- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adrian360
őstag
Kellene egy kis help, van benne Spoiler úgy olvassátok
sikerült végigvinni az egészet csak egy küldetés maradt ki a közben, mikor Zerathul-ol küldetések vannak a protossal. Az a pálya hiányzik amikor védeni kell a protos bázist a folyamatos zerg támadástól, egyszer nekifutottam, de nem jött össze így átléptem, viszont így hogy vége van az egésznek nem látom valamiért a missionok között. az elötte lévő protos küldetések benne vannak, de ez nincs. hogy tudnám ezt elővarázsolni ?
-
adrian360
őstag
-
adrian360
őstag
nem akarok az előző lista ellen kampányolni, de itt is van egy új magyar lista, sc2.hu oldal által csinált-reklámozott, töltsétek fel ezt is.
-
adrian360
őstag
na kezdek ráérezni a játékra, sikerült 25%-os arányomat felvinni 50%-osra 1v1-ben(42/41)
kiváncsi vagyok mikor fog feljebb rakni, most csináltam zsinórban 10 győzelmet , és elötte is volt már két 5-ös sorozatom (azt reméltem van hot10 achi is de nincs csak hot5 )
volt ma egy vicces partim egy terran ellen, mass marine támadását kivédtem collosus-okkal, majd egyből vissza is támadtam, csak nem tudtam minden épületét leszedni, a pár barackját elkezdte reptetni, és az expjén is arra ment hogy épületeket reptetett. még vagy 10-15 percig kergettem mire mindent le tudtam szedni, gondolom arra várt hogy majd megunom és kilépek, dehát engem nem olyan fából faragtakaz lenne a kérdésem hogy miért van az hogy a mikor diamond ligás meccseket nézek, a protoss bázison szinte alig van aki photon cannon védelmet rak, pedig ha terránnal ellen játszom szinte biztos jönni fog 4-5 banshee-vel és mire lewarpolnék stalkereket, biztos hogy szépen megritkítja a bázisomat. ezért én mostanában ha meglátom a startportját, és hogy onnan bansheezni fog, egyből telerakom a bázisomat photon cannonnal. Szerintetek ez felesleges, és tanuljak meg jól mikrózni stalkerekkel meg observert tartsak inkább a bázis felett ?
-
adrian360
őstag
most lett elegem a 1v1-ből, az emberek tényleg más "taktikát" nem ismernek csak a ling rush meg zealat rush. ez így minden csak nem skill game.
nem arról van szó sokszor kitudom védekezni magam, csak hát ugye pályától is függ, mikor sikerül, meg akkor tényleg az első öt perc nálam is csak arról szól hogy tolom a cronoboost-os zelákat, de én ha már leülök akkor játszani akarok, nem azt figyelni hogy most két pixellel arrébb rakjam a zelát hogy ne tudjon körbevenni a ling.
a terrán épületreptetés a másik amitől agybajt kapok, esélye sincs visszajönni a játékba, de ő azért a világba szét repteti az épületeit. én meg általában nem csinálok repülő egységeket, robo+gateway egységekkel is szépen le lehet gyalulni, csak utána még 10 percig azzal szenvedek, hogy csináljak 4 voidot és repüljem körbe a sarkokat, hogy le tudjam szedni végre az épületeit.
ez igy nem fun game. de biztos bennem van a hiba, másnak ez a szórakozás... -
adrian360
őstag
Zealottal egy baj van hogy mm ellen akkor igazán hatásos, ha megvan charge fejlesztés, amit 8.percre ugyan ki lehet hozni, de akkor meg egységed nem lesz. én mostanában terran ellen az elején nem is hozok zelákat, csak stalkereket, plusz egy két sentry, és ki kell micrózni forcefielddel. de mostanában láttam pá vodot ahhol mass sentryztek és tényleg nagyon jó dps-t ki lehet hozni belőle. ellősz pár guardian shildet, és akkor nem is sebződik annyira.
-
adrian360
őstag
sziasztok
pár hónap után visszatértem játszani, és ismét kicsit elkeseredtem. oké nem tagadom noob vagyok, silver ligában bohóckodom protossal. ma lejátszottam 12 meccset, ebből 8 volt PvP és ebből mind a 8 ellenfél 4gate-tel nyitott. tényleg csak erről szól a játék ? komolyan gondolkozom azon hogy fajt váltok, nem azért mert nem szeretek protossal lenni, hanem mert ha egyszer leülök játszani nem akarom mindig ugyanazt a játszani a meccsek 90% százalékán. bohóc ligában tényleg mindenki protoss és mindenki csak 4gate-el ?
/duzzogás off -
adrian360
őstag
minden infó itt :
http://huntournaments.com/ -
adrian360
őstag
-
adrian360
őstag
válasz iSonic #20744 üzenetére
oké nem imba, csak ver mindent a HT szerinted
btw a HT se terem alapból a GW-ből idő és gáz azt is kifejleszteni ha mondjuk nem vakon egyből arra techelsz, hanem derítesz és úgy próbálsz átálni : kell egy Twilight Cuncil (110sec) kell egy Templar Archive (50sec) eltelt majd három perc és letudsz hívni egy HT-t ami egy darab feedbacket tud és más semmit, 110 sec múlva tud majd stormozni, vagyis 4,5 perc (minusz a chronoboost a stormra ) mire van egy normális HT-d, míg terránnal deríted a HT-ket
ledobsz egy Ghost academyt (50 sec) plusz 80 sec a hőn áhított plusz energy, kicsivel több mint két perc és kész a te ghostod
gáz igény a techez : TC -100 gáz, TA - 200 gáz, PS- 200 gáz, majd a HT 150 gáz
illetve: GA - 50 gáz MR-100 gáz majd a Ghost 150 gáz patch után 100 gáz...
nem látom mért lenne a protoss annyival beljebb. és nyilván nem mass zelaval fog ellened menni szóval protoss is igen csak híján lesz a gáznak.
De neked legyen igazad nerf High Templar !btw nem akarok trollkodni elismerem hogy nem értek magas szinten a játékhoz, csak rávilágítottam egy másik szögből a felvetésedre. peace
[ Szerkesztve ]
-
adrian360
őstag
válasz iSonic #20757 üzenetére
egyébként csak kiváncsiságból (mert tényleg nem tudom) akkor neked 12-13 percre milyen és hány darab egységed is lesz ?
és oké helionra neked 150-150 fejlesztés nekem meg a Zelára 200-200 charge, anélkül nem nagyon darálja mechet, hamarabb szétlövik minthogy megérintené a stalkerre meg 150-150 blink, aztán tök felesleges mert ha ledobsz egy PDD, jobb ha feládozom őket Selendis oltárján, úgy több hasznuk van mint a csatamezőn -
adrian360
őstag
az is lehet ám hogy nem bronzban kezdte hanem silver /gold és mikor lejjebb dobja akkor pontja megnőnek, kb duplájára, tehát mondjuk 200 pont körüli silverből leesik bronzba lesz kb 350 pontja. úgyhogy abba 900-ba pont bele fér pár verség. pl mikor látja hogy meccs töltő képernyőjén hogy most favored ellenfelet kap akkor szándékosan veszít, majd a even meccseket simán hozza. mert feldobásnál nem az számít hogy az adott liga ellen milyen a win rated, hanem hogy a fentebbi liga játékosait kell verned jó százalékban.
-
adrian360
őstag
Most felötlött bennem egy kérdés hátha ti tudjátok rá a választ : carrier-ek miért is kerülnek ilyen kurv@ sokba ? 350/250 plusz interceptorokként 25 minerál. Ha úgy vesszük zergeknél Broodlord hasonló egység, hasonlóan rohadt drága, viszont a megölt broodlingek után nem kell többet fizetni, automatikusan termelődnek. A carriernél miért kell mindig újra minerált költeni ? tudom hogy sc1 ben is így volt csak nem értem miért.
-
adrian360
őstag
válasz iSonic #21268 üzenetére
valóban sok jó meccs volt, én csak azt sajnálom hogy manapság tvt kimerül a marine - medivac - siege tank vs több marine - több medivac - több siege tank felálásban. és 30 percig nézzük hogy a pálya közepén ki tud fél méterrel arrébb siegelni mint korábban.
spoiler annak aki nem látta a tsl meccset:
a mostani tsl3 bronz meccs jó is volt meg nem is, KaS egy másodpercig nem tért le mass marauder buildről, na jó az utolsó meccsen mutatott 2db bansheet meg egy ravent, de utána gyorsan váltott vissza biora. Factoryból a 6 meccs alatt egy darab helion jött ki az sem zavart sok vizet. HasuObs próbált variálni a Colo és a HT között, de valahogy mindig macro hátrányba került. itt jegyzem meg hogy még mindig nevetséges hogy pár stim marauder 3 másoderc alatt hogy ledarál egy nexust ... marauder op
[ Szerkesztve ]
-
adrian360
őstag
válasz killerjohn #21523 üzenetére
szerintem nincs pár tizezer ember aki random custom gamet tol, aki teamezni akar az ladderben tolja, aki haverokkal játszani az saját custom game, szóval nagyon nem is értem mire jó folyamatosan random customot tolni (az oké ha mondjuk ki akarsz próbálni valami techet és nincs haver akivel teszteled).
Amúgy a matchmaker valóban fejlődött, 1v1-ben szinte tökéletes, de teamben még mindig nagyon nagy szórásban adja az ellenfelet -
adrian360
őstag
-
adrian360
őstag
válasz CurrentValue #22523 üzenetére
lépj fel a "Hun-1" csatornára ott találhatsz magyarokat
aki lemaradt a dreamhack döntőről sajnálhatja, szerintem nagyon jó meccsek voltak
meg úgy az egész dreamhack 3 nap nagyon jó volt több ilyet -
adrian360
őstag
válasz killerjohn #22890 üzenetére
gomtv schedule itt van hogy mikor milyen meccs lesz.
amúgy úgy van hogy van code b, felette code a, a legfölső code s.code b-t nem közvetítenek az amolyan kiképzőosztály mindig az adott szezon végén van úgynevezett up&down meccs ahol eldől ki jut fel és ki esik le egy osztályt.
alapból újonnan nevezni csak code b-be lehet de most pl az MLG-vel kötött megállapodást a GSL és az ottani nem koreai elsők játszhatnak code a-ban egyből. -
adrian360
őstag
válasz concret_hp #22992 üzenetére
itt megnézheted, mit tartalmaz a CE
-
adrian360
őstag
a klán rendszer, saját tournament simán bekerülhet a játékba biztosan tervezve is van, csak egyszerre nem akarják ellőni az összes újítást. majd ha jön a battle.net 3.0 akkor lehet nagyban hirdetni hogy milyen fantasztikus új lehetőségek a játékban, csinálhat klánt, elérhetsz klán acsikat. kell a fejlesztés fent kell tartani az érdeklődést folyamatosan, ez puszta marketing. Ha vesszük a WoW-os viszonyítást, 5 év alatt szinte alapjaiban megváltozott már a játék, ezrével kerültek ki-és be funkciók
-
adrian360
őstag
válasz Carasc0 #23720 üzenetére
sc2rank szerint jelenleg 1 321 148 játékos van 1v1-ben, ebből eu-ban 398 537. ebből mennyi az aktív pontosan nem lehet tudni, mondjuk eu-ban pl az elmult egy hónapban 212 578 1v1-es játékos játszott minimum egy meccset. de ugye vannak akik nem is 1v1-eznek, csak team-eznek, mindenesetre látszik hogy van bőven játékos. 1v1-ben ellenfél keresés általában egy perc, magasabb ligákban sem több pár percnél.
[ Szerkesztve ]
-
adrian360
őstag
válasz FoBCRaistlin #23921 üzenetére
nem, egy battle net account-on csak egy sc2 lehet, illetve úgy lehet több, ha az egyik EU-s a másik US. de két EU-s nem lehet.
-
adrian360
őstag
válasz kovsol #23923 üzenetére
nem tudom miért van, de ha most belépek neten a battle net accountra, és megpróbálok venni digitálisan még egy példányt, akkor ezt írja ki :
License limit reached, You already have the maximum number of StarCraft II licenses for this game region.az authenticatort viszont egyszerre több accountra is aktiválhatod, szóval az nem kidobott dolog
-
adrian360
őstag
válasz zuzu000 #24087 üzenetére
próbáld ki hogy két gw nyitás csinálsz, és chronozod ki a zelákat, olyan nagy hátrányba nem kerülsz a zergel szemben.
Valamint mikor elkezdik ütni, ne menj ki egy zelával, a gw shieldje majd regenerálódik nem baj ha elkezdik ütni.
de azt is csinálhatod, hogy nem hagysz rést a falon, hanem oda is raksz egy pylont, vagy a gw-vel és cc-vel bezárod, és sentryt chronózol mögé -
adrian360
őstag
http://us.battle.net/sc2/en/blog/3250656#blog
starter edition lett a új demo verzió, kipróbálásra szerintem tökéletes.
-
adrian360
őstag
válasz föccer #24817 üzenetére
szerintem a zelának a charge mindenféle képpen kell, anélkül sebzés nélkül meghal, mert a marauderek lassitása + stim hamarabb bedarálja mint hogy odaérne bármelyik egységhez. ha van charge, nem hat rá a lassító (illetve hat, de attól még rá tud chargeolni az ellenre), és egyből tudja darálni a bio sereget. charge zela akkor is jó ha az ellenfél tankozik, szépen ki lehet szedni vele a tankokat.
a kétfrontos támadást nem ajánlom t ellen, mert : oké hogy betámadod a bázisát, de ha van esze- legalábbis én ezt csinálnám, betámad a bázisodon, amit nem tudsz így védeni, mert máshova warpoltál, és közben jön a flying carpet skill és szépen elrepül a mainnel valahova. bázis cserét okos terran ellen lehetetlenség megnyerni.
-
adrian360
őstag
terran ellen csak addig jó a void, amíg nem tud levegőbe lőni. az összes olyan egység ami lő a levegőbe countereli a voidot. a 3 stim marin leszedi , viking outrangeli, thor meg nevetve leszed mindent a levegőből. szóval csak ha nagyot hibázik a terran, akkor lehet eredményes a void build
-
adrian360
őstag
válasz killerjohn #25829 üzenetére
ez a top 2% nem azt jelenti hogy a világon top 2% vagy, hanem hogy a diamondosok között vagy top 2%. én voltam world top 100 silverben, mikor végre feldobott goldba ...
-
adrian360
őstag
hát aki nem látta utólag nézze meg a Kiwikaki vs Stephano game2-t, egy órás PvZ shattereden, a végére elfogyott a mineral a mappon, de inkább nem spoilerezek, ezt muszáj megnézni
-
adrian360
őstag
válasz killerjohn #25846 üzenetére
http://www.justin.tv/ignproleague/b/297001692
part5-ben kb 32 perctől.
[ Szerkesztve ]
-
adrian360
őstag
akit érdekel a verseny befejező napja, pár perc, és kezdődik.
ipl3 -
adrian360
őstag
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=277762
elvileg eltűnik a carrier, és eltűnik a mothership. érdekes lesz így az biztos
-
adrian360
őstag
A nexusból elérhető védelem meg szerintem azért nem lesz jelentős a játék elején, mert az energiát muszáj chrono boostra költeni az elején, különben nagy gazdasági hátrányba kerülsz.
-
adrian360
őstag
akit érdekel, most november 28-ig az amerikai szerverre csak 30 dollár az sc2 licensz, battle.net shop-on keresztül.
-
adrian360
őstag
válasz iSonic #26673 üzenetére
tényleg baj van a balance-szal, októberről novemberre 20-ról 19-re csökkent a terranok száma, kellene nekik egy kis buff
azért vicces hogy az elmúlt 16 hónapból most elösször van hogy a protossok az élen végeznek egy tornán, a terránok máris telesírják a lepedőt. az előző 15 hónap meg televolt TvT döntővel akkor minden szép és jó volt
-
adrian360
őstag
na akkor hogy pontosak legyünk dreamhack top 8 : 3 protoss, 3 zerg, 2 terran.
Problem ?
[ Szerkesztve ]
-
adrian360
őstag
válasz iSonic #26687 üzenetére
nem korea, MLG, múlt hét vége, providence, top32 MLG:
14 terran
12 zerg
6 protossmindenhonnan lehet sarkított példát hozni. te most be akarod beszélni hogy kétszer annyi protoss van és über imba. szerintem most csak végre sikerült egál szintre felhozni az eddig gyenge protosst, és ezért feltünő hogy mindenhol ott vannak.
-
adrian360
őstag
Igen a protoss játék most erröl szól, FFE és 2 base timing attack, mivel minden más taktikával kikap de ez ugyan az mint ami tavaly télen volt az imba 4gw, aztán ma már mindenki fogja nyolcvanhat féle builddel (oké volt egy research nerf). állítom hogy egy hónap múlva simán counterelik ezt a builedet is.
-
adrian360
őstag
azért megy a hiszti mert a pontos felkerülési kritérium soha nem volt leírva csak ködösítve, illetve legutóbb ami volt, az az hogy átlag pontszámok alapján az új szezonnál besoroláskor mi a 98%-os felkerülési esély. lehet hogy neked nem mondana semmit a 2375 -ös mmr, de másnak lehet. elösször én is azt hittem hogy a 6 liga, meg mellé 1-100-as rangsor jelent valamit, de így egy év után azt mondom, iszonyat nagy szórás és hiba van a rendszerben. sok esetben egy kb silver 20 simán jobb egy gold 60 -ásnál. sőt egy silver 20 és egy másik liga silver 20 is nagy különbség lehet. ha lenne mmr pont mutatás, egyszerübb lenne magadat besorolni valahova. és oké hogy hiszti megy, de pont azért, mert te csak azt látod hogy " silver top 8 vagyok, megint nyertem és nem dobfel, megint nyertem és nem dob fel, megint nyertem nem dobfel ... ", de ha tudod hogy 2375 az mmr-ed és 2400-nél fog feldobni, akkor nem hisztizel, csak játszol...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robot fűnyírók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- nVidia tulajok OFF topikja
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080