Hirdetés
-
Ilyen lesz a Zenless Zone Zero
gp A készíők egy hosszabb gameplay videót osztottak meg velünk a hamarosan megjelenő játékból.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
Fenntartásokkal kell kezelni. Van, ami miatt inkább őket választanám, mint a többieket. Váltó probléma miatt, köszönhetően a partneri kapcsolatuknak, vissza mennék. Ott max a ki és beszerelést végzik Nyírőék. Anno Hárinál is voltam, mikor a Seibiko után panaszkodott a váltó vezérlője, de nekem az jött le, hogy jóval kevesebb tapasztalatuk van váltó téren és úgy dolgoznak, mint a márkaszerviz. Cserélnek amit kell és nem javítanak, nem keresik a hiba okát.
Seibiko legnagyobb gondja, a koordináció hiánya. Több autón dolgoznak párhuzamosan, Nyírő meg nem tud mindenhol ott lenni (vagy nem is akar). Így olyan munkát is átad, aminek a minőségéről nincs meggyőződve. Nem ismerem, hogy mennyi ideig dolgozik ott egy-egy szerelő, de időnként, mikor előfordulok náluk, látok új arcokat. Egy bagós öreg, aki állandó Nyírő mellett. Ezzel szemben a kisebb műhelyek jobbak, ahol a "góré" is dolgozik és egyszerre csak 1 autó van a csáposon, így nem felejtődnek el dolgok.(ó\_!_/ó)