Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple notebookok
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
válasz AirBooms #2600 üzenetére
én megmaradtam a megkeresős, és FMC-be bepötyögős módszernél, sry....
FSBuildben én is gyakran megnézem az útvonalakat (nem mindig) de sajna néha tényleg nagy butaságokat csinál... általában az ugyan olyan nevű waypoint-ok zavarják meg... mintha nem figyelné, hogy melyik van rajta az adott légiútvonalon... -
cintula187
addikt
Szvsz a Vroute nekem bejött,de természetesen az is ad ki néha hülyeségeket. Azt tudja valaki,hogy a pmdg md-11 FMC-hez hogy lehet leszedni/megtanítani számára ismeretlen reptereket,SID/STAR okat?PL:LHBP-LOWW se megy neki Lol.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
AirBooms
addikt
válasz cintula187 #2602 üzenetére
Ezek szerint meg van neked a Vroute? Megéri a pénzét? Mennyire jön be?
Épp most szálltam le LHBP-n PMDG MD-11F-fel (Osakából indultam (11 órás út volt). Tökéletesen működik az FMC-je. Nagyon szépen ismeri a ferihegyi eljárásokat. A PMDG mappában benn vannak a megfelelő sid-star txt-k a SIDSTARS mappában? Illetve az FMWCP mappában benn van valamelyik (ha nem is a legfrissebb) ARIAC?
Mondjuk én FS9-es vagyok...
-
cintula187
addikt
válasz AirBooms #2603 üzenetére
Asszem a vroute az free volt.Tetszik a térkép része,bár én ha nagyritkán repülök akkor IVAO-t használom. Pmdg mappát megnézem,de az tuti h.installkor direkt bejelöltem a SID ek telepítését. Lehet majd lesz még kérdésem Fmc ügyekben...
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
AirBooms
addikt
válasz cintula187 #2604 üzenetére
Én erre gondoltam. Igaz, ennek is van inygenes része, de az nagyon korlátozott. Engem a fizetős érdekelne...
Ha tudok, segítek. De szerintem ha megnézed bármelyik PMDG manual idevonatkozó részét, az is leírja, hogy melyik mappának és fájloknak hol kell lenniük, ahhoz, hogy működjön a dolog (mindegyik gépüknél ugyanaz a helyzet, ugyanazt az adatbázist használják, vagyis, ha mondjuk a 737-esük, vagy a 747-esük OK volt, akkor az MD-11-nek is OK-nak kell lenni).
-
andorra
őstag
válasz cintula187 #2604 üzenetére
Nyugtass meg, hogy egy 11 órás repülésben, ugye csak az első tíz óra a nehéz? :-)
-
cintula187
addikt
válasz cintula187 #2608 üzenetére
OK: mükszik a SID lhbp röl
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
v!ct0y
veterán
Nem tudja valaki, hogy miért van az, hogy én beállítom a HDG-t pl 160 ra akkor az AP miért csak 155 ig megy ? Ekkor 165 re kell állítanom és akkor megy 160 ra.
Valahány fok eltérés mindig van főként PMDG gépeknél legalábbis csak ezekkel repülök szinte.
És végre mostmár műxik a 747 is -
cintula187
addikt
Magnetic heading és true heading lesz a bibi
Én kérdésem. PMDG md-11 wayppointokat már tudok megadni. Ha elcseszem a SID megadását, tehát más SID et vagy start akarok akkor egyenként kell kitörölnöm a waypointokat vagy van rá más mod is? MErt ha simán ujat rakok be attol még a régi waypoint megmarad.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
AirBooms
addikt
válasz cintula187 #2613 üzenetére
Neminkább a TRK (track) és a HDG (heading) közötti különbségéről van szó, s ennek keveréséről?
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #2613 üzenetére
ha a rwy sorára rákattintasz, akkor elvileg ki tudod választani újra... legalábbis nálam eltűnik a régi ilyenkor....
-
AirBooms
addikt
Nem szélcsendben is egyezik abban az esetben, ha pontosan hát- vagy szembeszélben repülsz. Kizárólag ekkor. Azonban minnél erősebb a szél, s minnél inkább oldalról kapod, annál nagyobb a TRK és HDG közötti különbség. Az FMC-s Boeingok - asszem - alapból TRK-t tartanak, tehát nem HDG-t.
-
nagyúr
Nem tudom, jól értem-e de az, hogy 160-as HDG-gel repülsz, a legritkább esetben jelenti azt, hogy a gép 160 fokos irányon repül. Ha az irányítás azt mondja, hogy fordulj 160 fokra, akkor nehogy 160 fokos irányba kezdj repülni, csak a HDG-et állítsd 160-ra (ez széltől függően simán lehet akár 150 fokos irány is).
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
tomi_mod
aktív tag
válasz tomi_mod #2570 üzenetére
Találtam...
Vitorlázó repülős cuccokat kerestem aztán ráakadtam erre az oldalra:
[link]
Nemrég érdeklődtem tudtok e "jó helyen jó időben" dolgokat...
Az easter eggs alatt van jónéhány érdekesség... pl sarki fény meteorokkal de látható a Kilauea vulkán is működés közben ha 1983 ban egy éjszaka repülsz arra
Lényeg, hogy kommentelve van, mikor milyen irányon menj...
Nemcsak égi jelenségeket hanem fix objektumok is vannak, vízesések híres épületek stb.Érdemes átnézni a többi menüpontot is mert vannak különleges repterek.
Jó csemegézést!
-
nagyúr
Csak a pontosság kedvéért: FMS-nek hívják magát a rendszert, mert hogy Flight Management System. Maga a fedélzeten levő berendezés az FMC, a Flight Management Computer.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Korcsii
őstag
van ám szél.. activesky-ra fel emberek
VFR kisgéppel persze.... sajna pont szembe szél van ferihegyen...[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Korcsii #2623 üzenetére
Micsoda??? MD-11-gyel nem rég szálltam fel 31L-ről, már a pálya első harmadában a levegőben voltam. Ahogy ráfordultam a pályára 27-30 csomós szembeszél fogadott állóhelyzetben!
Amikor még a 36-os kapunál álltam, a kabinból is jól látszott, hogy bólogat a gép, annyira fújt a szél... Nagyon funny! -
andorra
őstag
Kis motoros gépekben nincs, the a Jetekben igen és mindenki ezzel repül a valóságban.
Tehát ha szimulátorként használod az FS-t meg kell tanulnod az FMC-t programozni. Ha valamit nem értenél, kérdezd meg. Amúgy elég jó ez az Alert féle magyar leírás, abból már csak megérted. Mondjuk 10 percnél azért több kell hozzá, mint amennyit a felhasználók többsége rászán a tanulásra. -
-
nagyúr
válasz AirBooms #2627 üzenetére
Ja, hát padlógázzal igen nehéz. Mert ugye hiába alacsony a GS, ha magas az IAS, akkor bizony nem fog leszállni a röpcsi a felhajtóerő miatt. Ienkor annyit kell csinálni, hogy beviszed a pálya fölé, leszállási konfig, gáz alapra, és annyi. A nosewind meg szépen megfogja a gépet. Arra persze figyelni kell, hogy messze landing speed fölötti IAS-sal ne akarjuk odavágni a gépet a pályára, mert el fog pattanni.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Korcsii
őstag
igazából 13L felet húztam el leszállás előtt, majd egy jobbossal rákanyarodtam 31L-re, így egy darabig kb egy helyben lebegtem a hirtelen szembeszél miatt... ezért kellett leginkább a padlógáz, valahol 70-80 köról állhatott a mutató a pályaküszöbhöz érve... aztán kicsit beljebb és lejjebb persze levettem a gázt, ha nem is egyből nullára... érdekes volt, hogy ha már egy picit feljebb emeltem a kelleténél, fel is szökkent egyből (pedig ott már valahol a 50-60 körül állt a mutató)...
-
v!ct0y
veterán
Próbáljátok meg 747 el fullon a felszállást. Hát nem lesz sétagalopp
És azt tudja valaki, hogy a Cargoluxon kívül milyen 747 es szokott még ide járni? -
v!ct0y
veterán
válasz cintula187 #2631 üzenetére
Szép lenne 0.85 mach al felszállni
A súly legyen maxon wazze
-
boeing
senior tag
Az semmi,MD-11 fullon málnaszörpel a sármeléki kifutó kevés neki,még a ferihegyi flaszter is épp hogy.
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
Ez biztos? Az MD-11 nagyon bonyolult repcsi, főleg a felszállás paramétereit illetően. Nagyon be kell lőni mindent (péládul a fékszárnyállást, meg még egy-két dolgot), amitől jelentősen csökkenhet, illetve nőhet a felszállási úthossz, illetve a VR sebessége. Érdemes (megint csak) tanulámányozni a manualt! A fékszárnyállást például nem csak a a hagyományos módon állíthatjuk. A PMDG MD-11-gyel foglalkozó fórumain érdekes topikok foglalkoznak ezzel a témával, s érdekes táblázatokat szerkesztettek ügyes srácok, hogy miként érdemes belőni a repcsit különböző terhelésekkor a felszálláshoz.
-
nagyúr
válasz Korcsii #2629 üzenetére
Kisgépen ien esetben mehetsz kisebb fékszárny-állással is, mivel így csökken a felhajtóerő ugyanazon sebességnél.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
andorra
őstag
Azt tapasztaltam két alkalommal is, hogy kb. két óra elteltével, az FS9 memória hiányra hivatkozva leáll. Rövidebb utaknál sohasem csinál ilyet. Lehet, hogy valami beállítással ki tudnám ezt küszöbölni?
-
Gizmo94
veterán
válasz andorra #2638 üzenetére
4Gb. ramnál semmiképpen sem szabadna kilépnie win7 64 bit alatt, mert az mind a 4G-t használja. A játék meg képtelenség,hogy megegyen közel 3G memóriát..
Valami folyamatok futnak a háttérben,nem is kevesen, amik rengeteg memot zabálnak.
Nézd meg Process Managerrel, megmutatja, mi mennyit fogyaszt per pill. processzort és ramot. Ami sokat, azt lődd ki és nem lesz gond.
Ha meg a játék eszik ennyi ramot, akkor ott valami nagy káosz van, mert az FSX is csak másfél G-t eszik csúcsban. -
AirBooms
addikt
válasz Gizmo94 #2640 üzenetére
Márpedig az FS9 és az FSX is meg tud enni bőven több mint 2 GB-t, ekkor szokott előjönni a rejtélyes és bosszantó OOM (out of memory) probléma. Ha van bőven ram a gépben, akkor nem az a baj, hogy más alkalmazások is futnak (ezek legfeljebb lassítják az FS-t, de nem a memóriát fogyasztják el). A virtuális memória növelése általában fokozni szokta ezt a fajta problémát, s nem megoldani. Nálam a problémát (én sajnos még 32 bites XP-t használok) a teljes virtuális memória letiltása oldotta meg és a 3GB kapcsoló beállítása. Ennek beállítását mindenképpen ajánlom azoknak, akiknek van a gépükben legalább 4 GB ram, így megoldható, hogy egy-egy program használhasson a korábbi 2 GB limittel ellentétben 3 GB-t.
-
AirBooms
addikt
válasz andorra #2643 üzenetére
Mindig ugyanazon az útvonalon csinálja? Ugyanis ami nagyon meg tudja növelni az FS memóriazabálását, azok a texture mappa nélküli Landclass addonok. Vagyis azok, amikben csak scenery mappa van .bgl fájlokkal. Aztán meg van egy-két közismerten zűrös scenery, ilyen például a Flytampa Kai Tak, ami szintén sok embernek (nekem is) okozott OOM hibát. Nézd meg, hogy azon az útvonalon, amin haladsz, vannak-e ilyen kétséges kiegészítőid. A PMDG vagy egyéb repcsik önmagukban nem okoznak OOM hibát, ez a fajta probléma szinte minden esetben valami sceneryre vezethető vissza. A win7 pedig még ismeretlen számomra, de esetleg az avsim fórumán tegyél fel egy ilyen kérdést, hátha tud valaki már rá valami ötletet. Nem tudom, ott pl. működik-e az általam javasolt 3 GB kapcsoló...
-
andorra
őstag
válasz AirBooms #2644 üzenetére
Két esetem volt eddig, valóban az a közös bennük, hogy kiegészítős reptér fele közeledtem, EHAM (free), ill. EDDK Aerosoft.
Kipróbálok néhány javasolt megoldást, majd lerepülöm ugyanazt az útvonalat mindaddig amíg nem derül ki, segítenek-e ezek, ill. más javaslatok.Bundee69 köszönöm a tippet, már találkoztam vele korábban, de akkor még FSX volt műsoron ahhoz ez nem kellett. Most akkor ezzel kezdem.
-
AirBooms
addikt
válasz andorra #2646 üzenetére
Igaza van Bundee-nak, ezt elfelejtettem, de önmagában sajnos ez nem old meg minden OOM hibát (nálam is fenn van ez a peccs, de ha elfelejtem levenni a virtuális memóriát, vagy nem megfelelően van beállítva a 3 GB kapcsoló, akkor sokszor elfogy a memória). Sőt, még enélkül is gyakran vannak kínos helyzetek. Nálam már követhetetlen mennyiségű kiegészítő van fenn. Most épp EKCH-ból repülök LHBP-re, s már most 2 GB körül jár csak az FS9 memóriazabálása (a teljes rencceré ettől jóval több). Tuti, hogy van valahol útközben valami olyan régi kieg, ami zabálja a memóriát... Ebből a szempontból az Aerosoft Budapest nem is olyan vészes...
Nálad szerintem a free EHAM körül lesz a gond, vagy esetleg nincs fenn valami mesh esetleg landclass scenery is a környéken?[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
Hát én általában hosszú, 9-11 órás utakat szoktam repülni az MD-11F-el, azaz alaposan megtankolva, telepakolva. Néha megrémülök az FMC által kiírt Vr sebességtől, de azért nem éreztem még, hogy nem akart elszakadni a betontól... Konkrétan pl. milyen flaps állást használtál, amikor LHBP-n ilyesmi fordult veled elő?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- IPhone 14 Plus 256GB gyári független megkímélt
- Eladó: i7-7700K + ROG GTX1070 + Ripjaws V 32GB DDR4 + TUF Z270
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M AMD R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB GDDR6 ZALMAN N4 Be Quiet! 650W
- BESZÁMÍTÁS! MSI H610M AMD Intel i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB GDDR6 ZALMAN N4 500W
- BESZÁMÍTÁS! MSI H610M Intel i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 8GB GDDR6 ZALMAN N4 Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen