Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #27070592

    törölt tag

    Sziasztok!

    Egészen a múlt hétig elégedett SL500 júzer voltam. Aztán egy bekapcsolásnál ilyen képernyő fogadott:

    Fasza. Újraindítással is ugyanaz a sztori: gond nélkül bebootol a gép, működik az ujjlenyomatolvasó, minden, de a kijelzőn csak egy kásás zanzatömeg van. Kijelzőcsere? Tavaly vettem a géphez plusz két év szervízgarit, 16k-ért, ami elvileg aktív.

    Fölhívom a lenovo helpdesket, egy nagyon lelkes csajszi veszi fel, kb 5 másodperc alatt kideríti hogy a gari érvényes, melyik szervízbe akarom vinni a gépet? A központinál maradunk. Egy óra múlva közlik a szervízben hogy garis kijelzőcsere lesz, átfutás átlag 5 munkanap, emilben értesítenek ha kész. A hatodik napon jön a mail, elvihető a gép.

    És most itt ülök a kívül belül pormentesített, új lcd-s SL500-am előtt. Mindezt csak azért írtam hogy öregbítsem a lenovo (ibm) legendásan ügyfélcentrikus hozzáállását. Nem hittem hogy létezik ilyesmi a mai Magyarországon, maximális respect.

    Másrészt, nem tudom mennyi lett volna egy display-csere, ha ki kell fizetnem, de szerintem a gari-bővítés rendesen visszahozta az árát.

Új hozzászólás Aktív témák