Hirdetés
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz Korcsii #2350 üzenetére
Nekem is jobbnak tűnik, FSXben mintha jobban tapadnának a gépek a kifutóhoz, pedig Easyn játszom, mert kezdő vagyok teljesen.
Max Realismon nem tudom mi a helyzet. Amúgy az alap FSX egyáltalán nem tűnik szebbnek mint a kiegekkel telipakolt FS9. Kiegekkel nyílván szebb az X, csak nincs vas, ami elviszi.
Szerk.: Azért várom a REXet FS9hez.
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
Hát, ha nálam is így nézne ki, akkor nem is gondolkoznék..
De nálam meg az FS9 ronda, akármit csinálok meg szenvedek vele.
Ráadásul van egy hiba, hogy a sceneryken és a global mesh-en is a táj valami éktelen képpontvibrálást művel, mintha pezsegne az egész föld. Ez éktelen idegesítő és ronda, ráadásul sehogy nem tudom megszüntetni.
Ahogy neked az FSX, nekem az FS9 nem akar összeállni.[ Szerkesztve ]
-
haky
senior tag
Nekem nem remeg semmi. Catalyst.ban tolok egy 16X anizót és OK. Viszont a textúrák azok nagyon nem tetszenek. Még magasból sem az igazi. Lehet X-plane 9.40 lesz belőle . 1db normális szimulátort adjanak már ki végre. Nem kell több csak 1db
Aki másnak retyvetyutyu...
-
fatal`
titán
válasz Gizmo94 #2352 üzenetére
Képpontvillogáshoz a mipmapet húzd le 8ra, azt nem kell felhúzni én is szenvedtem vele. Felhők: Zinertek Ultimate Weathert tedd fel, Zinertek Water és Zinertek Night Environment.
Néhány kép, nálam ilyen: A távoli víz undorító, avval majd megpróbálok valamit kezdeni, bár ez a képeken nem látszik:
-
fatal`
titán
Ha IFR-t repülök, miért küld az ATC Visual Runwayre?
Ráadásul olyan pályára, ahol nincs is ILS, de még a pályát se találtam meg a térképen (Amsterdam 9-es pálya).
LSZH-EHAM lett volna, tiszta időben.
-
fatal`
titán
válasz Korcsii #2360 üzenetére
Na de nem volt olyan pálya, ILS nélkül hogyan tegyek le egy A320at? Pláne egy olyan pályán, amit nem találok a térképen. A Visual oké, attól még lerakom ILS-sel (tegnap is így kellett Arlandan), de hiába kértem másik pályát, állandóan a 9es pályára akart tenni. Még azt meg fogom nézni h a Horizon VFR Netherlands nem akad e össze a Cloud9 Amsterdammal és esetleg azért küldött arra, de nem hiszem.
-
Gizmo94
veterán
Gizmo PAPI leírása legjobb szándék szerint:
PAPI lámpa a magasságjelző fény ami a futópálya mellett van, 4 db.
Azt jelzi,hogy a megfelelő magasságon közelítesz-e a futópályára.
Ami fehér (ill sárga) és piros fények arányaival tájékoztat..
Ha négy fehér, túl magasan közelítesz.
Ha három fehér, egy piros, javulsz.
Két fehér,két piros, hibátlanul nyomod, talán lesz landing.
Egy fehér, három piros, kezdesz bajban lenni...
Négy piros, neked annyi.[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
-
Korcsii
őstag
az alapján van 09-es pálya
egyébként 4 piros se gáz, legalább nagyon lágy lesz a földet érés... persze csak ha korrigálsz, kevésbé süllyedsz, és nem zuhansz le a kifutópálya előtt....
wilco airbuszaival én csak kézzel merek 1000 ft alá menni, mert már egy párszor megleptek... meg VA-knál a földet érés keménysége is számít... általában 3 pirossal érek a pálya közelébe, aztán onnan már nem lehet nagyon odacsapni... gondolná az ember, de mégis
-
Korcsii
őstag
válasz Gizmo94 #2370 üzenetére
én csak 737-el, meg wilco-val zuhantam le... előbbi volt a "tanulógép", utóbbival meg művészet a leszállás... egyszer repültem EGLL-LHBP útvonalat, amikor még az volt nekem a leghosszabb, aztán rwy 31R előtt van egy pár fa... én meg szépen a 3-4 piros lámpámmal beléjük szálltam A320-al na akkor kapcsoltam ki az összes crash detect-et, kivéve a hajtóműveket
-
fatal`
titán
Minden pályához van PAPI? Itt Amsterdamban olyan kavarodás van, mentem egy kört most este dehát alig találtam meg melyik az a pálya, a GPS és a térkép nélkül valószínű nem is ment volna.
ILS-t könnyű belőni, térképen megnézed a kifutónak a frekvenciáját (klikk a kifutóra) és beállítod a NAV1 rádióra. A courset beállítod a pálya headingjére és kész. Ha van egyenesen NDB adó a pályához, akkor azt is beszoktam állítani.
Más: A PAPI az oké, ha nincs ILS, akkor jelzi a magasságot. Na de mi jelzi, hogy mennyire térek ki oldalra, ha nincs se ILS se NDB?
-
Korcsii
őstag
ezmiez? google earth? tök olyan a scenery....
egyébként ja, LHSM-nél ha északról mész (18-as, vagy akörüli pálya) akkor van ILS, de csak add-on scenery-n...
én maradok a vc nézetnél, és szemmértékre hozom középre... valósághűbb becélzom a pályaküszöböt, és aztán egyenesen nekirepülök, kicsiket korrigálva... szerintem lehet érezni, hogy mikor vagy egyvonalban, meg a hdg-t sem árt nézni...
-
fatal`
titán
válasz Gizmo94 #2384 üzenetére
Nincs.
Szerk.: #2386: Ez csak AFCAD fix, de van scenery is (ahhoz nem kell ez a FIX), igaz még beta de teljesen jól használható, semmi hibával nem találkoztam: LHSM 0.99 for FS9
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A PAPI light egyébként nem a "javasolt magasságot" jelzi, hanem a siklópálya szögét. Az adott időjárási, látási körülményeknek megfelelően az irányítás simán mondhatja azt, hogy straight in, visual app., és akkor nem kell semmi extra, landing config., PAPI, a pályát meg látod, nem kell semmi, amivel érzékeled az oldalsó eltérést. Ha olyan időjárási, látási körülmények vannak, akkor az irányítás nem fog ilyen pályát adni. Plusz ugye az egyes géptípusok más és más minimumokkal rendelkeznek, amikhez még hozzá jönnek az időjárási körülmények, terhelés, stb. tehát mindezeket figyelembe kell venni leszállásnál. De mondom, CAVOK-ban simán lehet tolni PAPI alapján short visual-t ILS nélkül is (miután felkészültünk az adott reptér pályáiból, megközelítés, holding pontok, siklópálya adatok, missed app. eljárás, stb.)
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Korcsii
őstag
nehéz eset vagy, mondták már?
lényeg:
ha szép kék az ég, akkor az irányító nyugodtan küldhet (rövidebb úton) vizuális megközelítésre, mert a pilóták papi alapján is letalálnak, ha látják a kifutót...
papinak meg semmi köze a magasság értékekhez, csak azt a sávot jelöli, ahol ajánlott menni, mert... mert, de az már hosszabb...[ Szerkesztve ]
-
haky
senior tag
GEX-et használ valaki???Ground Environment X. Föltettem az UTX-re és nem látok semmi különbséget..Pedig elvileg még szebbnek kellene lenni. Mielőtt még megkérdeznétek igen megint föltettem az FSX-et mert ba...a az agyam
Aki másnak retyvetyutyu...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen