- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Milyen TV-t vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz Hachiko95 #254086 üzenetére
Igen, talált , de ezt kikapcsolva sem működik. Firefox-ban is kikapcsoltam a követés elleni védelmet, és még úgy se jó. Bár lehet, lementette az ip-met, és most szivat x ideig.
Csináltam egy új keresést, kikapcsoltam mindent, és mikor a keresés után nyitnám meg a kiválasztott autót hozza a szokásos hibát.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
-
veterán
válasz Hachiko95 #259740 üzenetére
Nagyon alapos összefoglaló, köszönöm szépen!
Engem annyira nagyon nem zavar némi késedelem, persze emlékszem olyan Opel benzinmotorra amit le lehetett padlózni anélkül hogy felpörögne. Ilyen nem kell. 20 éve elektromos gázpedálos autókat hajtok, főleg turbósakat, ott mindig van késedelem.
Ami aránylag szokatlan igény, hogy vaddisznó 🐗 hangja legyen lehetőleg, ugyanakkor műszaki vizsgán simán átmenjen.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Hachiko95 #259740 üzenetére
Néztem én is a Nissan 350/370Z, BMW Z3, Z4 (E85, E89), Porsche Boxster, Cayman (986, 987), Mazda MX-5, Subaru BRZ/GT86 vonalat. Illetve BMW E36 328i, M3 és E46 M3 volt még képben.
Na jó de ezeknek lehet tolni a full send-et, ez az oldtimer alfa nem inkább krúzolós már Értem a madzagos gázt de valahogy erről nem tudom elképzeni ugyanolyan önfeledten lehet fullba tolni a kretént ezzel is .. de szép amúgy
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz Hachiko95 #260302 üzenetére
Lenyegeben azt mondod, hogy a minoseg es muszaki tudas hianya miatt jobb a vezetes. Ezt konnyu eloidezni, csak a fefuggesztesbol es a fekbol veletlenszeruen csavarj ki par csavart es maris lesz raszkodas meg izgalom
Motorhangot is konnyu csinalni, csak parszor csapd oda egy fekvorendornek a kipufogocsonel.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Hachiko95 #260330 üzenetére
Pontosan, nincs hasonlítási alapjuk, nekik ez lesz a természetes. Én pl örülök, hogy Lakatos Dzsézsön Sztetem autójában legalább lesz ABS, EBD, TCS, stb. Talán kevesebb esélye van, hogy legyalul egy ovis csopit, mikor a falu közepén próbálja meg elrakni keresztbe a 316i-t.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Hachiko95 #260341 üzenetére
Jó reflexek kellenek. Egy öregebb sofőr telibeveri a féken állva.
De mindenre lehet hozzi ellenpéldát de ez a ritkább eset. Hóban is előbb megálsz ABS nélkül mint ABS-el mégis elterjedt. A lényeg az előfordulási valószínűsége/gyakorisága.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Hachiko95 #260354 üzenetére
Árokmentésem volt legutóbb ami leizzasztott, havas lejtőn jöttem le 1-es motorfék. Jön a kanyar, mondom rásegítek kis üzemifékkel. Nem vt jó ötlet. ABS darál én meg egyenesen megyek tovább az árok felé gyorsulva. Gyorsan húztam egy kettest, óvatos kormányzás és egy kis gáz. Szépen ki is jött az ívre ahogy kell.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #260978 üzenetére
Nem láttam még miről volt szó, de ja, ott ezen nem sokat segít, gyanítom válaszidő javítás volt a cél. Ezeknél a csúcsmodelleknél ritkán a karakter a cél, meglepne ha a vásárlóközönség nagy része bánná, hogy kicsit nehezebb, de cserébe nem gyorsulja le őket minden Teslas. Lamborghininél meg általában nem a vezetési élmény a legfőbb pozitívum a tesztekben, hanem a hang, a maga jellegzetes “parasztsága” és a feltűnés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Hachiko95 #261038 üzenetére
Akkor a Funyiro(m) is modern, 2800-nal tudja a nyomatek maximumot.
Utana neztem, az emisszios norma miatt kapott hibrid hajtast.
Nem csak plusz suly, sosem engedi lemerulni teljesen (ha kell a benzinmotorrol tolti), tehat ha kell power mindig be tud segiteni.
Mert a palyaverziosnak nem kell megfelelni a kibocsatasi normanak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #261045 üzenetére
specifikációs listában jól nézzen ki és így behúzza a vásárlókat
Egyreszrol az egesz auto arrol szol, ezeket ritkan veszik versenypalyara vagy csapatasra ropke 900k dollarert, masreszt nem gondolnam, hogy a hibridsege fogja behuzni a vasarlokat, viszont valamivel produkalni kell azokat a szamokat, amiket toredekebe kerulo villanyautok produkalnak. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Hachiko95 #261045 üzenetére
2800-nal nyomatékcsúcs és 5700-nál teljesítménycsúcs és EU4-es. Nincs változó szelepvezérlés sem és tök egyszerő SOHC motor. Tudnak ezek a kis japók ha akarnak.
Tök jó motor és miért kellett kukázni? Mert az EU5-öt már nem tudta. Hét megsúgom a döntéshozóknek, hogy nem ettől szródott el a klímánk és enm is ezzel fogjuk megmenteni. Látszatintézkedésnek jó, az árát úgyis a user fizeti meg végül.Hibrid rendszer nélkül is tudtak volna fejleszteni rajta, de kibocsátási normát így tudja csak hozni, meg a benin fogyi is kb 30%-ot csökken az elődhöz képest.
Nyilván nem fogja töltögetni ezt senki mert a csomagtartóban van a csatlakozó, pedig 30 perc alatt feltölt fullra hálózatról. Benzinmotorról meg ötöd ennyi idő alatt...
Sosem merül le bizonyos % alatt elkezdi tölteni magától, akksiank sem tenne jót ha fullra engedné lemerülni.Kisebb súly persze azért nincs benne hibrid rendszer de azokra nem is kell rendszámot rakatni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #261054 üzenetére
Egy 120 lovas kompaktot is vissza tud fogni az ESP, aztan megis tudnak evrol evre javitani a gyorsulason. Bekerult az elso tengelyre egy nagyon gyorsan es precizen szabalyozhato eroforras, ami szazadmasodpercek alatt be tud avatkozni, hogy egyreszt iranyban tartsa az autot, masreszt javuljon a gyorsulas. Innentol kezdve teljesitmeny szempontjabol is indokolt a dolog.
Qru: Az egy vicces megoldas.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #261227 üzenetére
És menüből enyhíthető, vagy Bimmercode-dal kikapcsolható, ez szerintem nem változtat a mókásságán. Ez van, legalább még van hang, és kívülről sem rossz.
Lehet régen mindenjobbvótozni, de van annak előnye, hogy egy seggel végig lehet autózni 1000 km-t egy 500+ lóerős sportszedánnal úgy, hogy nem őrülsz meg a zajoktól. -
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #261241 üzenetére
Erről megoszlanak a vélemények, de szerintem az E46 szebb hangú volt (legalábbis az ismerősé a CSL airbox-szal), mint az E92, illetve az M5-ök V8-a is jobban bejön. Gyárilag konfigurációban pláne, elég visszafogott az E92, főleg belül.
Az S58 valószínűleg nem a hangjáról marad emlékezetes (nem is lehet, korlátozva van), minden másban szerintem kárpótol. Zseniális motor szerintem, és remélhetőleg megbízható is.
Szerintem már az E46 M3 is volt olyan jó utazóautó, hogy azzal se legyen probléma.
E46-ot, E92-t, és G22-t egymás után próbálva erről más véleményen vagyunk. Az M3 mindig is a próbálta a napi használhatóságot ötvözni az élménnyel, ha nem így lenne teljesen feleslegesen cipelne hátsó üléseket meg csomagtartót.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Hachiko95 #261486 üzenetére
Automatára van hangolva az egész autó.
Egeszen gyanus, igen. Nem sok manualis modelljuk van mar, valoszinuleg nem jut tul sok eroforras a fejlesztesre.
Hihetetlen, hogy már az M2 is az 1750kg-os kategóriába tartozik.
Nagyon sok mindenben hasonlit az M3/M4-re (vagy azok alkatreszeit hasznalja) igy ez mar nem annyira meglepo, de durva.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Okos Otthon / Smart Home
- Xbox Series X|S
- Villanyszerelés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...