Hirdetés
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Újabb pozitív tapasztalatomat szeretném megosztani Veletek az IPON garanciális ügyintézésével kapcsolatban, illetve HUN]Repa rendkívül segítőkész, korrekt hozzáállását illetően.
Nem, nem vagyok a fizetett emberük, de egyszerűen nekem mindig sikerül az ilyen ügyeket Velük problémamentesen elintézni.
Egy VGA-t vittem be Hozzájuk, ami még garanciális volt és kicsit zajongott rajta a hűtőventilátor. Előzetesen érdeklődtem, hogy a hűtőre is vonatkozik-e a garancia, mert több helyen is olvastam már olyan történetet (nem az IPON volt a kereskedő), ahol az ügyfelet elhajtották azzal, hogy hiába van a VGA-ra több év garancia, a ventilátor kopó alkatrész, úgyhogy arra csak a normál 12 hónap érvényes. Gyorsan választ kaptam, hogy természetesen a hűtőre ugyanolyan garancia vonatkozik, mint a kártyára és hogy vigyem be a Dévai utcai üzletbe.
Kedden délelőtt bevittem a kártyát, leadtam és megkérdeztem, hogy mennyi ügyintézési időre számítsak. HUN]Repa annyit mondott, hogy igyekezni fognak vele.
Tegnap délután jött az e-mail, hogy befejeződött az ügyintézés és mehetek érte. 3 nap alatt
Kicsit szkeptikus voltam, mert elég gyorsan lezajlott a javítás és a szervizlapon annyi szerepelt, hogy tisztítás, portalanítás, karbantartás, illetve tesztelés (rövidítettem, de ez volt a lényeg).
Szóval nem tudom, hogy mit csináltak vele a szervizes kollégák, de esküszöm halkabb lett a kártya, mint újkorában, pedig rendszeresen szoktam takarítani a gépemet (nem csak kívülről)
Ezúton szeretném megköszönni HUN]Repa-nak és minden kollégájának, aki közreműködött az ügyben, hogy ilyen gyorsan és eredményesen megoldották a problémámat
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz
ch003067 #5560 üzenetére
A 15 napos ügyintézésre törekednek, de nem tudják garantálni.
Írj egy a garis e-mail címükre (rma@ipon.hu) az ügy adataival (termék típusa, garis ügyintézés száma) egy levelet, hogy hol tart az ügy. Én a helyedben azért hamarabb érdeklődtem volna már finoman. Lehet, hogy már előrébb tartanál a dologgal
-
Jim74
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Hp Elitebook 850 G7 15,6" Laptop Intel i7 10610U 512Gb SSD/ 32Gb Ram
- IPad Pro 12.9 M1 128GB LTE + Magic Keyboard (5th Gen) Megkímélt állapotban
- Gaming PC , i3 12100F , RTX 4060 , 16GB 3200MHz , 512GB NVME , 1TB HDD
- i7 PC , i7 2600 , RX 550 4GB , 24GB RAM , 240GB SSD
- XBOX Series S 512GB, 2024.12.22-ig gyári Microsoft garanciával Bp-i üzletből eladó!