Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • haxiboy

    veterán

    válasz Johnny_vT #8 üzenetére

    Annyira nem réteg, de a VR-nak jelenleg az egyik legnagyobb problémája - ami miatt az erős gépek is szükségesek - az a frame time, és a latency.
    Magas felbontás, nagy képfrissítési ráta...2160 x 1200-on 90hz-t elérni azért nem egyszerű és a mozgás követése is jelentős terhelés tud lenni.

    Egy monitornál nem veszed észre ha van egy minimális input lag, messziről nézed stb, de amikor a teljes perifériádat kitölti akkor minimális késleltetéssel kell elegendő frame-t tolni a szemed elé hogy ne legyél rosszul.
    Nem véletlen vannak PS VR-nál (aminek egyébként nagyon szép felhasználóbázisa van, és tartalom is folyamatosan érkezik rá, valamint szabványnak is tekinthető az adott platformon alternatíva híján) brutális tartalom ellenőrzés ami a minőséget illeti.

    Szimulációknál, esetleg lassabb akciójátékoknál még jól működik a dolog.

    Kell még néhány év és azt mondom a VR ismét virágkorát fogja élni, új hardverek, esetleg egy új kijelzőtechnológia is felütheti a fejét ami megállja a helyét.

    Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

Új hozzászólás Aktív témák