Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz jjeahh #165072 üzenetére

    Csak előzetesben reagálok a Vitus versus aszfalt témában: szombaton tekertünk egyet feleségemmel, 37km, 80% aszfalt. Így elsőre azt mondanám, hogy közelebb van az XC-hez a fíling, mint a gravelhez (nem mondok országútit, mert az nekem tulajdonképpen nincs), de ha a héten, vagy máskor jövök vele dolgozni, akkor jobban kialakul majd a kép. Nekem kicsit nem áll össze, hogy miért érzem rövidebbnek, mint az effektíve ugyanolyan hosszú XC-t.. már a max jelzésen túl hátratoltam a nyerget, az előre fordított kormány nem jött be, mert eléggé hülye szögben áll úgy a kormány vége, inkább visszaforgattam normálisabb állásba, de lejjebb tettem azzal a 20-as tárvtartónyival, ami még volt a stucni alatt. Nekem az előre forgatott állásban még zsibbadt is a kezem, de nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget, mert úgyis keveset használom így (aszfalton, monoton módon, és ilyen idétlen szögben meg valszeg soha többet).
    Egyébként nem volt sem "tekerhetetlen", sem rosszul gurulós, az első tányért meg amúgy is 30-asra akarom cserélni a 28-asról, amint lesz rendelésem. Nyomásilag 1.5 bar körül voltam (27,5x2,6 NN, 80 kg).
    Remélem az alacsonyabb kormány javít a rövidség érzésén, nem brutális, de szerintem 80-as stucnit simán rakhatnék rá.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák