- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Egérpad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
Hirdetés
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz cibus #165148 üzenetére
A váz púpos, nekem nem tetszik, de az Alivio felszereltség nem rossz, a fék okésnak tűnik, mást nem tudok mondani. A teló valszeg rugós, az ilyeneknél szerintem szinte mindegy a lockolhatóság meg a visszaút csillapítás, ezeknek a hatását egy rendes levegős telóval érzed meg igazán, ezek a telók nagyjából csak orrnehezéknek vannak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Kleroo
veterán
Párom bicója megvan, tök király, örül neki. Én viszont nem veszek újat, a korrektül feleszerelt wheeler pro 2900 pr-em egyszerűen jobb feeling tekerni mint a 200k- kellys-eket. 360k környékét pedig nem költök. (Plusz szerintem mai szemmel inkabb cross ez a 2900pr váz, max a kicsi 26os kerekek miatt nem tökéletes...de ígyis aligalig kell többet tekernem mint a 28as kerekű cross)
Szóval felújítok.
Kellene új belső, gumi, és v-fék "betét".
90%aszfalt, 10% földút,murva. Konkrét terepbringázás kb 0.
Van tippetek bestbuy cuccokra?
Filóztqm 27,5-ös keréken....de az már magyon drága és macerás művelet a fék, felni cserékkel, mert a mostaniak patent állapotúak. És a fosba nézett V fékem érdemileg jobb volt a friss betétekkel mint bármelyik alapközép, akár olajos tárcsafék. Szóval jó lesz ez, csak plz segítsetek mit vegyek rá. Bergusonba terveztem benézni (decathlont úgy látom nem olcsóbb, és kevesebb a cucc)Titeket egyévként bűntettek meg lámpa,csengő,prizma, stb hiánya miatt? Enyémen még kerékküllő prizma sincs, és nem is akarok... :D De egy balatonkör alatt lehet megfogna egy zsaru jobban, mint eldugott bringautakon....kérdés mennyire nézik ezt.
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Cikó
tag
válasz cibus #165148 üzenetére
Ebben akkor volt 20 km miután kihoztam a boltból 1,5 évvel ezelőtt. Ugyanis enyém volt a bringa, ezelőtt bő 1 héttel ezelőtt vásárolta meg tőlem... persze nem ennyiért, jóval kevesebbért. Prizmákat, pedálokat leszedte, ülést kicserélte és most várja azt a lúzert akin keresni fog egy kis pénzt... óvatosan az ilyen szélhámosokkal
-
-
Cikó
tag
válasz RetepNyaraB #165154 üzenetére
2018 novemberében vettem. Nem sokat mentem vele, km-ben nem tudnám megmondani mennyit, csak a városban tekeregtem vele hétvégente, valóban jó állapotú. A vicc az, hogy 2 hónapig hirdettem 120k-ért, még csak érdeklődő se volt rá
-
Zsohi
őstag
Ma reggel megérkezett a hardver amivel fel tudtam szerelni az autóra a tetőcsomag tartót, örültem is mint maki a farkának, mivel már most hétvégén nyílik az egyik helyi bringa park és már bőven mehetnékem van. Szépen fel is ment minden, faterom tanácsára rápróbáltam a bringatartót és a bringát, ha probléma van ne szombat reggel derüljön ki. Volt probléma, a tartó karja túl rövid volt a vázhoz és csak úgy érte el, hogy az első kerék már rég a levegőben lógott. Egy Thule 532-ről van szó ami szépen kiszolgált már több éve gondtalanul eddig, az utódja egy Thule 599 lett, az egyetlen egy modell ami megbirkózik az új bringával és a hétvégéig be tudtam szerezni, mert ki gondolta volna ezekből is készlethiány van.
Maga a tartó meglepően stabilan tartja a bringát, nem tartok tőle, hogy elhagynám, ha átmennék valami alacsony alatt lehet a tetővel együtt tépné le a bringát. A bringát felszerelni nem valami egyszerű és elég szarakodós is, de legalább nem szükséges egy harmadik kéz növesztése. Az ára, az horror!https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Landon
őstag
Sziasztok,
Aprilisban vettunk parommal 2 uj biciklit, mostanra 200km van mindkettoben. Olyan problemank lenne, hogy:
- zorog/kerreg a lanc - mintha valamiert kicsit dobalna a lancot a hatso fogaskerekeken
- a hatso valtohoz tartozo lancvezeto fogaskerek (lower pulley/idler) mintha nem lenne teljesen egy sikban a hatso fogaskerekekkel es bizonyos fokozatokban a kerek kullobe is beler
- a kozepso lancvezetobe beleer a lanc a legnagyobb es legkisebb fokozatokonGondolom ezeknek a problemak valamilyen szinten elvarhatoak egy uj biciklinel x km utan mivel uj biciklikrol van szo es x km utan kene veglegesen beallitani/ujra huzni a dolgokat?
Sajnos ido hianyaban csak nehezen tudunk eljutni ahhoz az biciklis ismerosomhoz akin keresztul vasaroltuk a bicikliket. A kerdesem az lenne, hogy hozza nem erto szemelykent erdemes megprobalkoznom YouTube video-k alapjan allitani a problemas reszeken vagy nagy esellyel tobb kart okozok es inkabb vigyem szervizbe a bringakat? Ha barki tud a XIV.-ik keruletben egy jo biciklist azt kerem ne tartsa magaba.
Esetleg tudtok egy jo, altalanos karbantartasi leirast ahol tetelesen leirjak mit es hogyan erdemes allitani bizonyos idokozonkent?
Koszonom a segitseget!
There are no traffic jams along the extra mile.//\\Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience.//
-
RetepNyaraB
veterán
válasz Landon #165157 üzenetére
Váltó állítgatás egyrészt gyakorlat dolga, másrészt nem egy kvantumfizika. Töméntelen tyúb videó van róla. 4 db csavart kell tekergetni, de ha a két végpont nincs elmászva, akkor inkább 1-2 az a négy. Vágj bele, ezért ne vidd szervízbe semmiképp. Nem garanciavesztő.
Jellemzően az olcsó váltószettek hajlamosabbak az elmászásra. Rendszeres állítást igényelnek, persze terhelésfüggően. Nem para.
Bár nem említetted, de a tisztítás, kenés is ide tartozik és fontos, mert a lánc csere ugyan nem veszélyes, de kenéshiány és mocsok miatt tönkrement hajtáslánc cseréje már fájdalmasabb.[ Szerkesztve ]
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
Djuree
félisten
sziasztok!
falura koltoztunk, dimbes dombos videkre es szeretnék venni egy jobb montit.
milyet erdemes? gondolom elol hatul tarcsafekes ajanlott.
100 korul lehet mar jot kapni, ami kiszolgal sokaig?
vagy tobb penz kell.lattam a sportsdirectben 180-ert egy nagyon jonak kinezot de kicsit dragallom.
van egy egyedi trackingem, az elado lesz, annak az arabol talan ki is jonne...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
RetepNyaraB
veterán
válasz Djuree #165159 üzenetére
100 körül még használtban sem, bár ez igényfüggő. Újban 200 alatt esetleg decathlonos rockrider xc (merev farú). Fulltelós az SOKKAL drágább buli. Mármint ha használni szeretnéd igény szerint, nem csak a fagyizó előtt feszíteni vele
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Landon #165157 üzenetére
Amit felsoroltál netről megtanul6ó állítgatás,karbantartás mely különös szerszámkészletet sem igényel és csak akkor nem megy ha egy műszaki analfabéta értelmiségi vagy.Van ilyen utóbbi is (ügyvéd,tanár,orvos,vagy akármi aki egy szeget sem ütött még be életében) ami amúgy nem is lenézendő,de akkor szervizbe kell vinni.
Djuree...Decathlon a te boltod...vagy a használt piac.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Djuree
félisten
válasz RetepNyaraB #165160 üzenetére
hat annyira azert nem kell komoly, hogy allitgassam a telot.
az a decathlonos jol hangzik, meglesem, koszi sracok.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
INTELligent
senior tag
[pulzusmérő][öv][vélemény][magene][h64][Wahoo] LINK
Megvolt az ismerkedés a címszavakban említett pulzusmérő övvel. Kicsit tartottam attól, hogy zavaró lesz, de a mezem alatt nem is éreztem.
Ránézésre minőségi darabnak tűnik, bár csak kínai útmutató jött hozzá, de ezt egy google keresés megoldotta.
Nyugalomban kb azt az értéket hozta, amit vártam, azon viszont meglepődtem, hogy felment a pulzusom aszfalton (utazósebességen) különösebb erőfeszítés nélkül 160 körülre. Egyébként azt az érzésemet igazolta, hogy alapvetően tartom a pulzusomat egy adott átlag körül (sík a terep), nagyon kis szórással.
Wahoo-n keresztül egyszerűen párosítható - most próbáltam ezt az app-ot is, nekem az bejött, hogy végig on volt a screen, így láttam az adatokat. Meg az auto-pause is sokkal jobb, mint a Strava-n. Az egyetlen fekete pont a Wahoo-nak, hogy hiába adtam fantáziadús nevet a tekerésnek, egyszerűen "evening ride" néven töltötte fel Strava-ra. De annyi baj legyen, ők legalább támogatják a BT-t/ANT+-t.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #165163 üzenetére
Szerintem egyik progi sem szinkronizál nevet a Stravára. Ott kell megváltoztatni (máshol úgyse nézi senki ).
A pulzusod azért nem ugrál, mert mindenkinek van egy pulzusérték, amiben kényelmesen teker, neked ez a 160 környéke. Innen lehet állóképességi edzésekkel lefelé lépkedni, illetve majd felfelé kitolni, hogy minél több időt bírj magas pulzuson.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #165163 üzenetére
Csak semmi cicó! #ívninrájd
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
-
őstag
közben szerkesztenem kellene, mert tévesen az "A" állást jelöltem meg helyesnek, de valójában a "C" állás a helyes az ötödik képen. ha van admin, akkor ezt megtenné nekem?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #165164 üzenetére
Ha már véletlenül jelentkeztem a Kate Courtney -féle challenge-re Straván, akkor hogy a retekben tudom megnézni hogy hol tartok benne? Jó, most tudom, hogy 115 m-nél, de holnap már nem fogom tudni
Nem szoktam semmi ilyesmire jelentkezni, és törölni sem lehet (vagy én nem tudom, hogy kell), szóval már nincs meseBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #165179 üzenetére
Itt tudsz kilépni. 5-től, amikor elkezdődik valszeg mutatni fogja kb. itt, mint más csálléndzsokéknál. De szerintem kb. fölösleges kilépni, max ha nem teljesíted nem kapsz plecsnit. Szal attól nem kell tartanod, hogy ha nem lesz meg a 3000m, akkor jön Kati és megbüntet vagy valami
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
cibus
aktív tag
Ez már egy komolyabb bicaj a decathlonhoz képest?
Jobb cuccok vannak rajta? (Váltó, első rugó, fékek) -
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #165180 üzenetére
Ja, látszik mennyire vagyok képben ezekkel, még el sem kezdődött... . Ki nem lépek, akkor már megcsinálom, de köszi az infót!
szerk.: trail-aszfaltozás most elmaradt, feleségem Ergon nyergét tesztelem a saját hátsómmal, és ez nem tudom, miért zárja ki, de inkább a gravellel jöttem. Majd hazafelé lesz az igazi teszt, reggel sosem volt komoly gond, vissza a(n)nál inkább. (Különben ígéretes, a formája eleve annak tűnt. Ha ez beigazolódik hogy jó, akkor veszek férfi változatban magamnak. Ja, ez az SM Women.)
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
válasz f4lcon #165172 üzenetére
Na, eddig sem mertem hozzányúlni a váltóhoz, de ezután már biztos, hogy viszem szervízbe azzal, hogy a két legmagasabb fokozat nagyobb terheléssel rátekerésre (vagy néha nagyobb úthibára) ugrik.
Asszem, én az a szemüveges bölcsész típus vagyok, aki inkább fizeti a javítást, mint elbarmolja a szerkezetet.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
RaiZka
tag
válasz 6030D #165165 üzenetére
zwift
(#165163) INTELligent van aki 2-3 evig gond nelkul hasznalja, nalam kb 10 honap utan kuka lett egyik pillanatrol a masikra.Addig tokeletesen ment aztan egyszer csak nem erzekelte se ANT+ se BT. Esetleg allitsd at a Wahoo appban, hogy ne autosynceljen Stravara. Ird at a workout nevet amire szeretned es nyomj a syncre. Bar ez is olyan maceras mint Stravan atirni
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz RaiZka #165186 üzenetére
A Brytonon is állítható, hogy melyik biciklivel megyek, de Stravára mégis úgy tölti fel (illetve a S. nem veszi figyelembe, nem tudom) hogy az alapértelmezetten van. Szóval csak ott módosítom/írom át,ha olyan van..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
cibus
aktív tag
válasz nmate91 #165183 üzenetére
riverside 900
vagy még olyasmin gondolkozom, ami lehet hogy hülyeség, hogy venni egy olcsóbb merev villás riversideot, ilyet [link]
és venni bele valami komolyabb villát előre? az úgy jobb lenne mint az alap 900?
v-fék lenne, de lehet a felszereltsége is jóval alacsonyabb (pl váltó)[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha nem ferde a váltófül (mert megütötted a váltót) akkor a beállítás nem atomfizika, csak próbálkozni kell
ha az alapoktól kezdenéd, akkor szükséged lesz egy PH1 csavarhúzóra, egy ötös imbuszkulcsra (régi kerékpárnál esetleg 8-as villáskulcsra) és sok türelemre
- leváltasz a legkisebb fogaskerékre a hátsó váltóval
- kilazítod a bowdent a váltóban
- ezzel a legkisebb lánckerékre esik a lánc, itt folyamatos hajtás mellett* nem szabad leesnie a váz felé. ha nem esik le, akkor a következő lépés kihagyható
- ha leesik, akkor a két határoló csavar (H és L felirat a váltón) közül az H lesz amit kiválasztasz (H mint High gear) és addig csavarod egynegyed-fél fordulatonként, amíg a láncvezető görgője a váltónak egy síkban nem lesz a legkisebb lánckerekeddel. ha a váltógörgő a legkisebb lánckerék síkjához képest inkább a váz irányába van, akkor a csavart befelé (óramutató járásával egyezően) ha inkább a következő lánckerékhez van közelebb, akkor kifelé tekered.
- most, hogy az alsó végállásunk helyesen van beállítva, jön a felső végállás: továbbra is folyamatosan hajtva a hajtókart a paralelogrammát addig tolod, amíg a váltó engedi. kicsit nehéz elmagyarázni, ezért újabb képet teszek be
a zöld nyíllal jelölt ponton megnyomod befelé (rugó ellenében) határozott erővel, de óvatosan. ha bedobja, vagy bedobná a láncot a küllők közé, vagy a váltó kanala a küllőkhöz ér, akkor az L jelű csavart befelé tekerve ellenőrzöd, hogy ne tudja ezt megcsinálni. csak addig tekered befelé az L jelű csavart, amíg a váltó felső vezető görgője egy síkban nem lesz a lánckeréksor legnagyobb (utolsó) lánckerekével.
- ha megvagy a végállások beállításával, akkor jön a java, be kell kötni a bowdent
- ehhez első körben a váltókaron lévő állító csavart betekered ütközésig, majd kitekered 1 teljes fordulatnyit
- a váltón lévő bowden feszesség állítót betekered ütközésig, és úgy hagyod. ha nincs a váltón bowden feszesség állító, akkor ez a lépés értelem szerűen kimarad
- behúzod a bowdent a váltóban a helyére, meghúzod a végét annyira feszesre, amennyire csak tudod, majd rögzíted a váltóban az imbusszal
- újra elkezded tekerni, és váltasz egyet felfelé. ha a lánc egyet ugrik, nyertél, de nagyobb az esélye, hogy kézzel nem tudtad a bowdent eléggé megfeszíteni, így egy váltásra nem történik semmi. nem esel pánikba, a váltón (és a váltókaron) lévő bowden feszesség állítót ezért hagytuk a legbelső állásban, hogy legyen helyünk kifelé tekerni. el is kezdjük szépen, fél fordulatonként. amikor egy váltásra megy a láncod egy lánckeréknyit felfelé, akkor a feszesség nagyjából jó. (megjegyzés: ha a váltón van feszesség állító, akkor azt tekergetjük, ha nincs, akkor megyünk a váltókarhoz)
- van egy nagyjábóli feszességünk, szóval elkezdünk oda-vissza váltogatni a lánckerekek között. ha van olyan pont, ahol nehezebben megy egyik vagy másik irányba, akkor az iránytól függően két dolgot lehet tenni: ha lefelé megy nehezebben, akkor lazítani kell a bowden feszességén, a váltón (vagy a váltókaron) a csavart befelé, óramutató járásával ellentétesen csavarod, egy negyed fordulatot. ha a másik irányba, tehát felfelé megy nehezebben, akkor értelem szerűen kifelé tekersz az állítón egy negyed fordulatot. ha kevés, újabb negyed fordulat jön, addig amíg nem lesz sima a váltás
- ha a hátsó váltóval meg vagyunk jöhet az első
- itt is lesznek limit csavarok, H és L betűvel jelölve, itt is "high gear" és "low gear" a jelentés, de itt pont fordítva van, a nagyobb lánckerék a high gear értelem szerűen.
- leváltasz legkisebb lánckerékre elöl, felváltasz a legnagyobbra hátul
- kilazítod a bowdent az első váltóból
- a váltókar feszesség állítóját betekered ütközésig, majd ki egy egész fordulatot
- meg kell kereseni az első váltó megfelelő pozícióját! ehhez a bilincset kilazítod, és addig mozgatod a vázon, amíg a következő 2 pozíciónak megfelel:
az első képen az C állás lesz a megfelelő, a második képen pedig a távolságra kell ügyelni (1-3mm) sokszor a váltókon még rajta a matrica, ha nincs, akkor keress egy 20 forintost és tedd a lánckerék teteje és a váltókanál alja közé, az is megteszi
- az elsőváltón megkeresed a határoló csavarokat (H és L) és elkezded csavarni az L jelű csavart kifelé (óramutató járásával ellentétesen) addig, amíg a külső terelő lemeze a váltónak beleér a láncba. ha elértél eddig (vagy már eleve így volt), akkor csavard visszafelé annyira, hogy 1mm legyen a hézag a váltó terelő lemeze és a lánc között. ha nehéz csavarni, akkor kézzel feszítsd kintebb a váltót és úgy csavard a csavart.
- most bekötheted az elsőváltóba a bowdent, ahogy a hátsónál is: megfeszíted kézzel a bowdent (egy kicsit húzhatsz kifelé az első váltón kézzel, pro tipp: egy kis darab fával vagy műanyaggal megtámaszthatod kintebb) és bekötöd
- megpróbálsz tekerés közben fentebb váltani, ha megy akkor nyertél, ha nem, akkor feszíteni kell a bowdenen. csavarod az állítót a karnál kifelé óramutató járásával ellentétesen addig, amíg nem vált stabilan felfelé.
- ha megvan, felváltasz a legnagyobb lánckerékre, figyelve, hogy túl ne dobja a láncot a váltó a pedálod felé, mert mindent összekarcol
- közben hátul leváltasz a legkisebb lánckerékre
- most fogod beállítani a H csavarral a végállást, addig kell tekerned (kifelé vagy befelé) amíg a külső terelőlemez 1mm-re nem lesz a lánctól.
Ha ezekkel megvagy, akkor elméletben nyertél, gatulálok!
*a váltó beállítása legegyszerűbb úgy, ha kézzel folyamatosan tudod hajtani a hajtókart, szóval állványban van a bringa, vagy valaki folyamatosan emeli neked a nyeregnél, de az állvány jobb. ha nincs állvány, akkor a nyerget próbáld meg felfüggeszteni az ajtófélfába tekert csavarra egy kötéllel, vagy hasonló megoldás. de a földön nem lehet beállítani, csak ha állandóan mész vele és próbálgatod...
By... f4lcon.
(csak így tudom )"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
nmate91
tag
válasz cibus #165189 üzenetére
Hiten acél egyrészt, másrészt csak a szívás lenne azzal és drágábban jönnél ki, mint a 500-as Riversidedal.
900 nem rossz cucc, de azért már felment az ára, ha jól láttam. Az áttétele városba, sík terepre elég, hegynek fel kevés lehet. Kellys-szel hétköznapi felhasználásra semmi gond nincs, HHH-ról ne veresd le vele a sziklákon és megmarad. Inkább a Kellys szerintem.
-
marel09
csendes tag
Rockshox Recon Silver 130 vagy Reba Rl 100? Nagyon rég volt ilyen villám, talán valami Jett, vagy mi.. minőség vagy nagyobb út? Már ha tényleg jobb a Reba...
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz marel09 #165196 üzenetére
Szerintem mindenki azt fogja mondani, hogy attól függ most milyen van a bringádban. Ha 130mm, akkor Recon, ha 100mm, akkor Reba. Furán is nézne ki trailon xc teló vagy xc-n trail teló, a geo-t is megöli és a váznak sem biztos jót tesz.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
marel09
csendes tag
Köszönöm szépen, ilyen gyorsan még sosem kaptam választ
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #165197 üzenetére
Wow! Mi ez az aláírás? Önállósítottad magad?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ford topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Egérpad topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest