Hirdetés

2012. május 28., hétfő

(#251) Speed válasza Zájec (#248) üzenetére

Speed
(PH! addikt)

Jaja szükség is lesz rá elhiheted nekem :D :R

\\\--->>> HUN eXtreme OC Team <<<---///

(#252) Zájec válasza Speed (#251) üzenetére

Zájec
(PH! kedvence)

gondolom...más mint ami eddig volt ...
De a p45-nél is jó úttörő voltam :D , szóval szorgalmas diák vagyok :B
olvasgatom a tapasztalatokat mindenhol,, ismerkedek a dolgokkal...
csak lenne már meg a ramom , igy bekapcsolni se birom a gépet.... :(

(#253) SimonYana válasza Zájec (#252) üzenetére

SimonYana
(PH! addikt)

Milyen ramra vársz?

® SimonYana ®

(#254) Speed válasza Zájec (#252) üzenetére

Speed
(PH! addikt)

Nagyon sokat segit a dolgokon ha az ember nézelődik kémlelődik én is sokmindenre jöttem rá :C
Hihi én is kezdetben kölcsönrammal működtem 1 hétig ugylátom mindenkinél ez a probléma :DD

(#255) Speed

Speed
(PH! addikt)

Hihi megjött az F5a beta biossal is a 22-es szorzó nagyon prima : 21,5 :DD 22 :))

[ Szerkesztve ]

(#256) SimonYana válasza Speed (#255) üzenetére

SimonYana
(PH! addikt)

Neked meg jött,de nekem nem.
Legalábbis én nemtaláltam. :F

® SimonYana ®

(#257) Speed válasza SimonYana (#256) üzenetére

Speed
(PH! addikt)

Biosban bemész a Advanced CPU Features-be és ott Enabled-re állitod ezt a sort
C3/C6/C7 State support :

Igy elvileg mennie kéne de nekem csak az F2-ővel meg az F5-el volt :U

(#258) SimonYana válasza Speed (#257) üzenetére

SimonYana
(PH! addikt)

C3/C6/C7 State support : Enabled
Értem és köszönöm! :R

Mit tudsz az alábbiakról?
Állítólag ezelőtti lapokban
CPU Clock Drive : 800mV
PCI Express Clock Drive : 900mV -on
kellett lennie és bios frissítés után vissza rakja 700-700-ra.
Van valami infód?

PCI Express Frequency(Mhz)
C.I.A.2 : Disabled
CPU Clock Drive : 700mV
PCI Express Clock Drive : 700mV
CPU Clock Skew : 0ps
IOH Clock Skew : 0ps

® SimonYana ®

(#259) Speed válasza SimonYana (#258) üzenetére

Speed
(PH! addikt)