Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1920x1080-ba kell ezt játszani!
/legalább/L
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
-
ceia
őstag
Nem. Csak arra írtam, hogy miért lett volna a Wolf3D korszakalkotó, ha előtte már volt nem egy nagyjából ugyanolyan? (és pont az id-től az is) De mondok jobbat - ugyanakkor 92-ben (Amigára!) jött ki a Robocop 3, aminek a motorja szerintem sokkal fejlettebb volt. Nem csak fps, hanem autóvezetős és repülős rész is volt benne. Mivel az engine vektoros volt, tudta a szintkülönbségeket, és nem csak merőlegesekből és párhuzamosokból állt a helyszínek grafikája.
A Wolf3D motort később látványosan feltunningolta az Apogee és 94-ben kiadta a Rise Of The Triad-ot de sajnos továbbra sem tudott 90°-os szögeken kívül mást, a pályákat akár alap legódarabkákból is ki lehetne rakni. Ez továbbra is elég nagy hátrány volt, és az újításai is inkább "őrültek" voltak, (ugrabugrálás, kutya mód) a játékmenet inkább hasonlított egy platform akciójáték 3D-s változatára, mint egy fps játékéra, amilyennek azt ma ismerjük. A 93 végén kijött Doom sikerét nem tudta felülmúlni. Én sem játszottam végig anno, ráuntam kb. a közepe táján az idióta játékmenetreit's more fun to compute
-
Findzs
addikt