Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    Sziasztok!

    Szeretnem elmeselni a kalvariamat az acer szervizzel:
    Az egesz azzal kezdodott, hogy hasznalat kozben kiolvadt a tapcsatlakozo aljzat. Az 1.5 ev hasznalatt alatt mar tobb kisebb hiba is osszegyult, de annyira nem zavartak, hogy ezert szervizbe kuldjem: touchpad erzekenysege szinte nulla volt, erosen kellett nyomni (es nem beallitasi hiba volt), az lcd panel es a vedoburkolat koze becsuszott valami vekony muanyag elem es kitakart kozepen kb 2mm x 40mm-es feluletet, valamint a hdd erosen szektorhibas volt.
    Szoval elkuldtem szervizbe(2011.04.11-en), 2 nap alatt megerkezett brno-ba, meg is kezdtek a javitast, majd meg 2 nap utan atvaltozott az esetstatusz, hogy "Ajanlat elfogadasara var"-ra (vagy hasonlo nem emlekszem pontosan milyen kifejezest hasznaltak). Email, telefon nem jott, igy telefonaltam, hogy mi a helyzet. Mondtak, hogy a kijelzo serult, 13000Ft az onresz (volt +2ev gari kiterjesztesem, valamint vetlen kar biztositas), es ha kerem a javitast akkor utaljam. Erre mondtam, hogy az onresz az lcd panel serulesere vonatkozik, az pedig nem serult, csak becsuszott ele valami muanyag darab. Erre inditott egy hibajegyet az ugyfelszolgalatos, majd vissza is hivott, hogy valoban nem kell onreszt fizetnem, es megrendeltek az uj kijelzot. Na nekem mar itt kezdte az agyam eldobni egy ekszijat, mert minek egy komplet uj kijelzot rendelni, amikor eleg szetcsavarozni, kivenni azt a szart es osszerakni. Na mind1 elfogadtam, hogy uj kijelzo lesz, es remenykedtem, hogy csak pixelhibas ne legyen. Eltelt 1 het. Telefonaltam reszletesebb infoert, mondtak a kijelzo meg nem erkezett meg, minden mas alkatresz igen. Meg egy het eltelt, ment is a telefont, meg mindig a kijelzore vartak. 2011.05.02-an mar nem birtam tovabb es megkertem, hogy kuldjenek mar fenykepet a kijelzo allapotarol. Az volt a gyanum, hogy a technikus veletlenul osszetorte, vagy valami hasonlo, es ezert akarnak ennyire uj kijelzot rakni a gepbe. Kep megjott, kijelzo olyan volt, mint ahogy feladtam. Ekkor ment a level, hogy hagyjak a kijelzot, kuldjek ugy vissza ahogy van, csak a tobbi hibat javitsak. Mondtak ok, ugy visszakuldik ahogy van, a tobbit megcsinaljak.
    A gep megjott 7-en, mukodokepes allapotban de egy-ket bosszanto dolog tortent vele: A kijelzobol eltavolitottak a muanyag darabot a csere helyett(mar az elejen ezt kellett volna), de osszeszereleskor nem takaritottak ki, igy az lcd panel es a vedoburkolat kozott mindenfele piszok van, ami a szereleskor kerult oda, raadasult ugy kuldtek vissza a gepet, hogy tisztaban voltak ezzel, ugyanis e-mailben is megirtak, mint esztetikai hibat. Ezen felul a felso burkolatot sikerult osszekarcolniuk. Ezt a ket dolgot meg megprobalom lebokszolni rajtuk. Osszessegeben annyit tudok mondani, hogy a gepet nagyon szeretem, de isten ovjon a szervizuktol. Lassuak es trehanyak, valamint az szallitasnal lehet idegeskedni, hogy mikor nyuljak le a csomag tartalmat. A kovetkezo gepem biztos, hogy nem acer lesz, mert nekem fontos a szerviz megbizhatosaga es minosege.
    (+1: a visszaerkezeskor a UPS-es nem akarta megvarni, mig a szeme elott felbontom a csomagot, de egy kis jattal meg lehetett oldani)


    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák