Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
válasz katt777 #8216 üzenetére
Próbáltam Uram, de b.szik rá...
Az egyik renitens ( RoF ) programozói oldalról is alapból idétlen módon van megírva, 4xAA és 8xAF-t támogat... ennek aztán kényszeríthetek bármit, szarik rá... az előző patch előtt még vette a lapot, de a távoli rece, és shimmering akkor is megvolt... egy pont után egyszerűen nem veszi figyelembe... az NV-sek meg fogták, és driverből megoldották a negativ load bias "clamp" funkcióval... ez egy picit azért frusztráló...
A másik az IL-2... ott a remegés nem olyan durva, csak a távoli rece... bármekkora élsimítást kényszerítek rá, egyszerűen egy bizonyos távolság után szarik rá...
Mindig úgy lövöm be a játékokat, hogy előbb AA, aztán AF... tehát eleve úgy próbálkozom, hogy AF kivan kapcsolva... :S
Két dolgot figyeltem meg mostanában, ami egy picit kezd zavarni... az egyik ez a távoli élsimítás gond, a másik a textúrák mentén jelentkező fehér "rojtok"... utóbbit is az élsimítás okozza, mert kikapcsolt AA-val megszűnik a gond...( ArmA2, BF2 ) utóbbi mondjuk hidegen hagy, de ott is jelentkezett ez a gond... szerencsére egy uninstall megoldotta!
Szóval valami nagyon nincs jól az AA környékén...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen