- Amazon Fire TV stick/box
- Monitor hiba topik
- Mini-ITX
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iPad topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- E-book olvasók
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
-
Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
ma De ahogy arra számítani lehetett, ez is egy kétéves Nokia eszköz átnevezve.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz Nagyfejű #13636 üzenetére
Szia!
Szerintem a legmegbizhatobb egyertelmuen az OM646 (220CDI) motorkodu dizel ebben a tipusban.
Rengeteg van belőle.
Ami még szintén nagyon jó motor az az OM612 (270CDI) viszont ez csak szeria elejen kerult a W211-be, facelift modellekben mar nincs is.
OM642 (320CDI) mar kicsit dragabb mulatsag, mindenbol tobb kell illetve ha jol emlekszem ott mar van valami kontrukcios problema az olajpumpaval kapcsolatban.Barmelyikbol talalsz tenylegesen megkimelt vagy legalabb tisztessegesen karbantartott peldanyt az meg sokaig jo auto lesz.
W211-et en csak automataval neznek, egyreszrol egy komplett kuplungszett lendkerekkel majdnem annyi mint egy kozepes valtofeujitas, illetve ez is illik hozza jobban.
W169-et nem ismerem, de amiket olvastam rola en a helyedben elengednem. Plane egy E osztalyhoz hasonlitani se lehet semmilyen tekintetben.
-
Kickass
őstag
válasz Nagyfejű #13638 üzenetére
Automataban nincs se lendkerék se kuplung. Ott maga az automata valto a riziko.
E osztalynal a gyengebb 2.2-es dizeleket (122LE, 136 LE) hanyagolnam. A 136LE sztem mar OM651, azt mar nem eroltetnem egyebkent se.
Ezek mar nem rozsdasodnak alapjaraton mint az elozo papaszemes szeria, de a legoregebb peldanyok mar 18-19 evesek lesznek.
Ha nem ertesz hozza erdemes jol felszerelt lehetoleg Mercire szakosodott szervizben atnezetni, ahol gepre is tudjak rakni. Azt azert hozza kell tenni hogy ezeknek a fenntartasa egyaltalan nem olcso mulatsag, a kombinal es azoknal a sedanoknal ahol van a hatso legrugok problemasak. Egy futomufelujitasra is elszaladhat rohogve 3-400 ezer, hatso legrugok megint 200-250ezer parban. Egy valtofelujitas hibatol fuggoen 150-200ezertol akar felmillioig is elszaladhat.Azt tudni kell hogy ezek rengeteget futottak, itthon es kulfoldon is kedvelt taxi volt, igy rengeteg a tekert peldany, nemelyik siman tul lehet 6-700ezer kmn-en vagy tobbon, illetve megszamolhatatlan mennyisegu tulajon. A megkimelt peldanyok nem a 1,5M koruli kategoria. Nemetorszagban egy megkimelt peldany 10k+ euro...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs