Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • akos_1984

    tag

    válasz sainthun #13013 üzenetére

    Nekem kabelnetem van. Okt eleje ota van ugyanez a problemam, elotte 10 honapig rendben volt. Folyamatosan veszem fel a hibajegyeket, ossze-vissza hazudnak az ugyfelszolgalaton, hogy hol all a hiba kijavitasa, meg hogy egyedi hiba, stb...

    Hibajegy felvetelenel 72 oraig az ugyfelnek kuss van, mert a T szerint az rendben van, h 3 napig le sem sz...jak ot. Megcsinaltak olyat is, hogy a 3. napon lezartak a jegyet, a hiba persze nem oldodott meg, vehettem fel ujat, ujabb 72 oraig semmi. Lehet felvenni kompenzaciora panaszt, egyszer megcsinaltam, semmi visszajelzes rola. Mehet az ugyfel NHH-hoz, meg birosagra, vagy ahova akar, semmit sem tud tenni, mert a T rendszereben minden hibajegy uj problemakent jelentkezik es NEM lehet bebizonyitani, hogy 2 honapja nem tudjak ugyanazt megcsinalni.

    A problema allitolag abbol van, hogy a T raengedte a kabelhalozatra az IPTV-t (korabban csak optikan volt elerheto) es az infrastruktura nem birja. Nemhogy ezt, meg azt sem ismerik el, hogy nem csak nalam van problema.

    Egyszeruen szanalmas, hogy emnnyire semmibe veszik az ugyfelet.

    En gyakran VPN-en keresztul dolgozok (dolgoznek) otthonrol, de ilyen szakadozo, hasznalhatatlan nettel ez lehetetlen, igy nekem konkret annyagi vesztesegem van ebbol.

    Sorolhatnam meg hosszasan, hogy mit tapasztaltam az elmult 2 honapban a T oldalarol, de csak magamat idegesitem vele tovabb. Szolg. valtas lesz, csak meg azt nem tudom, h mire, mert egydul ADSL-re van lehetosegem mas szolgaltatotol igenyelni, de az is jobb, mint a hasznalhatatlan T-Home kabelnet...

Új hozzászólás Aktív témák