Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz WongFeiHong #25505 üzenetére

    Értem.

    Amikor beakad gondolom feldob egy ablakot hogy ez a Mantle miatt van.., az hogy Abu kb két tucat topicban is leírta már hogy a Mantle egész máshogy használja a gép erőforrásait mint azt DX-től megszoktuk és adott esetben bizony alkalmazkodni kell hozzá, illetve az hogy a játék készítői trehány munkát végeztek (hacsak ebben végeztek vna trehány munkát.. :((( ) a Mantle integrálásakor és még sorolhatnám gondolom fel sem merül. Innentől pedig nem vedd magadra kérlek, csak általánosságban mondom hogy a mai átlag userek még ahhoz is inkompetensek hogy normálisan felrakjanak/leszedjenek egy szerencsétlen drivert(az AMD-nek kell külön uninstallert kiadnia ;] ), a tudásbázis kb odáig terjed hogy egyedivé szablyák a qrva okostelefonjukat amiről gyorsan felugrálhatnak a facebookra, no meg az USB kábellel még eljutnak a gépig.

    Mondok egy példát, szemben lakó szomszédhoz rendszeresen átjárok bandázni, van jóféle Thrustmaster kormánya.. :D A gépét adott időközönként is én rakom helyre mert leharcolja..(70-80 futó process), felnőtt oldalakról beeső szemét, rakat toolbar, mindenféle ingyenes sz@r. Van egy haswelles i7-ese, egy középkategóriás GTX-el, BF4-ezik. Pár hete épp készültem elbúcsúzni mikor megkért nézzek rá megint a windowsra mert néha meg-meg akad neki a BF4. Kb 3perc keresgélés után vettem észre, hogy a Teamspeak 3-ban (amin éjjel nappal lóg család/clántársak okán) be van pipálva az echo reduction funkció..óó régi ismerősöm, már nem de egy ideig alapbeállítás volt, imádtam, mire észrevettem hogy ha használja az ember csinál egy kellemes kis 15-20%-os proci terheltséget még akkor is ha épp idle (nem beszélsz a mikrofonon..). Csont ugyan úgy jellemezte az akadást ahogy a Mantlésok, pipát kivettem ezen értékes funkció mellől, láss csodát megszűnt az akadás, pedig elég jó procija van..! Ez DX-es BF4 volt ugye és még rengeteg ilyen kis apró "hibalehetőség" lehetséges. Pusztán csak azért mert egy iszonyatosan ergya bugos game alá jött ki elöszőr, folyamatosan elvan mondva mindennek a Mantle, holott nekem az a személyes tapasztalatom hogy a többség ingame bug/user error. No offense.., csak amennyiben Abunak igaza van és úgymond a windows leharcoltságával (és az átlag user hozzáNEMértésével) is befolyásolható a Mantle teljesítménye, nos ebben az esetben én már mindent értek! ;]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák