- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
Hirdetés
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Képeken a Honor 200 Pro
ma Az egykori anyacég, a Huawei fotós csúcsszériájára hasonlít a hátlapi dizájn.
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
ggeleven
őstag
válasz bardi #165050 üzenetére
Hú, nekem nagyon tudja piszkálni a csőrömet, amikor látom, hogy lehetne valamit sokkal jobban is csinálni és az emberek meg nem úgy csinálják hiába is mondom. Akár munkában, akár pl bicóval váltásnál...most tanítgatom a 8 éves gyereket a váltásra és nem elég ott sem elmondani 3szor.
(#165042) atees
Látom pontosan érted mire gondolok. Akkor addig vegyél bicót, amíg van készleten.Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #165051 üzenetére
milyen völgyhíd? egy q***va jó bringa van a képen, a többi nem érdekes
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
-
RetepNyaraB
veterán
válasz cibus #165017 üzenetére
Jah, pl. De ez is nulla defektvédelem, mindenképp valami védős belsőt rakj bele, ha nem akarsz az első sarkon kereket szerelni
165039@ 900ft aldis. Cat3. Pont látni vele bárhol. Veszel belőle hármat, egy évig kitart. Röhej pénzeket ki lehet fizetni bármiért, de minek..."I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
ggeleven
őstag
válasz ggeleven #164565 üzenetére
Annak, aki lusta/nem ér rá sokat olvasni: nyugodtan megveheted, jó termék. Nem fizetett hirdetés (sajnos!). De ha olvassa lehetséges szponzor, akkor lehet az is.
Mivel senki nem reagált, így kellett vennem egyet, hogy megtudjuk milyen.
Alapfelvetés az volt, hogy kellett egy 3 bicó szállítására alkalmas vonóhorogra szerelhető szállító költséghatékonyan, de biztonságosan. Tetőcsomagtartót nem akartam és Qashqai-ra a tököm emeli fel a bicókat, az ilyen hevederes megoldásoktól meg kiver a víz.
Thule biztosan nagyon jó, de sajnos most nem volt rá 90-120-160ezrem felszereltségtől függően. Ez a cucc Dechatlonban könnyen elérhető volt, ha nem tetszik tudom cserélni és van hozzá 3 év gari.
Gyors tapasztalatok első fel-leszerelés és próba 15 km alapján.
Pozitív:
- nem nagyon kell rajta szerelni semmit
- felrakása valóban egyszerű. Pár csavart kell beállítani és kapunk hozzá szerszámot
- stabil! a vártnál jobban nem rázkódik, jól tartja a biciklit
- kulccsal zárható az összes fogókar és a vonóhorogra akasztós rész (ki sem lehet venni a kulcsot nyitott állásnál)
- kerékpárokkal együtt dönthető a szerkezet (két rögzítőt kell kézzel lazítani) megkönnyítve a csomagtartóba/ból pakolást
- a próbakör stresszmentes volt...fekvőrendőrök, villamossín, autópálya felüljáró, borzasztó mellékutcák, autópálya 120as tempóval, erős (de nem vész) fékezés nem okozott gondotNegatív:
- a rendszámtáblarögítő kis műanyagdarabot szenvedés berakni és kivenni, szóval (a szabályok betartásával) be kell szerezni +1 rendszámtáblát, amit fixen ebben tudok tartaniKérdőjel:
- asszonypajtás bicója még nem jött meg, szóval nem tudtam kipróbálni több felnőtt mérettelA képeket nagyon nem ide szántam, de ha valakit érdekel itt megnézheti (Google Fotók, hogy nem terheljem itt mindenki mobilnetét).
Mont Blanc TowVoyago Rapid 3 képekHa minden jól megy, akkor csütörtökön lesz egy ~200 kmes teszt 2 felnőtt+1 gyerek biciklivel, utána jövök a bővebb infókkal.
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bardi #165043 üzenetére
Más az elmélet és más a gyakorlat. Én úgy gondolom, hogy a választ erre csak akkor tudod megkapni ha végigpróbálod az összes kategóriát, mert akkor érzed, hogy a Te felhasználási területednek mi passzol a legjobban és onnantól már tök mindegy, hogy ki mit mond. Egyébként 100 és 120mm-es fully között elég jelentős különbség lehet. 100mm az még nem is adja igazán a fully élményt, inkább csak egy komfortosabb XC gép. 120mm egy kicsit laposabb fejcsőszöggel, hosszabb Reach-el, már egész más kávéház, sokkal vadabb, virgoncabb lefelé. 140mm-től meg már igazi romboló egy mai MTB. A legszembetűnőbb egyből az lesz, hogy teljesen más nyomokon fogsz menni egy 100-120-140 stb. montival. Nagyon kijönnek a különbségek, de azért is összetett kérdés ez, mert a rugóút mellett a geometria és a felhasznált alkatrészek minősége is nagyban hozzájárulnak az összhatáshoz. Hiába a 140-150mm-es rugóút ha pl van egy 32mm-es becsúszóval szerelt villa a bringában, sokkal kevésbé lesz pontos, stabil a durvább terepen mint egy 35-36mm-es becsúszós villával szerelt. Én azt gondolom, hogy a 20mm-es lépcsők nagyjából jók, jól lefedik az igényeket (persze vannak gyártók ahol 10mm-es lépcsőkben is van), 100-120-140-160-180-200+. Amit kicsit túlzásnak éreztem, amikor az E-MTB piacra is átvitték ugyanezeket a kategóriákat. Ott sokkal kevésbé van szükség a 10-20mm-es lépcsőkre, mert nem kell annyit agyalni, hogy mi lenne nekünk a legideálisabb, mivel a nehezebb tekerhetőséget megoldja a motor. Ha túrázós/kezdő vagy akkor 120mm elég, ha gyakorlott, zúzósabb akkor meg 160-180 aztán kész, másra nincs is szükség E-MTB fronton, de analógban sokkal agyalósabb a történet, mivel meg kell hozni a legideálisabb kompromisszumot a rugóút, felhasználási terület, saját bringázás stílus és a tekerhetőség között.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz atees #165037 üzenetére
Meg.
(#165052) ggeleven...emléxem lányom sírt mikor először kényszerítettem sebességváltásra,mert az ott "jól be volt állítva". Ma már nem akar emlékezni rá.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
DessertFox
aktív tag
válasz ggeleven #164565 üzenetére
Szia, nekem sokéve ilyen van, anno még vizsgára is el kellett vinni a rendszám miatt, semmi gond nem volt. Általában két bicajt szállítok vele, van autópálya is bőven. Könnyű felszerelni, maga a szállító kulccsal zárható a vonóhorogra. Dönthető a csomagtartó nyitásához. Én maximálisan elégedett vagyok vele.
[link] -
-
Begbiebike
csendes tag
válasz ggeleven #165057 üzenetére
A ti bringáitokhoz szerintem tökéletes lesz, sok örömet hozzá!
A gond a modernebb, komolyabb montiknál szokott kezdődni.
A hosszú tengelytáv miatt nem húzható szét eléggé a kerékbefogatás, ha jól látom ezen nem is állítható.
Nekem régebbi Thule van, de ezen is mókolni kellett, hogy egy 29"-es trail bringa jól feltehető legyen. Az újabbaknál már gondoltak erre, fejlesztik ezeket a termékeket is folyamatosan.5500 ft a szürke rendszám, és már csak az okmányirodába kell elmenni hozzá.
-
Toobee
veterán
Tegnap nyomtunk egy Mecsek túrát. Igazi szopatós, gané terep volt: jó kis cuppogós sár sok helyen. Kivette az erőmet, 1800 méter körül fogytam el, onnantól már csak szenvedtem. Enduros csoportban találtuk az útvonalat, azt hittem jó kis élménybringázás lesz, de elég uncsi, xc-s nyomon mentünk, sok szintet vesztettünk aszfalton . Legközelebb inkább a Mecsek Enduro verseny nyomvonalát járjuk be, az viszont nagyon izgalmas. Az 530 Edge is jól vizsgázott, 50%-ig merült, a navi is rendben vitt végig. A technikát sajnáltam a legjobban, többször meg kellett állni takarítani, meg 1x bringát is mostunk. A dropperem mondjuk nem nagyon akar mozogni, gondolom belement ez az agyagos sár. Elment 4 műzliszelet, 3 törpe banán, 1 magnézium, 1 zselé, egy marék mag, 2 kulacs izó + kb 3 liter víz. Érdekesség, hogy a ketó diétán lévő cimbi éhgyomorra, mindenféle kaja nélkül lenyomta ugyanazt, és én fogytam el, nem ő.
https://barbieripnk.hu/
-
sebgutkopf
őstag
Hú egy nagyszerű hétvégén vagyunk túl!
Végre nagyjaink lehetővé tették, hogy a hétvégén már szabadon át lehetett menni Szlovéniába, így a bikeparkok magyar közönsége meg is indult Mariborba. Mi szombaton és hétfőn is kimentünk parkozni, fantasztikus élmény volt, több kört bírtunk menni mint tavaly.
A hétfő kimondottan érdekes volt, mert éjjel esett Mariborban és a reggel nedves pályára nem jöttek az emberek. Nagyjából délig kb 10-en voltunk összesen a 700m szintülönbségű lejtőre és 3 nyomvonalra, még túrázók is alig voltak. Na ilyet még sose láttam. Olyan érzést keltett, hogy nekünk volt nyitva a park teljes kapacitással, míg szombaton a parkoló teljesen megtelt.
Az egész végére a hétfő hazafelé út tette fel a koronát, ahol a magyar rendőrök mindenkit ellenőriztek Magyarországra belépéskor (egy férfi és két nagyon csinos rendőrnő), amikor a rendőr megkérdezte hol voltunk és a válaszunk Maribor volt, jött az őszinte visszakérdés: Árulja már el mi van ott Mariborban, hogy 100-ból 99 magyar onnan jön? Hátramutattam a 2 kocsiban lévő MTB-ra és mondtam: Bikepark![ Szerkesztve ]
-
ggeleven
őstag
válasz Begbiebike #165066 üzenetére
Jogos az észrevétel! Valóban nem állítható a kerékbefogatás, ez egyeseknél kizáró ok lesz és mehetne a negatívok közé.
Nem is tudtam, hogy elég már csak okmányirodázni a szürkéhez. Köszi a felvilágosítást.Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #165067 üzenetére
Grat, irigyellek, hogy van haver akivel ilyent lenyomni, engem már önmagában a 2230m szint inspirálna. Remélem idén nekem is összejön a 2000m+... Igazából bármikor összejöhetne, csak egyedül félek a pásztorkutyáktól.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #165072 üzenetére
Csak előzetesben reagálok a Vitus versus aszfalt témában: szombaton tekertünk egyet feleségemmel, 37km, 80% aszfalt. Így elsőre azt mondanám, hogy közelebb van az XC-hez a fíling, mint a gravelhez (nem mondok országútit, mert az nekem tulajdonképpen nincs), de ha a héten, vagy máskor jövök vele dolgozni, akkor jobban kialakul majd a kép. Nekem kicsit nem áll össze, hogy miért érzem rövidebbnek, mint az effektíve ugyanolyan hosszú XC-t.. már a max jelzésen túl hátratoltam a nyerget, az előre fordított kormány nem jött be, mert eléggé hülye szögben áll úgy a kormány vége, inkább visszaforgattam normálisabb állásba, de lejjebb tettem azzal a 20-as tárvtartónyival, ami még volt a stucni alatt. Nekem az előre forgatott állásban még zsibbadt is a kezem, de nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget, mert úgyis keveset használom így (aszfalton, monoton módon, és ilyen idétlen szögben meg valszeg soha többet).
Egyébként nem volt sem "tekerhetetlen", sem rosszul gurulós, az első tányért meg amúgy is 30-asra akarom cserélni a 28-asról, amint lesz rendelésem. Nyomásilag 1.5 bar körül voltam (27,5x2,6 NN, 80 kg).
Remélem az alacsonyabb kormány javít a rövidség érzésén, nem brutális, de szerintem 80-as stucnit simán rakhatnék rá.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
itouchfan
senior tag
válasz mrst3ph3n #165074 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm, szuper! Mindig ilyen kevesen vannak? Vagy gondolom azért célszerű délelőtt - reggel menni, hogy elkerülje az ember a sűrűsödést?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #165075 üzenetére
Amúgy a sprintelgetés, mászás még mindíg azt mondod, hogy nem nehezebb a 2.6" gumikkal és 66 fokos (?) fejcsőszöggel, mint a Ninerrel? Érzésre ugyanúgy le lehet nyomni vele egy hosszú túrát, mint a Ninerrel?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #165069 üzenetére
Fincsi! Én is szeretnék menni júniusban 2x parkozni. Szombaton meg lehetne nyomni egy Dobogókő+Prédikálószék kört, ha van kedve valakinek. Runneren múlik, hogy elkészüljön a tagom (no pressure )
https://barbieripnk.hu/
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #165078 üzenetére
sprintelgetés? őőő... én olyat egyikkel sem szoktam
Most sajna nem tudok átülni a Ninerre, hogy igazán összehasonlítsam, de azért a Ninerrel kicsit hatékonyabban lehet megtenni ugyanazt a távot. De nem állnak olyan borzasztóan távol nekem. Aszfalton meg kifejezetten nem szeretem egyiket sem Jó, túl lehet élni, de kicsit szenvedés ott az egyenes kormány, állandóan így-úgy pakolom a kezeimet, a fékkart fogom, tenyérélemmel támasztok, valahogy túlélem, de érzem, hogy nem az igazi. Ez nyilván nálam is változna, ha sokat csinálnám, de keresi a kezem a természetesebb állást. Egy nagyon "flared" gravel kormány lenne talán az ideális, csak nem olyan borzasztó széles, mint ami volt (beszámításból került hozzám, 46 centis volt fent).
Ahogy a kinézetén látszik, szerintem a használatában is megvan hogy máshol van a hangsúly. Kezdjük azzal, hgy pl. egyetlen kulacstartónak van rajta hely, én már gondoltam rá, hogy egy bilincsest, vagy nyeregpálcásat kéne venni rá, ha az ember szó szerint túrázni megy vele, akkor azért 1 kulacs az smafu. Szerintem neked egy 120-at mozgó hardtail kell, nem egy 140-es Mint ahogy valójában nekem is, ja, és 2,6-os gumik, de 29-esben
Már el is indult a vezérhangya, hogy oké, végülis van két tök jó biciklim, nem az egybegyúrásukon kéne agyalnom, hanem használni ami van, de pl. ha feleségem megkapja a Rebámat, akkor a merevvillában lehet hogy elférne a 29x 2,6 ... hmm...Ja, ez kicsit más téma, de ha már felniszélesség, és mostanában is sokszor előjött: nos, nem vagyok rá büszke, de nemrég 17-es belső szélességűre raktam fel a 2,25-ös SCH Black Jack-et. Rosszul emlékeztem a felniméretre. Leesni nem fog, bár nyilván ideálisabb lenne szélesebben, minimum 21-esen. A 2,6-os is talán elviselhető volna 25-ösön...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #165073 üzenetére
Az utolsó csepp a múltkori túra volt, amit totál Garminra hagyatkozva mentünk, ott döntöttem el, hogy ez kell nekem. Én is totál ugyanarra járok, részben a szűk idősáv miatt, amikor tudok tekerni, részben pedig a helyismeret hiánya miatt. A Garmin navija nagyon jó, nem csiganyálas, ennek ellenére azért 3-4 nyom találkozásánál vagy ahol párhuzamosan indul több nyom is, oda kell figyelni. Viszont, ha letérsz útról, akkor bármelyik kijelzőn is vagy, marha gyorsan szól, hogy off couse. Ha van betöltve előre tervezett út (navi), akkor bármelyik lapon is vagy, előtte 200 méterrel felugrik, hogy majd fordulni kell X méter múlva, ez számol vissza folyamatosan időt és métert is (de amúgy van külön lap a mapnek is, azon végig látod magad, ide pedig ugyanúgy lehet tenni pár infót ezen kívül pl.: HR+pedálfordulat).
Az eredeti útvonal amúgy a végére hagyta volna a két legdurvább mászást, mi azzal kezdtünk. Ehhez nem kellett a maphez nyúlni, pusztán a navi indításakor azt választottuk ki, hogy ne a kezdőhelyhez vigyem, csak induljon a ride, így mikor becsatlakoztunk az útvonalba, már mutatta is, hogy merre tovább (ez tök jó funkció). Mivel a vége sem ott volt, ahol az eredeti útvonalnak, ezért fent (Kövestető) nyomtunk egy back to startot és azonnal kikevert egy útvonalat oda, ahol indítottad a sessiont, ez is igazán hasznos funkció. Ami a másik kedvencem még, hogy látod előre mikor jönnek durva mászások, milyen messze vagy tőlük és amikor mászol, akkor folyamatosan láthatod, hogy mennyire komoly részen vagy, mennyi van még hátra (szint, méter + látod az emelkedést is), így tényleg rohadt jól be lehet osztani az erődet (erre a kijelzőre is ki lehet rakni pluszban a HR-t, meg a pedálfordulatot, bár nekem az utóbbi még nincs fent a bringán).
Szerintem az akku is parádés, 50%-ot merült (olyan 8,5 órát ment). Ami nekem szintén fontos, hogy jönnek rá az emailek, hívások, sms-ek, nem kell a táskában kotorászni, hogy fontos-e vagy sem (van pár automata válasz is, azt még nem találtam meg, hogy hol kell szerkeszteni). Tud riasztani is előre beállított személyeket esésnél, ez is hasznos, ha egyedül tekersz. Még nem próbáltuk, de szintén szimpi: Group Track funkcióval láthatjátok egymást a térképen, azt hiszem valami 16 km a hatótávja, szóval nem kell minden fordulóban bevárni a másikat, tempós lefelét végig lehet küldeni megállás nélkül.
Röviden ennyi, de ha van még kérdésed, akkor igyekszem megválaszolni.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #165080 üzenetére
Nekem xc-n is csak egy kulacstartó van, szal egy másik bringán az 1 tartó nem lenne visszalépés . Szerencsére rengeteg a forrás felénk, így egy 850-1000ml kulacs elég. Akkor gondolom nincs olyan hatalmas különbség ebben, mármint nem sokkal nehézkesebb a Vitus, de azért nem véletlenül lyukadtál ki ott, hogy mégiscsak a kettő között kéne valami, 68 fokos fejcső, 2.6" gumik, 120mm rugóút... Sajnos ilyent én nem próbáltam, de így "vakon" én is úgy érzem, hogy talán ilyen bringa lenne nekem is a teljesen tuti.
Más: ezt látva rögtön kimentem meglesni megvan-e még a bringám
Más 2: most jött szembe ez a videó, anno itt én nem mertem lejönni xc-vel, sok helyen "pushbike" volt, azóta kerüljük a helyet . Cserébe ahol ezek felfelé tolják, szerintem én végig tekerném
Toobee: amiket leírtál az enyém is tudja, kivéve azt a Group Track-et, az jó lehet
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #165079 üzenetére
Mariborba még megyünk vissza a hónap folyamán többször is, vettünk havi szlovén autópálya matricát, hogy azzal már ne kelljen foglalkozni. Mostanra elérték, hogy az 1 napos menetben elérhetők közül ez a kedvenc parkom.
Aztán majd, ha lejár a matrica és lehet menni jönni osztrákok és szlovákok felé, akkor arra is színesítjük a palettát.
Szóval ha tervben van a Pohorje Bikepark júniusban szólj, lehet, hogy összefutunk. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #165067 üzenetére
Sok mindenen múlik,nem hiszem a diétája miatt lett volna erősebb. ...amúgy meg írnak arról az étrendről is jót meg rosszat,ami csak belefér.
jjeahh...ott volt egy lány is!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #165079 üzenetére
Hogy néz ki egy ilyen kör? (ne a stravan,mert azt nem látom. ) Bár ma még úgy tűnik újra nagy sár lesz,sok esőt mond addig.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #165085 üzenetére
Ja, de 2 generációval régebbi, ezért butább.
Hasaggymeg: ja, de hintalóval
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
cibus
aktív tag
Hali, kaptam egy ilyen ajánlatot, 140, szerintetek?
"Corratec cross trekking Német mínöség Shimano deore deore xt felszereltség Shimano hydro fékek Integrált hajtás állítható lockolható villa duplafalú szegecselt kerekek Schwalbe gumik 27seb Én 185cm magassággal használtam (188 vagyok)
28" kerék Igazából az 29 Csak 28nak hívják,
Semmi baja a bringának.Nem hadználom ezért elado
ez egy nagyon jó kis gép ár-érték arányban.
Nem intersport,dechatlon hervis kategoria Új ára 950Euro
Elől 180 hátúl 160as tárcsa új bejáratós fékbetétek
Szóval ez egy jól felszerelt,nagyon jó álkapotban lévő trekking lenne.Ára 140ezer és ezvalja"Ha esetleg kell még fotó bármiről irj - miről kérjek még képet, mit kérdezzek még meg esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
manager2220
tag
válasz manager2220 #165024 üzenetére
Tudtok ebben segíteni légyszíves?
-
Kempetlen
tag
válasz cibus #165088 üzenetére
Hülyeséget írt, mert 28-as kerék, amit 29-nek hívnak monti esetén a gumi ballnossága miatt. De a trekkingeknél nincs semmiféle 29-ezés.
Egyébként jó ajánlat lenne, ha lenne benne valami értelmes villa is. Nem véletlen nem emelte ki a leírásában. Az állapotáról pedig mit sem látni így. Ha már ki van kopva a hajtás, akkor 100-nál többet én nem adnék érte, főleg noname kerékagyakkal.
Plusz azt is vedd figyelembe, hogy ez a gumi rajta lájtos terepre jó, aszfaltra nem tökéletes. Azt is érdemes venni, ha aszfalton használnád.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Toobee #165081 üzenetére
Köszi szépen a részletes leírást, sajnos elég jól hangzik a dolog.
Elméletileg trailforksal is össze lehet kapcsolni és akkor jelzi a mapon a traileket (ami fent van a honlapon) és oda is navigál.Én azért vennék egy rendes navit, hogy normálisan lehessen vele túrázni (+ Training Peaks kompatibilitás, Strava live segments stb.). Igazából most érzem, hogy tavaly mennyire gyenge voltam és milyen hamar elfáradtam, mert nem volt igényem a navigációra.
Egy sima normál, már ismert 30-40km-es körre, ami emlékezetből megy, tökéletes a Bryton. Mindent látok a kijelzőn amit szeretnék.Szerencsére már eljutottam arra a szintre, hogy egy 60-70 (akár nagyobb) túrát is be merek vállalni, de navi nélkül elég hamar kifogyok az útvonalból. Bohóckodtam egy darabig a túra térképpel, meg telefonnal, de nekem nagyon nem jön be.
Még az ára miatt kicsit zsidóskodom szerintem, aztán beruházok én is egy kit-re.
-
Kempetlen
tag
válasz manager2220 #165024 üzenetére
Súlyfüggő, hogy mit bír ki fékezésileg túlhevülés nélkül. A trekkingek, és főleg az ilyen 200 ezres verziókba épített trekking teleszkópok viszont gagyik mint állat. Hamar kikotyogósodnak stb. Nem terepre valók, nincs elég rugóút (a 63 mm helyett 100 kell legalább), nem stabilak, szétcsavarja a leggyengébb tárcsafék is a gyenge kis becsúszóit.
Jól látod, hogy érdemes telót cserélni, de én az alapot gondolnám újra a helyedben. Inkább vennék egy 29-es montit használtan ugyanennyiért, már eleve használható teleszkóppal, vagy valami hasonló gépet újonnan, aminek legalább a váza és a váltói kb. rendben vannak, és amire idővel költesz majd, hogy belekerülhessen egy Rock Shox Recon (80 ezer). A trekking kuka kategória, az csak kirándulni meg városozni való.
[ Szerkesztve ]
-
Kempetlen
tag
válasz cibus #165093 üzenetére
Nem, ez is trekking, ugyanazokkal a hátrányokkal. Sokkal inkább Rockrider. Ez pl., ennek 100 mm-es a rugóútja, és legalább nem egyből telócserés. 140-ért nem kapsz újonnan olyan bringát, ami a kívánalmaknak eleget tesz és egyben marad egy hónap után is. Használtan viszont a 140 teljesen korrekt, keresgélni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Kempetlen #165090 üzenetére
Nem az az egyetlen hülyeség amit ír,ezt pl. értelmezni sem tudom "Én 185cm magassággal használtam (188 vagyok)" ...a heJesírásról meg ne is beszéljünk.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kempetlen
tag
válasz Hasaggymeg #165095 üzenetére
Igen, gyanús, hogy nem is magyar az illető (és sosem volt tulaja a gépnek).
[ Szerkesztve ]
-
Kempetlen
tag
válasz Hasaggymeg #165095 üzenetére
Egyébként a 188 cm-es rész szerintem cibus kiegészítése.
Közben teljesen összekavarodtam, hogy a két ugyanolyan avatarú kollega közül kinek mit írtam. Vááá.... Pedig annyi ocsmány avatar választható itt a PH-n (kivéve persze a holló-varjút), de mindig egyszerre bukkannak fel ugyanazok.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz cibus #165088 üzenetére
Kérj közeli képet a lánctányérokról, fogsorról ahol látszik szépen a fogprofil oldalról!
Kerékagyak az nem dealbreaker szerintem, gurulni gurul, csak szervizelni lesz szívás pár évente egyszer, vagy ha nem tömített akkor sűrűbben. Nagyon el kell tálalni a gyenge minőségű agyakon a csapágyhézagot - amit sokkal könnyebb egy jó minőségűnél - és akkor sokáig jó lesz ez is.
A villa az szintén nem akkora meglepetés, ezért az árért úgyse kapsz olyat, amiben csak a villa kerül hetvenezerbe.
Ha nincs lerúgva, akkor én elhoznám.
Hajtás kopását derítsd ki, nézd meg van-e bárhol kotyogás, fékek és váltó jól működnek-e (állítsa már be rendesen, ha igényes a bringájára az eladó; igénytelen tulajtól nem vásárolnék), nincs olajfolyás a fék körül, nem kotyog a villa és a becsúszok sértetlenek, finom a teló megindulása és puhán mozog, nincs nyolcas (jó minőségű kerékbe elég nehéz nyolcast verni baleset nélkül, nekem a mostani bringámon még nem sikerült és vagy 7 éve megvan), nincs recsegés/kattogás. Ha jó érzéssel szállsz le róla, akkor hozhatod. Ha viszont van rajta teendő, akkor a tulajjal meg kell csináltatni és rádobni még pár ezrest vételkor max a szervizért. Mielőtt beleszeretsz, de elhozod egy aprósággal amiről később kiderül, h megszívtad.[ Szerkesztve ]
-
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Várpalotáról Székesfehévárra hogyan lehet eljutni kerékpárral aszfalton? Szokott valaki azon a környéken tekerni? Szívesen megnéznék pár alternatív útvonalat (strava és társai) az említett szakaszról (már ha vannak).
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fotók, videók mobillal
- Nintendo Switch
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xbox Series X|S
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Futás, futópályák
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen