Hirdetés
- E-book olvasók
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen processzort vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Barcelonából indul nemzetközi útra a Huawei MatePad 12.2 (2024)
ma Illetve a MatePad Air 2024, amit errefelé MatePad 12 X-nek hívnak.
-
ASUS blog: tágítsunk a látóterünkön!
ph Egy notebook nagyon jó munkaeszköz lehet, de a kisméretű kijelző sokszor kevésnek bizonyul. Ezen segítenek a hordozható monitorok!
-
Kipróbáltuk a Synduality: Echo of Ada zárt bétáját
gp A világvége után mechákkal és aranyos, folyton csacsogó anime lányokkal kell szembeszállni az emberiség maradékát pusztító szörnyekkel, valamint az energiaválsággal.
Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
raver
aktív tag
válasz _Voyage_ #34585 üzenetére
Mondasz mindent össze vissza, de tényeket, adatokat nem. Van törésteszt összehasonlításod? Ha nincs miért állítod h egyik kocsiban könnyebben meghalsz mint a másikban? Légyszi adj egy linket, ahol az astra és a swift töréstesztje egymás mellett van! Mert én nem tudom melyik a jobb. Támaszd alá a mondandód légyszi!
Nem biztos hogy te írtad, de majd elolvassa akinek kell. Ugye csípőből jött a swiftes baromság, h mennyire szar. Persze 0-tapasztalat.... Pusztán abból kiindúlni, hogy könnyeb és vékonyabb gumik vannak rajta.... khm
Aztán kiderül hogy egy összehasonlító tesztben amit egyik fórumtárs közzétett link kiderül, hogy a tesztelők szerint nem is olyan rosszNe érts félre nem azt mondom hogy jó autó, de egy corollával szemben nem is rossz.... sőt...
És a corolla sem lesz jobb vagy rosszabb autó attól, hogy mennyi hiteles fut belőle, és attól sem hogy mennyi fut belőlük az utakon.Tények adatok, tesztek, tapasztalatok. ezek kellenek, nem pedig a csípőből nyomott orbitális baromságok!
-
Enton
addikt
Én már lassan 1~1,5 éve lesegetem, de igazándiból tényleg ritka ami jó példány is.
Vagy ha van is akkor hirtelen törlik az aukciót, és valaki fű alatt elviszi."just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Zewa
senior tag
Stift egy szar így, stift egy szar úgy. Ez egy hülyeség, elég primitiv és szűk látókörű vagy ha ezt nem látod be.
Régi swiftnél nincs olcsóbb, ésszerűbb, olcsóbban fenntartható autó.
Új swift szintén olcsó, olcsó fenntartani és annyira nem szar mitn ahogy azt sokan beállítják.
Hallottatok már olyan embert aki Swiftet vett panaszkodni? Nem igen.
Azt kapta a pénzéért amit elvárt."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
hobizoli
nagyúr
válasz csaba54 #34511 üzenetére
Mert amikor allsz a lampanal akkor az 1.4-sbe 25%-l kevesebbet benzin kell a jo AFR-hez, mint pl az 1.8-snal. A benzint az egesterbe kerult levegomennyiseghez kell adni, ezert vannak szenzorok, pl a legmennyisegmero es a MAP, es korrekciora a homerseklet szenzorok meg a lambda szonda, az 1.8-s motor meg nyilvan tobbet sziv be, igy tobb benzin is kell hozza. Az, hogy utana, ha elindul, a valtoattetelek miatt mennyit forog x sebessegnel, mar megint masik kerdes. De ha megnezed a nagyobb ccm-s motoru autok varosban szallnak el fogyasztasban, orszaguton nem sokkal esznek tobbet, mert rendszerint azonos sebessegnel kevesbe forog a motoruk, igy kisebbek a vesztesegek is es jobb a toltescsere hatekonysaga is
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Tothgera30
Ármester
Teljesen egyetértek . Amúgy a régi swift és az új is jó kis autó, ezt több teszt is bizonyítja, és még több boldog tulajdonos .
Khelben: Erre - Nem, én az Opelről szót sem ejtettem . De amúgy nálam egy kategóriába mennek az Opelek a Suzikkal .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Khelben
nagyúr
válasz Tothgera30 #34608 üzenetére
Nem is neked szántam a célzást, hanem a pihenőjét töltő kollégának, aki szerint már csak azért is szar a suzuki, mert sokan veszik Aztán nem is abból van a legtöbb.
-
SpeedR
őstag
válasz Tothgera30 #34608 üzenetére
A swift1-nek egy igazán jó tulajdonsága van: olcsó (minden szempontból)
A swift2 ezzel ellentétben minden szempontból megállja a helyét a kategóriájában. -
#16741888
törölt tag
válasz anjani182 #34565 üzenetére
Miért gondolod úgy hogy a Swift2 bármivel is rosszabb mint a Yaris vagy a hasonló kategóriás kisautó? Mire alapozva mondod ezt?
Azért kérdezem mert nekem a cégesem egy nem alap Auris, mellette járok egy Swifttel is mert a családba az van, és én nem ezt tapasztaltam, egyszerűen kíváncsi vagyok. Az Auris meg a Swift nem egy kategória, ez igaz, viszont ha 1 magasabb kategóriás Toyota ilyen akkor érdekes lehet az alacsonyabb kategóriás.
[ Szerkesztve ]
-
Uzmany
őstag
válasz Tothgera30 #34562 üzenetére
Köszönöm az összefoglalót
Van egy suzuki dealer cimborám, aki nagyon jó áron rám akar beszélni egy Grand Vitara-t.
Úgy néz ki, nemsokára a VW adja bele a diesel motorokat.® visions created with passion
-
anjani182
őstag
válasz #16741888 #34611 üzenetére
Attól, hogy nem alap az Auris, mi változik a komfortérzeten kívül? (hacsak nem a D-CAT, minden más verzió egyforma technikai paraméterekben)
Mert milyen az Auris?! (vezettem már, majdnem azt vettem)
Csak nem azt akarod mondani, hogy a Suzuki közel áll hozzá minőségben
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
Mobi28
tag
Egy televíziós műsorban volt szó anno arról hogy az ilyen nyílt árverésen mik mennek. Rejtett kamerával filmeztek. A szünetben bizonyos csoporthoz tartozó kigyúrt bőrdzsekis fuxos fiatalemberek enyhe fenyegető hangnemben egyértelműen a beépített ember tudtára adták, hogy amire épp licitálna gyorsan felejtse el mert az az övék lesz. Namost mióta ezek az árverések online mennek nem tudom mi a helyzet de régen minden valamire való autót végül ehhez a csoporthoz tartózó emberek vittek el.
#34616: borzasztó. Esetleg a gázüzeműre alakított autó lehet hosszútávú "megoldás" erre.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #34607 üzenetére
"Mert amikor allsz a lampanal akkor az 1.4-sbe 25%-l kevesebbet benzin kell a jo AFR-hez, mint pl az 1.8-snal. A benzint az egesterbe kerult levegomennyiseghez kell adni, ezert vannak szenzorok, pl a legmennyisegmero es a MAP, es korrekciora a homerseklet szenzorok meg a lambda szonda, az 1.8-s motor meg nyilvan tobbet sziv be, igy tobb benzin is kell hozza. Az, hogy utana, ha elindul, a valtoattetelek miatt mennyit forog x sebessegnel, mar megint masik kerdes. De ha megnezed a nagyobb ccm-s motoru autok varosban szallnak el fogyasztasban, orszaguton nem sokkal esznek tobbet, mert rendszerint azonos sebessegnel kevesbe forog a motoruk, igy kisebbek a vesztesegek is es jobb a toltescsere hatekonysaga is"
Mondjuk mostanra már 1.33as Yaris is 6os váltóval jön az se forog sokat pályán.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #34607 üzenetére
Nem értem mi ez a Suzuki szar mánia. Csillió jár körülöttem és mindel meg vannak elégedve. Az új meg már 4*os és persze izlésfüggő de sztem kivülről szép is. És ha vki 10évig Swiftezett és semmi gondja nem volt vele elvitte minden nap munkába és nyáron nyaralni az nem csodálom ha újra Suzukit vesz.
Én is nézegettem annó az új Swifteket egy nagy bajom volt vele: Hátul jóval szükebb még a Yarisnál is... Néztem aztán új SX4eket is és lehet azt kellett volna vennem akkor egy SX4 GC légkondival 1.950.000Ft-lett volna. (+100.000Ft lett volna a metál, +utólagos központizár+ablakemelő=~,150.000Ft) 2.3lett volna a vége....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
#16741888
törölt tag
válasz anjani182 #34615 üzenetére
Nem a kérdésemre válaszoltál, mi alapján állítod azt amit állítasz a Swiftről?
Én szubjektív véleményem az hogy az Auris otromba, lomha, alulmotorizált, tele van olcsó, kopogós és rossz minőségű műanyagokkal, amikor átülök a Swiftbe a komfortérzetem egy hangyányit sem emelkedik. Ettől függetlenül szeretem mert elvisz oda ahova kell, egy korrekt autó.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz Dare2Live #34621 üzenetére
Így már el lehet viselni, de egy full fapad verzióban borzalmasan gáz minden. Még a sokat szidott G astrában is jobb minőségű anyagok vannak. Csomagtartó sem nagy, nem is kényelmes egyáltalán, lábtér elöl se túl nagy, csak a 3 ajtósban, hátul meg szintén semmiség. Akinek arra kell, hogy 1 évben egyszer elmenjen nyaralni, kimenjen vele a sarki boltba, arra tökéletes. Bár ennyi pénzért van jobb választás is. Aki egy picit is többet használja, legalább évi 10-15.000km+, annak megéri mást választani.
Nem hiába ritka nagyobb cégeknél a suzuki flotta autóként, és nem hiába veszik inkább az opelt, fordot, vw-t, stb-t.Egy ideig utolsó hsz-em a topikban, ha valakinek ugatni támad kedve, priviben várom, itt senkivel nem vitázok többet.
PumPi: Régi corolla, illetve régebben a Toyota is sokkal jobb volt. Auris óta minden egyes autójában hatalmasat esett a minőség, az ár viszont tovább emelkedett.
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Dare2Live
nagyúr
válasz _Voyage_ #34623 üzenetére
Ez tavaly február volt amikor hihetetlen akciók voltak mindenhol pl Ceed SWt kaptam volna 3ért (most 3.8). Egy ilyen fapad GC most újonnan 3.1 1évesen 2.2 azaz ha tavaly ilyet veszek 1év használat után most többért tudom eladni mint amennyiért megvettem! Azért ilyen nem sokszor volt a történelemben.
Aztán maradt a Yaris annak az előéletét ismertem és csak 1misi volt szintén kemény kedvezménnyel.Amúgy amikor 4.0ért 1.2TSIs Trendline Golfot kapsz nehéz megérteni vki mért vesz 4.0ért hasonló felszereltségű SX4et, vagy épp Aurist. De lehet rá indok.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Mobi28
tag
válasz _Voyage_ #34623 üzenetére
A MAK -nál sok 1.3 8v Suzuki Swift Van-t használtak anno. Egy 2001 körüli Auto Motor -ban volt egy hoszabb írás erről, a legstrapabíróbb autók voltak a cég történetében. De manapság is van jópár "sárga angyal" Ignisük. Szerintem az új Swift minden szempontból rendben van. A Splash szintén. Amire kitalálták arra tökéletesen megfelel. A Suzukinál végre elkezdtek autó formájú autókat gyártani. És ez jó.
tibi: köszi.
[ Szerkesztve ]
-
anjani182
őstag
válasz #16741888 #34622 üzenetére
Nekem is megvolt az okom rá, hogy miért nem Aurist vettem, szerintem a belső összkép szebb mint az előd Corollájé (sőt végre európaibb), de szerintem az előd Corolla belső anyagai jobbak!
Ettől függetlenül nem kinézet/motorizáltság bajom volt az Aurissal! (inkább felszereltség)
Ettől függetlenül jól mondja Dare2Live, 4M-ért biztos, hogy a Golfot választanám MOST, ha 100 ló körüli kocsi kellene és elég lenne egy szerényebb felszereltségű.
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
hobizoli
nagyúr
válasz csaba54 #34619 üzenetére
A fordulatszammal romlik a toltescsere hatekonysaga es no a surlodas, plusz az eppen szivo utemben levo henger fekezi a forgast, ami megint csak egy veszteseg. Turbos motornal viszont toltesen jobb a toltescsere -raadasul az azonos kimeneti teljesitmenyt eleve alacsonyabb fordulaton is hozza-, ami miatt kisebb a surlodasa (is), es toltesben nem kell szivni sem -nem lassit a "szivo utem"-, tobbek kozott ezekert lesz jobb a rendszer eredo hatasfoka -> kevesebb uzemanyagbol allit elo azonos kimeneti teljesitmenyt. Persze ez nyilvan azonos felhasznalast feltetelez, mert ha kinyomod a padlolemezt, akkor nyilvan eszik, mert azert a lovak zabbal mennek, kell az az AFR
De a turbos motornal meg kisebb a CR, igy szivo uzemben vmivel gyengebb a szivonal, de ezert kell jol megvalasztani a csigat, hogy ne csak 4000-tol rezduljon meg, mert addig egy hulla lesz, az meg nem annyira jo, a cel, hogy minnel tobbet legyen a jo hatasfoku savban, mert akkor barhol is all a fordulat, odalepsz es elindul. Ha megnezed a gyartok is arra gyurnak, hogy mar 2000rpm korul toljon, meglegyen a nyomatekcsucs, pl a 150LE-s Bravo 1.4TJET 1750-tol tud 230Nm-t, a gyari Abarth buzera utan meg 270Nm-t, azert ez mar kb egy 3 literes V6-s szivo motor nyomateka, az már bír huzni egy akkora bódét
A manapsag gyartoknal divatossa valt 1.4T motor kevesebbet eszik atlagban, mint a vele ~azonos teljesitmenyu szivo 2.0-s egyseg. Ha nyomod, ugyanugy megy, mint az, ha allsz a lampanal akkor meg csak a kis ccm-s szivomotor az is. Amolyan 2in1. Az 1.4T motor a 2.2-s szivo nyomatekat tudja, a 2.0 erejet, mindezt 1.8-s atlagfogyasztassal, de megis csak 1.4ccm-bol dolgozik, es meg az emisszioja is tarthato.... sot
Ezert allnak at a gyartok sorban erre, lasd ev autoja lett Polo 1.2TSI is ezt az elvet koveti.
A regi 1.6 8v motort valtja, csucsban ~ugyanannyi az ereje (102 vs 105LE), ha vki csak ez neti akkor az esik le, hogy cöö nem egy nagy vmi, de reszterhelesen biztos jobban megy, mert alul az egy 1.8-s szivo motor nyomatekat tudja (175 vs 150Nm). Es azert ez meg messze nincs kihegyezve, 200Nm-t ez rohogve fog tudni barmelyik nevesebb tuningceg csak stage1 kit-jevel is, az meg mar egy 2 literes motor nyomateka. Egymasra teszed a ket gorbet, ahol a 1.2 TSI nyomatekgorbejenak vonala van feljebb, ott az megy jobban, az meg csucsba kiegyenlitodik az mar semmit nem jelent. Ulj bele mindkettobe es probald ki."Horsepower sells the car, torque wins the race" (Caroll Shelby)
hobizoli
több drón kell ;P
-
csaba54
tag
válasz hobizoli #34631 üzenetére
én elfogadtam az érvelést,már fentebb is
én a régi vasak tapasztalta fogyasztás alapján beszéltem
a 2.8-as firebirdöm többet evett mint az5ezres, mert jobban kellet neki nyomogatnom,hogy ugyan úgy menjen
de a w116-os 2.8-as meg a 4.5-ös mercinél is ugyanez volt a helyzet...nézz a hátad mögé még akkor is,ha hátrafelé mész,mert a bizalom nagyon sokba kerülhet
-
VR6-Fan
veterán
válasz Tothgera30 #34633 üzenetére
lol
(helyesen: a VW a VAG konszern által fejlesztett motorokat használja)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Rick4
félisten
Hogy is van ez: [link] 10KW-os elektromos motor csak azért, hogy rá lehessen fogni, ez egy hibrid?
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Mobi28
tag
Kész röhej ez az egész hibridautós erölködés. Parasztvakítás az egész. Nemrég olvastam egy cikket amiben tesztelték az új S mercit hibrid és dízel kivitelben (S400Hybrid vs S400CDI). Mit ne mondjak nem a hibridet hozták ki győztesnek. lomhább is, többet is fogyaszt plusz a tönkrement akku is veszélyes hulladéknak minősül. A szuper hibrid autó.
[ Szerkesztve ]
-
joshua7
veterán
Erről vélemény?
Golf V 1.4TSI/Swift Sport árkategóriában mit ajánlotok még? Nem egy kategória, én is tudom, de nálam ezek vannak képben jelenleg. Nagyköbcenti, 20 éves bálnaMerci stb. nem érdekel. Max. alsóközép. méret, elfogadható fogyasztás, sportosság a lényeg. Opel/francia/olasz kizárva (kivéve GPunto/Bravo T-Jet ).Semper Fi
-
Tothgera30
Ármester
válasz joshua7 #34639 üzenetére
Próbálkozz az Ignis Sporttal, azt csak 1.5-ös benyással szerelik de repíti így is . Ráadásul 1 millió körül (+- pár száz ezer forint) kapsz szép állapotút . Az olcsóbb mint a Swift meg Golf .
...kis alakítás után...
...gyáriasan...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tibi666
senior tag
válasz joshua7 #34642 üzenetére
egy jó programmal semmi gond nincs. csak mivel már ezt is csinálják minden sarkon, ezért vigyázni kell. az enyém kb 200 ezret futott a chippelés óta, motorikus hiba nélkül. ausztriában készült a program, nálunk akkoriban még nem volt annyira divat ez a chiptuning.
az új kocsit is oda fogom vinni.
-
joshua7
veterán
válasz Tothgera30 #34641 üzenetére
Nem rossz tipp, néztem is ilyesmit, de ettől azért újabb kellene. Fontos az ár, de azért 2-3 millió beleférne.
tibi666: miben is megy nálad chip-elve? Amúgy nekem gyári állapotban is megtenné akármi, nincs igényem ilyenre.
Semper Fi
-
aero.
veterán
válasz _Voyage_ #34623 üzenetére
Erről kérlek szépen én tudok neked nyilatkozni, mivel itt áll egy 1.5-ös hátul. 105 ló, 9s százra, a dinamikájával semmi gond, ülésfűtés, minden, kormányon gombok, csak az automata hiányzik belőle. A gumija nem az a virsli, jóval vastagabb.
Hátul kicsi a hely, és nem valami jó a felfüggesztés ( nagyot üt bukkanónál ). A kesztyűtartó illesztése sem valami ragyogó egy idő után. Itt van már 4 éve, 11x.000km-rel, semmi baj nincs vele. Ettől függetlenül nem szeretem a suzukikat.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Hyundai, Kia topik
- Autós topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- E-book olvasók
- Milyen monitort vegyek?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen