknak" nem a Cayenne tetszik, hanem a velejáró tarnyakú törpegengszter, aki majd tolja alájuk a pénzt egy fél évig. Tudom nem tartozik ide, de bármelyik útszéli kurvát 100x többre tartok erkölcsileg, mint ezeket a "lányokat".
"Faszra+X16XEL? (1.6 16v)"
Nem tudom ezmiez?
Van saját életem...
-
Zewa
senior tag
Köztük van 2 is akinek olyan a családi háttere hogy megveszik nekik.
Lexus, BMW, Range, kun7 helyett valamiért még is csak a Cayenne-t választották.Milyen autót topicban annyira talán nem furcsa kérdés ha megkérdezem mi a véleménye a fórumlakóknak az Opel Astra F tipusú szgj.-ről amiben 1.6-os 16szelepes motor van.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Integra
titán
azért egy range rover-nek még van arca. a többinek már nem igazán.
de range-ből is az igazit szabad venni, mert a range sport már másik, olcsóbb padlólemezre épül. és annyival nem sportosabb a sport az eredeti range-nél, hogy azt kéne venni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
_Voyage_
aktív tag
Me' porkhe van az orrán...
Amúgy szvsz a cayenne és a range is brutálisan szép.
Illetve Cayenneből a facelift előtti.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
lenox
veterán
válasz Integra #34285 üzenetére
Es mennyiben mas az olcsobb padlolemez? En vegigprobalgattam oket, igaz, csak mezei utakon (varos meg autopalya), de nekem leginkabb a belso ter kulonbsege jott at. Mondjuk a disco lassabb volt (dizellel meg v8 benzinnel mentem), mint a tobbi (azokbol meg a feltoltottel), de ebbol mar amugy is kinottem. Nekem amugy a disco jott be legjobban, nyilvan csaladdal praktikusabb.
-
lorcsi
veterán
-
neduddki
nagyúr
HI!
felhasnzalt anyag es technologia, tervezesre, modelezesre es testelesre frditott ido
de lessa mar sehol nem jut ido ezekre a dolgokra, osszehannyak oszt jovanudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
t1
addikt
válasz Tothgera30 #34292 üzenetére
Dubai-ban nincs válság...
-
Enton
addikt
Egy elég összetett kérdéssor következik, illetve feltevés.
Ha valamiben hibáznék akkor javítsatok ki, hogy az, nono, nemugy megy ez.Kiszemelt autó 1.8-as motoral rendelkezik.
Kifizettem a járműt a tulajnak, cserébe megkapok mindent amit az autóhoz igért, és kell is adnia. Főleg forgalmi, törzskönyv, adásvételi szerződés, pótkerék.
Ez került x00.000 ft-omba.Örül a fejem, van autóm, mehetek eredetiségvizsgázni és biztosítást kötni.
Újabb 18500 ft és biztosítástól függően 15000-30000 ft sikerült kiadnom a járgányra.Ha ezek megvannak, uccu neki az anyakönyvvezetőhöz, hogy házasságunk immár papírra is kerüljön. Ide viszem magammal:
- adásvételi szerződés
- eredetvizsgálati papír
- forgalmi engedély
- törzskönyv (ha a jogszabály alapján már rendelkeznie kell a járműnek törzskönyvvel)
- kötelező felelősségbiztosítás (a vevő nevére)
- személyi igazolvány
Hisz már ami eddig nem volt azt is szereztem. Már csak perkálnom kell a 12000-et a két papírra, plusz a 3xxxx ft-ot a illetékre.
És ha minden jól megy akkor 10-15 nap mulva megvan az átírás is.Node van még pár kétely bennem:
Kifizetem a verda, hazafelé jöhetek vele? Nem fog megbaszni a rendőr ha megállít, elég, hogy mondom neki most vettem?
Erediség vizsga?
Én csináltassam, vagy még az előtemi tulajjal?
Elhozam-e eredetiség vizsga nélkül? Mi van ha ha elhozom és át se megy az eredetiség vizsgán? Ha ezt beleírom az adásvételi szerződésbe, hogy ha nem megy át köteles visszafizetni a pénzem az ugy jogilag támadható?
Ha az okmányiroda beveszi a forgalmit amivel elmentem oda, hogy hozom haza a verdát?
Vagy inkább ne is használjam a hazahozataltól számítva addig amíg nincs átírva?Előre is kösz a válaszokat!
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Kickass
őstag
elhozhatod, az adásvételivel, a forgalmival és a törzskönyvvel egyértelműen tudod igazolni pl a rendőrnek az adásvételt
az okmányiroda beveszi a forgalmit de abból rögtön kapsz is ujat, egyedül a törzskönyv jön meg később de ugye azt nem kell magaddal hordanod
eredetvizsgába nem vagyok pro nekem ismerős intézte a papirozást munka miatt nem tudtam saját magam, de ha ellenörzöd vásárlásnál a törzskönyvben lévő motorkódot illetve alvázszámot akkor azért valószínűleg tul nagy meglepi nem érhetköltségek:
2x6k (uj forgalmi+törzskönyv)
illeték (1,8nál kb 30-32k)
eredetvizsga (18,5k de ez nem tuti)
kötelező[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Totál egyszerű a dolog. Megnézed a kocsit, zsebben mindenre a pénz, nekiindulsz, és ha tuti a kocsi, mondod az embernek, hogy akkor most hívsz egy eredetvizsgást, megnézi a kocsit, ha minden okés, most nincsen sok melójuk, simán le lehet akasztani egyet fél óra alatt, ezt megegyezés szerint az fizeti aki akarja, utána mentek a biztosítóba (neten ki lehet keresni, az adott kocsira, meg rád hol mennyit szabnak, de akár viszel egy notit, és ott megcsinálod a neten 3 perc alatt, meglesz a biztosítás is) aztán meg az okmányirodába. Szépen végigüli veled a fószer azt a 2 óra hosszát, és úgy tiszta minden. Ennyit neki is megér, hogy aztán hazafelé nem parkolsz tilosban, nem hajtasz 100-zal a városban, húztok egymás után két számot, az elsővel Te átírsz, a másodikkal ő leadja az adásvételi másolatot. Ennyi.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
SpeedR
őstag
-
neduddki
nagyúr
HI!
1 terepjarok: ugyse fog a 99% soha terepre menni, ha meg igen azt ugyis elbirja max ha sokat akkor kicsit jobban tekredik utanna
2 szemejjotok: kasznisak felvetettek, hogy nem is a bisztonsaga tervezik az oto-t hanem a torestesztekre /laad ronyo hogy elkapta a fonaalt/ amugy meg ugyse fiogi erezni hieszn a vilag boldogabbik felen az utak tovabb javulgatnak
amugy meg hog erzed-e majd, hat ajudi elso tt-el rebesgettek hogy nem ok nelkul esegettek le az utrol /tom nagy sebesegek, meg kacsaful mint megoldas.../, egyebben meg nem hiszem hacsak nem bakxnalelvmit nagyon
De pl a merci eloirja, hogy a beszallito everol ever emnnyivel koteles arat csokkenteni, csak az a gond amikor mar a kinai sokadik evnek aszongya nem agay aszt az alkatreszt annyije, hanem kenytelen lesz megkinaibbtol beszerezni ez a technologiat atallitani es ebbol lesznek a selejtes szubszeriak ebben jobban erezniudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- EAFC 25
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Mobil flották
- Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Jövő héten megismerhetjük a Redmi Note 14 szériát
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen