Hirdetés
- HP EliteBook / ZBook topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- CPU léghűtés kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
Hirdetés
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
gp A felújított kiadást kedvezményes áron kapják meg azok, akik rendelkeznek az eredeti változattal.
-
Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
ph A Granite Rapids AI-ban kifejezetten erősnek tűnik, bár még nincs a piacon az a konkurens platform, amivel versenyezni fog.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70234880
törölt tag
válasz Túzok22 #106896 üzenetére
A FOSNITE-al van mindig a probléma, gyerek is bosszankodik hogy nem reagál mindig lövésekkor.
A tegnapi update is lassan jöt le.
Ha nem ragaszkodna hozzá a gyerek, akkor egy laza mozdulattal iktatán a fenébe. De a gyerek az osztálytársaival suli után szoktak játszani pár orát. Így sajna nem iktathatom.
Folyamatosan panaszkodik, hogy ....
A hálózat ugyanakkor rendben van, sávszélesség megvan, válaszértékek jók.
Hiba a programban van.[ Szerkesztve ]
-
-
#70234880
törölt tag
válasz lszlogal #106971 üzenetére
Ha jól emlékszem neked volt olyan problémád hogy nem tudtad az iptv összerendelni rendesen a telefonnal? Képzeld nálam is eljött a hiba. A tv megjelenő QR -kód hibásan jelent meg, illetve ha manuálisan akarod meg adni, akkor a pin résznél ERROR felirat van. A megoldás az volt, hogy törölni kellet a TVGO regisztrációt, majd újra regisztrálni, és a tv készüléken megadott kóddal össze szinkronizalni. Ha ez megvan, akkor lehet össze szinkronizalni a műsorújság programmal. Előtte az eddig össze szinkrinzalt eszköz törlése, majd tovább és akár QR-kod, vagy manuális összerendeled. Most már nem fog hibás pin írni, hanem megjelenik rendesen. És sikeres lesz a össze kapcsolás, működik a távirányító, és akár távoli műsor rögzítés.
[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz lszlogal #106973 üzenetére
Na akkor jól emlékeztem hogy neked volt ilyen problémád. Nekem eddig működőt, az ügyfélszolgálatos a boxot le frissítette, de nem oldotta meg. Tovább kapcsolt, ott az alkalmazást eltávolíthattak velem majd újra telepítették. Ez se oldotta meg. Végen fel vett egy hiba jegyet. Ez tegnap este 21:00 körül. Engem csak nem hagyott nyugodni a fentebb leírtakat végig csináltam, és utána működőt. Majd újra telefon, hiba megoldódott. Megköszönték hogy vissza jeleztem. Két opció van, vagy a megnyitott hiba jegy ami kb 15-20 percig volt nyitott, az ügyeletes rá cuppant és központilag lett megoldva, vagy az volt a megoldás amit fentebb írtam. Mondjuk nekem ez előt is működőt. Szóval érdekes. Csak gondoltam szólok neked, mert emlékeztem rá hogy gondod volt vele.
-
#70234880
törölt tag
-
#70234880
törölt tag
válasz gurabli #107356 üzenetére
Ha belső hálón van, akkor is teszi szépen a dolgát. Egyébként, az én véleményem az, hogy minden körülmények között a szolgáltató eszközein keresztül megy a kapcsolat. Teljesen felesleges más külső custom DNS-t használni, ezzel kiadva 2-3 félnek az internet szokásaidat. Ha belső hálón ott a saját DNS szervered, az nagyon szépen megszűri a forgalmat. Egyébként, ha valaki kíváncsi rá milyen életet élsz a kibertéren, megfogja tudni.
Ugyanakkor, tökéletesen értem aggályaidat. De ezen az alapon kétségbe lehet vonni az összes DNS szolgáltatót, VPN szolgáltatót stb...
A Belső hálózaton lévő DNS szerver arra jó, hogy lásd hova is akar csatlakozni az eszközöd.
És segíthet hamarabb észre venni ha valami kompromittálódott. De az egész belső DNS nem ér semmit, ha a hálózati eszközön nincs rá erőltetve hogy a belső dns-en keresztül menjen a forgalom, és forwardolja a public dns szervernek a kéréseket.[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
Telekom ONT update.
F@st 5655v2 AC
Software Version: SG3G10000494
GUI Version: 1.110.54 -
#70234880
törölt tag
válasz fulton #107498 üzenetére
Ne erőlködj, jelen pillanatban nem működik. Hiába akarod átrakni.
Jelen pillanatban úgy működik hogy a sagemcom f@st 5655v2 hozza létre a kapcsolatot, hogy utána mit raksz rá, a te dolgod. Tegnap próbáltam én is, mindenféle előzmény mentesen. De nekem se ment. Vagy átmeneti hiba, vagy végleges megoldás. Ki tudja. -
#70234880
törölt tag
válasz csabyka666 #109361 üzenetére
Ha nem megy nyomd meg hátul a reset gombot, majd lépj be, és kapcsold be a Passthrough.
Utána a saját eszközödön be tudod állítani, ha birtokodba van a PPPoE azonosító/jelszó páros. -
#70234880
törölt tag
válasz csabyka666 #109395 üzenetére
ááá dehogy, egyrészt megkaptad a szükséges felhasználó név/jelszó párost papír alapon, amikor szerződést kötöttél. A másik ha belépsz a Telekom oldalon a profilodba, ott is fel van tüntetve a felhasználó neved, a jelszót is meg tudod változtatni, bár szerintem jobban jársz a telefonos segítséggel. Mert nem mindig működik megfelelően a web jelszó változtatás.
-
#70234880
törölt tag
válasz csabyka666 #109430 üzenetére
Teljesen nem tudod kizárni, csak szólok. A forgalom ugyan úgy a Sagemen fog keresztül menni. Annyi történik csak, hogy nem a sagemre csatlakozol, hanem PPPoE keresztül közvetlen a szolgáltató szerverére. Nem fogja megmondani, mert nekik az a legkényelmesebb, és kevesebb a probléma.
-
#70234880
törölt tag
válasz adika4444 #110995 üzenetére
Mert tiltó listára kerültél. Az van, hogy ha saját eszközöddel próbálkozol pl Mikrotik, UBNT, akkor le tilt központilag. ( Okát nagy vonalakban ismered ) Ezt az ügyfél szolgálatos nem tudja megoldani. Neki a rendszerben mint aktív szolgáltatásként jelentkezik. De ha a műszaki kollégával beszélsz, akkor vissza tudja kapcsolni. Ebben az esetben ha az ONT-ra csatlakozol, akkor megkapod az IPV6 címet, illetve Asus Routerek esetén a IPV6 passthrough állítod, szintén megkapják a csatlakozott kliens eszközök az IPV6 címet, függetlenül hogy DHCP, vagy PPPoE a kapcsolat. Mikrotik, UBNT, esetén ismeretek a buktatók.
-
#70234880
törölt tag
válasz adika4444 #111089 üzenetére
Mit szerencsétlenkedsz ezzel az IPV6 -al? Felhívod őket, elmondod IPV6 kell, rá csatlakozol wifin az ONT-ra, és ellenőrzöd hogy rendben van. Egyébként ha más routeren pl Mikrotik, UBNT akarod használni, egy idő után le tilt központilag. Az ügy-félszolgálatos meg nem tud vele mit kezdeni, így rögtön kapcsol. Elmondod neki eddig volt, most ismét nincs, feloldja a tiltást és kész. Én anno 2 telefonhívással megoldottam. Azóta is van, és működik. Mikrotik, UBNT meg már tudod miért nem működik rendesen.
-
#70234880
törölt tag
válasz adika4444 #111091 üzenetére
Nem, mert Mikin nem is fog normálisan működni. All in one szappantartó Asus routerek esetében is csak úgy működik hogy az IPV6 Passtrough állítod. Ebben az esetben megkapják a csatlakozott eszözök az IPV6-ot. Azt kell elérni hogy az ONT megkapja. Hagyd egyenlőre a pppoe Passtrough a fenébe, rendesen lőjék össze. Utána nincs vele gond. Addig folyamatosan a központi szerveren tiltásra kerül. A ppoe jelsző cserét ők maguk se értik, de a tapasztalat azt mondja így működik.
-
#70234880
törölt tag
válasz adika4444 #111089 üzenetére
Mondtam, hogy oké, majd átírom a webfelületen.
Ezért nem megy a szinkron, hagyd a fenébe az ő általuk beállított PPPoE jelszót. Ugyanis a jelszó csere miatt is tiltó listára kerül. Egyszerűen nem mindig sikerül a Telekom profilon keresztüli jelszó csere szinkronizációja. Gondolom hibás értékeket ír, ami nem egyezik. Ők adjanak egy PPPoE jelszót, kapcsolják be az IPV6, abban az esetben ha tiltó listán van, vegye ki a műszaki kolléga. Utána nem kell piszkálni, se PPPoe jelszót cserélni.És lesz IPV6 neked. Az már más kérdés, hogy utána figyelheted annak is a tűzfal bejegyzéseit. UBNT, és a Mikrotik sincs ezzel a helyzet magaslatán. Majd egyszer ....[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz Treck #111098 üzenetére
Nagyon nincs mit erről beszélni, nekem a műszaki kolléga mondta. Maga a folyamat úgy néz ki, hogy a Műszaki csoport továbbítja a Rendszergazdáknak, akik le veszik a tiltást. A műszaki csoport is tud valamit bűvészkedni, de korlátozott a lehetőségük nekik is, így a rutinosabb egyből továbbítja a problémát. És pár perc múlva működik az IPV6. Ebből az előfizető nem lát semmit. Csak én kíváncsi voltam mi okozza a problémát. És dióhéjban elmondta. A lényeg, IPV6 bekapcsolása után nem kell nagyon piszkálni a dolgokat, ebbe főként a PPPoE jelszó csere a lényeg, illetve ha felhasználói oldalon, ha túl sok hibás csatlakozási kérelem megy. Pl Jelszó csere után. Az a baj, hogy az ügyfél a Telekom web oldalon keresztül tud jelszót változtatni, onnan indítva meg rendszerint problémát generál, nem megy le mindig rendesen a szinkron. De ha full technikai részére vagy kíváncsi, azt a Telekom tudja elmondani, már ha ...
[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz Treck #111103 üzenetére
Úgy hogy ezeken az eszközökön rendszerint szívás összehozni, beállítani az IPV6-ot, Telekom rendszerében. A Fórumok tele vannak ilyen jellegű problémákkal.
Egyébként, nálam rendesen működik, az ONT esetében, illetve Asus N18U. Mikrotik esetében, már nem annyira rózsás a helyzet, és UBNT esetében se.[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz Treck #111105 üzenetére
Ismerem ezt az oldalt, csak tudnám akkor miért kínlódik vele mindenki. Mert eddig nem nagyon sikerült beállítani senkinek ezeken az eszközökön. De akkor ők se értenek hozzá. Mint láthatod már maga a bekapcsolás se megy mindenkinek zökkenőmentesen. Akkor egy Mikin, ahol még nem teljesen kiforrott, vagy ubnt esetében ahol pl csak prefix érték megadására van lehetőség, és mégse működik, pl DHCP esetében. De szerintem te nem ismered ezeket az eszközöket, és sanszosnak tartom, nem volt hozzá szerencséd soha.
[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz Treck #111111 üzenetére
Félre értések elkerülése végett. Azt mondod hogy neked Mikrotik esetében sikerült az IPV6 beállítása úgy hogy a Mikrotik-en a WAN interface DHCP-re van állítva. És a Mikrotik eszközre csatlakoztatott eszközök meg is kapják a Telekom IPV6 címet. Ha igen, akkor légyszíves írd le, akár privátban, hogyan sikerült neked. Mert nekem, egyáltalán nem kapja meg a Miki, az IPV6 címeket.
[ Szerkesztve ]
-
-
#70234880
törölt tag
A probléma az hogy ha nincs meg az a sávszélesség amire az ügyfél előfizet havonta. Ügyfél felhívja a szolgáltatót és abban az esetben ha bolond ügyfél szolgálatost fog ki, aki egyből a névleges sebességre hivatkozik. Ez az ügyfél szemében, tipikus lerázós hozzáláss. Ügyfél próbál érvelni hogy gigás előfizetésem van, és éppen csak 300 van meg. Ha ez normális, akkor csomagot váltok 300-ra. A valós probléma az, hogy túl nagy a különbség az előfizetett sávszélesség, és a névleges sebesség között. Rendszerint akkor szoktak ki akadni az előfizetők, amikor az ügyfél szolgálatos nagyon kardoskodik a névleges sebességre. És nem tanúsít ügyfélközpontú hozzáállást. Gigás előfizetést meg ki kell használni, akinek van rá lehetősége mint technikailag, mint anyagilag. Mert elméletileg azt a célt szolgálja, hogy ha 10-15 eszköz van a családban ami folyamatosan használatban van, akkor is zavartalan legyen az internet élmény.
Saját tapasztalat: Ugyan vannak időnként problémák, de eddig mindig korrekten álltak a probléma elhárításában, megoldásában. Van tapasztalatom más szolgáltatókkal is, de eddig a Telekom a legpozitívabb. Igaz ennek az árát meg is kérik. Csak hogy legyen pozitív visszajelzés is, ne csak a zokogás.
-
#70234880
törölt tag
válasz BBéci #111245 üzenetére
Egy 5 fős családban simán meglehet. Kapásból kb 5 telefon, 2-3 db okos TV, 3-4 laptop, okos hűtő, mosógép, játék gépek van ahol 2-3 db is előfordul, kamerák, és még ki tudja mi minden. Szerintem egy 4 fős családban is simán előfordul 8-10 eszköz, ami folyamatosan a hálózatokon lóg. Persze vannak kivételek, pl ti is. De nem az a lényeg, hogy konkrétan ki mennyit, és milyen sűrűn használ. A lényeg az, hogy azt kapd amire előfizetsz, és ha valami probléma van, ne hajtsák el szebb éktájakra, néveleges sávszélességre hivatkozva, az ügyfelet, ami lényegesen kevesebb mint amiért fizetnek az előfizetők.
-
#70234880
törölt tag
válasz vcicesz #111246 üzenetére
Már nincs telekom wifi fon szolgáltatása a Telekomnak. Itt is megjelent, pár ilyen szolgáltatást hirdetve, és hirtelen az egész környék Telekomos lett, ami persze nem igaz.
Előtte rengeteg UPC WI-FREE volt, akkor úgy nézet ki, mindenki UPC előfizető.
A valóság az csak egy hülye gyerek szórakozik. Az hogy megváltozott a felülette mit jelent?
Egyébként, a megoldás áramtalanítás, sagemre egy nagy reset, wifi azonnal kikapcsolni mielőtt bármilyen eszköz rá csatlakozna. Telekom modem jelszó csere. A wifit meg hanyagold egy darabig. Ha nem megy mert... Akkor SSID és Wifi jelszó csere, esetleg mac szűrést beállítani pluszban. Fontos megjegyezni, amennyiben reseteled a szolgáltatói eszközt, vedd elő a szerződésedet, és keresd meg a PPPoE azonosítódat, és a hozzá tartozó jelszavadat. Amennyiben nem tudod, telefonálj a szolgáltatónak, és kérd ki tőlük. Illetve kérheted a segítségüket. Központilag rá tudják küldeni az eszközre. -
#70234880
törölt tag
válasz vcicesz #111261 üzenetére
Nálunk most le csökkent a wifi fon így rá léptem, valóban igazinak tűnik, és ja a megjelenő hotspot információ alapján fizetős, illetve telekom előfizetőkre valami más vonatkozó írás van. Egyébként jelen pillanatban 192.168.182.0/24 add címet. Mondjuk ezen a környéken optika van, így fura. Főleg hogy a jel erősség olyan 50-60 dBm. Na mindegy majd ki derül előbb vagy utóbb ez a szigorúan titkos telekom project. ;) Mondjuk az igaz, hogy amikor nálunk megjelent akkor felhívtam a 1414-et, és nem tudtak róla semmit. Annyit mondtak hogy meg fog szűnni illetve egy másik ügyintézés alkalmával azt mondták hogy át alakul.
-
-
#70234880
törölt tag
válasz zoli03 #111297 üzenetére
A PPPoE felhasználó névnek valami ilyesmit kell keresni.
Pl kovacszoltan03@t-online.hu és a hozzá tartozó jelszó.
Ez a felhasználó név és jelszó páros nem azonos az ONT felragasztott felhasználó név jelszó, az csak az ONT belépésre jó.
Ha nem tudod, vagy nem tálaljátok 1414 meg tudja mondani, es tud segiteni.[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz zoli03 #111308 üzenetére
optika kábel jól be van dugva?
Le kellene ellenőrizni, lehet nincs rendesen bedugva.
( Eddig nem írtad hogy nincs TV se.)
Abban az esetben ha nincs TV szolgáltatás se, akkor nem csak azt kell mondani, hogy nincs Internet, hanem hogy semmilyen szolgáltatás nincs.
Egyébként az az érdekes, hogy addig el se szoktak menni a szerelők, amíg nem győződnek meg róla, hogy minden szolgáltatás aktív. Az esetek X% előveszik a mobiljukat, és a jel szintet is le ellenőrzik. -
#70234880
törölt tag
válasz adika4444 #111373 üzenetére
A mostani álláspont szerint a szolgáltatás nem érhető el optikás területeken.
Fenéket, legközelebb azt fogja mondani, hogy a kihelyezett eszköz pl Sagem nincs a támogatott listán. De valójában tájékozatlan ügyfél szolgálatost fogtál ki. Működik azon is, csak központilag kell beállítani nekik. A műszaki kollégának is továbbitatni kell a kérést. Ha ezt megteszi, akkor működni fog rendesen az ONT-on.[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz OldMike #111474 üzenetére
Azért is fizetős mert https://fon.com/ ami alapban fizetős. A Telekom előfizetőknek más lehetőségek fognak rendelkezésre állni. Erre utal a Telekom előfizetőknek való bejelentkezés lehetősége, amit a elsősorban a fon alkalmazás is biztosít. Egyébként aki regisztrál a https://fon.com az máris tudja használni. Persze annak semmi köze nincs a Telekomhoz. Egymástól független. Tehát aki nem Telekomos, de rendelkezik fon.com előfizetéssel ugyan úgy tudja majd használni. Erre egyébként eddig is volt lehetőség. Szóval annyira nem újdonság.
[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz tobias40 #111679 üzenetére
Tulajdonképpen semmi, akiknek van felvétel opció, azoknak feltételezhetően felhőbe kerül majd a rögzített műsor. A jelenlegi box, meg hdd-re rögzít. Ezzel akkor lehetnek gondok, ha ki kell cserélni a boxot, ugyanis elvesznek a már meglévő rögzített műsorok. A másik része, feltételezhetően majd megszűnik a hibásan rögzített műsorok száma. Ami sajnos a jelenlegi box megoldásnál előfordulhat.
[ Szerkesztve ]
-
#70234880
törölt tag
válasz tobias40 #111985 üzenetére
Ha van, mobil net előfizetés, és van hozzá plusz Domino kártya is a családban, akkor egyrészt a Dominot be lehet vinni Magenta1-be, plusz mivel Magenta1 ezért díjmentesen aktíválni lehet a Családi csomagot. Ami annyit jelent, hogy az internet sim, a domino simek mind ingyenesen tudja egymást hívni. Feltétele hogy minden sim egy előfizető nevén legyen. És legalább 1 előfizetéses mobil, ami lehet csak internet is. Nálam pl így működik már rég. Van egy Mobil internet ami 10Gb mivel Magenta 1 ezért a gyakorlatban 20Gb/hó, a család Domino feltötöltő kártyát használ, és egymást ingyen lehet hívni, plusz pl Decemberben, minden domino kártyán ingyen Internet lett. 2 héttel hamarabb mint az átlagos mezei Domino előfizetőknek. Ilyen szempontból is megéri Magenta1 ügyfélnek lenni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nintendo Switch
- Robotporszívók
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- HP EliteBook / ZBook topik
- PlayStation 3
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vírusirtó topic
- Gaming notebook topik
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S20+ 12/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Huawei P30 Lite 4/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Lenovo A485 Ryzen 5 pro 2500U, 8-16GB RAM, 256GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
- LG 32UN500-W 4K Monitor ÁFÁS Számla+Garancia
- ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen