Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Azért lett volna még mit csinálnia szoftveresen. Nincs fiziológiai korrekció, kalibráció a felhasználó oldalán (legalábbis az Oculus Go esetén nincs) Nincsenek kezelve a geometriai torzítások. Dolgozhatott volna a videos tartalmak előállításának problémáin, hiszen ők vannak a legtöbb információ birtokában a tartalom megjelenítés oldalán. Dolgozhatott volna az Oculus VR kamerákon is, hogy az általa kritizált tartalmakra nagyobb hatása legyen.

    Az ő piacuk csak részben függ a generált tartalmaktól, főleg hogy azokhoz komoly gép is kell. A VR képeknek, videóknak szerintem nagyobb hatása lett volna az egész szegmensre, és ahogy a youtube-on, itt is az amatőr szegmens adhatta volna a tartalmak nagy részét, de nekik kellett volna egy könnyen kezelhető minőségi VR kamera, amit az Oculus elfelejtett prezentálni, a többiek meg elég gyenge minőséggel áltak elő.

    Ez kb. olyan mintha a TV hőskorában csak a megjelenítésre koncentráltak volna, a kamerák meg maradtak volna fapados szinten. Az élményhez mindkét oldalt fejleszteni kell.

    Amúgy nekem is úgy tűnik, hogy menekül a süllyedő hajóról, de tényleg nem tudjuk, hogy mit tett hozzá eddig a dologhoz, mennyire volt megkötve a keze anyagilag, illetve döntése a projektek irányára.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz bot1978 #11 üzenetére

    Szerintem inkább arról van szó, hogy a magas gépigény, a kétséges végeredmény és a kicsi piac miatt kevés stúdió látott benne fantáziát, hogy minőségi AAA címet adjon ki VR-re.

    Nem érte meg nekik befektetni egy nagy rakás pénz, miközben várhatóan anyagi bukás lesz még sikeres fogadtatás esetén is. Szondázás folyt, kicsi pénz, kicsi foci elven. A nagyobb címek mögött vagy külsős támogató volt, mint pl. a Sony, vagy nagy kockázat.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák