Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petester

    senior tag

    válasz Jorus #3603 üzenetére

    A motortérben láttam a víznek a nyomát, ahogy a tágulási tartályból kitolta a vizet és a menetszél szétterítette. Fehér foltos volt a motor burkolat oldala is, meg a biztosíték vagy relé doboz, meg a környező csövek, vezetékek. Onnantól fogva figyeltem a szintet.
    350-400e Ft körül állítólag megáll.

    Parci: Elvileg annyi, első tulajtól vettem, karbantartási számlákat megkaptam, meg néhány műszakis vizsgalap is volt a pakkban, amit kaptam, mindegyiken volt rögzített km, nincs okom kételkedni. Az utóbbi 5 évben a nő használta, akitől vettem, legtöbbször munkába járáshoz, napi összesen 20 km-re. Meg időnként a fia a hajtotta, hogy hogy nem tudom, de nem hiszem, hogy ő(k) okozták a bajt.
    Nyírő úr azt mondta, hogy talán amiatt alakulhatott ki, mert egy hengerben az égés nem volt megfelelő és a nagyobb hő terhelés miatt vetemedhetett a hengerfej. :F

    Amúgy pont ma van 1 éve, hogy átvettem az autót, akkor 164012 km volt benne. 1 év alatt 24e km-t toltam bele.

    (ó\_!_/ó)

Új hozzászólás Aktív témák