- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz cappa72 #148103 üzenetére
Általában én sem figyelek ezekre mondjuk, de pont amiatt mert annyira beépültek már a köznyelvbe, hogy "úgy nem hangzik hülyén". Lásd az említett súly vs. tömeg példát. Szinte sose használom a tömeg szót, pedig csoporttársamat előttem vágta ki a tanár vizsgáról emiatt.
Mondjuk ezeknek egy jó része a magyar nyelvből jön, mint a "mennyit fizetsz az áramért"?
De, hogy valamennyire - de tényleg csak épphogy - ON is legyek:
Nem tudom volt-e már, de valami miatt a YouTube beajánlott nekem ma egy ilyet. Ha valaki esetleg nem tudja, hogyan is kell az ajtóban kicserélni a hűtővizet 3:00-nál megtekintheti az első lépést.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Szada85
aktív tag
válasz cappa72 #148428 üzenetére
Már ma is kapni utólagos Sound generator cuccokat, a német rendörség vitézül vadászik is az efféle, általuk "Autó-pózer"-nek hívott arcokra, mert nem engedélyezett. YT-on is találni jópár videót erröl a témáról.
[YT alert] -
válasz cappa72 #151253 üzenetére
Az nem jár garancia vesztéssel
Richard!: Lehet azért van pénzük, mert nem költik el hülyeségekre[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz cappa72 #151389 üzenetére
Csak az olyan lenne, mintha 2x szennyeznének 1 autó legyártásakor, mert az akkupak a legszennyezőbb az egészben
EQMontoya: ahol lakok van 2km-en belül 3db benzinkút, de soha nem tankoltam még az alapján, hogy melyikben olcsóbb, bár sanszosan hasonló áron vannak[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz cappa72 #151451 üzenetére
Amíg az OMV foglalkozott a kis kutaknak való viszonteladással, nekünk is Százhalombattáról jött az üzemanyag (Fejér megye), csak OMV tankautó szállította. Aztán az OMV kiszállt ebből a piacból (csak pletykák voltak, hogy a MOL megorrolt a viszonteladásra), de ez még a 2000-es évek legelején volt.
Mondjuk láttunk érdekes dolgokat ott is. Az OMV tankautós megkérdezte, hogy nem akarjuk-e beleönteni az OMV adalékanyagot a tartályba. Mint kiderült, az adalék 20 literes műanyag kannákban volt, amit a tartálykocsiból való lefejtés előtt kellett (volna) a kút személyzetének a tartályba tölteni. Előtte egy OMV kútra szállított a tankautó, de a kút személyzete b@szott foglalkozni ilyen apróságokkal, a tankautós meg erre fel b@szott dolgozni helyettük. Akkor egy ideig OMV adagolt üzemanyagot árultunk normál (adalékolatlan) helyett...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Aprósólyom
addikt
válasz cappa72 #153077 üzenetére
Valószínű az érdekek harcát látjuk és nem felnőttekhez méltó tájékoztatást. Mintha csak egy politikai csatatér lenne. (Mondjuk közben azzá is teszik, mert hát sérülnek gazdasági érdekek és hát a pénz nagy úr....)
Csak csipegetni lehet az infókat. Ezt pl. nemrég találtam.Jevons paradox
-
EQMontoya
veterán
válasz cappa72 #153450 üzenetére
Pedig a cikk alapvetoen jogos.
A gyartok vert izzadnak, hogy hatekonyabb motorokat tervezzenek, majd az esetek donto tobbsegeben bekerulnek egy nagy SUV-ba, ami autopalyan nem tud 9l ala menni, mert a legellenallassa nagysagrandileg a sarki cukraszda epuletevel merheto ossze.
Varosban se sokkal jobb a helyzet, amikor 2 tonnakat mozgatunk lampatol lampaig...
Szoval kivetnem ra a kornyezetvedelmi buntetoadot en is.Az persze teny, hogy az ipar, a tankhajok es a legi kozlekedes durvabban szennyez, tehat valoban nem ez a legnagyobb problemank. Ettol meg nagyon rossz irany.
Same rules apply!
-
-
-
veterán
válasz cappa72 #154937 üzenetére
A Mercedes E osztályából van még dízel plug-in hibrid. (Szerintem nem érdemes a végletekig ragaszkodni a dízelhez, ma már léteznek kisfogyasztású benzinesek.) 7 személyest konkrétan nem tudok megnevezni; esetleg vmi Mercedes SUV? A Volvo V60 4 embernek megfelelő, a csomagtere azonban szűkös az akkumulátor helyigéne miatt. Érdekes tudnivaló még, 2014-ben 6x.000 euróért, azaz ~ 20 millióért vesztegették, 5 évesen ennek kb. 1/4-ét éri, ezt a bukót nem hozza vissza a fogyasztáson.
-
veterán
válasz cappa72 #155211 üzenetére
1000 km után én bejáratottnak tekintem, kaphatja az ívet.
Hátsó ablak.
Felőlem be is szögelhetik, nem birizgálom. Annyiban jobb az elektromos, hogy könnyebb ellenőrizni, hogy teljesen fel van-e húzva.
Nagy ritkán az jut eszembe, hogy ha vízbe esnék autóval, akkor vajon meddig működik az elektromos ablak, mert a víznyomás ellenében nehéz betörni az üveget.
Vészhelyzet esetére van egy üvegtörő + biztonságiöv-vágó eszköz a könyöklő fedelének aljára rögzítve.[ Szerkesztve ]
-
válasz cappa72 #156376 üzenetére
Mondjuk ez a 3sorban leírunk mindent egy 2 órás előadásról, a tipikus nép butítás/ lázítás kategória.
Engem érdekel a téma és meghallgatok mindenkit, szerintem abban is van okosság és elgondolkodtató amit Barna mond, pl. hogy globálisan kell gondolkodni.
Nem csak azt látni ami előttünk van, de egyelőre nekem hihetetlen a 2025/2030-as határidő, hogy több országban onnantól nem lesz kapható új autó belsőégésű motorral.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gaben92
őstag
válasz cappa72 #156431 üzenetére
Amúgy borzalom a mostani tél... Tavaly ilyenkor legalább 10x ennyi hó volt és folyamatosan. Decemberben leesett és megmaradt áprilisig kb. Az idei tél ezzel szemben 90% eső kombinálva az épphogy 0 alatti hőmérséklettel. Szóval semmi hó, jeges utak. Most esett HARMADSZOR a hó december eleje óta, mind a három egy napig tartott. A mostanit is bele veszem mert már most olvad (latyak van már mindenhol csak) és holnapra semmi nem lesz belőle...
Északon van azért hó, de
nem annyi mint itt Tamperében tavaly. Mondjuk akkor kb -20 - -30 között mozogtunk stabilan. Mostani télen -10 alatt egyszer voltunk 2 napig. Egyetlen pozitívum amit látok, hogy nem kell cipőt cserélgetnem kocsiba ki/beszálláskor. (Rühellek/nem vagyok hajlandó bakancsban vezetni.)Csak, hogy legyen viszonyítási alap, ezek tavaly februári képek:
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz cappa72 #156556 üzenetére
Is - is, alapvetően igen, a középállást, meg úgy általában a sport, performance, st, ts, rs stb. típusoknál kb. mindegyiknél használják, mint designelem. Egyébként a Twingo RS után elég vicces egy ilyet használni. Gyakorlatilag mindenen gond nélkül átmegy, lassítás nélkül, ami városban előfordul (kátyú, fekvőrendőr, járdasziget, macskakő stb.), viszont a sávban nem sok hely van mellette.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
-
brumi1024
veterán
válasz cappa72 #156556 üzenetére
Az eredeti célja a szimmetrikus kormányoknál az egyenes állás jelzése volt, itt nyilván, ahogy a többiek is mondják, designelem.
-
CactuS
Arcképgyáros
-
válasz cappa72 #157108 üzenetére
A nívó éppenhogy beleért az olajba, erre beletolt egy teljes töltet olajat.
Magyarán hiányzott 0,5 liter és belerakott 3 litert, aztán meghajtotta a pályán 150-el és szegény autó vészmódba állt, majd jött reklamálni fórumba, hogy mekkora kaka az autó...
Ma már írt, hogy nála volt user error, a szervízben eltávolítottak 2,5 liter felesleges olajatEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
aktív tag
válasz cappa72 #157732 üzenetére
Puszta kíváncsiságból...
A GreenGo még operál?
T.i. leugrottam a szakimhoz a III. kerületbe, és velük szemben van egy telephely (Óbudajavító?), ahol 25-35 db (1) VW Up volt leállítva, mindegyiken RNY-1xx rendszám.
Miután édesanyám kapott nyáron RTC rendszámot, így gondolom azok a VW-k 1 év körüliek lehetnek, viszont közelebbi ránézésre egyik sem ment egy métert (2) ; emellett nem 'glédába' voltak állítva rajtkészen, hanem nepperesen 'tömörítve', a telep szélére kitolva, illetve félreállítva oda, ahol nincsenek útban.
(1) Én 25-nél hagytam abba a számolást, és még volt ott több.
(2) Laikus szemmel
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Elemlámpa, zseblámpa
- Synology NAS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Steam Deck
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...