Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tsebacsi

    nagyúr

    válasz zsolti75 #122691 üzenetére

    Életemben nem hallottam ekkora butaságot, hogy egy Think, Onsite premier garis gépre GLS futár menjen :C
    Alapból telefonon kellene bejelentened a hibát a Premier supportnak.
    Ha ehhez nincs kedved, akkor egy Think szerviznek, ők eldöntik a leírásod alapján milyen alkatrész kell és kimennek megjavítani.

    A Precision-omnál is így volt. Nincs ezen semmi meglepő, nem fog egy szervizes sem autózni egy napot 1db gép miatt.

    Totális képzavarban vagy, egy Dell Precision Onsite garis gép esetében is helyszíni gari van, ha Balatongyörökön vagy, akkor bizony oda megy a technikus.

    Megértem, ha a 4IG-nél azt szeretnék, hogy minden gép pemier onsite (nem is tudom mennyi) 3 vagy 4BD gari lenne, mert az jobban fizet, és a szállítás(futár) idő meg nem számít bele, szóval simán teljesítik.

    Megint mi van? Dell esetén minden sima NBD és annál feljebb lévő gari Onsite-os...
    Lenovo esetén tudtommal minden Premier/Premium gari Onsite-os. Miről beszélünk megint? Hogy Téged átvernek vagy Te ragaszkodsz valamihez??? Kivel szoktál javíttatni? Biztos nem a 4iG-vel!

    a 3-4BD gari alatt 3-4year Next Business Day garit érted? Az új Dell gépek 99%-ra már most is NBD gari van csak, megszűnt a Carry-in.

    Naná hogy jobban fizet a kiszállós javítás, de macerásabb is, és több melót kíván, mint a 10+ napos Carry-in/Depo garancia, és ha nem jó az ügyfél hibaleírása vagy nem oldja meg a hibát a vitt alkatrész akkor megint mehetünk oda, ezt a fiúknak inkább fáj, mint hogy a cégnek szar vagy jó lenne.

    [ Szerkesztve ]

    Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

Új hozzászólás Aktív témák