Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • j-technology

    csendes tag

    válasz hali_tomi #7 üzenetére

    Röviden: felkészületlen, szavahihetetlen cég.

    Hosszan:

    Egy IPad Air2-ese van a kisfiamnak. A töltőcsatlakozó sérült, ezért csak a töltőkábelt megtámasztva töltött a készülék. Azt mondták meg tudják javítani. Kifejezett kérésem volt, hogy egy-két órára hagynám csak ott; azt mondták megoldhattó.

    Egyes szervízek tartanak az érintőképernyő megrepedésétől a szétszedés közben. Rákérdeztem, hogy nekik van-e ilyen félelmük. A telefonos srác konzultált az egyik szervízessel, aki azt mondta nem probléma, ez csak a kevésbé tapasztalt szervízeseknek jelent problémát..

    Másnap bevittem hozzájuk. Ismét megbeszéltük, hogy délután 3-4-re el tudnak-e vele készülni. Azt mondták: igen. Megbeszéltük, hogy hívnak ha elkészültek. Azt terveztem küldök érte futárt (sofőrt), aki kiviszi Diósdra, ahol lakunk. Du. 4-ig nem hívtak, ezért hívtam őket. Mint kiderült hozzá sem kezdtek a készülék javításához, mert sérült a kijelző. Egy szabad szemmel nem látható sérülésre hivatkoztak.

    Kértem a főnököt, mint kiderült azzal beszéltem. Azt mondta, biztos senki nem mondta nekem, hogy pár óra alatt megoldják a problémát. Kértem, hogy keresse meg a kollégát, akivel előző nap beszéltem, vagy azt, aki reggel átvette a készüléket. Azt mondta, hogy nem tudja megkeresni, mert ebédszüneten van. 4 órakor. :-)

    Odamentem szélyesen, és elhoztam a készüléket.

    Kérdéseimre, hogy miért nem hívtak, mikor hívtak volna, miért ígérnek olyat, amit nem tudnak tartan i nem kaptam érdemben választ.

    Hajnák Attila

Új hozzászólás Aktív témák