- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Asztrofotózás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MongolZ
addikt
Remélem a gyakorlati hasznát is fogjuk látni.
-
idegen lény
őstag
Az új Windows 10-es követelményekről miért nincs hír?
AVerMedia Game Capture HD C281 játékfelvevő olcsón eladó! Xbox360, PS3 és Wii játékokhoz! Pesten házhoz viszem!
-
R9DEON
senior tag
válasz idegen lény #2 üzenetére
Ezt miért itt kérdezed, van a Windowsnak rendes topikja.
-
Z10N
veterán
A Mantle API akkor tovabbra is tamogatva lesz a Frostbite-nal? A Firaxis atter dx12-re vagy mantle is supportalva lesz tovabbra is? A Doom4 vulkanAPI supportot varnam mar.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Dare2Live
nagyúr
egyre kevesebbet értek ABU cikkeiből...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
R9DEON
senior tag
válasz idegen lény #5 üzenetére
Ezt értem de itt nyugodtan kérdezhetsz mert Windows topik:
[link][ Szerkesztve ]
-
Shing
őstag
Ebből még fognak profitálni a régebbi szériák? pl. HD5/6000, GTX4/500... vagy itt már igazából GCN+, DX12 kártyák fognak értelmes gyorsulást kapni?
-
idegen lény
őstag
A cikkben szó van a DX 11-ről is, meg az NVIDIÁ-ról és az Intelről is.
"A hatékonyságon túl ugyanis jelentős igény a konzolok képességeihez közelebb vinni a PC-t."
Jól hangzik, csak ez nehogy a PC lebutításával járjon. Meg én lehet, hogy jobban örülnék annak, ha ez inkább fordítva történne. Ha a konzolokon is olyan minőségben lehetne játszani, mint a PC-ken. Elvégre egy konzolnak csak ennyit kéne tudnia, semmi mást. Játékgép, vagy mi a szösz?
[ Szerkesztve ]
AVerMedia Game Capture HD C281 játékfelvevő olcsón eladó! Xbox360, PS3 és Wii játékokhoz! Pesten házhoz viszem!
-
Tigerclaw
nagyúr
Fordítva jobb lenne, vagyis hogy a PC-s játékok futtathatóak lennének konzolon.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
R9DEON
senior tag
válasz idegen lény #13 üzenetére
Játékgép, vagy mi a szösz?
Túl sokba kerülne és sem a Sony sem a Microsoft nem egyezne bele, de lehet a játékosok is mérgesek lennének.
-
őstag
válasz idegen lény #18 üzenetére
ja, böngészőben.
-
Ribi
nagyúr
válasz idegen lény #18 üzenetére
Érdekes, a PS4-re téynleg azt írják. Az már más kérdés, hogy kb 4 játékkal lehet is hasnzálni az egeret. Lolka bolka.
[ Szerkesztve ]
-
jacint78
addikt
A szokásos történet folytatódik gondolom. A fejlesztők arra vágynak, megkapják, majd nem tudnak vele mit kezdeni...
type your text here..
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz idegen lény #18 üzenetére
Azt tudom, hogy nem akarják, de technikailag semmi akadálya. Gondolom van egy egyezség a hardver és szoftvergyártók között, hogy a desktop PC-nek fenn kell maradnia minden áron...és a vásárlókra csak így tudnak hatni valamennyire. A játékfejlesztők egyre jobban közeledtek a konzolok felé az elmúlt években és sok nagy cím megjelent erre is és arra is. Pl. Blizzard-tól a Diablo, vagy az Overwatch, vagy a TESO, amit direkt a konzolos irányításhoz butítottak le. A VR viszont visszaviheti a PC-re a játékosokat, amíg a Sony és az MS nem dob piacra kifejezetten VR-re optimalizált konzolt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
őstag
válasz idegen lény #22 üzenetére
cronusMax nem ér, nem hivatalos megoldás, ami vagy jól működik, vagy nem. Főleg egérnél nem.
-
Ribi
nagyúr
válasz idegen lény #22 üzenetére
Googlet már tudod használni, csak meg kéne nézni mi van a link alatt.
Egér emulátor az egér mozgást konzolosítja. És a videó alapján elég gyengén. -
csongi
veterán
A frosbite jo hogy lelkes. A BF1 mar nem erre motorra epul. A SW be nem tud szebb statikus kepet megjeleniteni mint a DOOM, es a doom motorja szebben fut joval. Lehet lelkesedni, a nagy BF motor megsem olyan nagy..? Van mit hegeszteni rajta. Az uk Crytek enginre kivancsi leszek, vajon ebbol atvesz e valamit is, melyik API tamogatast teszi be es milyen modon.
A PC agazatbol notte ki magat a konzol, az online jatekok emeltek fel a konzolt a dobogo elso fokara, ennek az iranyat a cod4 hozta el. Hatalmas igeny mutatkozott ere, es eztan a konzolokat is online allapotba hoztak. Innen mar egyenes ut volt, hogy a pc fejleztesek le lesznek xarva. Szomoru, hogy most a pc lett a mostoha gyerek, mikozben pc-n irjak a konzol programot. 😞
[ Szerkesztve ]
-
VTom
veterán
Most lehet, hogy én értettem félre a(z egyébként eléggé kínai nyelvezetű) cikket, de nem arról van szó, hogy ez a lépés a konzolra fejlesztett játékok PC-re portolását könnyíti meg jelentős mértékben?
Attól még a PC-n lévő minőségbeli előny megmaradna, már csak a hardware ereje miatt is.
Vagy nem jól gondolom?
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ami pénzt költött az adott fejlesztő konzolon effektekre, optimalizálásra, spéci trükkökre, stb., azt ezzel hozhatja PC-re. Nem mindet persze, mert a konzol még ennél is többet megenged, de a leginkább elterjedt funkciókat elérhetővé tették. Értsd azokat a funkciókat, amelyeket szinte mindenki használ konzolon.
Akik ezeket használják konzolon, azok az eredeti kód felhasználásával szimplán áthozhatják azt a sebességelőnyt, amit konzolon képesek biztosítani, és esetlegesen azokat az effekteket, amelyeket konzolra megírnak, de PC-re már nem tudják portolni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
jacint78
addikt
Abu is mindíg az egekig dícsérte a BF motorjait, de úgy tűnik nem játszott még olyannal. Az, hogy betöltés után várni kell a hangra, na meg a textúrákra, hogy mennyire hajlamos megakadozni/laggolni, szerintem ezek nem egy jó motor jellemzői, pláne úgy, hogy szinte teljesen mindegy milyen vas van alatta.. Persze fürgébb egy gyors géppel, de az alap problémái mindíg megmaradnak a frosztbitnek, amikor először kezdtem ezekkel játszani, kapásból azt mondtam, hogy "miféle pisitke motorja van ennek"...
[ Szerkesztve ]
type your text here..
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. A port önmagában mindenképpen megvan PC-re, ha az adott eljárás nem támogatott, akkor keresnek alternatív megoldásokat, de pont az a baj, hogy ezeknek az alternatív irányoknak az optimalizálására már nem marad pénz. Szóval sokkal célszerűbb a konzolra költött optimalizálást áthozni, csak eddig nem tudták megtenni, mert túl sok dolog hiányzott az API-kból. Most már meg tudják tenni. Kvázi azokból a dollárszázezrekből, amit betolnak konzolba a PC is direkten képes lesz profitálni. Lehet hogy nem a konzolos gyorsulás 100%-át, de annak a jó 70-90%-át mindenképp, ami már jobb a mostani 0%-hoz képest.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#52815360
törölt tag
Nálam mindig a képre kellett várni. Fekete kép, hang már volt, lövöldözött mindenki... majd 1-2 perc múlva vagy betöltötte, vagy befagyott a hang és kivágott a lobbyba valami random hibaüzenettel
Ha hozzá értem egy fához, egyből bevillant a textúra, hogy ki van törve, de ha elléptem tőle már a helyén volt. A távolban meg ilyen tüske szerű glitch-épitmények álltak ki a földből, és ahogy mozogtam, úgy villogtak[ Szerkesztve ]
-
Gpety
tag
Végül is abból próbálnak élni, amiből meríteni tudnak, a konzol piacon az olcsón gyártható (és nem túl acélos) SOC egységeivel pedig egyeduralkodó az AMD.
A gond: "Az AMD újításai minden GCN architektúrára épülő Radeonon üzemképesek." A PC piac pedig nem az AMD-ből áll egyedül, ezért volt bukta a Mantle is. Értem én hogy próbálkoznak, de a felhasználók inkább örülnének használható CPU és GPU-knak. Jelenleg mindkét fronton erős hátrányban vannak a konkurensekhez képest, ezen pedig az sem segít, hogy ők adják a konzolok szívét. Vagyis lehet nekik is érdekük - akár közvetve is - hogy a PC-k ne húzzanak el a konzoloktól. Milyen hiba, hogy az Nvidia és az Intel kimaradtak a bizniszből és viszik előre a fejlődést, teljesítmény növekedést...Intel Xeon X5650, 12Gb RAM, RX480 8Gb
-
jacint78
addikt
válasz #52815360 #37 üzenetére
Ja igen, az összevissza villogó textúrákat, meg eltűnő objektumokat már nem is említem. A betöltés végén lévő tökölés akkor szokott általában előfordulni és a megakadozás is, ha elfogy a VGA ram, de ezeknél nem erről van szó, legalábbis nálam, már többször ellenőriztem.
R9DEON
Én javarészt ultrán játszom AA nélkül, a nanóhoz képest a high elég gyengécske, még jó, hogy úgy nem akadozik meg.... Szerintem normális elvárás, hogy, ha 60-100FPS között megy a játék ne akadozzon meg...
[ Szerkesztve ]
type your text here..
-
Xelo
addikt
itt is vajsima, semmi microstutter vagy egyébb akadás. bf4 64player multi, 1080p lightning illetve effects high többi ultra 4×msaa nagyon ritkán esik 60 alá az fps és ténylegesen simán fut. ellenben az új doom 50-70 fps és sokkal kevésbé folyamatos érzés a szememnek. várjuk a vulkanos patchet
-
sayinpety
tag
Nincs egyedul AMD valoban. Am multi platform piacvezetok.
Egy honapos felmeresunk:
GCN target 63 millio gamer
Maxwell target 17 millio gamer
Kepler target 9 millio gamerMas architecturet nem tamogatunk mar.
NVtol regota kerunk built-in functionst. D3D12re Ballot lesz! Hasznaljuk majd.
Intel iGPU nem szamit. Nem eleg gyors. -
Gpety
tag
válasz távcsőves #45 üzenetére
Nevetni lehet, azon is megteheted, hogy van, aki 5 éve ugyan azt a CPU-t gyártja (ami már megjelenésekor is gyenge volt) és a GPU-i is ordas teljesítmény/fogyasztás lemaradásban vannak, az abszolút csúcskategóriában pedig labdába sem tudnak rúgni. Ja, ez inkább siralmas.
Jobban belegondolva egyébként ki tudja milyen megállapodások vannak a háttérben, lehet hogy az AMD pont azért bénázik annyit mostanában, mert akiknek a konzoljaihoz SOC egységet szállít, azok azt szeretnék, hogy a PC piac ne is haladjon előre...Intel Xeon X5650, 12Gb RAM, RX480 8Gb
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz idegen lény #25 üzenetére
Igen, de maga a PS4 valószínűleg túl gyenge lesz az AAA kategóriás VR címekhez. Ez nem hiba, csak ahogy ma egy középkategóriás gamer konfig sem lesz elég erős a jelenlegi konzolok sem. Ha a PC-n sikeresen szerepel majd a VR, a Sony-nak muszáj lesz lépnie és ha a Sony lép, az MS-nek is kell.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Gpety
tag
válasz Tigerclaw #47 üzenetére
Már léptek, októberben jön a PS4 Neo is. Ezzel gyakorlatilag az olcsó húsnak híg a leve bukást ismeri el a Sony. Durván erősebb GPU lesz a NEO-ban, kb 3-4 szeres teljesítménynövekedést várnak. A CPU-k állítólag a harmatos Jaguar magok maradnak, de legalább már nem 1,6, hanem 2,1 Ghz-n.
Akár PS5-nek is hívhatnák, de attól önérzetesebb a Sony, minthogy egy ilyen buktát nyíltan bevalljon...Intel Xeon X5650, 12Gb RAM, RX480 8Gb
-
Abu85
HÁZIGAZDA
DirectX 11 és 12 esetében ez teljes egészében csak AMD GCN-en működik.
A Vulkan API-val a SPIR-V már eleve tartalmazza a readFirstInvocationARB-t, a ballotARB-t és a gl_SubGroupInvocationARB-t, csak nincs még olyan GLSL specifikáció, ami ezeket kihasználhatóvá teszi. De elvben a SPIR-V szabványossága miatt az a shader, amit az AMD-re lefordítottak és a fenti három funkciót használja futtatható Intel és NV hardveren is. A többi funkció viszont itt is csak AMD GCN-en működik.
Annyi adalék, hogy az NV a GDC-n mondta, hogy egy ballot shader kiterjesztést elérhetővé akarnak tenni DX12-re még idén, amihez ugyan nem lesz jó a konzolos shader, de a funkció legalább meglesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-