- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen notebookot vegyek?
- GoPro Topic
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
Hirdetés
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #9074 üzenetére
Titkon remélem, hogy mégiscsak meglesz az eleje 24h-ig... Gyűlnek a népek rendesen most.
Ide jön valaki esetleg? Tour Deseda 10 órás montis váltóverseny Ha minden jól megy, lány párosban indulunk. Életem első versenye lesz, muszáj megpróbálni végre. Már csak azon gondolkodom, hogy montival vagy cross-szal érdemesebb-e indulni. (fejvakarós smiley)
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
Thyb
senior tag
válasz tr00p3r #9170 üzenetére
Igy van, jópár kanyar van még, ahol vagy tuléled vagy nem.
Ha ugy vesszük az összes kis utca ilyen amely kiér a főutakhoz, mert senki nem figyeli azt, hogy te a kerékpáruton haladsz, hanem csak azt, hogy milyen forgalom van a veled párhuzamosan haladó főuton.
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
-
rii
nagyúr
válasz tr00p3r #9170 üzenetére
igen. az Andrássy az halál ... meg viccosztály egyben
a videón szerepel a Budai kerékpárút - Halász utca, mindennap arra megyek el,
szinte mindig ki kell harcolni, hogy át tudjak menni rajta.
hétfőn meg kedden keresztbe áll rajta két beragadt autós.
mind a kettő esetében jó rágyorultam, majd 5 m-es fékcsikorgás. beszorult ilyedt fejet vágnak a barmokpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz tr00p3r #9184 üzenetére
a kesztyût én már nem is nagyon értem, az az igazság.
a régi versenyen az a hosszú szalag izé, amit rá kellett tekerni, az vízhólyagot csinált a kezemre, vagyis tenyeremre, a 4-4 -et. (vagy az az ásától volt? márnemtom)
de a mai gumi izé, ami a kerómon van, 2 éve egy vízhólyagom se volt.talán taknyolásnál volna értelme? persze akkor a "ciki"-bukónak is, meg a "laza nem tudok már lenni"-bukónak inkább
Ariadne-hoz csatlakozva térd és könyökvédô megfordult már a fejemben ... elég egy csattanás és máris fájó lehet a hiánya ...
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz tr00p3r #9188 üzenetére
én csak a "húdekerósan akarok kinézni"-style emberekkel kapcs. mondtam, hogy nem is értem a kesztyût (-:
amúgy megfogtál, lehet én is beszerzek valamit kézre. vagyis van, csak nem hordom. ilyen vágottujjú. kár, hogy olyan felszerelés nincs, ami nem ilyen mûanyag cuccokból áll, de esés ellen véd. napszem meg nekem is tök jó lenne a bogarak miatt, de már a sapek is zavar(t eddig) a kerózásban
olyan vadászrepülôs satyek lenne jó (-:
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #9196 üzenetére
Nyikorogni nekem is szokott az spd, de a hang rendszerint nem a csapágyból jön, hanem a karmok, rugók, std, szóval a külső mozgó elemek felől. Le szoktam takarítani, majd könnyű olajjal bekenem (befújom) és elhallgat.
Első nekifutásra szerintem te is ezt tedd, aztán ha ezután is csinálja, akkor lehet gondolkodni a szétszedésen, ami nem lesz egyszerű, mert a zárócsavar elég spéci kialakítású."Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #9200 üzenetére
Nem tudom, hogy kinek mi a kényelmes, de a lánchoz nem szeretem a spray-olajozókat. Lehet, hogy ügyetlen vagyok, de nem igazán sikerült eddig egyszer sem normális módon adagolni. A sűrű olaj láncszemenkénti csepegtetésének vagyok a híve.
Ami eddig bevált: Cross Country Wet (Finish Line), TF2 plus (Weldlite), illetve a Motorex Dry és Wet verziójú láncolaja. A száraz körülményekre ajánlott olajok nálam is gyorsan kopnak, de mondjuk így működnek (kopás közben viszi magával a szennyeződést is).A CC versenyzők alkatrészválasztási filozófiáját szerintem azért módjával kell átvenni. Ha náluk valami csak egy szezont megy, akkor egy szezont megy, nem olyan nagy tragédia, mert könnyebben hozzájutnak másikhoz (ill. a szervizelés is jobban megoldott), mint egy hobbi bringás. Néhány saras verseny után ha nekik oda a lánc, a hajtómű, fékpofa, fogaskeréksor, felni, stb. hát egye fene, de én személy szerint nem akarok (nem tudok) súlyos (tíz)ezreket fizetni a gyorsan amortizálódó alkatrészek cseréje miatt...csak azért hogy 20-30-40 dekával könnyebb legyen a bringám...szóval nálam marad ezért marad a "nehéz" tárcsa.
A Manitou villák kategorizálásához sajnos nem tudok hozzászólni .
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #9206 üzenetére
Természetesen lehet kapni külön is. Rendszerint a zárókupakhoz adják.
A másik villában én benne hagynám, így sem neked, sem az új tulajnak nem kell bíbelődnie vele ha ismét használatba kerül."Aki szívből él, az élből szív"
-
Jancsi
aktív tag
válasz tr00p3r #9206 üzenetére
Lehet kapni, vidd el valami szervizbe, ott szépen egyenesen beütik, de inkább használj HeadLock-ot, ez csak összehúzza a csapágyakat meghúzod a stucnit, kicsit nehezdebb, de összehúzás után akár ki is veheted.
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #9210 üzenetére
Csak annyi, hogy a felső csavar nem 3-4 centis, hanem kb. 20 és nem a villanyakban lévő dió furatába megy bele, hanem a villanyak aljára felfekvő fémrúdba.
Mikor ezt meghúzod (hogy a kormánycsapágy ne lötyögjön) és a stucni csavarjait meghúzva rögzíted azt a villanyakon, akkor ki is szedheted, hiszen ennek a továbbiakban nincs szerepe ha a kormányfej tisztességesen rögzítve van (hiszen nem fog szétcsúszni).
persze kiszedni nem szokás, hiszen senki nem szeret átbámulni a villa nyakán
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Jancsi
aktív tag
válasz tr00p3r #9210 üzenetére
Nem tudom pontosan, 2-3k körül lehet szerintem. Szépen összerakod a kormánycspágyat, hézagolókat és a stucnit, a hosszúkás piros hengert a villanyak aljába rakod ( a kerék felöl), a zárókupakot és a menetes szárat pedig a villanyak tetejére a stucnira, majd addig tekered amíg kellően szoros nem lesz, akkor meghúzod a stucni csavarjait és akár ki is veheted a head lock-ot. Később még jóljöhet ha carbon nyakú SID-et veszel.
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #9252 üzenetére
Én még a Vadász utcában vettem vagy 2 éve (most hirtelen nem jut eszembe melyik bolt van ott), de az eBike-on is kapható.
Viszont első kerékre tényleg nem célszerű felrakni (oda a párját, a Dart-ot ajánlják), mert pl. aszfalton nagyon szeret oldalra kolbászolni.
Oké, hogy nem is aszfalton kell használni, de amíg elértem vele a terepet, szétidegesített"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #9259 üzenetére
Corratec? Az lesz az
eBike-on itt találod.Panaracer Dart, első kerékre, a Smoke mellé szokták ajánlani. Az elkolbászolás alatt pedig azt értem, hogy nem tartja az irányt (mármint a Smoke az első keréken).
Oké, elvileg jó a hét.
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
rii
nagyúr
válasz tr00p3r #9260 üzenetére
senki új bringáját nem irigylem mivel nekem most nem(sem) kellene új ...
csak mindig megelôpdôk , bár az idô múlásával már egyre kevésbé ... de folyton ráklikkelek, hogy "ejha, meg tyûûû...."
elvégre is ez egy nagy hír (-:
nekem majd a vízhûtésem készül el 2 év anyagbeszerzés, és vásrolgáatás után
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #9295 üzenetére
Sram oldalán van ez a Service Guide. Az utolsó előtti lapon van egy táblázat.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #9363 üzenetére
neked bevált a Syncros nyereg?
kár, hogy a nyergeknél nem lehet valamilyen exact módszerrel meghatározni a megfelelőséget...profi csapatoknál lemérik az ember ülepét és adják a megfelelő nyerget, de az átlag ember szintjén marad a próbálkozás
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #9386 üzenetére
Ahogy elnézem a múltkor belinkelt szervíz leírást, a SID-ben hasonló csillapítás és lock van, mint a Psylo XC-mben (Pure Damper).
Nálam ugyanez a helyzet, lehet ugyan forgatni a lock karját, de lezárni tényleg csak a legszélső helyzetben szokott, attól kicsit visszaforgatva már nyit."Aki szívből él, az élből szív"
-
nagyúr
válasz tr00p3r #9386 üzenetére
Jó lesz az úgy, ha a felső csavar feléig ér a nyak, már simán meg tudja fogni normálisan. A kis gumi por/víz védő funkciót lát el, ha szakadt, akkor gyakrabban kell majd takarítanod a fejcsapágyat, hogy ne koszolódjon el, ne rágódjon be.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tr00p3r #9409 üzenetére
Ja, hogy ja. Csak, mert itt mintha 2003-ast emlegettél volna.
A 2002-es pürés CIT-es, szal a kompresziót tudod állítani egyre keményebbre, a végén meg ugye lock-ol a telót, de a beszámolók szerint elég éles az átmenet.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
rétisün
veterán
válasz tr00p3r #9437 üzenetére
arról nem beszélve, ha megállt az autós a zebránál, hogy átengedjen, a másik sávban vele párhuzamosan közlekedőnek kutya kötelessége (lenne) ugyanugy megállni, nem pedig simán továbbhajtani a már álló autó mellett, esetleg legázolva az éppen áthaladókat.
csak sajna sok autósnak mintha szelektív látása lenne, ami a bicajosokat illeti, ugy értem mintha ott se lennénk.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #9437 üzenetére
Pont ilyet láttam pár napja, csak gyalogossal. Kétsávos út, zebránál gyalogos toporog, előzékeny autós megáll, gyalogos elindul, másik autó másik sávban dönget, gyalogos visszaugrik
Én már messziről láttam, hogy gubanc lesz (a lassítás jele sem látszott a másik autón), lelkileg fel is készültem a csattanásra, de szerencsére megúszta a gyalogos.rétisün: nekem van olyan ismerősöm, aki rendszeresen kerékpározik, de amint átűl a bádogkasznijába, rögtön elfelejti, hogy hogyan is kellene viselkednie a gyalogosokkal, kerékpárosokkal...és ez azért elszomorító
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
tr00p3r
őstag
válasz tr00p3r #9484 üzenetére
Valamit elfelejtettem!
Volna most jó áron egy 2006-os SID Team eladó. A tulaj szerinte 5000 km van benne, de külsőleg és műszakilag tip-top állapotban van. Áprilisban volt olajcserén és karbantartáson . 53K-ért adná a srác.
Nálam meg van ugye a 2002-es SID SL. Ismeretlen az előélte, de annyit tudok, hogy tavaly nyáron volt generálon a Nellaban. Ezt még nem fizettem ki, vehetjük úgy is, hogy próbán volt nálam.
Megérné azt kis plusz pénzmagot a 2006-os SID TEAM? Ranglétrán feljebb van az SL-nél. A SL-nek 17,5-cm a villanyaka és úgy gondoltam kényelmes, de most a túrám után érzem, hogy a tricepszeim rakoncátlankodnak és a nyakizmom is hátul merevebb a szokottnál. A TEAM nyaka kerek 20 cm.
Tanácsok, tippek, érvek és ellenérvek??
Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Suzuki topik
- Politika
- Ukrajnai háború
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Lenovo P1 Gen2, 15,6" FHD IPS, I7-9750H CPU, 32GB DDR4, 1TB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10, Számla,
- RGB MAGYAR ! ASUS ROG STRIX GL703 - 17.3"iPS , i7, GTX1060-6, 16DDR4 / 256 NVMe +1TB +garancia +SZLA
- ASUS TUF F15 FX506- 15,6"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11 - 2 év garancia
- HP Z620 és Z820 dupla processzoros gépek, akár E5-2690v2 20 mag, i7-11700 erősség 64 Gb RAM
- Új 2K Gamer PC Ryzen 7 5700X/ RTX 3070 8Gb/1Tb M2/2x8Gb Fury DDR4 3200Mhz/700W 2-3 Év Gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen