- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
PROHARDVER!
War Thunder: Ground Forces - legördülő öszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
"A gépigény némileg magasabb"
Dehogy magasabb, WT GF-ben csutkára húzva 35-40 fps alá nemigen megy sehol, míg WoT-ban közepes és high közötti grafikán is csúnyán beeseget 30 de sok helyen 25 alá. Irreveláns az összehasonlítás amíg nem jön a WoT-ba is a multicore támogatás, addig meg szerintem nem kérdés melyik gépbarátabb. Ha látvány/gépigény tekintetében is nézzük, a WT jelenleg bajnok.
Az tény hogy repcsis oldal optimalizáltabb, de ott nem kell számolnia a motornak a far-far objecteket, ergo fű/fa stb-t. Akkor lényeges amikor föld közelében repkedünk. Az is igaz viszont hogy a levegőben meg van dinamic cloud, az is plusz számítási kapacitást igényel."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- MIUI / HyperOS topik
- Formula-1
- Nagyrobogósok baráti topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iOS alkalmazások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux - haladóknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...