Hirdetés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Mély kínai kapcsolatai vannak az Intel új vezetőjének
- Otthoni időjárás-állomás
-
PROHARDVER!
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Firehand
tag
válasz
Turbobacsi #37835 üzenetére
Uhhh bocsánat tényleg igazad van. Rosz helyre írtam.
-
Firehand
tag
válasz
Silent77 #37833 üzenetére
Most válaszoltak.
Legközelebb inkább itthon veszem meg szerintem, mert nem olvastam el a garancia időt... (ami csak 1 év) itthon pedig 3 év lenne ha jól tudom a sávos garancia miatt.
Én fizethetem a kiküldést Lengyelbe, már ha addig nem törik össze a csomagot...
Még nem néztem hogy mennyi lehet hozzá egy motor, de a Mo-i szervizzel [link] beszéltem és azt mondta hogy ez új típus, teljesen más a motor mint a régiekben és számolhatok rá egy 40.000-et szerinte.
Nem lehet kérni a Geekbying-tól, hogy inkább nekem postázza el a motort amit inkább en belerakatok?
Your item will be covered under our one year warranty policy.
You can learn more about our policy here: https://www.geekbuying.com/help/customer_service/return_policy
How about return the item back to our Poland warehouse for repair?For repairs, it will take between 15-30 business days depending on the item and the manufacturers stock of the spare parts.
Items should be returned at customer's cost, while GeekBuying will pay for the shipping fee of sending the repaired item to customer.
Thank you for your understanding.Best Regards
Geekbuying Customer Service Department
Working Time: Mon. to Fri. 9:00 am- 6:00 pm GMT+8
CES 2024 :https://promotion.geekbuying.com/promotion/ces_2024
UP TO 60% OFF ! Explore Innovation & Exclusive Deals. -
Firehand
tag
Sziasztok.
Vettem egy Roborock S8 robotporszívót tavaly 03.20.-án, viszont elromlott, mert nem forog a Lidar fej.
Indítottam egy tickettet...01.16-al -válaszoltak is rá 01.17-én, ebben kértek egy videót a hibáról, elküldtem 01.18-án majd visszaválaszoltak 01.18-án, hogy 48 óra múlva keresnek, azóta csend van.Kell e izgulnom, a garanciás ügyintézés miatt?
-
d.beni
aktív tag
Sziasztok!
Gshopper-ről rendeltem telefont. 2 hete Feucht-ban van a csomag. Ez azt jelenti, hogy lenyulták gondolom...
Hogyan tudom vissza szerezni a pénzemet? Az eladó nem ír vissza se a gshopper... Simán bankkártyával fizettem.
Esetleg a banknál próbálkozzak?Köszi mindenkinek!
-
bul07
nagyúr
Csinálnak még pár lehúzós kört
-
viktorhu
veterán
Láttátok, hogy ébredezik a Gearbest oldal? Egyelőre ha a global englisht választom, akkor átirányít az olaszra, de úgy tűnik, készül valami.
Szerk: be is lehet lépni, és látszanak a régi rendeléseim.
-
RVR400
veterán
Most akkor megy vagy nem megy a Gearbest?
-
tutikatuti
csendes tag
Teljesen jó a rendelés Goboo.com-on. Korábban Poco F3-at rendeltem tőlük. 7 napon belül megérkezett.
Most is rendeltem tőlük egy Xiaomo 11T Pro-t. ( Úton van )Üdv
-
anadroid
senior tag
A BG is kezd elqrwulni. Visszavágott egy csomó megrendelést, volt, amit két nap után, a többit már 10 percen belül. Indoklás: bizonytalan pénzügyi rendszerből fizetek (ilyen szerintük a PayPal, a Vivid, a Curve, a Revolut és a Zen. Ugyanis ezekből fizettem, és nem először). Legutóbb egy évfordulós rendelés lett visszadobva, de azt eddig még vissza se fizették. Gondolkodom, hogy rájuk uszítom a bankot.
A móka az, hogy a barátnőm fiókjából ugyanazok a cuccok (más címre) simán megjöttek, ugyanazokata pénzforrásokat használva.
-
anadroid
senior tag
válasz
Degeczi #37798 üzenetére
Én próbának egy angol és egy spanyol regény elejét, meg egy filmfeliratot adtam fel neki, engem meggyőzött. Beágyazott mondatszerkezetekkel is elboldogul, ami a magyar és az indoeurópai nyelvek logikai különbözőségeit figyelembe véve igen komoly dolog (bár a többszörösen egymásba ágyazottnál azért néha elveszti a fonalat).
-
Ciccuka
veterán
-
Ciccuka
veterán
Régen a DX-n kívül volt vagy 10 is, most se lehet másképp csak keresni kell.
-
Ciccuka
veterán
-
Degeczi
nagyúr
És akkor itt a tényleges vég is...
-
Ocean
tag
Hát érdekes, hogy így hagynak földbe állni egy ekkora áruházat.
Én aztán tényleg százezreket költöttem el náluk, több porszívó, telefonok, okosórák, számtech cuccok, a jó ég tudja, felsorolni sem tudnám mennyi mindent vettem itt az évek során.
Nem volt gond semmivel, minden megérkezett, minden működött, egyetlen egyszer volt egy garanciális ügyintézés, de már nem gyártották a terméket, csere nem jöhetett szóba, de pénzben teljesen korrektül kárpótoltak.
Még tavaly is, a covid ellenére korrektül ment minden.
Ám azóta valami megváltozott, amit idén művelnek, az minden, csak nem szolgáltatás.
Két rendelésemet 6 hét után sem sikerült postára adniuk, közben kértem a maradék pénz kiutalását is, a jegyek feladását is letiltották, max a chatbottal lehet szerencsétlenkedni, szóval katasztrófa minden. Épp most zajlik az utolsó rendelésem töröltetése, és a maradék pénz kiutaltatása, én végeztem a Gearbest-el... -
Meló2
friss újonc
Én ráfáztam velük. Még októberben rendeltem tőlük, ami azóta sem jött meg. Mostanra már több hibajegyet is nyitottam, mert volt, hogy valamit azzal zártak le, hogy továbbították a szállítónak, aki visszaigazolta nekik, hogy elküldte a rendelést. Nekem semmit. Aztán nyitottam egyet, amitben pénz visszafizetést kértem, persze ez nem történt meg, de lett egy élő ember a tulsó oldalon. De most már ennek is több, mint egy hónapja, a legutolsó válaszában azt írja, hogy nem kapnak választ a külső partnerüktől.
-
Beni2360
félisten
válasz
szabi__memo #37789 üzenetére
Tavaly Augusztusi vásárlásnál 75 munkanapon túl tudtam nagy nehezen fenyegetéssel a pénzemet vissza kapni.
De ez egy már lepukkant áruház és nem eladó ahogyan írtad. A Paypal meg 180 nap vagyis fél év a védelem.
Biztosítást fizettél? Én már és sok mindenki lehúzta a rolót náluk. Cseszegetni kell őket folyamatosan.
De a ...YP nem igazán követhető. 4 éve még volt logisztikai raktárjuk Vecsésen ma már nem tudom, hogy vannak-e még. Felejtsd el az áruházat amint vissza szerezted a pénzedet. -
szabi__memo
nagyúr
Sziasztok
Január 11.-én rendeltem, január 27-én kaptam egy tracking numbert. Azóta se mutat semmit.
UDxxxxxxxxYP.
Az eladótól többször vásároltam, decemberi rendelés is normális nyomkövetéssel megjött.
Meddig kérhetek refund-ot? Paypal volt, természetesen -
peestheee
tag
válasz
peestheee #37786 üzenetére
közben okafogyottá vált a kérdésem, felhívtam a dhl-t és elmondták hogy a feladó preferenciája alapján visszaküldik a csomagot vagy megsemmisítik, a vásárlónak nincs pluszköltsége ilyenkor, viszont a rendelés árát a feladóval kell megbeszélnie
illetve az is kiderült, hogy ha a "Terms of trade: Delivery duty paid" szerepel a számlán, akkor az import költségét az eladó már belekalkulálta az árba és nincs további fizetési kötelezettsége a vásárlónak
-
peestheee
tag
sziasztok
DHL vámkezeléssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
27ezer ft értékben rendeltünk amit 2 csomagban küldenek, kb fele-fele értékarányban, és az első csomagot megfogta a DHL és vámkezelést indított.
Ahogy néztem, van nekik egy minimum 6000 forintos sápjuk a 27% ÁFAn kívül. Ez azt jelenti, hogy a 16ezer ft értékű csomagra rápakolnak még 10et..És ha jön a következő csomag, azzal ugyanez lesz a helyzet.
Jól értem a szituációt?
A vámkezelős linken amit küldtek, el lehet fogadni, és el lehet utasítani a vámkezelést, ha elfogadom gondolom ki kell fizetnünk ezeket a díjakat, de mi történik akkor ha nem akarjuk és elutasítjuk, van erre valami lemondási díjuk is, vagy megússzuk az egészet annyival hogy nem kapjuk meg a csomagot, és esetleg az árát is visszakapjuk a kereskedőtől?
Előre is köszi
-
mályva
aktív tag
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy gearbesten
a Registered Air Mail15-38 business days$4.20 - MÓD vámmentes?
köszönöm szzépen -
Degeczi
nagyúr
A szerződött partnereiket se fizetik ki.
-
RoBos
senior tag
Hát akkor a Gearbest-ről ennyit...
-
GAbre
veterán
Erre kíváncsi leszek:
2 paypal ügyet nyitottam:1ikre nagy nehezen elfogadta gearbest return-full refundot.Miután felterjesztettem.
Másikra a válasz 20 dolcsi volt.
Most annak a felterjesztésére várok.
A vámolt csomagnál,meg úgy 3 hét után válaszolt dhl.
Elvileg megsemmisítést kért eme hatalmas értékű telefonra,amit nem hajlandóak normálisan refundolni.
Mellesleg megjegyzem,azóta is árulják ugyanolyan specifikációval.
Kíváncsi leszek support,majd vszeg paypal mit fog mondani. -
Onlány
tag
Sziasztok! Szomorúan olvasom, hogy milyen megbízhatatlan lett a gearbest webshop.Régebben nagyon kedveltem a boltot és rengeteg kisebb-nagyobb értékű dolgot rendeltem tőlük, és nem volt semmi problémám a szállítással, ügyintézéssel és ár-érték aránnyal. Reméljük lesz még belőle normális webshop.
Egyébként mi történt velük? Új tulajdonos esetleg?
-
VK Jud
friss újonc
Pont nekem is ez jutott eszembe a Gearbest-ről:nagy mocsok lett! Senki ne rendeljen onnan!
Gearbest-ről rendeltem egy adag karácsonyi kütyüt november elején. Két hét után írtam nekik, hogy mikor postázzák, válasz: hiány van, nem tudják postázni csak várhatóan december végén. Töröltettem a rendelést, és teljes pénzvisszafizetést kértem.
November 27. óta várom, hogy visszautalják a pénzem, több tucat emailt váltottam velük, és a hivatalos emailező rendszerükön keresztül is folyamatosan reklamálok nekik. Mindig azt írják, várjak még egy kicsit.
A másik rendelésem egy telefon volt, szintén nov. elején. Black friday-ára lehetett, mert nagyon jó vételnek tűnt. Folyamatosan kérdeztem őket, mikor adják fel. Arra hivatkoztak, hogy nincs raktárkészleten, nem is lesz karácsonyig. Én vártam, mondván, ha nem karácsonyra jön meg, túléljük (habár ajándéknak szántam). Január eleje óta is folyamatosan hitegetnek, miközben folyamatosan árulják, hol leárazva, hol teljes áron. Hiába reklamálok mindenféle felületen, próbálnak lebeszélni róla - miközben azt mondják, lesz - vagy hogy mondjam le a rendelést, majd visszafizetik a pénzt. Töröltettem a rendelést, mire aztz írják, nem tudják visszautalni a pénzt! Mindenféle blablával magyarázzák, úgyhogy most mehetek be a bankomba, hogy visszaszerezzem a pénzemet!! -
Ruszki
senior tag
válasz
Cyrusgrissom #37752 üzenetére
Újra itt!
Január 24.-én megjött a teljes összeg a PayPal számlámra.
A rendelés elküldésének el nem indítása, negatív volt számomra.
Így ahogy írtátok és olvasgattam valakinek elég sokat kellett harcolni a pénze és az igaza miatt. Akkor lehet nekem szerencsém volt. Én a live chat bot-tal beszéltem, és utána mindig arra mentem, hogy nem sikerült megoldani a problémát ezután kapcsolt egy élő személyt vele sikerült megbeszélni mindent. Ahogy írta, úgy is történt minden. a pénz visszajött a számlámra. Így akkor marad semleges a GB de meggondolom, hogy rendeljek e tőlük!
Ruszki -
Jadro
veterán
válasz
VK Jud #37760 üzenetére
Én november végén rendeltem egy FM transmittert, direkt cseh raktárról, mert onnan hamar ideér. Akkor kb 2 hét szállítási időt írtak. Persze dehogy ennyi lett... Leveleztem velük, hogy mi van már, eltelt a határidő után +1 majd +2 majd + sok hét. A héten megérkezett. Felesleges volt idegeskedni.
-
BaLee
addikt
válasz
VK Jud #37760 üzenetére
Ha paypal-el fizettél akkor indíts egy dispute-ot paypal felületen, ha direktbe kártyával akkor a bankodnál egy chargeback-et. Előbbinél ha kérnek hogy zárd le a dispute-ot nehogy megtedd addig amíg nem kaptad vissza a pénzed mert úgy emlékszem utána nem lehet újranyitni. Illetve vigyázz, mert 1 hónap után automatikusan lezáródik ha nem escalálod a paypal felé. Amit viszonylag hamar megtehetsz ha nem jártál sikerrel velük. Az eddig folytatott beszélgetésekről csinálj egy pdf-et és csatold be nekik.
-
VK Jud
friss újonc
Tanulságok - de mi a megoldás?
Gearbest-ről rendeltem egy adag karácsonyi kütyüt november elején. Két hét után írtam nekik, hogy mikor postázzák, válasz: hiány van, nem tudják postázni csak várhatóan december végén.töröltettem a rendelést, és teljes pénzvisszafizetést kértem.November 27. óta várom, hogy visszautalják a pénzem, több tucat emailt váltottam velük, és a hivatalos emailező rendszerükön keresztül is folyamatosan reklamálok nekik. Mindig azt írják, várjak még egy kicsit.
A másik rendelésem egy telefon volt, szintén nov. elején. Black friday-ára lehetett, mert nagyon jó vételnek tűnt. Folyamatosan kérdeztem őket, mikor adják fel. Arra hivatkoztak, hogy nincs raktárkészleten, nem is lesz karácsonyig. Én vártam, mondván, ha nem karácsonyra jön meg, túléljük (habár ajándéknak szántam). Január eleje óta is folyamatosan hitegetnek, miközben folyamatosan árulják, hol leárazva, hol teljes áron. Hiába reklamálok mindenféle felületen, próbálnak lebeszélni róla - miközben azt mondják, lesz - vagy hogy mondjam le a rendelést, majd visszafizetik a pénzt. Persze nem hiszem, hogy visszafizetnék, hiszen várok egy másik törölt rendelés visszafizetésére is.Kérdésem, hogy ilyenkor mi a teendő? -
válasz
Cyrusgrissom #37757 üzenetére
Nem nagyon értem a játékpénzes okosságot.
Külföldről biztonságosan paypal használatával lehet vásárolni. Valószínű elég keveset vásárolsz, ha nem használsz PP-t. -
BaLee
addikt
válasz
Cyrusgrissom #37757 üzenetére
Pedig amúgy jó dolog. Nekem már több esetben térítették vissza a termék árát amikor az eladó nem akart egyezkedni ill. már két esetben fizették ki a visszaküldés árát amikor az eladó csak úgy akarta visszaadni a pénzt, hogy visszaküldöm a terméket, pedig külföldre visszaküldeni nem olcsó történet.
Bár ha egy chargebackel megoldható az sem rossz. Főleg ha levélben elég és nem kell bankfiókba futkozni miatta.
-
BaLee
addikt
válasz
Cyrusgrissom #37750 üzenetére
Ha paypalen keresztül rendelsz és chargeback eljárást kérsz akkor nem a paypaltól vonják vissza a pénzt? Paypal nem fog seggberúgni?
Azért érdeklődöm mert én 1 hete levelezek velük és hallgatom, hogy nehéz javítani a lámpámat és sokba is kerül én meg írom nekik hogy nem látok ilyen kitételt az egy éves garancia leírásukban az oldalon, hogy amit nehéz javítani azzal nem akarnak foglalkozni. Most már paypal felületén levelezek velük, eddig kb. félárat akartak visszaadni, most 60%-nál tartanak és azt írták ennél többet nem tudnak visszaadni. Én meg írtam nekik hogy akkor majd escalálom a paypal felé. Amitől kicsit tartok amúgy, mert a paypal írja, hogy garanciális eljárásokra nem terjed ki a vásárlóvédelem de azért ez pofátlanság.
Most néztem végig eddig több, mint 650$-t költöttem el náluk és szórakoznak a garanciával ill. dollárokon rugóznak .. -
NORBl
aktív tag
-
Cyrusgrissom
kezdő
válasz
Ruszki #37751 üzenetére
Hat sok sikert, de mondom, nekem azt irtak, 30 nap is lehet, mire refundoljak a kifizetett osszeget, en annyit nem varok, nem is valaszoltam nekik, ment a banknak a chargeback order.
Amugy meg draga is lett minden csingcsong webshop, a gearbest pl kb duplajara emelt mindent, sztem hamarosan el is fognak tunni a behuzott penzekkel egyutt. -
Ruszki
senior tag
válasz
Cyrusgrissom #37750 üzenetére
Már intéztem!
A PayPal jelzett, hogy megérkezett a pénz és pár nap múlva már látszik is a számlámon.
Eddig úgy néz ki nem b@szakodtak.
De mondom kb. 43$ van/volt szó.
De pénz az pénz! -
Cyrusgrissom
kezdő
Kb 1 eve k*rvult el a gearbest a wuhani lezarasok ota. (ott a kozponti irodajuk)
Senki ne rendeljen toluk! Eu raktarbol, keszletrol vettem novemberben 70 euroert dron potalkatreszeket, karacsonyig not shipped statuszban volt, a szallitast folyton toltak ket hettel tovabb, aztan rajuk irtam, hogy vissza a penzt. Penzt vissza nem adnak, ugy inditottak, valasszak mas termeket.
Par levelvaltas utan kozoltek, hogy visszautaljak a penzt, ami 30 munkanapig fog tartani. Ott szakadt el a cerna, irtam mailt a bankomnak, csatolva a levelezest, hogy chargebackoljak vissza a zsetont, penteken meg is tortent.
Soha tobbet kinai webaruhaz. Juniustol ugy is mindent vamolnak. -
GAbre
veterán
Ha gondoljátok osszátok meg videóm 2 telefonról. [link]
Látszik,hogy hagytam értékelést 1 hete.
2 nap helyett 5 napig vártam válaszukra:
Vssza akar adni 5 dolcsit,és megtarthatom "ezt a csodát".
Vagy küldjem vissza,és visszakapok 51.99 USD-t.
Item Sub-total $59.99 Shipping Cost $15.75
Csak,hogy lássátok mi volt amit fizettem nekik.
Egyből felterjesztettem paypalnak 1ik nyitott ticketet. -
Ruszki
senior tag
Sziasztok!
Még december elején rendeltem pár apróságot(tok, fólia telefontartó, stb.) 42$ értékben.
Szétszedték a csomagot, mert valamelyik nem volt raktáron - ami volt az meg is jött - és kettőben küldték.
A második csomag csak nem akart jönni - közben a benne lévő termékek közül mindegyik volt raktáron - szóval kértem, hogy adják vissza pénzt, nem akarok várni, nem akarok másik terméket. Sajnos anno nem PayPal-al fizettem, ők vissza adták a pénzemet de a G-wallet-re.
Azt csak levásárolni tudom, vagy van lehetőség elutalni PayPal-ra vagy saját bankkártyára!?
Ruszki -
GAbre
veterán
válasz
viktorhu #37744 üzenetére
Én se tudtam,hogy wishen mi van.Tudom,hogy milyen "oldal" az.
Nem is szoktam nézni mit árulnak,de gearbestbe most nagyot csalódtam.
Nem is akartak vele foglalkozni,csak tegnap írták,hogy megnézi a "team" a bizonyítékokat.
Slusz poén maga a beállítások 1x 64romnak,következő indításkor meg 128Gb-nak hazudta magát.De legalább playen ott van,hogy 1gb se.És így nincs az,hogy maga az apk ad hamis adatokat,amin mutattam a spec.-jét képen.
De most már körülnézek gearbest itemnél is,ha vannak kétségeim hitelességről. -
viktorhu
veterán
-
Ciccuka
veterán
-
GAbre
veterán
Mindenkit figyelmeztetek,aki rendelne gearbestről ilyen telefont
Átverés.Wishen féláron van,és kamuk a specifikációk.A vámot se éri meg,amit ki kéne fizetni.
Egyenlőre úgy néz ki gearbest se akarja visszaadni pénzt.
Ráadásul,a visszajelzés amit napok óta írtam termékre,azóta se akar látszódni,hogy legalább lássák,hogy kamu a telefon.Így sajnos úgy tűnik,hogy a gearbest is benne van az átverésben. -
BaLee
addikt
Megosztom én is a sztorimat garancia (garanciális ügyintézés) témában. Vettem tőlük egy lámpát valamikor augusztusban (nem olyan olcsó, ~20k körül volt). A lámpa elromlott, max fényerő helyett csak alanyos fényerőn működik nyitottam tickettet. Napokig látványosan próbálták távgyógyítani mikor finoman utaltam rá, hogy elolvastam a kezelési útmutatót, megpróbáltam mindent a lámpa hibás, a felesleges időhúzás helyett inkább visszaküldeném cserére/javításra mivel él rá az 1 év garancia.
Erre ma képesek voltak azt válaszolni, hogy drága a szállítás meg nekik macerás a gyártóval felvenni a kapcsolatot és a javítást intézni. Hát beszarok.
Majd felajánlotta, hogy fél ár körül vehetek tőlük egy új lámpát.Jah meg megírtam nekik, hogy nekem is drága visszaküldeni (majd a paypal kifizeti
) de vagy ez vagy a teljes összeget visszautalják és akkor elfelejtük egymást.
-
eisento
addikt
Na vegre visszautaltak a 2 fel nem adott ora arat nagynehezen....
hol/hogyan tudom megszuntetni az accountomat? hova kel lirni mailt es mit? koszi all -
ukez
csendes tag
Lassú szállítás, bárhogyan rendeled. Rendeltem egy memóriakártyát (256GB) jó sokára a szállítási időn túl érkezett, és mint később kiderült hamis Teszteltem....csak 32 GB...a suport nem igazán akar foglalkozni a dologgal, ja és már nem ez az első problémás dolog velük kapcsolatban és nem került megoldásra a dolog. SOHA TÖBBÉ....
-
viktorhu
veterán
válasz
eisento #37734 üzenetére
Ne várd meg, amíg kifutsz a határidőkből.
Szerk: nekem egy 330 dolláros laptop hibásodott meg, mondták, hogy nem javítható, 45 nap garanciából kifutottam, adnak 40 dollárt. A paypalon nyitottam panaszt, ott már felajánlották, hogy küldjem vissza, de akkor már a paypal ügyfélszolgálat javasolta, hogy így ne küldjem el, hanem eszkaláljam előbb, és majd amikor a paypal írja, hogy küldhetem, akkor.
Visszaküldtem, akkor sem fizettek, szóval még ott is átvertek volna (ha nem úgy csinálom, ahogy a paypal javasolta), végül a paypal ügyfélszolgálatnak írtam, és ők adták vissza a pénzt.
-
eisento
addikt
Sziasztok. Eloszor is buek!
Masodszor:
Hogyan lehet megszuntetni a gearbest accountot? Meglehet vhogy?
Angolul kb 0 a tudasom
Szoval tudja vki a modjat? Nem jott meg a mai napig a 2 rendelt ora megy a szarakodas mar leszarom a penzt is basszak meg acc delete legyen es joccakat felejtsuk el egymast -
pecze
aktív tag
Van egy Alfawise P2 légtisztítóm, filtert kellene benne cserélni, de már nem kapható hozzá.
Van valami tippetek, hogy mi megy még bele, van pl. P1-hez az oldalon.
Nem is értem, nincs fél éves és alkatrész nélkül hagyhatnak? -
storm4
aktív tag
válasz
JóGéza #37728 üzenetére
Üdv!
Egyelőre csak a gearbesttel szeretnék egyezkedni.
A leírásban, illetve a termék címében is szerepel, hogy :acél betétes fej/orr rész.
Sajnos ez nem igaz
Visszaküldeni nem akarnám, mert macerás, elég lenne némi visszatérítés (az Aliexpressen ez elég jól működik) a termék árából (pl.: 10dollár) vagy akár pontokat is adhatnak, amit majd levásárolok valamikor. -
storm4
aktív tag
Sziasztok!
Amit rendeltem terméket a leírtaknak nem felel meg,de nem szeretném visszaküldeni,mert a posta lehet többe lenne,mint a termék,akkor milyen tikettet tudok rá nyitni,ahol esetleg részleges visszatérítést vagy pontokat tudnék kicsikarni tőlük?
A választ előre is köszönöm!
-
Beni2360
félisten
válasz
Ciccuka #37723 üzenetére
Hát az elmúlt 1,5 évben a BG vásároltam telefontól kezdve egyebeket, 2 dolog tűnt el de az egyiket újból küldték a másikat visszautalták nem volt ilyen herce hurca velük. Ja és nyertem tőlük 6 terméket köztük egy X.R.N,8 pro, Bt lázmérőt, Bt fülest, nyak masszírozót, 50 db maszkot és egy reflektort. Úgy elvagyunk egymással.
-
Beni2360
félisten
válasz
KamuMazsola #37721 üzenetére
Én meg 5 éves kapcsolatot bontok éppen fel.
Befejeztem. Aug-ban vásárolt cucc elveszett biztosítás stb minden volt és most fizettek ki, hogy a Paypallal fenyegetőztem. -
eisento
addikt
innen ne nagyon rendeljetek ha nem muszaj. en innen rendeltem az okosorat nem jott meg ne m foglalkoznak a leveleimmel, elobb irt egy srac a rendeljkinait fb oldalon hogy o is innen rendelt es nem jott cucc nem is foglalkoznak vele [link]
-
guyver
senior tag
Üdv mindenkinek!
Rendeltem a gearbest-ről egy redmi 9-et. A telefon mikrofonja hol működött, hol nem. 2 hónap után végleg megadta magát. Megpróbáltam mindent, amit ezzel kapcsolatosan találtam (sim csere, hardver test-nél mikrofon próba, factory reset, stb). Nyitottam tickettet, de azt írták nem térítik, mert 45 nap eltelt. Mondom ok, akkor javítás: válasz erre küldjek videót a hibáról és az imei számáról. Küldtem videót, meg amit kértek: válasz, hogy nem javítható a készülék. Állandóan a szerződési feltételre hivatkozik, de ott az van, hogy javítják, azt nem írja, hogy ha nem javítható mi van. Plusz azért mert nem működik a mikrofon egy videóból megállípítja, hogy nem javítható? Ajánlottak 50, később 65 dollár visszatérítést, de mit kezdjek vele, telefont nem tudok belőle venni ugyanolyat és ezt így ebben a formában eladni se tudom sokért. Elég makacsok, de úgy gondolom javítani kéne, ha nem sikerül meg cserélni vagy visszatéríteni az árát. Nem paypallal fizettem. Valaki járt már így? Mit tegyek?
-
eisento
addikt
Hali Gearbestnel ha van nyitva ticket, van vmi hatarido elbiralasra, hogy tudom is en 2 het alatt el kell biralniuk vagy akar tobb honapig is ulhetnek rajta?
"
Platform arbitration 11/09/2020 05:11:27 CST
Your ticket is under platform review, please wait patiently."meg mindig csak ez van, live chat nalam nem elerheto, gondolom tiltottak, hogy ne tudjak irni nekik, a store-t ahonnan vettem a cuccot nem tudom ertekelni a boltot pedig szivesen irnek par szot termeszetesen semmilyen pozitivat
-
trewisz
csendes tag
Üdv.!
A visszatérítés még aznap "befutott" a számlámra. Talán az árfolyamváltozás miatt 5.000 Ft "nyereségem" képződött. 72eFt helyett (ennyit utaltam) 77eFt-t küldtek.
-
Boti60
friss újonc
Sziasztok!
Sok szarságon vagyok túl a Magyar Posta miatt. Rendeltem egy cipőt kínából, amit először felfogtak a vámon, majd lefoglalták. Később rájöttek,hogy eredeti, ezért most ki akarják küldeni. A lényegre térve: ismét elküldtem a vámkezelési papírokat, majd frissült a nyomkövetés státusza : "Accepted the submitted customs clearence". Két nap után ismét frissült a nyomkövetési státusz: "Submittal for redirecting or returning". Ilyen volt már valakivel? Most mi fog történni a csomagommal? Egyáltalán megérkezik, vagy visszaküldik? Előre is köszi a válaszokat!
, -
trewisz
csendes tag
Üdv!
Kb. egy órája a "live chat-on" visszaköveteltem a pénzem (szeptember 17. óta nem voltak képesek elindítani a POCO-mat) . Mastercad-dal fizettem. Jelenleg a rendelésem státusza (most néztem, refunded). Szerintetek mikorra érkezik meg a pénz a számlámra? (szerintük 7-30 nap). Mi a tapasztalatotok? Köszi a választ! -
=Mentor=
őstag
Üdv! Bangoodon van egy idegesítő problémám, amikor a rendelés leadása gombra akarok nyomni, kéri hogy adjam meg a mobilszámom, amit viszont a Save gomra kattintva nem ment el. Addig viszont nem enged rendelni...Update: A beállításoknál sikerült menteni a számot, sorry
-
Ciccuka
veterán
válasz
Smith Ügynök #37694 üzenetére
A pontok hamar lejárnak. Semmit se érnek szinte.
-
storm4
aktív tag
válasz
eisento #37705 üzenetére
Üdv!
Augusztusban rendeltem egy security kamerát ,aminek a feladását folyamatosan tologatták.
Nem tikettet nyitottam,hanem Live chat-en írtam rájuk,hogy kérem vissza a pénzt ,mert már nagyon sokat vártam a feladásra.
Próbálta felajánlani,hogy válasszak másik terméket,de kötöttem az ebet a karóhoz,hogy már pedig az eredeti fizetési módra küldjék vissza a pénzt (paypal fizetés volt).
Kb. egy óra alatt megvizsgálták a helyzetet és jött vissza pénz. -
zolee3000
tag
Ma ismét küldtek egy levelet, amiben (magábban a levél szövegében is) fel van tüntetve a fuvarlevél száma.
Mint sejtettem, ugyanaz, amire korábban a tárgymezőben is hivatkoztak, csak az okozott ugye gondot, hogy a Gearbest oldalán lassabban dolgozták fel az adatokat, és amikor ott ránéztem, még a csomagolás fázisban volt, de ma már küldték ők is az értesítést, hogy feladták, és megjelent az ő honlapjukon is a szállítmány száma és a követési szám - ami megegyezik a DHL által hivatkozott fuvarlevélszámmal, így minden a helyére került.@all: Köszönöm mindenkinek a segítséget. Nincs még tapasztalatom ilyen EU-n kívüli rendelésekkel.
-
Smith Ügynök
tag
válasz
Smith Ügynök #37696 üzenetére
Na csak egy gyors visszajelzés:
Paypal panaszt 1,5 órán belül le is zárta a gearbest, pénz visszajött. Azért ez korrekt volt tőlük.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mesterséges intelligencia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nintendo Switch 2
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ és használt GAMER PC készletről 1-3 év garancia, számla - legjobbat a legjobbaktól!
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 10700KF 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD STRIX GTX 1060 6GB Zalman S2 TG Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest