Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • skylaner

    senior tag

    válasz Tűzkígyó #8773 üzenetére

    Erre a 3 napos visszavitelre én is kiváncsi lennék.
    A reklámban legalábbis úgy mondták, h az Euban ha nem vagy elégedett a termékkel és három napon belül visszaviszed akkor kötelesek visszafüzetni a termék árát vagy kicserélni a terméket. /De asszem h ez csak az interneten vásárolt termékekre igaz /

    [ Szerkesztve ]

  • old_artist

    addikt

    válasz Tűzkígyó #8773 üzenetére

    Hááát, igen, igen!
    Ezt swizzben másként csinálják - sajnos nálunk még nem elterjedt - pláne a drágább minitoroknál, mivel nem kifizetendő a kereskedőnek, hogy "bajlódnia" kell vele. Érdekes, máshol (más országokban) a drágábbért még "ki is nyalják a vásárló sggét".
    Ezért érdemes felvenni a Mo.-i képviselőkkel a kapcsolatot, és rákérdezve árajánlatot és forgalmazót ajánlva, kikényszeríthetjük a legjobb megoldást a felhasználó számára!
    Nálunk ügyeskedni kell, és hogy a forgalmazó minden jóval előrukkoljon, egy drága monitor vásárlása kapcsán!

    De..., viszont 72 óra elteltével, minden indok nélkül (s ne az legyen, hogy pixel/al-pixel hibás) visszaviheted az árut, és esetleg, ha kérdezik, akkor csak annyit mondj, hogy nem erre számítottál, vagy nem vagy elégedett vele, stb., nem kell indokolni! Erre a jogod és lehetőséged van, minden esetben, ha nem társak benne, akkor jöhet a herce-húrca, a fogyasztóvédelem és egyebek - sajnos! Ez már csak igy van hazánkban a kereskedőkkel, ezért is kell utána járni a legmegbízhatóbb lehetőségeknek - és írásban lefektetve kérni az Ők ajánlását/hozzá állását (akkor nincs vita, és érvelhetsz ezek ismeretében - is), nagyon fontos! Mindent írásban, semmi verbalitás, mert ott mindent megígérnek, csak hogy eladják, utána már nekik mind - egy-kettő-három!!!

Új hozzászólás Aktív témák