Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Moleman

    addikt

    válasz Snoop27 #3378 üzenetére

    Ők kellhetnek:
    - kivezetés: [oldhatatlan], [oldható]
    - [táp]
    - [kábel]

    A kábel kicsit vastagabb és merevebb mint a gyári töltőké, de még pont kezelhető.
    A kivezetést be tudod dugni egy foglalt vagy üres biztosítékhelyre, a takarólemezén látod, hogy melyik luk mikor kap áramot, ACC vagy IGN kell neki, amelyiket jobban preferálod. Ha vasúti átjáróban le szoktad állítani az autót, akkor az ACC az üdvös megoldás. Arra figyelj, hogy ha nem foglalt helyre dugod, akkor is mindkét biztosítékhelyre tenni kell biztosítékot a kivezetésen, különben nem működik.
    Onnan én egy sima 2×0.75-ös hálózati kábelt húztam át a középkonzol mögött a kesztyűtartóba, ahol rákötöttem a tápot, a testkábel végének keress valami fémes kötést, pl egy csavart a biztosítéktábla mellett. A kesztyűtartóban egy sorkapoccsal (csoki) rákötöttem a tápot, az USB kábelt meg a kesztűtartóból közvetlenül behúztam az A-oszlop gumiborításába, és csak a napellenzőnél bukkan elő újra, tehát gyakorlatilag az a 4 centi látszik belőle, ahol bemegy a napellenző mögé, meg az az 5 centi, ami a napellenző másik oldalán lóg, a kamerához. Parkoláskor ezt a farkát is visszadugom a napellenző mögé, teljesen diszkrét.

Új hozzászólás Aktív témák