- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Riasztó topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
worxland
addikt
Jó is a California roll, de mondjuk a bajai Tesconál ne próbáld, egyik karácsonykor oda mentek pénzt gyűjteni fakabáték szép sorba mindenkitől.
Amúgy meg a sok agyatlan megjegyzéshez:
1) visszahívás a la Tesla = OTA
2) OTA akkor indul, ha engeded, nem fox erre reggel várni
3) A manuális ajtónyitó "elrejtése" a keretnélküli ablak miatt kell, amúgy qrvára nincs elrejtve
4) Musk != Tesla, attól, hogy Elon elonszenves, a Tesla még mindig piacvezető mind az elektromos autóknál, mind az önvezetésben - látszik, hogy ez sokatok csőrét b@ssza, és jöttök itt millió baromsággal, amelyeknek 90 százaléka hazugság, pölö Shychiii: "Fórumokon tele van olyan hibákkal, amiket már a többi autó 1950-es évek óta probléma nélkül abszolválja," - ugyan már, mondj egy példát. " fék pedált nyomogatva is száguldott tovább a tesla." - speciel ilyen hibája tényleg volt más autótípusnak (Toyota) és nem az 1950-es évek előtt, meg is halt pár tucat ember [link] , "(2020-2021-ben emmc tároló, nem ufs: tényleg nagyon korszerű..." - 10 évvel ezelőtti konstrukcióban volt eMMC, az murdelt meg mostanra, ettől függetlenül ez Musk és a marketingesek szégyene, ingyen illene cserélni - ugyanúgy, mint a többi szarul megtervezett alaktrészt, ami másoknál is a gari lejárta után 1-2-5 évvel sorba adja be a kulcsot az autókban (EGR szelep, kettős tömegű lendkerék, stb.)
5) A Tesla qrvára nem tökéletes, igazi amerikai autó minősége van, nem véletlen várták a már üzemelő kínai és majd a berlini gyár megnyitását, ahonnan mérföldekkel jobban összeszerelt autók jönnek (majd) ki.
6) FSD, önvezetés: akit kicsit is érdekel, az tudja, hogy mit is takar valójában (mint azok, akik önként jelentkeztek a bétaprogramba), a sok savanyújóska meg hadd lovagoljon a szavakon[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
vicze
félisten
"bajai Tesconál ne próbáld"
Nem láttam őket, csak a hídná kergették a migránsokat."mind az önvezetésben"
Hidd el, hogy nem az kicsit se, már csak azért nem mert nincs önvezetésre képes járműve, vagy rendszerűk. Másnak van.Amúgy a szavak elég fontosak, a szója italt se lehet tejnek eladni, de úgy látszik a Level 2-t el lehet adni "Teljes önvezetésnek".
"nem véletlen várták a már üzemelő kínai és majd a berlini gyár megnyitását"
Amúgy az tényleg mocsok humoros hogy a kínai gyárból jobb összeterelés jön mint Fermontból... -
Somatom
veterán
válasz 7Heads Drago #54 üzenetére
Biztos, hogy kevés. Már csak azért is, mert nem csak a Tesla -n múlik. Ez nem úgy van, hogy megcsináltuk és használjuk. Néhány hatóságnak is rá kell bólintania.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Kinder
senior tag
válasz Shadowbull #40 üzenetére
Ablakemelő gombtól 2 centire.
-
-
adamklark
senior tag
egy kicsit on topic: egyébként pont amiatt mert nagy a software hangsúlya ezeknél a kocsiknál, nincs ilyen vészgomb hogy manuálisan ki tudd nyitni? mint pl buszokon vagy metrón?
-
Somatom
veterán
válasz adamklark #66 üzenetére
Olvass vissza! Pontt ez a lényeg, hogy van vészmegoldás. Ezért nem értem, hogy az assistance miért nem tudott segíteni. Persze, a velük való kommnikációhoz is áram kell. Egy biztos. Előbb rúgom ki valamelyik oldalablakot, minthogy az autómba szarjak.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
janeszgol
félisten
válasz Shadowbull #57 üzenetére
Ez a baj, hogy jelenleg a piacot jobban vezetik, mint az autót.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
janeszgol
félisten
Elképzelem a szitut:
"Segítség beragadtam!" - a kaját rendeli a fogság idejére, amit az ablakon át vesz át.
Nem lehet, hogy tényleg volt egy hiba, és kártérítésre hajtott az ürge? Vagy valami.
Bár ha az asziszt sem tudott segíteni, akkor nem tudom.Manuális ablaktekerőt az elektromos Teslába!
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
Chaser
titán
válasz janeszgol #71 üzenetére
én is elképzeltem
tehát usánkában beragad idősebb ember egy teslába:
- a support nem tudja neki elmondani hogy nyissa ki az ajtót
- nincs rendőrség vagy tűzoltóság (valahogy nem hiszem hogy épp telefon sem volt nála/nem tudott elérni valakit)
ez így sehogy nem áll össze_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
7Heads Drago
veterán
A nagy Tesla:
Dacia-szint? A német autóslobbi sárba tiporja a Teslát
Ezért van pofájuk ennyit kérni. Vagy Dacia árban kellene árulni.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
#16820480
törölt tag
válasz 7Heads Drago #73 üzenetére
Kicsit elkéstél ezzel a hírrel, de azért azt érdemes megnézni az eredeti írásban, hogy teljesen egy kalap alá veszik az összes jellegű hibát, tehát azt is, hogy kiég egy lámpa, meg hogy magától eltörik a felfüggesztés, és nincs bontásban, hogy melyik mennyire gyakori probléma.
-
7Heads Drago
veterán
válasz #16820480 #74 üzenetére
A másik 3 villanyosnál sincs különbség mégis jóval előrébb végeztek. És a tetejében még olcsóbban is adják őket. Mivel az egész autó elektromos azt se értem miért mennek így ki az izzók? Főleg hogy ledes, mivel az még nagyobb élettartamú. Nagyon valószínű hogy ingadozik a feszültség.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
#16820480
törölt tag
válasz 7Heads Drago #75 üzenetére
A négyből 3 megbukott a teszt szerint, és az i3 is éppen csak átsiklott (pont határon volt), szóval sokkal jobban nem végeztek azok sem. Persze, hogy olcsóbban adják őket, azok mind kis városi autók, a Tesla jelenlegi legolcsóbb modellje a Model 3, ami egy BMW 3-as széria megfelelője méretben (és teljesítményben meg egy M3-nak kb). A Smartban nincs DC töltés sem például, jóval fapadosabb megoldás az egész autó, de Zoe-ban sem volt sokáig, most a nagyobb akkus változatokba már került 50kW. Az i3 meg nem sokkal olcsóbb a Model 3-nál amúgy, hiába kisebb, gyengébb és a hatótávja még a nagy akkusnak is inkább csak városba jó.
Szóval jól összemérhetők, megpróbálja a német autó lobbi a lehető legrosszabb fényben feltüntetni őket. Gondolom nem véletlen, hogy az európai Tesla gyárat a németekhez tették, nem keletebbre, mert így kevesebb szél van a lobbi vitorlájában, a Tesla árt a német gazdaságnak, hiszen ott gyártanak, munkahelyeket teremtenek. -
#16820480
törölt tag
válasz 7Heads Drago #77 üzenetére
Ezzel sehogy, azzal árthatna, ha a németek elkezdenek amerikai import autókat venni, és emiatt problémázhatnának a helyi gyárak, hogy bevételtől esnek el.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen