- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Asztrofotózás
- iPad topik
- ASUS notebook topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #41508 üzenetére
Mindig tetszett ahogy Alonso vezet, most is.
Nálam az a helyzet, hogy szinte minden pályán van egy vagy két rész ami jó..ez is olyan.
Van az eleje ami döngetés, jó nagy lassítóval...ez lenne az előzéses rész.
Aztán elkezdődik a lassú rész..na ez még így onboard-ból nézve is kínszenvedés, nagyon törni kell az autót, gázelvétes kanyarrafordulás, nincs egy jó vigyorgós kigyors.
ha azt hiszem hogy tudok elemezni és megpróbálom akkor:
1: célvégi elfordulás, első kenyar: nagyon szimpla, lassú sebességről kanyarból nyitó bőgáz kigyors egy nagy egyenesre.
2: a következő (jobb) kanyar jó, szép ahogy átesik az enyhe balra rázókövére...ezt lehet élvezni, pont jó a fordulat.
3: az ezt követő jobbos jó lassító, kicsit el is úszott a hátulja mert bukkant kicsit fékre...szal a fékje az odafigyelős, de egyébként összességében ez is szimpla nálam.
4: a nagy döngetés után kicsit hasonló a helyzet mint előbb, de enyhébb, a kigyorsa mindkettőnek túl szűk ahhoz hogy igazán rá lehessen nyitni.
5: utána jön a 'technikás' rész...ami az is, látszik...de élvezni nem igen lehet sztem.
De a közepétől (visszafordító közepe és kigyorsa) megint egész jó, látszik ahogy emelkedik a tempó.
6: a vége, a célrafordulás megint nagyon szimpla sztem.Nem rossz egyébként, de sztem ennél Brno is jobb lenne az F1-nek, ott is lenne nagy szenvedés a középső szakaszban
Viszont ott az első kanyar sztem jobb, a középtől kijöve, a lejtős kisegyenestől meg már állat
szerk:
olyan hülye 'egér pályák' ezek, odaérjen mindenhova a mentő meg a daru, meg jól kamerázható legyen, de valahogy olyan izzadságszagúak, itt az előzési lehetőség nesztek, itt az aero rész nesztek, és van persze egy mechanikából megoldandó rész is hogy kompromisszumot kelljen kötni a beállban, és persze valahova tegyünk egy 'valamilyen jellegzetességet'.
kicsit szigorú vélemény, de ezt gondolom, nincs sok nagyvonalúság.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen