Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz ACE- #82653 üzenetére

    Én arra értettem a gari vesztést hogy bármi olyan megoldás amit fentebb javasoltunk látható sérülést okoz, ami gari vesztés. Természetes hogy ha Ők oldják meg akkor marad a Gari.
    Szerintem is vidd vissza Alza-nak, ők majd visszaküldik Intelnek, akik 1az1-ben cserélni kéneegy vacsi újra a polcról, ezt meg leselejtezik aztán a szervízből valamelyik mókus hazaviszi és ingyen van egy gépe...

    Persze ez csak akkor lesz így ha nem fogják Rád, hogy az első mozdulatoddal Te tekerted túl, mert rossz irányba próbálkoztál és user errorért ők nem vállalnak felelősséget, mert hát lehetetlen hogy a robot ami 100000%-os az túl húzza, tuti.
    De hát ilyet Európában nem csinálnak az ügyféllel...ja várj mi a balkánon vagyunk. : O

    Mint anno a PCX-esek is kitalálták hogy a gyártók képtelenek gyárilag hajlott proci tüskékkel ellátott alaplapot leszállítani és ha valaki tüske hajlott alaplapot akar gariztatni, akkor levesznek a polcról 10 vacsi új bontatlan csomag alaplapot és ha csak 1 is akad köztük ami tüske hajlott akkor ingyen cserélik, ha nem találnak köztük akkor meg tuti user error.

    Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.

Új hozzászólás Aktív témák