Hirdetés
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Bluetooth hangszórók
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz
gilfoyle #197 üzenetére
Mazda 2 2007-től,3 ,5 nekem mindegyik tetszik de utobból az 1.8benzin sajnos nem egy jó széria.
Ford motor és hoztam 132.000km ill. 178.000km mindegyik zabálja az olajat 10w40 2000km/fél liter.
Csináltatni kell gyűrű,síkoltatás stb...Utána akár 500.000km.
2.0benya dicsérik nem halottam róla rosszat. -
gilfoyle
őstag
-
gilfoyle
őstag
Sziasztok!
Van valakinek Mazda 5 2 literes benzinmotorral?
Ma néztem egyet vásárlási szándékkal, egy dolgot vettem észre, hogy a kuplung kemény. Úgy tűnt, fog rendesen. Az eladó szerint ez ilyen, amolyan Subarus... Na ez nekem semmit nem mondott.
Szerintetek? -
Land
veterán
A 3 éve létező új Mazda 3-ról vannak már tapasztalatok? 120 lovas benzinesre gondolok. A keretembe beleférne 1 éves használt példány Attraction felszereltséggel+navival, még 4 év garanciával (ha vélhetően megvették a +2 garancia kiterjesztést). 100.000 km körül már járhat belőle néhány példány.
-
jobbman
tag
válasz
KisBundi #186 üzenetére
Én meg főleg két város között használom, 12km reggel, 12km délután haza. Viszont a városok között nincs nagyon országút, hanem egy harmadik városon kell átmenni, így gyakorlatilag városi üzemmódban megyek.
Valaki nem tudja, hogy egy 2006-os Mazda 3 Sedan-ban mi kolompol a csomagtartóban? Mindent kiszedtem, a csomagtartóban szinte mindent ki-szigeteltem, ami kongott. Olyan mintha 2 műanyag lap lenne a csomagtartóban szabadon, és amikor rámegyek egy buckára, akkor felrepülnének és utána egymásra esnének. Pedig nincs szabadon semmi. Már csak a kalaptartóra tudok gondolni, vagyis a burkolatra ami a hátsó szélvédő alatt van. Azt le lehet szedni valahogyan?
-
KisBundi
őstag
-
#00809728
törölt tag
Hy...
Mazda 2 GTA 2008-as 100.000km körül van.
Olajos céghez vittem ott csinálják előttem precizek kb. 15féle olajból válogathatsz+szűrő fajtákból.
Sajnos ö mondta szűrőből ne vegyünk olcsot mert ami olcsó annak híg a leve.Ha nem szűr rendesen akkor viszi a fémforgácsokat ugyanugy a henger falához.Elf olajat rakott bele 10.000ft 15.000km csere nem is ette nem is volt elkoszolodás...
Most eneos sustinát raktuk bele de az tény és való csendesebb a motor pedig ugyanaz 5w-40ment bele.
Nem tudom mivel magyarázni nekem feltünt elsőre majd utána Asszonyom mondta olyan finomabb lett a hangja.Levittem a faluba az egyik BMW fan szervizes papihoz aki szerelgeti az autót és ő is csak megerősített benne.
Lehet nem Japán meg nem über mint a castrol és társai de jó bele.
15.000km akkor is kidobom ha az van rá írva akár 50.000km is el mehetsz vele ezekben sosem hittem. -
jobbman
tag
A Mazda klub fórumáról, érdekesség az Eneos olajjal kapcsolatban:
"15 év alatt mióta Mazda szerelő vagyok sok mindent próbáltunk már kíváncsiságból és van ami nem vált be Mazdánál. Az Eneost próbáltuk anno csak miután volt osztálytársam a hazai forgalmazónál dolgozik és mondta ha jót akarunk saját autóba ne rakjuk. Amúgy a nagy reklám, hogy japán meg egyebek az egy dolog, csak az itt kapható az sosem járt japánban itt készül európában.
5W-30 a gyári előírás az 5W-40 tökéletes lesz bele. Amúgy azt szoktam mondani az olaj a motor vére neki sem jó a sz*r olaj úgy ahogy neked sem lenne jó ha sz*r vért kapnál. Az olajon meg nem érdemes spórolni ha sokáig tervezel az autóval egy motorgenerál mindig drágább kiadás.
Amúgy minőségi olajat vesszük a 4 vagy 5 literes kiszerelést 10000 Ft-ért amit sokan drágálnak pedig 10e km periódussal számolva 1 km 1 forint ami hatalmas összeg.Mi amit használunk legtöbbet Mobil1 de jó pár ügyfélnek meg Motul vagy Liqui Moly megy a Mazdájába."
-
Doomgiver
aktív tag
Nem véletlenül nem gurulok be márkaszervízbe.. sajnos nem túl jó tapasztalatokkal vagyok róluk.. ezért is mertem feltenni a kérdést itt is hétha akad egy Mazda szaki
De mindenesetre a dolog több embernél előfordul úgyhogy szépen végigpásztázom a lehetséges dolgokat aztán ha meglesz a megoldás akkor itt is közzé fogom tenni segítve ezzel a márkatársakat
-
Doomgiver
aktív tag
Na most én tennék fel egy kérdést !
Az autóm egy ideje folyamatosan kivillantja a check lámpát. A hibakód olvasáskor a következőt írja:
P2096 – Katalizátor utáni tüzelőanyag korrekció rendszer túl szegény (1.hengersor)
Hol kellene keresni a hibát?
Az autó fogyasztásával nincs gond,(vagy csak nem vettem még észre
) az ereje ugyanúgy megvan nem rángat stb.
A békéscsabai mazda auto.hu fórumon a levegő örvényeltető szelepet mondták (elvileg ez is valami EGR szelep féleség) hogy rá kellene nézni mi a helyzet vele. Nos egy hete megörtént szépen kitisztítottam, kontaktspray a csatlakozókra stb azóta ment faszán egészen mostanáigReggeli utamon szépen az orrombatolta a lámpát..
Javasolták még a hátsó lamda cseréjét is..A közelmúltban volt gyertya, légszűrő, kopogásszenzor, szívósor tömítés csere. Mindenből minőségi márka lett választva.
Autószerelőhöz nem merem vinni mert errefelé nem találni megbízhatót és hozzáértőt csak a kókányos lehúzós fajtát :/
2004 Mazda3 1.6 Sedan benzin ( 77kW – 105LE – Z6 )
( Aki megoldja a rejtvényt vendégem egy tálca sörre
)
-
#00809728
törölt tag
válasz
Doomgiver #170 üzenetére
Alvázmosás alaposan
Kapard le és csiszold meg fémtisztára a rozsdás részeknél.
Majd Korant roszdaátalakítoval adj neki
majd töröld le a felesleget
epoxy 2k-s alapozóval kenegesd át azokat a részeket
majd jöhet rá a jobb minőségű alvázvédőÜregvédelem és sprayal csinálom ahhoz adnak egy 50-60cm csövet bármilyen részt ki tudsz vele fújni.
Carcolornál szoktam vásárolni.
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
#00809728 #169 üzenetére
A topic tényleg nem valami forgalmas
Egyébként én tavasszal szeretném megcsinálni magam az alváz és üregvédelmet. Édesapám jó pár évig (17évig) dolgozott a kasztnis műfajban kaptam tőle is tanácsot + amit ellestem + olvasgatás (totalcar stb) de ha van még valami jó tanács akkor azt szívesen meghallgatom ez ügyben
Szeretnék majd minőségi munkát csinálni a lehető legjobb termékekkel dolgozni hogy majd egy jó pár évre ne kelljen a rozsda miatt idegeskednem
-
#00809728
törölt tag
Mazda 3 1.6benzin...
hideg motor elindítom és az alapjárat ide oda ingadozik.Majd a hűtőventilátor elindul és megy majd kikapcsol.
Melegen meg ha van kedve bekacsol vagy nem.Hiba: kiolvastuk és sensor hiba de mivel van benne pár igy konkrétumot nem tudtunk.
Kitőrőltük és inditgattuk majd probálgattuk 3napig nem csinálta.
Megint újra csinálta.
Kiderült a motorblok oldalában van egy viz hőfok az adta meg magát.
Kiolvasás+törlés 2* és kijőttek házhoz 8000ft majd az érzékelő a bárdiban 3200ft helyett 1750ft volt.
Hát a beszerelése nem volt egyszerü mert a fél mocit lebontottam és egy nagyobb vizcső mögött volt az aranyoskám 19-es kulcsal ki majd kisúj be a lyukba majd pici zsír és az új érzékelő beteker roppano alátéttel.
Eladtam az autót 2honapja nem volt vele gond.Ez csak utmutatásként írtam le.
-
#00809728
törölt tag
válasz
Doomgiver #163 üzenetére
Voltam kiraktak mert az óttani alapító tagnak nem csináltam meg ingyen az autóját polír+kerámia de előtte lakatoltasam ki és fényeztesem le mert sok-sok helyen átrozsdásodott.
Mivel az ö oldalán (face)árulom a "szarjaimat" és hasznom is van belőlle igy valamit rakjak le az asztalra.
Nyitottam egy polír+cerámiás,alvázvédelem és üregvédelem totyikot gondoltam azzal is már segittek pár autóörültnek.Hát ö nem értkelte.
Sokan azóta felkerestek ugy priviben szoktam is segitteni de ....ez van -
#00809728
törölt tag
Hy...
Azért amit belinkeltél azok nagyon felszereltek és ha újat szeretnél is hasonló felszereltéggel azt nem hiszem,hogy 1millával lenne csak drágább.
Ha engem kérdezel tuti megvenném.Szkönyves leinformálható.Ha meg Magyarországi akkor bent van a rendszerben a km/h állás.
GTA+Bose a nyerő páros
-
Land
veterán
Üdv!
Mennyire ajánlott, megbízható egy előző generációs Mazda 3 (2.0 szívó benzin, 151 LE, 6-os kézi váltó)? Az 1.6-os 105 LE-s elég kevéskének tűnik az autóhoz...
4-6 év alatt ez a kevesebb mint 50.000 km elég kevéskének tűnik (lásd hirdetés linkek). Olyan autót keresek, melyre évekig nem igen kell a kötelezőkön kívül hozzányúlni. Lehet végül új autó lesz belőle (kb 4.5 millió Ft-ért), de vonzó egy kb 1 millió Ft-tal olcsóbb kevés km-es autó. Csak akkor érdekel ez a típus, ha sokáig megbízhatóan teszi a dolgát.Köszi!
-
#00809728
törölt tag
Mazda 3 2.0 benzin GTA eladó 2004/12havi.
Éves szinten 7000-10.000km között mentek vele és mazdánál szervizelték.Számlákkal igazolt.
125450km.NEM TEKERGETETT.Webasto álló fütés programozható.Nem dohányzó.
Magamnak vettem ezért úgy is újítottam fel.
ÚJ:
2db első sárvédő
4 új gumi
4 új fékrendszer ate
1db küszöb
üregvédelem
komplett kamrás fényezés kicsit gyöngyházzal megbolondítva.
Klíma feltötve átnézve +6,5fokot nyom
leszervízelve olajcserék ill. szűrők cseréje...5-40w eneos sustina ment bele
2db gyári kulcs.
80Ah akksival1299000ft szivem megszakad érte...
-
KisBundi
őstag
Ez azért érdekes, mert a megugró fordulat váltáskor teljesen normális. Ezt direkt azért találták ki, hogy a 2 váltás között időben a motor optimális fordulatra essen le, hogy finomabb legyen a váltás és ne túlságosan alacsony fordulatról induljon a motor ami ugyan úgy rántást eredményezne. Ez nálam annyiban mutatkozik meg, hogy amint kinyomom a kuplungot egy pillanatra 200RPM-el megnöveli a fordulatszámot és pont annyit esik le így 2 fokozat között, hogy a következő sebességi fokozatot szinte azon a fordulaton kapja ahova épp leesik. Nem mozdul a fordulatszámmérő sehova amikor felengedem a kuplungot.
-
Doomgiver
aktív tag
jobbman: elképzelhető
-
Freddy76
addikt
Mazda6 furcsaság: új Mazda 6-om van, és nem jelzi ki az ablakmosó folyadék fogyását. Egyszer csak elfogy, nincs, kiürült, de nincs figyelmeztető jelzés. Ami érdekes, hogy a szervízkönyv szerint van erre figyelmeztető lámpa, a gyakorlatban viszont nincs: nem villan fel indításkor, és nincs is ott a műszerfalon. Érdekes apróság egy ilyen autónál... Persze ettől még nem viszem vissza
-
jobbman
tag
válasz
KisBundi #148 üzenetére
Megtaláltam a megoldást, vagyis szerintem ez az. Miután feltöltöttem az akksit (még gyári van benne), eltűnt a rángatás. Egyébként olyan volt, hogy amikor váltáskor benyomtam a kuplungot, felugrott egy kicsit a fordulat. Gondolom emiatt rántott rajta amikor visszaengedtem a kuplungot. Alapjárati motor talán nem kapott elég feszültséget, aztán meghülyült.
Most már teljesen jó. A kuplung/váltó mindig kemény szerintem is, remélem emiatt tartósak is.
-
Doomgiver
aktív tag
A kuplung és váltó kombó alapból kemény. szerintem inkább csak megszokja a lábad
Xenonnál úgy tudom hogy alap ez az indításkori bólintás, ugyanis akkor áll alaphelyzetbe.
-
KisBundi
őstag
Nekem inkább a váltó ilyen. Mikor hideg van kint a váltó egy darabig elég nehezen mozog, de 1-2 kilométer után teljesen jó lesz. A kuplungnál is érzem, de ott csak kicsit hangyányit.
Más...
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy akinek első generációs gyári xenonos mazda 3-ja van, annak a lámpája gyújtáskor vagy világításkor csinál automata szintszabályzást? Vagyis "bólint" egyet a fényszóró? Én eddig nem láttam ilyet az első generációsokon. -
jobbman
tag
válasz
Doomgiver #146 üzenetére
Szerintem is jobb a 10ezer.
Nekem egyébként a kuplung is olyan, mintha be kéne melegednie. Elején nehéz úgy indulni, hogy ne rángasson be, aztán mintha bemelegedne és nem kell annyira játszani vele. Ez lehet kuplung hiba? Teljesen jó helyen fog egyébként, nincs elkopva.
-
Doomgiver
aktív tag
-
jobbman
tag
válasz
Doomgiver #144 üzenetére
Köszi, akkor megnyugodtam. Ez nem változhat valamilyen motorolaj hatására? Illetve a 20.000-es olajcsere intervallum ugye vicc. 10.000-enként ajánlatos ebben is, nem? Nekem 136.000 km van a gépben.
Nekem a csomagtartóban nincs világítás, illetve valami 1V-ot ad ki a foglalat.
-
jobbman
tag
válasz
Doomgiver #142 üzenetére
Kár, mivel tegnap is láttam hirdetésben ugyanúgy szaggatott tűzfalas 6-ost.
A ventilátort sikerült kitakaítani, de olajozni is kellett hogy ne kerregjen. Csak lefelé kell húzni a kormány alatti műanyag takarót, mindkét oldalon. Után kipattannak a rögzítő elemek.
Hidegen milyen hangjának kéne lennie egy 1.6-os benzines 3-asnak? Nekem eléggé kelepelős úgy 1 percig, utána normálissá válik.
-
jobbman
tag
válasz
Doomgiver #138 üzenetére
Szia,
igen azóta olvastam hogy itt van egy ventilátor, bár nem értem hogyan lehet ventilátorral mérni a hőmérsékletet, amikor ez a belső levegő hőjének a mérőhelye. Esetleg még azt tudom elképzelni, hogy beszívja a belső levegőt, hogy a szenzorhoz eljusson az levegő. Csak az a gond hogy a takaró műanyag az egyben van egész panellel ami a kormány alatt megy. Hogyan lehet levenni?
A kutyarágta tűzfal az ugye sokmindenkinél előfordul?
Mert tényleg sok mazdánál láttam ezt a jelenséget.
-
Doomgiver
aktív tag
A kesztyűtartós észrevételedhez nem tudok mit fűzni mivel még nem tapasztaltam ilyet.
A 2. kérdésedre viszont igen. Ezt a halk búgást egy ventilátor csinálja. A gyújtáskapcsolótól jobbra a középkonzol oldalsó burkolatán látsz egy kis méretű bordázott szellőzőnyílást. Na ott van egy kis méretű ventillátor. Ha ott felgyülemlett a por és a kosz akkor adhat ki búgó hangot. Ha zavar akkor nyugodtan lehet tisztítani -
jobbman
tag
válasz
Doomgiver #135 üzenetére
Hát ha nem lesz sok nyűgje addigra, akkor marad.
Pár kérdés:
1.:
Nyáron a kesztyűtartóban nagyon bemelegszik a levegő, és emiatt melegebb van az anyósülésen, főleg a lábnál. Ezt fűtött kesztyűtartónak hívják?Vagy valami gond lehet? Esetleg lehet a málló tűzfal miatt? Azt egyébként megfigyeltem hogy a legtöbb mazdánál ez fennáll, hogy a tűzfal mintha meg lenne tépve, középen.
2.:
Amikor gyújtást ráadod, beindulnak a műszerek, valami motor vagy hasonló felpörög, vagy beindul. Olyan hangja van mintha egy trafó búgna, csak nem annyira mély hangon. Gondolom ez normális. Viszont a motor indítása után is megvan ez a hang, és ha alapjáraton megy a motor akkor hallani ezt a búgást.Köszi
-
KisBundi
őstag
Az mitől van, hogy az autó ha huzamosabb ideig áll akkor kicsit nehez indul be mint ha nem kapna benzint? Nem kell hosszasan indítózni csak a motor nem kapja el szépen, hanem dadogósan indul. Aztán ha beindul nincs vele semmi gond. Gyertyák most lettek cserélve és hibakód sincs a rendszerben. Mazda 3 1,6 benzin.
-
jobbman
tag
válasz
Doomgiver #128 üzenetére
Köszi!
A Mobil1 pontos típusa érdekelne, ha van olyan ami kifejezetten jó egy benzines Mazda 3-ba. Mivel általában szervizeknek Mobil1-es olajaik vannak. Vagy teljesen mindegy, csak Mobil1-es legyen?
Akkor egy Eneos Hyper is teljesen jó bele? Nem kell feltétlenül Sustinia?
-
Doomgiver
aktív tag
-
jobbman
tag
válasz
Doomgiver #99 üzenetére
Szia,
ezek az olajak kifejezetten jót tesznek a láncos motornak? Csak mert olyat is olvastam hogy láncos motorhoz valamelyik konkrét Mobil olajat ajánlják.
Bár nem tudom biztosra melyik Mazda 3 modellek láncosak.
Nekem csak 3 hete van egy 2006-os Mazda 3 1.6TX Benzines.
Így engem is érdekelne milyen olaj jó neki. -
Freddy76
addikt
Azért a koszos VW vs japán dízel ilyen sarkos összehasonlítása kissé hitvallásnak tűnik. Azzal együtt mondom ezt, hogy én is évek úta tudom, hogy japánra váltok, és most Mazdát vettem a VW helyett. A dízel pedig dízel, akárhogy csavarjuk, ha a te dízeled egyáltalán nem kormol, akkor az különleges konstrukció, vagy nem városi forgalomban használod.
-
-
Freddy76
addikt
válasz
KisBundi #120 üzenetére
Dízelt nem vennék semmiből, csak akkor, ha folyamatosan autópályáznék, és minden téli indulásnál lenne 20 percem melegíteni. Én most adom el a 2.0 turbódízel VW Passatot, hat éves kora óta kb. egy milliómba van az, hogy turbódízel (turbó, kéttömegű lendkerék, stb.), ráadásul úgy, hogy a befecskendezőt (PD elem) garanciában cserélték, nem került pénzbe. Emellett valahányszor elindultam, a garázs átalakult gázkamrává a kiköpött korom miatt.
Ezért vettem most szívó benzinest...
-
aginor
veterán
Sziasztok!
Mik a vélemények a Mazda 3 Sport 1.6 CD TX típusról?
-
Freddy76
addikt
Nos, mintegy 20 évnyi VW után beléptem a klubba egy Mazda 6-tal. Bár még csak egy hete vagyunk együtt, úgy tűnik, boldog kapcsolat lesz...
-
-
-
KisBundi
őstag
Egy 2004-es 1,6-os benzines Mazda3 tulaja vagyok és olyan problémám akadt, hogy a szervo elég nehézkés számomra. Miután beindítom a motort van rásegítés, de számomra elég nehéz és van hogy bizony 2 kézzel is tekernem kell belekapaszkodva pl ha parkolok. Mik lehetnek a problémák? Találkozott már hasonlóval valaki? Annyit tudok, hogy ebben az első generációs típusban még hidraulikus szervó van.
-
-
KisBundi
őstag
Valaki az első generációs 3-as menetzaj illetve szélzaj csillapításával próbálkozott már? Ha igen milyen sikerrel és hogyan?
Nekem elég hangosnak tűnik az autó. A motor is elég hangos 130 körül és a szélzaj is elég nagy főleg a tükröknél.
-
Doomgiver
aktív tag
majd ha egyszer család alapításra kerül a sor akkor a kis 3 as mellé jöhet egy ilyen jó állású kombi
-
dannyl
addikt
Valakinek ilyen típusú mazdája, aki szeretne is róla beszélgetni?
-
Napfénysüti
nagyúr
Sziasztok!
Ebből a Mazda 6-os szériából van itt valakinek kombija? Mazda 6
Ha igen le tudná mérni lehajtott hátsó ülésekkel mekkora a csomagtartó hossza és magassága a tetőig?Hálás lennék.
Illetve: mennyire jellemző a rozsdásodás erre a szériára? Ajánlották hogy legalább 2006-ost érdemes venni, onnantól jobbak?
-
KisBundi
őstag
Sziasztok! Mazda 3 BK 2005 1,6 benzines autóhoz milyen motorolajat ajánlotok? Város-vidék használatban van, ritkán autópálya.
-
KisBundi
őstag
Esetleg vki cserélte már a hátsó piros búrás lámpastesteket az újabb víztiszta búrás lámpatestekre?
Egyáltalán kompatibilis a kettő egymással?
-
Doomgiver
aktív tag
-
KisBundi
őstag
Valaki próbálta már a zajt csillapítani az autójában? Értem itt a rezgés illetve a menet/szélzajt.
Én szeretném az enyémben kicsit javítani, mert eléggé hangos a mazda 3. Kicsit rosszabb úton eléggé dübörög belül az autó és a szélzaj is elég nagy.
-
KisBundi
őstag
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy egy 2004-es Mazda 3-on hol található a színkód? Kerestem pár helyen már, de nem találom. A neten amerikai modellek vannak fent amin a sofőr oldalol B oszlop alján van. Nekem olyan nincs.
-
huszi.gyb
senior tag
Sziasztok!
Húgom kapott egy Mazda 323F 2.0DiTD autót. Alapvetően jön-megy, teszi a dolgát, de hidegen 1500-2000RPM közt rángat. Van valami ötletetek, hogy mit lenne érdemes megnézni rajta? Sajnos nem nagyon vagyok tisztában ezekkel a dízel motorokkal, de valami adagoló vagy hasonló problémára tippelnék... Üzemanyagszűrő rendszeresen cserélve, bár szereztünk be egy újat, ki fogjuk cserélni.
-
Doomgiver
aktív tag
Biztosan immós. A kulcs helye felett látsz egy piros lámpát + a műszerfalon folyamatosan villog egy piros led (autó+kulcs jel)
-
KisBundi
őstag
Azt hogyan tudhatnám meg hogy az autóm immós-e? Bicskakulcsot szeretnék hozzá csináltatni, de ha immós akkor baromi sokba kerül.
-
KisBundi
őstag
2004-es Mazda 3-hoz nem tudjátok hol szerezhetnék kédergumit? :
-
KisBundi
őstag
Sziasztok! Szerintetek mi a legjobb módja annak, hogy egy 2004-es MAZDA3-ban MP3-at tudjak hallgatni? Új fejegység? Talán vmi külső bluetooth-os CD tárra köthető lejátszó? Vagy AUX csatlakozó és kész?
-
g4bb3r
tag
Hali!
Remélem azért csendes a topik mert minden Mazda gond nélkül üzermel
Mazda Tribute tulaj van erre? tapasztalatok?
Köszi!
-
szkinni
tag
Hello! Mazda 6 2002 a helyzetjelző CAN busos?
-
Doomgiver
aktív tag
Halihó! Él még a topic?
-
madmike
őstag
Ébresztő Mazdások
-
animatrix11
őstag
üdv
Mazda 6os 2008 utáni van valakinek? Tapasztalatok?
-
Kicker
őstag
látom ez halott ügylet...
-
Kicker
őstag
sziasztok
mazda 323-as 97-es lépcsőshátú, 1.5 benzines autóhoz kéne hátsó sárvédő ív, illetve a motor alapjárata baszakszik, nem tudtok valaki jó specialistát aki érti ennek autóak csinját binját, a dunántúlon valahol...
az alapjárat ingadozik, mert a vezérlése rosszul érzékel...
-
ftc
nagyúr
Üdv egy kis toptyik kérdés...igaz kihaltatok de remény még van
Autót szeretnék s ami bejön az a MAzda 3 illetve 6-os...
Mire érdemes figyelni ha használtan vettem..illetve szerintetek melyik a jobb?
-
Mustármag
őstag
Sziasztok
Mazda 626 2.0i 1997
Lepadlózom, 3000-ig gyorsul egyenletesen, aztán egy kicsit visszább vesz, majd 3800 újra elkezd húzni és 4000 felett meg mintha valami erőtartalékot venne elő el kezd nagyon húzni. Ezt mi okozhatja???
Tudomásom szerint nincs semmi plusz a motorháztető alatt! -
SpeedR
őstag
2003-as 323 sedanhoz keresek jobb hátsó lámpát. Ha ha lenne valakinek ilyemi a látókörében légyszi priviben jelezze.
-
lorcsi
veterán
-
lorcsi
veterán
felhozom kicsit a topikot...mazda 323f tapasztalatok érdekelnének..
fogyasztás..kopó alkatrészek..hibái
2000 körüli évjáratosoké.. -
Clapaucius
tag
Sziasztok!
A közeljövőben tervezek beszerezni egy 2005 MAZDA 3 1.6 TE 105 LE , vagy egy MAZDA 6 Sport 2.0 TE 141 LE csodát. Még nem döntöttem véglegesen melyiket is válasszam...
Szívesen vennék néhány személyes tapasztalatot a kocsival kapcsolatban.
Ami nagyon érdekelne az a fogyasztás városban (nyugodt, kényelmes vezetési stílusban...), megbízhatóság, alkatrészek drágák, vagy nagyon drágák... környezetemben senkinek nincs mazda 3-a, vagy 6-osa, de jelenleg álmaim kocsija és nehéz szívvel mondanék le rólaKöszönöm!!
üdv
-
qdak
addikt
hello eladó a mazdám a 626 2.0 12v papirokkal
vmint van 1 ugyanekkori 2.0 D folyamatosan szervizelt a motorban 208K van! hátső kerékagy nincs bent, amugy egyben van még, mindene muxik! -
róbert gida
tag
Ezt [link] a cikket végigolvastam és szvsz tele van hülyeséggel.Karcos váltó,rossz összeszerelési minőség ,hátul nincs szellőzés (persze nem a box végén hanem csak az első ülések alá kellene nézni és lám ott van a hátsó utastér szellőzése) gyenge anyagválasztás ?
,kemény kuplung (üljön át egy lotusba és utána rájön,hogy mi a kemény kuplung).Valószínűleg elfogult vagyok mert egy éve van ilyen kocsim. Sok cikket olvastam róla ,de Szabó R. tollából számomra ennyi tévedést még nem.
-
nokia párti
őstag
Ilyenje esetleg valakinek nincsen eladó?:[link] Mert nekem nagyon kéne.
A legjobb motorhang a világon, ezt semmi nem győzi le szvsz. -
róbert gida
tag
Sziasztok!
Járt már valaki úgy a kocsi kijelzőjével,hogy a napon állt az autó (jól fölmelegedett) és a műszerfal is szinte érinthetetlen a kormánnyal és a kijelző kb 10 percig sokkal sötétebben világított mint ahogy szokott.Végül a légkondit a szélvédőre fújtam és kicsit hűtöttem a műszerfal tetejét mire a kijelző kivirult .Ez egy új 3 -as Mazda és a fehér computer kijelzőről van szó. -
róbert gida
tag
válasz
róbert gida #59 üzenetére
Beszéltem több szerelővel is és megnyugtattak,hogy a féktárcsa anyaga ilyen ,és nem csak az új Mazdáké hanem Opel, Ford ,stb.-be is .Sőt állítólag a fékbetétek is jóval durvábbak és előbb eszik meg a tárcsát.Tény,hogy a fék hatása semmit nem romlott,a kipufogóval kapcsolatban is azt mondták,hogy ettől még évekig jó lesz remélem
.
-
Stukker1987
senior tag
Én sajnos használtan vettem,így nem feltétlenül azt kaptam amit vártam.
Hossz bordás szíj vezető görgőt is cserélnem kell,illetve 1 csapágyat onnan a környékéről...
-
qdak
addikt
válasz
Stukker1987 #61 üzenetére
DFP az mi ? :$
-
Dirtyz
őstag
válasz
Stukker1987 #61 üzenetére
És miért baj a DFP? Az eddigi egy kötelező (garis még a kicsike) szervízen kívül csak ablakmosót kellett bele vennem, bár abból jó sokat...
-
Stukker1987
senior tag
Sziasztok!
Bejelentkeznék én is egy Mazdával! Konkrétan egy Mazda 6 2.0(143Le) TE fekete gyönyörűségről van szó.
2006-os évjárat,de csak 2 hete van nálam!NAgyon szép a kicsike,de azt már most látom h a ingem-gatyám rá kell költenem!
Hibáját gyorsan össze tudom foglalni: DPF
-
neduddki
nagyúr
válasz
róbert gida #59 üzenetére
HI!
szerencses esetben tenyleg lekopok,
kevesbe szerencsesben fekbetetcsere mert annyir amegeg hogy meguvegesedik hogy nincs mentseg /Guliettaval jartam igy/
tarcsacsere nem hinnem hogy kell hiszen uj az otod es tarcsad oleg neki max a csiszolas
de remenykedgyunk a legjobb scenariban:- )udv
neduddki
mod:kipuff ugyben vegighivnek egy par kipufosat, hogy mijjen otletuk van
-
róbert gida
tag
Most ,hogy lecseréltem a téli gumikat nyárira sajnos a tél hagyott nyomot a kocsin és ezt most láttam meg.Az autóm most májusban lesz egy éves.A kipufogóm a hátsó dobtól a végéig elkezdett rozsdásodni
.Sajnos a féktárcsák is csúnyák sőt érdekes sötétes színük van nem fényesek.Mielőtt bárki is azt hinné,hogy nem vigyázok az autóra azoknak mondom,hogy garázsban tartom mindig lemosom (amennyire tudom) a sólevet róla.A Mazdánál azt mondták ,hogy a kipufogó nem része a karosszériának ezért csak akkor tudják kicserélni ha átlukad és ettől ez még évekig jó
A féktárcsát egy szerelő ismerősöm szerint kicsit megsüthettem a hátsókat főleg a valószínűleg befagyott kézifékkel .
Nos ezen a télen sokat kellett a hatoson tolna-Baranya között mennem Pécsre és ezalatt az új sózóanyag amit kiszórtak megtette hatását.Nem vagyok vegyész de állítólag sokkal erősebb agresszívabb mint a sima só.A kipufogón látom ,hogy ilyen fehér marásnyomok vannak rajta.Szerencsére csak a kipufogó lett rozsdás a felfüggesztés és a futómű egyéb alkatrészei és a kaszni nem .A féktárcsa állítólag minden kocsin rozsdás lehet mert olyan az anyaga .Nagyon ritkán húzom be a kéziféket télen ezért nem értem az egészet de tény ,hogy egyszer nehezebben gurult .A szerelő szerint ez el fog kopni róla és szép fényes lesz ismét.szóval kicsit el vagyok keseredve mert nem tudom a kipufogót mire vélni
-
neduddki
nagyúr
HI!
esmerosok:- ):
kedvenc docensem 80Mmenknet kuplungcsere, eloszor garba, lendkerekkel egyutt, masodszorra sajat zsebes csak kuplunk
Balti /regiek ismerhetik/: ~110Mm-nel porlasztocsucscsere /aszem/~400k japkerbol bontott, aszem 6hetig kerestek elso korben ~700k-s naynyomasu szinten japker, de mazlja volt mert nem az es visszavettek
persze hogy sehol sincs ~200 a ~400 [Nm]-vel szemben, dehat vmit vmijje:- )udv
neduddki
mod: ez teccene, kar hogy nincs kep meg nem liftbek /hondab kerestem akkor tunt fel/
a No meg mar nyuz hogy cserejjuk:- ))) -
-
Dirtyz
őstag
válasz
róbert gida #54 üzenetére
Sajnos nagyon kényes ez a szin, de akkor ez nézett ki a legjobban.
Most lesz három éves, akkor 7-7,2 körül vettem. 2000-es diesel, CD TE plus felszereltségű.
Mielőtt vettük egy Pug 307-esünk volt, abból sikerült egész jól kiszállnunk, viszont egy kategóriát feljebb szerettünk volna lépni.
Mondeo nem tetszett, Alfa 159 nagyon szűk és kicsi, Vectra öreg, BMW nagyon túlárazott (nekem), az új Accord még nem jött ki és az Avensis sem.
Így ez lett, amit egyátalán nem bántam meg. Nekem tökéletesen megfelel, kényelmes, jól megy, jól lehet bele pakolni (babakocsi, kiságy, etc...). Nem fogyaszt sokat, és még sehol sem hagyott cserben. -
Manitou
veterán
ja és mondták msot vizsgán h sosem volt törve
Akkor biztos vakok voltakA hátulján csak nekem tünik fel, hogy a lökös meg van nyomva?
Persze lehet komoly törése nem volt, arra értették.
Én csak azt nem értem hogy mehetett át vizsgán, ha se légszűrő se olaj se semmi nem volt a kocsiban
-
Dirtyz
őstag
Bejelentkezem én is a topicba egy 2008-as 6-os kombival, ill. egy, már vagy 15 éve eladott 1990-es 626-ossal.
-
róbert gida
tag
-
nike_
addikt
nekünk is mazdánk van.
mazda 3, 1.6-os sedan
-
qdak
addikt
válasz
róbert gida #24 üzenetére
-
neduddki
nagyúr
HI!
eeyrtek az elottem szolokkal csinalhattal volna az otorl is kipet mostrte szip:- )
udv
neduddki
mod: róbert gida: Joanyamnak emeltszintu corolla van a terde mijatt, de imadom a 1zz-fe-t:- ) lassan setal haza hozza a iridiumos ngk, en meg par evig kihuzom a civic-en utanna johenek a nagyobbak, teemszetesen japok:- )
Manitou: aszem 86x86os szokasso 2 lityis motor 4 hengerrel 3 szeleppel, ahohu robert gida is irja, ha eco fele gyursz akkor tobbet ersz vele mint a negy szeleppel, kisebb a belso surlodas
-
Manitou
veterán
válasz
róbert gida #24 üzenetére
Ja értem, gyorsba néztem, 3 kábelt láttam csak
-
róbert gida
tag
[link] ezt most olvastam gondoltam megosztom veletek.
-
róbert gida
tag
Én a hét éves corollámat adtam el és vettem a Mazda 3-ast de a Toyotával is teljesen meg voltam elégedve .VVTI-s kombi 1.4-es volt, szerettem azt is de a Mazda futóműve és vezetési élménye jobb és sportosabb a kinézete is a 3-asnak.A corolla azért volt jó mert jól megtudtam pakolni és tényleg nagyon megbízható volt.Remélem a mazdám is az lesz
.
-
neduddki
nagyúr
HI!
pont eze van most egy totoya es hongya a csladban:- )))
de szereem a mazzagokat, a No az elso rancflvarott 6osba an belesesve mindig megnezi, de sajnos a dizlebol kiszeerttem:- (
Balti koborol meg 6os dizzellel, de mar regota nem jar errre:- (udv
neduddki
mod: a csitah nem eszik tehenet/szip kecses antilopot idem na de egy tehnet???/:- )))
-
neduddki
nagyúr
HI!
a 626 az kivalo ismeretseg /volt anno/ a 323 meg jo ismeretseg:
megboldogut janykoromban nagy otomanisa voltam azota fejlodtam:- )))
melelsleg a szobakerult 626 szeritnem szerepet a NadasiToni bacsi fel AutoExtra /korabeli forditott hungarista Otobild/ 27ezer dojcse markos teztjeben:- ) /vw golf gti, bimmer 316i e30 ajudi 80 ezekre emlexem abbol a testbol , nincs meg vkinek az akkori otoextra elektronikusan? /udv
neduddki
-
neduddki
nagyúr
-
Bubee82
őstag
Üdv!
Igaz már csak volt tulajként, de azért jelentkezem
Tegnap vitték el a szépséget :/
Mellesleg én is gondolkodtam még tavaly h nyitok topikot, de aztán úgy döntöttem mégse
Egyelőre úgy vagyok vele h a következő ótó is Mazdi lesz.
A blogomba van egy kis infó a Mazdácskáról.
Mellesleg van egy nagyon jó fórum, ahol segítőkész és nagy tudású emberek gyűltek össze:
qdak
Tedd fel oda a kérdésedet. Ők biztos tudnak segíteni
-
qdak
addikt
válasz
róbert gida #4 üzenetére
ugylácik nem vagyunk sokan
de majd alakul talán
továbbra is várom a segitségeket
-
qdak
addikt
Nyitok 1 Mazdásat mivel nem találtam
Adott egy 626 os 1990 es 2.0 (2.2? papir szerint 2.0 de a KW a 2.2 hez stimmel
) 12 valve 86 KW os szeretném megtudni hol találom a motorszámot ?
Még lesz a közeljövöben sztem pár kérdésem, remélem nem csak 2n vagyunk Bubee82 val Mazda tulajok a PH n.
Aktív témák
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Battlefield 6
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen routert?
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Gigabyte 750W
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3035, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest