- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- GoPro Topic
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
boborján2 #154911 üzenetére
Ha a telefont kedvezményes áron vették, akkor a kapott kedvezmény miatt a hűség végéig tiltható, havidíj nemfizetés okán.
ha a készülék részletre lett véve, s csak a részletet nem fizeti valaki, akkor a szolgáltatás nem tiltható le csak a készülék, mivel a készülék ára nem a szolgáltatás része.
Havidíj nemfizetés miatt tiltható a kedvezményes áru egyösszegü vagy részltre vett készülék is
-
válasz
boborján2 #154986 üzenetére
Nem kételkedem. Csak ellenpólust állítottam annak a kontextus vagy relativizálás nélküli kijelentésnek, hogy nem érdekli a hajlítási szög. Sem a cat, sem a hossz, sem a hányszor egy nap, sem a szög, se semmi nem volt megadva, vagy alátámasztva.
A cat5e tényleg kezes. Pár hónapja húztam a falban egy cat 6a u/stp kábelt, az meg borzalmas. Nagyjából olyan, mint a coax.Tegnap még működött...
-
pinnacle
nagyúr
válasz
boborján2 #155088 üzenetére
Nem ügyfélbarát megoldás. Számhordozni sem lehet online, Dominora.
Domino Extrat rendeltem, azt persze holnap átvehetem. Másik topikban írták, hogy 1-200Ft csak a haszon rajta, ezért régi probléma, hogy nincs ilyen SIM. Mondjuk nem tudom, akkor, hogy cserélnek, ha valakinek elromlik vagy ellopják. Egyébként tényleg külön SIM van előfizetősnek, kártyásnak?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
boborján2 #155096 üzenetére
[evil_way]Ha a zöldségesnek nincs haszna egy terméken, vagy aránytalanul kicsi ahhoz képest, amennyit azzal foglalkozni kell, nem rendel inkább abból, vagy csak muszájból néha, nagyon minimális mennyiségben...[/evil_way]
Fogyasztói, illetve felhasználói oldalról ez nem jó persze, nem is lenne szabad, hogy megtegye az üzlet, de ilyen ez, ha minden ki van adva maszekba és az anyagi érdekeltség a lényeg, vagy legalábbis nyom annyit a latban, hogy bizonyos panaszmennyiséget lenyeljenek.[ Szerkesztve ]
-
-conrad-
addikt
válasz
boborján2 #155081 üzenetére
Szia.
Van egy ilyen routerem itthon: ASUS RT-AC1200G+
IMGP snoopingot 2,4ghz és 5ghz hálózaton is bekapcsoltam.
Csak a Smartbox ment rajta a teljes teszt alatt, de 5-6 mp után befagyott a kép, átkapcsolva másik adóra is csak 5-6mp-t bírt.
Átkapcsoltam AP módba a routert, úgy sokkal jobban bírta, percekig megy az adás de utána összeomlik a wifi, újraindul, újra megy a műsor pár percig és megint resetel.
Egyetlen más eszköz sem volt a rendszerben.Lehet, hogy ez a router a szűk keresztmetszet? Öreg, elavult?
Tényleg kellene egy bika router, ami tudja a kb. 12 eszközt kezelni (telefon, kamera, okoskonnektorok) és mellette elbírja a Smartboxot is. -
kali
legenda
válasz
boborján2 #155103 üzenetére
Direkt nem akartam másmilyen példát írni, mert ilyen szolgáltatásnál további befolyásoló tényezők is vannak.
A lényeg, hogy nem éri meg foglalkozniuk a feltöltős témával, ellenkező esetben mindig lenne minden üzletben.
Otthoni szolgáltatásnál is van ilyen fekete ló, de inkább nem dobom be a témát -
-
tuto558
tag
válasz
boborján2 #155195 üzenetére
Hivatalosan nem támogatott az biztos, tehát ha valakinek problémája van vele, nem fog segítséget nyújtani a Telekom.
Egyszer való igaz hogy én írtam itt a fórumon tévesen, hogy le van tiltva a wifi a box-omon, ugyanis hiába próbáltam bekapcsolni, mindig vissza ugrott "off" állásba a kapcsoló a menüben. De utólag kiderült, hogy valami szoftveres hiba lehetett, mert később box újraindítás után már megint kapcsolható volt.
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
ooloo
őstag
válasz
boborján2 #156811 üzenetére
Igen , arra gondoltam , hogy a tévére előre nem telepített alkalmazásokat is el szeretném érni ... tehát kell még egy Patch kábel a routerből a tévébe . A routerből a beltéri egységbe elég az 1 Gbit/s Patch kábel ?
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
válasz
boborján2 #156816 üzenetére
Szia ,
A szerelő ne intézzen semmit , mert a falban akarom elvezetni a kanócokat ... a villanyszerelővel már behúzattam az 5Gbit/s os vezetékeket onnan , ahonnan az előző lakónak behozták a lakásba a jelet. A 2db tévé mögött lesz "rejtve" a konnektor , a Patch és a HDMI kábel . Ezek az íróasztalnál a routernél futnak össze . És még ott van a wifi is mint csatlakozási lehetőség lehetőség .
zoli62 : Mi Fehérváron voltunk a Telekomnál és tisztán emlékszem arra , hogy az ügyintéző egyértelműen kérdezte , hogy fel szeretnénk venni az adást ? Mondjuk szó szerint úgy kérdezte , hogy felvevős készüléket szeretnénk ..... nagyjából beleolvastam , de csak annyit találtam , hogy 3 napig visszanézhető ... én ezt nem éppen felvevősnek gondolnám .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
válasz
boborján2 #156826 üzenetére
Én műszaki analfabéta vagyok , amolyan múlt századi ....
Behozza a falon belülre a jelet .. ott egy hasonló konverterből - mint az alábbi képen van - viszem tovább a jelet az íróasztalhoz ... ott bedugom a routerbe , ahonnan tovább osztom a számítógéphez és a tévékhez . Jól értem ? Nyugtass meg , hogy ezen átalakítókhoz nem kell konnektor . Csak azért mert ahol behozzák , ott a közelben nincs konnektor.
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
válasz
boborján2 #156838 üzenetére
Na igen.... ha tudom , hogy elesek , akkor előtte leülök. Nem vágom ezeket a rendszereket , és nem vágta a "szakember" sem. Aki nem jártas az adott témában azt könnyű megvezetni.
Viszont most is tanultam pár dolgot .... igaz , a saját káromon.
[ Szerkesztve ]
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
Marci112233
őstag
válasz
boborján2 #156908 üzenetére
Nincs android box csak sima régi IPTV. Telekom TV alatt a TVGO-ra gondolok mert az is már azon a néven jön be böngészőn keresztül. Ránézek ezekre a csatikra és ha ott se lesz jelzek nekik.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
Marci112233
őstag
válasz
boborján2 #156910 üzenetére
A ce box IPTV van 3, és nekem a Telekom TV go, mert ugye csak 3 beltéri lehet egy előfizetés alatt. Fentebb linkeltem egy képet amin látszik hogy IPTV L van alatta pedig ott a record&go is mint hozzá tartozó, és ha részletezem nincs is az opciók közt mert azt írja tartalmazza. Telekom TV go-ba tudok visszatekerni elölről nézni, az archív TV adásokat is bejönnek amiket lehet nézni, csak egyedül a felvétel dolgot nem találom, pedig amiket leírtam se kéne mennie ha jól tudom ha nem lenne a record&go, vagy tévednék? mert adott csatorna délelőtt levetített műsorát is tudom visszanézni már ott is amiket lehet ahogy néztem.
Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W
-
Aurig@
őstag
válasz
boborján2 #156996 üzenetére
Csak tippelek, de nem lehet, hogy hibásat kaptál?
21 hónapja kötötték be nálam, de magától még egyetlen egyszer sem szakadt meg a net. Csakis áramkimaradáskor, ez is mindössze háromszor fordult elő, hibás e.on elosztói szekrény miatt.
Nekem a sima 5670-es van, nem a v2-es. Ki-be lépkedhetek, módosíthatok bérmit, ami nem inaktív, nem léptet ki.
Esetleg még böngésző gyorsítótár törlése, nem tudom, hogy ez befolyásol e bármit is.<<- OnePlus 7 „8/256” Android 12 ->>
-
partxxx
tag
válasz
boborján2 #157418 üzenetére
nos, a teljes sztori, hogy még nincs, ezért érdeklődöm, mielőtt szerződést kötök
jelenlegi szolgaltatóm a telekom infrastruktúrán keresztül ad optikai netet, nekik tényleg nincs publikus IP-jük csak ha fizetek a fix-ért
de ha úgy vesszük akkor otthoni, optikai internetem van a telekomon keresztül, és közvetlenül szeretnék szerződni, hogy legyen ingyenes publikus IP-m
-
partxxx
tag
válasz
boborján2 #157421 üzenetére
tudom hogy most nem tud adni, de előre érdeklődtem, hogy ha majd ... de ezek szerint biztosan van rá lehetőség
pont az ügyfélszolgálat miatt nem akartam a Thez menni
, de muszáj leszek
Wavecom-nál mindigy ugyan azzal az emberrel beszéltem ahányszor hívtam, és mindig hozzáértő és segítőkész volt
-
SwaZy1337
tag
válasz
boborján2 #157453 üzenetére
Nem mondom azt, hogy szarnak bele, csak vannak olyan specifikus gondok is, amiket nem tudnak megoldani egyből vagy tartogatják egy nagyobb frissítésre (ugye ez a te esetednél nem mérvadó, mert itt nem olyan dologról van szó) itt szimplán nem tudom én sem, miért nem lett még meg 3 hónap alatt.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz
boborján2 #157461 üzenetére
Hát csak itt azt is érdemes megnevezni, hogy van a 30 nap, viszont ha megoldják, akkor lezárják és ha te megint bejelented és lezárták, akkor újra indul a 30 nap és a belső IT-s hibáról az ügyfelek nem kapnak azonosítót, így nehezebb is utána járni ennek.
Megtudom érteni a gondod, teljesen egyet is értek vele, de sajnos nem tudunk ezellen mit tenni.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz
boborján2 #157466 üzenetére
Nem ellentmondás ha nézünk pl egy egyszerű példát:
Leszakadt a szekrény ajtó, te megcsinálod (hiba lezárva), párod hazaér, kinyitja és a kezében marad...Ő azt fogja mondani hogy ez nincs is megcsinálva (hiba továbbra is fennáll), de te mondod, hogy.."De én megcsináltam drágám..." (hiba visszanyitva, új bejelentés által)...Ők nem léphetnek be és nem próbálhatják ki, hogy a nevedben rendelnek valamit...az GDPR szempontból nem megoldható.
Minden hibabejelentésnél, ami otthoni szolgáltatással kapcsolatos és nem belső IT rendszeres gond, kap az ügyfél pont azért, hogy tudja merre jár az ügy és tudjanak neki is valamit mondani, ha utána kérdez, ezt ezért írtam.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz
boborján2 #157471 üzenetére
Alapszolgáltatásnál így is van, 72 óra és SMS/hívás megy az ügyfélnek, hogy ha megoldódott a probléma vagy ha tapasztalja még. De mivel ez belső IT-s hiba, ügyfél adat itt kb. szóba sem kerül, hiszen megkapják, hogy ez meg ez a gond, megnézik és ha nem látnak semmit nem tudnak mit csinálni. Ez nem olyan mint hogy van internet vagy nincs internet. Azt érzékeled.
Hogy ki mit mond...emberek vagyunk, kinek mihez van kedve, ki milyen régóta van itt, sok mindentől függ...kit kell ezzel kapcsolatban zargatni mit kell csinálni stb.
Meg mikor valaki az adott napon a 40. felcseszett agyu ügyféllel beszél, ott már nem biztos, hogy lesz kedve valamivel foglalkozni, ez mind-mind közrejátszik.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz
boborján2 #157474 üzenetére
Látom nem fogom tudni megértetni veled, hogyan megy a nagyvállalatnál a dolog. Én nem azon a részlegen dolgozom, én az vagyok, aki ezeket továbbítja az IT-nak és én vagyok az, aki ugyan ezt kapja szóban az ügyfelektől mint, amit most te is írtál. Ilyenkor szokták azt mondani, akkor váltok szolgáltatót és erre mondanám legszívesebben, hogy nyugodtan, ha nem felel meg, hálisten van másik, nem monopól helyzet van, így mindenki tud válogatni.
De ahogy írtad is, már nem vagy Telekomos, örülsz neki és ez a lényeg és akkor ezt itt én le is zártam!
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Corsair SP120 / LL 120-140 / Be quiet! / Thermaltake
- Garanciális Corsair 5000D Airflow számítógép ház
- ZOTAC RTX 3070 8GB GDDR6 Twin Edge OC White Eladó! 110.000.-
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Slim 1TB fekete játékkonzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Thrustmaster TMX kormány szett (4460136) garanciával hibátlan működéssel