- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
PROHARDVER!
Ebbe a topikba várjuk az új Hardverapró működésében tapasztalt bugok részletes leírását (lásd lent, mindenképp értelmezd!). A nem idevaló általános észrevételeknek külön topikja van! Mielőtt hozzászólnál, OLVASS EL!
Aktív témák
-
MarQs
senior tag
Üdv!
A Vevőm elindította az értékelést sikeres boltolás után, kaptam is erről emil értesítőt, de privátban nem jött meg a rendszerüzenet, így nem tudok reagálni - az "Értékeld!" gomb pedig az első klikk után már nem elérhető a folyamat újraindításához.
Lehet benéztem valamit, de mi ilyenkor a teendő?
Előre is köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
-
MarQs
senior tag
válasz dirtboy86 #3716 üzenetére
Köbö ugyanez a helyzet nálam is! Emilben kaptam értesítést, de privát rendszerüzenetet nem, anélkül meg (ha jól emlékszem) meg vagyunk lőve...
[ Szerkesztve ]
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
-
MarQs
senior tag
-
MarQs
senior tag
válasz szentkuti11 #3725 üzenetére
Megoldásként (talán) egyelőre csak ez van...
[ Szerkesztve ]
"Vagy fejlődsz, vagy hanyatlasz, nincs stagnálás!"
Aktív témák
Riport előtt próbáld meg:
● Töröld a böngésződben a sütiket
● Ha nincsenek engedélyezve, akkor engedélyezd őket
● frissítsd az oldalt Ctrl+F5-tel
● lépj ki, lépj be
● próbáld meg másik böngészővel.
● Ha így megy, illetve ha egyáltalán nem megy, akkor riportáld:
A bugreporthoz szükséges adatok:
● pontos link a hiba helyéhez
● operációs rendszer és böngésző pontos típusa és verziója
● célszerűen screenshot (képernyőmentés) a hibáról
● a hiba rövid és jól érthető leírása
Ha nem megy az értékelés, akkor olvasd el ezt!